Ja dat snap ik, maar ik schrok wel van de foto.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:38 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ze doet het er natuurlijk om. Ze had ook alleen het boek kunnen fotograferen.
Zeker met de tekst erbij, ze wil echt iets uitlokken. Of beter gezegd: dat wil haar eetstoornis…quote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:38 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ze doet het er natuurlijk om. Ze had ook alleen het boek kunnen fotograferen.
Ze hebben geregistreerd partnerschap. Is zo goed als zelfde als trouwen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 12:51 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ja dat was het idd ze heeft dat wel eens gezegd herinner ik me nu. Maar dan klopt het verhaal 'roy wil niet trouwen' ook niet, eigenlijk wil Debbie dan dus niet. Of niet in de kerk dan.
Weet ik.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:47 schreef Beppie12345 het volgende:
[..]
Ze hebben geregistreerd partnerschap. Is zo goed als zelfde als trouwen.
Wat zou haar eetstoornis bijvoorbeeld willen uitlokken, denk je?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:46 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Zeker met de tekst erbij, ze wil echt iets uitlokken. Of beter gezegd: dat wil haar eetstoornis…
Ja, maar daar is alleen maar leiding die ze al heel lang kent en allemaal vertrouwd, dus dan is het geen probleem. Geen idee hoe dat in haar hoofd werkt. Ze is met L. wel echt een zeur moeder (dat was ze al, maar dit gaat nergens over).quote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:51 schreef Danielle_ het volgende:
L mag niet fietsen en ook nog geen speelafspraakjes zolang ze geen diploma heeft. Met de scouting naar het strand is dan weer geen enkel probleem. 😂
Dat er mensen zijn die dan zeggen je ziet er goed uit?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:56 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Wat zou haar eetstoornis bijvoorbeeld willen uitlokken, denk je?
Ook geschokte reacties zijn voeding voor de ES.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:56 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Eens. Opvallend omdat de meeste mensen makkelijker worden naarmate ze meer kinderen hebben. Alsof ze denkt; bij deze laatste ga ik echt alles precies doen zoals IK het wil.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 15:19 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ja, maar daar is alleen maar leiding die ze al heel lang kent en allemaal vertrouwd, dus dan is het geen probleem. Geen idee hoe dat in haar hoofd werkt. Ze is met L. wel echt een zeur moeder (dat was ze al, maar dit gaat nergens over).
Niemand heeft haar ooit verteld dat het meeste misbruik door bekenden wordt gedaan natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 15:19 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ja, maar daar is alleen maar leiding die ze al heel lang kent en allemaal vertrouwd, dus dan is het geen probleem. Geen idee hoe dat in haar hoofd werkt. Ze is met L. wel echt een zeur moeder (dat was ze al, maar dit gaat nergens over).
Nou, alleen taart gegeten denk ik.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 15:41 schreef Pumba2024 het volgende:
Feestje van Lot weer snel voorbij. Na de lunch weg en om 15.00 uur weer thuis terwijl het toch een stukje rijden was aldus AM. Of zou ze eerder weg zijn gegaan?
Dit begrijp ik echt niet bij haar. Zo bang voor misbruik, maar geen rekening houden met waar/met wie het meeste misbruik voor komt. 🤷♀️quote:Op zaterdag 23 mei 2026 15:36 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Niemand heeft haar ooit verteld dat het meeste misbruik door bekenden wordt gedaan natuurlijk.
Negatieve aandacht is ook aandacht. Ze had namelijk gewoon het boek kunnen fotograferen, maar dit doet zij / de ES om iets uit te lokken. Zowel van de volgers die in shock zijn als ze deze foto zien, en daarop reageren, maar ook van de pro-Ana's want dit levert tegelijk bewondering op vanuit die hoek. Tot het gaatje gaan, zeg maar... Het levert hoe dan ook content en reacties op. En het lijkt erop dat haar laatste strohalm ook geen behandeloptie is geworden, daarmee wordt de kans op herstel / gezond gewicht nog kleiner.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:56 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik begrijp niet wat hier staat.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 16:58 schreef Loveischocolala het volgende:
Nathalie net niet zwanger eerste keer vorige wel toen toch ?
Zeker!quote:Op zaterdag 23 mei 2026 15:59 schreef Tarantelle het volgende:
Demammavan: Ik vind het opvallend hoe klein vooral L. wordt gehouden. Zeuren over haar fietsen, maar zelden gaan fietsen (hier werd echt dagelijks gefietst met de kinderen die net konden fietsen), nog niet starten met zwemles, het telkens thuis houden, toen ze startte op school, nu weer mee naar een feestje (en waarom zou J. meemoeten?) verplicht in bad met je zus die daarvoor te oud wordt etc.
Ik volg Annemarie al best wat jaren, maar meegaan naar feestjes heb ik nooit gezien bij de andere kinderen. L. wordt, ook door de rest van het gezin, behandeld als een 3-jarige. Misschien is het passend voor haar, maar het blijft toch wat raar om te zien.
En tja Luilak, waarom is het een hoogtepunt van het event als je je zoon terugvindt? Helemaal eens met Harper hierover.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |