abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220862251
Maarten doet niet aan Luilak hoor.
pi_220862298
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 17:13 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik zie haar vooral op de bank blijven zitten en over 2,5 jaar continu in pannetje 5 omdat kind naar school gaat en zij hem moet brengen en halen.
En dan komen alle school perikelen; voorlopen of achterlopen, gedoe met andere kinderen, schoolplein soaps..
I can't help it, if I'm lucky
pi_220862446
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 17:49 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
En dan komen alle school perikelen; voorlopen of achterlopen, gedoe met andere kinderen, schoolplein soaps..
Ik vind Sanneke ook wel DBM type die op zoek gaat naar labels voor dr kind
pi_220862554
Met je moeder... wat een sneu gedoe om vannacht bij je zoon of wie dan ook achterop te gaan voor Luilak. Het levert content op, zodat de volgmoekes haar stoer vinden. En nog even een sneer naar Tim Hofman, terwijl de zaal gisteravond maar met 30 stoelen gevuld was en daar zelfs nog lege plekken waren. Dus voor iets meer dan 20 moekes gaf ze een lezing en reed ze helemaal naar Nijkerk.
pi_220862908
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 18:43 schreef Lynnyl het volgende:
Met je moeder... wat een sneu gedoe om vannacht bij je zoon of wie dan ook achterop te gaan voor Luilak. Het levert content op, zodat de volgmoekes haar stoer vinden. En nog even een sneer naar Tim Hofman, terwijl de zaal gisteravond maar met 30 stoelen gevuld was en daar zelfs nog lege plekken waren. Dus voor iets meer dan 20 moekes gaf ze een lezing en reed ze helemaal naar Nijkerk.
Tja. Zelfs de diehard volgmoeder wordt de onverzorgde knuist met sleutel in slot, knolhobbelen en snackdoosjes dichtklikken moe denk ik.
Die vrouw heeft toch ook echt niks te vertellen?

En wat me opviel: wat ziet ze er onwijs oud uit! Had een tijd niet gekeken, maar schrok ervan!
pi_220862917
Ik denk dat de tweede bij Sanneke er wel komt. Als zij ergens haar zinnen op zet. zelfde geldt voor Michelle Walk, die vijfde komt er ook (als het lukt ofc)
pi_220862960
Oh! S. en S. een eigen kamer!?
pi_220863002
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 19:26 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Ik denk dat de tweede bij Sanneke er wel komt. Als zij ergens haar zinnen op zet. zelfde geldt voor Michelle Walk, die vijfde komt er ook (als het lukt ofc)
Hopelijk houden Dion en Tim het hoofd koel
I can't help it, if I'm lucky
pi_220863200
Hoezo gaan AM en MG bij iemand achterop? Ze hebben bekant de hele schuur en oprit vol motoren staan...kunnen ze niet zelf rijden?
pi_220863268
Flapje krijgt vandaag weer een klysma! Zo fijn dat de hele wereld even kan zien wat hij vanavond in zijn anus gestoken krijgt!
pi_220863311
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 20:05 schreef Hope88 het volgende:
Flapje krijgt vandaag weer een klysma! Zo fijn dat de hele wereld even kan zien wat hij vanavond in zijn anus gestoken krijgt!
Die vrouw spoort echt niet hoor. Lekker interessant gaan doen met d'r spoedritje en weer effing kicken op aandacht over de rug van haar kind. Af is ze, 200% af.
pi_220863324
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 20:12 schreef Maremare het volgende:

[..]
Die vrouw spoort echt niet hoor. Lekker interessant gaan doen met d'r spoedritje en weer effing kicken op aandacht over de rug van haar kind. Af is ze, 200% af.
Maar echt dat zet je toch niet op insta! Alleen maar om interessant te doen? Snap dit echt niet!
Die vrouw is zooo aandachtsgeil! En wat doet die man in huis? Gamen? Hij kan toch ook zeggen rij er ff heen hoef je het ook niet te posten!
pi_220863345
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 20:14 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Maar echt dat zet je toch niet op insta! Alleen maar om interessant te doen? Snap dit echt niet!
Die vrouw is zooo aandachtsgeil! En wat doet die man in huis? Gamen? Hij kan toch ook zeggen rij er ff heen hoef je het ook niet te posten!
Als man en vader van moet je toch ingrijpen als je partner dit soort dingen open en bloot op social media deelt. Hier zou het in ieder geval heibel in de tent betekenen.
pi_220863396
Bij Ellen @terugnaardeliefde is het tijd voor ziepoesnetnietofnetweljurkjes. :')
pi_220863701
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 20:05 schreef Hope88 het volgende:
Misschien mag hij daarna weer zooi uitzoeken
pi_220863718
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 21:02 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Misschien mag hij daarna weer zooi uitzoeken
Ja of een lekker McDrek menuutje, lekker vet 🥴
pi_220863719
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 20:17 schreef Maremare het volgende:

[..]
Als man en vader van moet je toch ingrijpen als je partner dit soort dingen open en bloot op social media deelt. Hier zou het in ieder geval heibel in de tent betekenen.
Of hij is een slap aftreksel of hij heeft geen SM
pi_220863744
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 20:24 schreef Beertjeteddy het volgende:
Bij Ellen @:terugnaardeliefde is het tijd voor ziepoesnetnietofnetweljurkjes. :')
Inderdaad 😱 die moet niet bukken
pi_220863781
AM draagt een hele verkeerde kleur make-up haar gezicht lijkt wel geel/grijs naast die van L.
pi_220863792
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 14:48 schreef Muisjeruisje het volgende:
Judith blijft maar doorgaan over dat account, nu zoekt ze iemand die voor Meta werkt die kan helpen. Zij is echt verslaafd ook aan insta hoor
Ik denk dat de fluflu’s die er daadwerkelijk hun brood mee verdienen nog veel meer in paniek zouden zijn. Die zien we dan huilend online verschijnen.
pi_220863793
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 19:55 schreef AnnArt het volgende:
Hoezo gaan AM en MG bij iemand achterop? Ze hebben bekant de hele schuur en oprit vol motoren staan...kunnen ze niet zelf rijden?
AM reed de afgelopen jaren zelf en nu vast ook.
Maarten doet niet aan Luilak.
Ik denk dat het achterop gaan over aanhang ging.
Of Jet, zoals ik nu begrijp. Wat ik overigens bezopen zou vinden.
pi_220863799
Over teveel info gesproken: Hipenhot Judith post dat ze vandaag weer red velvet taart aten, want traditie.
Als je haar langer volgt weet je dat dat betekent dat haar jongste dochter voor het eerst ongesteld werd.
8)7
pi_220863807
Waarom heeft DBM dit soort spullen niet in huis? Volgens mij krijgt hij regelmatig een klysma, dan zorg je toch dat je voorbereid bent.. Zéker na de botox!
pi_220863823
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 21:21 schreef Hocuspocus2 het volgende:
AM draagt een hele verkeerde kleur make-up haar gezicht lijkt wel geel/grijs naast die van L.
Haar huidskleur past bij haar tanden
pi_220863844
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 21:25 schreef Harper het volgende:
Over teveel info gesproken: Hipenhot Judith post dat ze vandaag weer red velvet taart aten, want traditie.
Als je haar langer volgt weet je dat dat betekent dat haar jongste dochter voor het eerst ongesteld werd.
8)7
Echt sneu dat dit online moet.
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')