Flap is ondervoed toch?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:12 schreef Mallorcameisje het volgende:
De kledingkeuze van dbm is ook weer zo bijzonder 🥲 Snap dat niet, het doet echt niks voor haar lijf zo (en de ondervoede Flip ziet er toch totaal niet ondervoed uit??)
Klopt, maar ik zie het zo niet. Misschien een vitamine tekort met hun menu. Maar ik wou dat mijn zoon haar bouw had, qua wat er op de botten zit.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:19 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Flap is ondervoed toch?
DBM heeft echt geen smaak 😂😂😂
Misschien is het hardstikke lekker, maar het oog wil ook wat...quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:37 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Het ziet er weer uit als een sneu hapje avondeten bij de familie Geerts
Nou, zeg dat wel. Ik zit er net naar te kijken en de pannekoekjes lijkt op het braaksel van een kat 🥴. Ben ik trouwens de enige die de tweeling nooit kan verstaan en er wel klaar mee is met die dansjes?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:37 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Het ziet er weer uit als een sneu hapje avondeten bij de familie Geerts
Welk formaat zit erin dan? Ik heb de strandhanddoeken, die zijn echt chill. Maar die zijn 160x80quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:28 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Maar ook deze maat? Hebben ze niet groter? Het type handdoek lijkt me fijn, maar niet dit formaat wat in de box zit.
Tsja..quote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:10 schreef Lodelie het volgende:
Am heeft Lot de wc laten zien en afgeleverd bij haar twee vriendinnetjes.
Heeft die vrouw geen manieren? Je gaat naar de moeder toe die het feestje organiseert en daar lever je je kind af.
Ik zat met verbazing te kijken naar de zoveelste aankopen van UV werende kleding voor M en ik moest denken aan de goeie ouwe tijd dat mijn kinderen, met dit weer, gewoon in hun halve blootje rondliepen. Ik zou willen dat ze stopt met dat kind vol te stouwen met allerhande meuk, alleen maar omdat zij koopverslaafd is.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:34 schreef JaNeeDan het volgende:
Hoe warm zou het moeten worden voordat Sanneke haar zoon in een korte broek mag i.p.v. een veel te lange lange broek?
Dat zou ik toch niet al te letterlijk nemenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:10 schreef Lodelie het volgende:
Am heeft Lot de wc laten zien en afgeleverd bij haar twee vriendinnetjes.
Heeft die vrouw geen manieren? Je gaat naar de moeder toe die het feestje organiseert en daar lever je je kind af.
Een UV shirt is echt niet gek. Je huid beschermen tegen zonnestralen is belangrijk.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:41 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik zat met verbazing te kijken naar de zoveelste aankopen van UV werende kleding voor M en ik moest denken aan de goeie ouwe tijd dat mijn kinderen, met dit weer, gewoon in hun halve blootje rondliepen. Ik zou willen dat ze stopt met dat kind vol te stouwen met allerhande meuk, alleen maar omdat zij koopverslaafd is.
Zeker, komt goed van pas. Als je ook echt naar buiten gaat dan.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:01 schreef Miepje77 het volgende:
[..]
Een UV shirt is echt niet gek. Je huid beschermen tegen zonnestralen is belangrijk.
Nee, je bent niet de enige. Dat je daar als moeder uit goed fatsoen af en toe naar moet kijken is tot daar aan toe, maar dat je hier je volgers op trakteert....tsja....quote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:10 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Nou, zeg dat wel. Ik zit er net naar te kijken en de pannekoekjes lijkt op het braaksel van een kat 🥴. Ben ik trouwens de enige die de tweeling nooit kan verstaan en er wel klaar mee is met die dansjes?
MET JE MOEDER!!quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:02 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Zeker, komt goed van pas. Als je ook echt naar buiten gaat dan.
Dat is dan ook duidelijk om het leed te kunnen delenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:12 schreef AnnArt het volgende:
[..]
Nee, je bent niet de enige. Dat je daar als moeder uit goed fatsoen af en toe naar moet kijken is tot daar aan toe, maar dat je hier je volgers op trakteert....tsja....
Als ze maar kan kopen. Dan maakt het niet uit wat. Ik vraag me af wat ze met een UV pakje gaat doen. Binnen heeft dat geen enkele zin.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:41 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik zat met verbazing te kijken naar de zoveelste aankopen van UV werende kleding voor M en ik moest denken aan de goeie ouwe tijd dat mijn kinderen, met dit weer, gewoon in hun halve blootje rondliepen. Ik zou willen dat ze stopt met dat kind vol te stouwen met allerhande meuk, alleen maar omdat zij koopverslaafd is.
En waarom neemt ze die fles mee in haar tas? Ik neem nooit bodylotion mee.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:39 schreef meesterinbreekster het volgende:
mcw maakt reclame voor een nivea smeerseltje, de tekst is al tenenkrommend maar in het filmpje zie je ook dat haar spiegel echt goor is?
Buiten ook niet, tenzij ze hem aankleedt als een imker 😉. Het zou me helemaal niets verbazen als ze de hele dag binnen hebben gezeten. Die tuin is totaal niet zomerklaar en het is sowieso te klein om daar comfortabel te zitten. Ik zou er lekker een paar uurtjes op uit gaan, richting het water, goed insmeren, parasol mee, of in de schaduw, en een koelbox met wat lekkers te eten en drinken.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:19 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Als ze maar kan kopen. Dan maakt het niet uit wat. Ik vraag me af wat ze met een UV pakje gaat doen. Binnen heeft dat geen enkele zin.
Ik vind dat oprecht een zorgelijk storende eigenschap van haar.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:21 schreef Kaatjepuk het volgende:
BORRE BORRE!!
Godskolere ik schrok mij de rambam met de AirPods in.
Ik heb geen idee of die pakjes goed (genoeg) werken. Kan me niet herinneren dat dit bestond toen mijn kinderen klein waren. Ze hadden het in elk geval niet. Factor 50 daarentegen wel en dat werkt ook prima.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:30 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Buiten ook niet, tenzij ze hem aankleedt als een imker 😉. Het zou me helemaal niets verbazen als ze de hele dag binnen hebben gezeten. Die tuin is totaal niet zomerklaar en het is sowieso te klein om daar comfortabel te zitten. Ik zou er lekker een paar uurtjes op uit gaan, richting het water, goed insmeren, parasol mee, of in de schaduw, en een koelbox met wat lekkers te eten en drinken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |