abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220860858
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_220860866
Hahaha die topic titel.

Wil bijna trouwens de reels van Porterenee naar Sanneke sturen. Over stop met troep kopen. :')
pi_220860926
Ik woon in Delft en ik heb zo’n hekel aan luilak😡dus oordoppen in vannacht! Succes AM.
pi_220860958
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 13:03 schreef Beertjeteddy het volgende: [..] Ja alsof je sterft zonder ijs. Nou je kan beter zonnebrand kopen met deze temperaturen. Maar dat zal onze koopfreak allang gedaan hebben.
Het zou me niet verbazen als ze dat dus niet heeft en dan met het mooie weer binnen moet blijven want ja, geen zonnebrand. Ik zie haar echt niet lekker met M in de tuin spelen. Die bank buiten zit vast niet zo lekker als binnen.
pi_220860970
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 13:54 schreef brilduiker1973 het volgende:
Ik woon in Delft en ik heb zo’n hekel aan luilak😡dus oordoppen in vannacht! Succes AM.
Met Koningsdag heb ik filmpjes voorbij zien komen van het luilakken in Ouddorp. Heel veel jongeren, oranje uitgedost, en met hun brommers en scooters met elkaar op pad. Dat is hoe ik luilakken ken. Maar niet een 50-jarige sneue moeke die stoer wil doen.
pi_220861107
JE MOEDER

titel is on point 🫶🏼
pi_220861285
Struint AM nu niet al die lokale winkels af omdat ze Delft promoot (maw een betaalde samenwerking)?
pi_220861293
Vraagje:
Liever Sanneke's JE MOEDER of 'mammie' in de app van de godenzoon van AM?
pi_220861332
Sanneke vergoeilelijkt bijna al haar aankopen. ‘De watertafel was maar ¤ 17,-, de slaapzak was maar ¤ 13,-, ijsjes maar ¤1,-

Alles bij elkaar loopt het toch nog flink op.

En ze hengelt naar een gesponsord pakket van en merk en/of die drukke moeders, want die hebben zúlke leuke en handige dingen, snackdoosjes (..) enzo

[ Bericht 27% gewijzigd door Huisopdehoek op 22-05-2026 14:43:34 ]
pi_220861335
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 14:23 schreef AnnArt het volgende:
Struint AM nu niet al die lokale winkels af omdat ze Delft promoot (maw een betaalde samenwerking)?
Dat idee krijg ik ook zo onderhand. Of ze tagt ze in de hoop een samenwerking te krijgen?
pi_220861408
Judith blijft maar doorgaan over dat account, nu zoekt ze iemand die voor Meta werkt die kan helpen. Zij is echt verslaafd ook aan insta hoor
pi_220861467
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 14:25 schreef AnnArt het volgende:
Vraagje:
Liever Sanneke's JE MOEDER of 'mammie' in de app van de godenzoon van AM?
Geef me dan maar JE MOEDER! Een jongen van 25 die zijn moeder nog mammie zegt bah!!!
pi_220861482
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 14:35 schreef Huisopdehoek het volgende:
Sanneke vergoeilelijkt bijna al haar aankopen. ‘De watertafel was maar ¤ 17,-, de slaapzak was maar ¤ 13,-, ijsjes maar ¤1,-

Alles bij elkaar loopt het toch nog flink op.

En ze hengelt naar een gesponsord pakket van en merk en/of die drukke moeders, want die hebben zúlke leuke en handige dingen, snackdoosjes (..) enzo
Voor die paar minuten dat ze buiten is ‘s morgens?
pi_220861513
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 14:48 schreef Muisjeruisje het volgende:
Judith blijft maar doorgaan over dat account, nu zoekt ze iemand die voor Meta werkt die kan helpen. Zij is echt verslaafd ook aan insta hoor
Verdient ze eigenlijk geld met dat geldaccount? Ik bedoel los van dat Excelbestandje dat haar vader heeft gemaakt? Is dat dan de paniek die ze erover heeft?
pi_220861549
Heeft Sanneke al een pomp om het badje op te blazen?
pi_220861575
Wie volgt Bertine olieman? Plaatst allerlei budget recepten, ze zeggen dat ze kleine eters zijn. Dan denk ik gelijk aan AM …
pi_220861580
Sanneke heeft wéér rompers gekocht want daar had ze nog niet heel veel van. Heel veel is toch ook niet nodig? En laatst heeft ze een stapel zomerkleding gekocht maar nu weer want korte broekjes zijn in de ochtend te koud. Ik die nu terugdenkt aan de dagen waarop mijn kinderen in de ochtend al korte broekjes of rokjes droegen omdat het later op de dag warm zou worden. Vestje over een t-shirtje en gaan!
Kom ik er nu door Sanneke achter dat dat echt niet kan. Ik zou destijds een goed slachtoffer van de moedermaffia geweest zijn.
pi_220861582
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 15:14 schreef Lalaland79 het volgende:
Heeft Sanneke al een pomp om het badje op te blazen?
Dat moet peppie gewoon met zijn mond doen terwijl zij filmt en hem uitlacht he
pi_220861596
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 15:23 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke heeft wéér rompers gekocht want daar had ze nog niet heel veel van. Heel veel is toch ook niet nodig? En laatst heeft ze een stapel zomerkleding gekocht maar nu weer want korte broekjes zijn in de ochtend te koud. Ik die nu terugdenkt aan de dagen waarop mijn kinderen in de ochtend al korte broekjes of rokjes droegen omdat het later op de dag warm zou worden. Vestje over een t-shirtje en gaan!
Kom ik er nu door Sanneke achter dat dat echt niet kan. Ik zou destijds een goed slachtoffer van de moedermaffia geweest zijn.
Tuurlijk ging ik de kinderen niet warme kleren aandoen in de ochtend en in de middag een korte broek, bleef niet bezig ( ook alweer 21 jr geleden). En in de ochtend is het toch ook nu al warm?? Echt hoor!
pi_220861598
quote:
Ik ben het met je eens, ik deed ze ook gewoon hun korte broekje al aan.. daarbij ging ik veel vroeger de deur uit omdat ze naar het kdv moesten, vestje aan en gaan.. tis dan een graadje of 18/19 prima te doen
pi_220861600
Zit Sanne al in de tuin met M?
pi_220861610
Irriteer me ook dood aan de linkjes bij Sanneke! Mis haast het horloge linkje van Milou
pi_220861620
quote:
Een van mijn zoons wilde met 12graden een korte broek aan, prima hoor.
Als t 's ochtends fris is dan idd gewoon een vestje aan. Beter nu even fris dan straks veel te heet met een lange broek aan. Je kan je blijven omkleden. Al geeft dat ook weer reden om nieuwe dingen te kopen 🙈
pi_220861627
Ik heb zo'n gevoel dat meta vindt dat ze met dat geld account financieel advies geeft en dat mag volgens mij niet.
Maar 1+1 optellen is moeilijk voor onze bespaar goeroe, dus zij snapt er echt helemaaaaal niks van.
pi_220861628
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 15:27 schreef brilduiker1973 het volgende:

[..]
Tuurlijk ging ik de kinderen niet warme kleren aandoen in de ochtend en in de middag een korte broek, bleef niet bezig ( ook alweer 21 jr geleden). En in de ochtend is het toch ook nu al warm?? Echt hoor!
Ik liep om 6:30 met de hond. Zonder jas, was heerlijk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')