abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220866046
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 10:09 schreef Danielle_ het volgende:
Ah, luilak. Het jaarlijkse tokkie festijn! Het zegt iedere keer weer zoveel over Annemarie dat ze dit fantastisch vindt…
En wat is dat voor lullig klein reishanddoekje wat er nu in de nieuwste box komt? Een gastendoekje?
Dit bewijst wel dat ze niet echt een kampeerder is en verklaard waarom ze steeds zo extreem veel zooi mee slepen.. dit gebruikt ze echt niet zelf 🤣 zo onhandig een klein doekje...
pi_220866056
Ik snap dat hele Luilak niet , voor mij ziet het eruit als een enorm aso gebeuren . Als de buren hier midden in de nacht de muziek hard zetten en de motoren starten krijgen we ruzie , dat weet ik wel.

En nu gaat ze Jet uit bed trekken want in de avond een vent… totaal van de pot gerukt die vrouw
pi_220866073
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 10:22 schreef poohenzo het volgende:
Ik snap dat hele Luilak niet , voor mij ziet het eruit als een enorm aso gebeuren . Als de buren hier midden in de nacht de muziek hard zetten en de motoren starten krijgen we ruzie , dat weet ik wel.

En nu gaat ze Jet uit bed trekken want in de avond een vent… totaal van de pot gerukt die vrouw
Aan de gemeente heb je ook niet veel:
https://www.delft.nl/luilak-leeft-delft-beeft
pi_220866077
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 10:21 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Dit bewijst wel dat ze niet echt een kampeerder is en verklaard waarom ze steeds zo extreem veel zooi mee slepen.. dit gebruikt ze echt niet zelf 🤣 zo onhandig een klein doekje...
Ze kamperen daar vooral heel raar... Ik herinner me nog dat ze rijst of zo kookten in het water van het eieren koken of zo...
pi_220866081
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 10:17 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
En niemand met een fatsoenlijk motorpak, alleen helmen. Je achtjarige dochter zonder motorpak achterop zetten, totaal gestoord.
En ook geen rugsteun voor J. Als haar aandacht even verslapt en Julia optrekt, dondert ze achterover van de brommer.

‘Maar alles is goed gegaan’ dus waar maken we ons druk om hè?
pi_220866094
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 10:28 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En ook geen rugsteun voor J. Als haar aandacht even verslapt en Julia optrekt, dondert ze achterover van de brommer.

‘Maar alles is goed gegaan’ dus waar maken we ons druk om hè?
Alleen maar om ernstige verwondingen of erger van een kind...
pi_220866096
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 10:19 schreef Huisopdehoek het volgende:
Debbie staat in de lokale krant met haar long-COVID verhaal. Dat dat nog steeds effect heeft op haar leven. Maar ze was toch genezen?

De elektrische Rollie natuurlijk pontificaal in beeld. Net als de grote foto van de kinderen op de achtergrond.

Walgelijk mens. Ik hoop dat mensen uit Barneveld ook haar andere kant aan de journalist vertellen.
Ze blijft maar aandacht zoeken, triest figuur. Heb je een linkje 🫣😆
pi_220866097
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 10:22 schreef poohenzo het volgende:

Triest dat Jet niet gewoon lekker mag blijven slapen
pi_220866107
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 10:32 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Triest dat Jet niet gewoon lekker mag blijven slapen
Totaal gebrek aan empathie voor je kind, dat
pi_220866111
Hoe komen die mensen in de krant, die belt ze minimaal zelf toch? Overigens dan weer benieuwd naar het artikel. Iemand?

Het zo 'moeilijk' hebben maar wel steeds met je bakkes op social media en zelf de krant erbij hebben. Het enige moeilijke is dat chronische aandachtstekort wat ze zichzelf aandoet. Manmanman.
pi_220866125
Ik lees net dat artikel van Debbie 😆 alle standaard Debbie dingen staan er weer in, Liverpool, haar instagram pagina, en aan het eind dat ze naar bee gaat na het interview 😂 wat een clown
pi_220866165
Het grootste deel van het krantenartikel is op Debbies’ eigen insta te lezen. Ze is blij dat ze een boek kan lezen met haar dochter naast zich op de bank of koekjes kan bakken met haar zoon. Ze vergat het concert en het zetten van een tattoo te melden als meest recente activiteiten.
pi_220866191
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 10:44 schreef Lokie het volgende:
Het grootste deel van het krantenartikel is op Debbies’ eigen insta te lezen. Ze is blij dat ze een boek kan lezen met haar dochter naast zich op de bank of koekjes kan bakken met haar zoon. Ze vergat het concert en het zetten van een tattoo te melden als meest recente activiteiten.
En fietsen. Ze kan het weer.
pi_220866195
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 09:10 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Oh ik vond het juist heel budget proof overkomen, heeft misschien een emmer verf wat over was van iemand kunnen krijgen en die spullen kwam een buurvrouw mee aanzetten toch?
Dat zou kunnen hoor. Misschien oordeel ik te snel. Ik zag een spuitbus, nieuw(?) zwembad, de verf...
pi_220866205
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 10:44 schreef Lokie het volgende:
Ik zie nu dat die tattoo met die lelijke krabbel op haar been zit 😱 dat is mogelijk nog erger dan op de arm
pi_220866263
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 09:36 schreef Missinglink24 het volgende:
Grappig ook dat Judith echt iemand wil spreken van Meta die haar eens even mag gaan uitleggen wat ze verkeerd doet.
Denk je dat Meta daar aan gaat beginnen met miljoenen accounts.
Zelfs als ze iemand van meta te spreken krijgt dan is het bord voor haar hoofd zo groot dat zij alsnog vindt dat ze niks fout gedaan heeft.
pi_220866272
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 11:01 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Zelfs als ze iemand van meta te spreken krijgt dan is het bord voor haar hoofd zo groot dat zij alsnog vindt dat ze niks fout gedaan heeft.
Klopt maar dan ziet ze kans om een discussie aan te gaan. Meta gaat daar echt niet aan beginnen.
I can't help it, if I'm lucky
pi_220866275
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 10:50 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik zie nu dat die tattoo met die lelijke krabbel op haar been zit 😱 dat is mogelijk nog erger dan op de arm
Ff zijstraatje; waarom wil Roy eigenlijk niet trouwen? Ik bedoel je zet wel 3 kinderen met iemand op de wereld dan kan je net zo goed trouwen toch?
I can't help it, if I'm lucky
pi_220866286
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 11:04 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ff zijstraatje; waarom wil Roy eigenlijk niet trouwen? Ik bedoel je zet wel 3 kinderen met iemand op de wereld dan kan je net zo goed trouwen toch?
Geen idee eigenlijk 🤔
pi_220866304
quote:

[..]
Dat zag ik toen al 🤣 vind dat persoonlijk ook echt een lelijke plek.. maar tja de overige plaatjes vind ik ook allemaal lelijk gezet op rare plekken
pi_220866319
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 11:04 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Volgens mij heeft ze dat nooit gezegd. Hij is gelovig dus vond het eigenlijk wel passend om wel te trouwen.
Misschien vindt ie t geld niet waard of geen zin om de hele dag in het middelpunt van de aandacht te staan.
pi_220866324
Heeft Debbie niet al eerder in een lokaal krantje gestaan ivm instapagina?
pi_220866351
L heeft een kinderfeestje. AM blijft er bij (..) en als J wil mag ze ook mee (..).
pi_220866370
quote:

[..]
Jeetje wat een lelijke tattoo is dat. En idd op die plek is helemaal wanstaltig. Het lijken wel krabben of wonden, alsof ze op dr knieën gevallen is. Sowieso vind ik haar tattoo's maar een bij elkaar geraapt zooitje.
pi_220866386
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 11:28 schreef Huisopdehoek het volgende:
L heeft een kinderfeestje. AM blijft er bij (..) en als J wil mag ze ook mee (..).

Zo ontzettend raar dit weer. En wat nou als Lot een keer wordt uitgenodigd door een kindje wat thuis een verjaardagsfeestje geeft. Gaat AM dan mee naar dat huis en bij die mensen thuis op de bank zitten (al dan niet met Jet).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')