abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220866387
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 08:42 schreef Miepje77 het volgende:
Drielingmoeder Tatiana zit toch in de schuldsanering? Hoe betaalt zij toch alles voor wat ze nu weer doet in haar tuin enzo?
Haar moeder bracht gisteren heel veel spullen mee
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220866398
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 11:36 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Haar moeder bracht gisteren heel veel spullen mee
Ja, haar moeder koopt/haalt enorm veel voor ze.
Als ik zie wat daar aan speelgoed is denk ik hoe dan?!
pi_220866472
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 11:18 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Volgens mij heeft ze dat nooit gezegd. Hij is gelovig dus vond het eigenlijk wel passend om wel te trouwen.
Misschien vindt ie t geld niet waard of geen zin om de hele dag in het middelpunt van de aandacht te staan.
Ja precies dat wist ik en daarom snap ik het ook niet. Want als praktiserend christen is het volgens mij zelfs 'verplicht' (bij gebrek aan een beter woord) om te trouwen voordat er kindjes komen toch?
I can't help it, if I'm lucky
pi_220866477
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 11:39 schreef Sstt1993 het volgende:

[..]
Ja, haar moeder koopt/haalt enorm veel voor ze.
Als ik zie wat daar aan speelgoed is denk ik hoe dan?!
Nou ja fijn voor haar denk ik dan, dat haar familie haar helpt.
pi_220866490
Staat die wijsneus van een MG nou te mansplainen bij dat snijwerk in het brood van AM?
pi_220866498
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 11:08 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Geen idee eigenlijk 🤔
En hij is ook nog de christen van de 2
pi_220866542
Janneke heeft wel echt een verbouwing of zeg maar gerust renovatie zeg.. wel wat anders dan AM die wat muren witten en een vloer leggen een verbouwing noemde 🤣
pi_220866543
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 11:58 schreef AnnArt het volgende:
Staat die wijsneus van een MG nou te mansplainen bij dat snijwerk in het brood van AM?
Jazeker. Kunnen we hem toch nog op wat mannelijkheid betrappen 😁
pi_220866549
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 11:35 schreef Weerikier het volgende:

[..]
Zo ontzettend raar dit weer. En wat nou als Lot een keer wordt uitgenodigd door een kindje wat thuis een verjaardagsfeestje geeft. Gaat AM dan mee naar dat huis en bij die mensen thuis op de bank zitten (al dan niet met Jet).
Waar zou AM nou precies bang voor zijn met een feestje? Dat die ouders niet opletten?
pi_220866552
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 08:42 schreef Muisjeruisje het volgende:
Wat een aso gebeuren, dat luilakken
Idd, ik zat ook te vloeken vannacht… en de buurtjes vonden het dit jaar wel heel erg luid pffffff. Mag van mij wel afgeschaft worden in Delft !
pi_220866580
quote:

[..]
Zo ontzettend raar dit weer. En wat nou als Lot een keer wordt uitgenodigd door een kindje wat thuis een verjaardagsfeestje geeft. Gaat AM dan mee naar dat huis en bij die mensen thuis op de bank zitten (al dan niet met Jet).
Haha ja ik zie dit helemaal voor me!
pi_220866613
Is M al ah spelen met de waterbak?
pi_220866627
Vreselijk dat Luilak in Delft: een traditie van kinderen is volledig overgenomen door mototliefhebbers die allemaal ruim volwassen zijn. Ik houd best wel van een feestje op zijn tijd, maar dit vind ik een beetje sneu overkomen (en het advies van de gemeente ook: doe je ramen en ventilatieroosters dicht, in een snikheet weekeinde...).

De oudere kinderen en aanhang willen haar er wel bij hebben, dus ze zal wel een leuk mens irl. En waarom laat je je kind niet uitslapen?
pi_220866633
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 11:04 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ff zijstraatje; waarom wil Roy eigenlijk niet trouwen? Ik bedoel je zet wel 3 kinderen met iemand op de wereld dan kan je net zo goed trouwen toch?
Ze hebben een geregistreerd partnerschap. Dat is wettelijk hetzelfde.
Niet iedereen heeft behoefte aan de poespas van een bruiloft. Ik vind het alleen maar goed dat hij vasthoudt aan wat hij wil.
pi_220866643
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 12:09 schreef Missinglink24 het volgende:
Janneke heeft wel echt een verbouwing of zeg maar gerust renovatie zeg.. wel wat anders dan AM die wat muren witten en een vloer leggen een verbouwing noemde 🤣
Ik zou er helemaal gek van worden om zo lang in de troep te zitten en vrijwel ieder vrij uur te moeten klussen.
pi_220866653
quote:

[..]
Daar mag L dan waarschijnlijk niet heen. Want wie weet wat er allemaal gebeurt op zo’n verjaarspartij waar Demammavan niet bij is. Levensgevaarlijk!
pi_220866739
Jet wilde zelf mee. Wat ik wel snap. Die is het natuurlijk zat om steeds bij de jongsten te horen en mee naar uitjes te moeten die meer voor kleuters zijn. Maar dit vind ik geen geschikt event voor zo´n jong kind.

Dat geschreeuw op straat en de muziek vind ik echt aso. Lot slaapt er misschien wel doorheen, maar Maarten, Sara (die was niet meer zo te zien?) en vooral, de buren?

En het mooiste moment was toen ze Jim weer vonden ❤️🙄
Volgens mij hebben daar wat mensen therapie nodig.
pi_220866760
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 12:22 schreef Harper het volgende:

[..]
Ze hebben een geregistreerd partnerschap. Dat is wettelijk hetzelfde.
Niet iedereen heeft behoefte aan de poespas van een bruiloft. Ik vind het alleen maar goed dat hij vasthoudt aan wat hij wil.
.

Niet in de ogen van God.
pi_220866782
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 12:26 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik zou er helemaal gek van worden om zo lang in de troep te zitten en vrijwel ieder vrij uur te moeten klussen.
Ik ook maar toch wel lef dat ze het aandurven. Wat ze tot nu toe gedaan hebben vind ik mooi geworden, hopelijk is het resultaat het straks allemaal waard.
pi_220866803
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 12:33 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
.

Niet in de ogen van God.
Ja en? Alsof iedereen die gelovig is, trouwt.
Ze hebben ongetwijfeld ook seks voor het huwelijk partnerschap gehad ;)
pi_220866889
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 12:35 schreef Harper het volgende:

[..]
Ja en? Alsof iedereen die gelovig is, trouwt.
Ze hebben ongetwijfeld ook seks voor het huwelijk partnerschap gehad ;)
Diegene die zondags naar de kerk gaan wel. Dat doet hij toch? Of alleen met kerst enzo?
pi_220866925
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 12:28 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Daar mag L dan waarschijnlijk niet heen. Want wie weet wat er allemaal gebeurt op zo’n verjaarspartij waar Demammavan niet bij is. Levensgevaarlijk!
Yep, maar wel met Jetje rondscheuren
pi_220866986
Ik zou het ook niet per se op prijs stellen als een moeder ongevraagd blijft.
Ik ben wel eens bij een kinderfeestje gebleven, omdat moeder dat had gevraagd voor een extra paar ogen. Maar verder zou ik er zelf ook niet op zitten wachten.
En dan op zijn AM's, 20m verderop gaan zitten staren.

Vond de opmerking over Jet 's avonds een vent... heel vreemd, het kind is 7(?) en midden in de nacht wakker (gemaakt)
pi_220866990
Hij wou in de kerk trouwen toch en dat wou debbie niet
pi_220866991
Het is van grote importantie bij AM om te weten op wie er gezeten is. En zo is dat paardrijden bij hun (manege) ook exact omschreven. Zitten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')