Omdat je dagelijks een dosis irritainment nodig hebt...quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:46 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
En hoeveel Artisjok filmpjes gaan we nog zien dit jaar? 🥱🥱🥱
Grootste vraag blijft: waarom verspil ik mijn tijd eigenlijk aan zo'n totaal NIET interessante vrouw🤣🤣🤣🤣
Ik heb hem direct onder eetstoornissen gerapporteerd. Helpt doorgaans niet, maar vind het echt zo vreselijk dat die meid nog op insta mag.quote:
Ik geloof echt dat ze dit doet voor extra aandacht op haar Instagram pagina.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 15:59 schreef Tarantelle het volgende:
Demammavan: Ik vind het opvallend hoe klein vooral L. wordt gehouden. Zeuren over haar fietsen, maar zelden gaan fietsen (hier werd echt dagelijks gefietst met de kinderen die net konden fietsen), nog niet starten met zwemles, het telkens thuis houden, toen ze startte op school, nu weer mee naar een feestje (en waarom zou J. meemoeten?) verplicht in bad met je zus die daarvoor te oud wordt etc.
Ik volg Annemarie al best wat jaren, maar meegaan naar feestjes heb ik nooit gezien bij de andere kinderen. L. wordt, ook door de rest van het gezin, behandeld als een 3-jarige. Misschien is het passend voor haar, maar het blijft toch wat raar om te zien.
En tja Luilak, waarom is het een hoogtepunt van het event als je je zoon terugvindt? Helemaal eens met Harper hierover.
Het is in ieder geval geen reclame voor AW Bruna uitgeverij om haar op deze manier een boek te laten reviewen. Maar daar mag je niets van zeggen, want dan krijg je als reactie dat dit losstaat van haar ziekte. Dat kan, maar dan had ze zichzelf er niet bij moeten fotograferen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:10 schreef TantePien1990 het volgende:
[..]
Ik heb hem direct onder eetstoornissen gerapporteerd. Helpt doorgaans niet, maar vind het echt zo vreselijk dat die meid nog op insta mag.
Ze is had een intake voor een ziekenhuis wat mogelijk wilde helpen, ik zie er geen heil in, en vermoed hun ook niet aangezien ze er geen echte update over gaf.
Ze verkoopt een hoop dingen die ze krijgt. Ik denk dan telkens; ben je jezelf bewust van dat je leven op deze manier niet lang maar duurt dat je alles verkoopt?
Lot mag tenminste naar een feestje, wel met mama op de achtergrond. Maar volgens mij mocht Jet niet eens op die leeftijd.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 15:59 schreef Tarantelle het volgende:
Demammavan: Ik vind het opvallend hoe klein vooral L. wordt gehouden. Zeuren over haar fietsen, maar zelden gaan fietsen (hier werd echt dagelijks gefietst met de kinderen die net konden fietsen), nog niet starten met zwemles, het telkens thuis houden, toen ze startte op school, nu weer mee naar een feestje (en waarom zou J. meemoeten?) verplicht in bad met je zus die daarvoor te oud wordt etc.
Ik volg Annemarie al best wat jaren, maar meegaan naar feestjes heb ik nooit gezien bij de andere kinderen. L. wordt, ook door de rest van het gezin, behandeld als een 3-jarige. Misschien is het passend voor haar, maar het blijft toch wat raar om te zien.
En tja Luilak, waarom is het een hoogtepunt van het event als je je zoon terugvindt? Helemaal eens met Harper hierover.
Zo’n reactie kreeg ik inderdaad ook een keer toen ik een samenwerking van haar benaderde, dat het echt waanzin was haar te benaderen en dat ik per direct niets meer van dat merk wilde weten hierom. En kreeg doen eerst zo’n reactie en toen legde ik uit dat dat misschien zo was voor een leek, maar niet voor mensen die meer verstand hebben van eetstoornissen etc.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:23 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Het is in ieder geval geen reclame voor AW Bruna uitgeverij om haar op deze manier een boek te laten reviewen. Maar daar mag je niets van zeggen, want dan krijg je als reactie dat dit losstaat van haar ziekte. Dat kan, maar dan had ze zichzelf er niet bij moeten fotograferen.
Dit verbaasd me eigenlijk best wel, dat haar lichaam het nog ‘doet’quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:05 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Pascal kan toch onmogelijk nog heel lang leven zo?
Behandeling is vrijwillig. Die opties heeft ze ook al gehad, vroegtijdig afgehaakt omdat ze het o.a. niet eens was met de behandeldoelen. In eerdere topics hebben we het hier al over gehad. Een verplichte opname met een zorgmachtiging haalt in dit geval niets uit. Daarvoor is haar gewicht te laag. En stel dat het gewicht nog wel 'voldoende' was geweest, dan wordt het dwangvoeding. Daar zal haar ES tegen ageren. Dus na de opname (en waarschijnlijk zelfs tijdens) er alles aan doen om weer af te vallen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:41 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Ze geeft online aan dat ze word afgewezen. Zijn ziekenhuizen of instanties niet verplicht zorg te verlenen?
(Geen verstand van, oprecht nieuwsgierig).
Ik ben ook gaan googelen! Snap er niets van 😂quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:32 schreef brilduiker1973 het volgende:
Wat doen ze bij AM met die artisjokken??? Ze likken de saus af en gooien het in een bak?
En zijn ze lekker? Ik heb ze nog nooit gegeten!
Je schraapt met je tanden het onderste deel van het blaadje inclusief saus eraf zeg maar. Ik vind het wel lekker maar ligt ook aan de smaak van het dipsausje natuurlijk. Het is meer een voorgerechtje zoals zij het eten. Het hart (als alle blaadjes op zijn) kun je ook nog eten, moet je eerst nog schoonmaken dwz de ‘haartjes’ eerst weghalen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:32 schreef brilduiker1973 het volgende:
Wat doen ze bij AM met die artisjokken??? Ze likken de saus af en gooien het in een bak?
En zijn ze lekker? Ik heb ze nog nooit gegeten!
Ze wil ook denk ik wel behandeld worden (of tenminste, ik denk niet dat ze echt dood wil) maar wel op haar manier/de manier van de eetstoornis. Dus geen sondevoeding bijvoorbeeld. Terwijl dat nu echt eigenlijk de enige manier voor haar is hoe ze wat kan aankomen schat ik zo in.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:56 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Artisjokken zijn lekker, vooral het hart midden in. Wij eten het met een azijn dressing niet met zo’n volle mayonaise dressing
Pascal beweert natuurlijk zelf dat ze wilt behandeld worden. Het zit dus toch anders. Bedankt voor jullie uitleg
Ik was de eerste keer met IVF ook direct zwanger en de tweede keer niet, zegt weinig. :-)quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:00 schreef Loveischocolala het volgende:
Dat snap ik hahaha 🤣🙈
Dacht dat de vorige keer met ivf Nathalie van de let in 1 x zwanger was, nu is ze deze keer niet zwanger. Maar ook natuurlijk een vreemd eitje in de buik gekregen weet niet of mee te maken heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |