Haar moeder bracht gisteren heel veel spullen meequote:Op zaterdag 23 mei 2026 08:42 schreef Miepje77 het volgende:
Drielingmoeder Tatiana zit toch in de schuldsanering? Hoe betaalt zij toch alles voor wat ze nu weer doet in haar tuin enzo?
Ja, haar moeder koopt/haalt enorm veel voor ze.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 11:36 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Haar moeder bracht gisteren heel veel spullen mee
Ja precies dat wist ik en daarom snap ik het ook niet. Want als praktiserend christen is het volgens mij zelfs 'verplicht' (bij gebrek aan een beter woord) om te trouwen voordat er kindjes komen toch?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 11:18 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze dat nooit gezegd. Hij is gelovig dus vond het eigenlijk wel passend om wel te trouwen.
Misschien vindt ie t geld niet waard of geen zin om de hele dag in het middelpunt van de aandacht te staan.
Nou ja fijn voor haar denk ik dan, dat haar familie haar helpt.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 11:39 schreef Sstt1993 het volgende:
[..]
Ja, haar moeder koopt/haalt enorm veel voor ze.
Als ik zie wat daar aan speelgoed is denk ik hoe dan?!
Jazeker. Kunnen we hem toch nog op wat mannelijkheid betrappen 😁quote:Op zaterdag 23 mei 2026 11:58 schreef AnnArt het volgende:
Staat die wijsneus van een MG nou te mansplainen bij dat snijwerk in het brood van AM?
Waar zou AM nou precies bang voor zijn met een feestje? Dat die ouders niet opletten?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 11:35 schreef Weerikier het volgende:
[..]
Zo ontzettend raar dit weer. En wat nou als Lot een keer wordt uitgenodigd door een kindje wat thuis een verjaardagsfeestje geeft. Gaat AM dan mee naar dat huis en bij die mensen thuis op de bank zitten (al dan niet met Jet).
Idd, ik zat ook te vloeken vannacht… en de buurtjes vonden het dit jaar wel heel erg luid pffffff. Mag van mij wel afgeschaft worden in Delft !quote:
Haha ja ik zie dit helemaal voor me!quote:Op zaterdag 23 mei 2026 11:35 schreef Weerikier het volgende:
[..]
Zo ontzettend raar dit weer. En wat nou als Lot een keer wordt uitgenodigd door een kindje wat thuis een verjaardagsfeestje geeft. Gaat AM dan mee naar dat huis en bij die mensen thuis op de bank zitten (al dan niet met Jet).
Ze hebben een geregistreerd partnerschap. Dat is wettelijk hetzelfde.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 11:04 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ff zijstraatje; waarom wil Roy eigenlijk niet trouwen? Ik bedoel je zet wel 3 kinderen met iemand op de wereld dan kan je net zo goed trouwen toch?
Ik zou er helemaal gek van worden om zo lang in de troep te zitten en vrijwel ieder vrij uur te moeten klussen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 12:09 schreef Missinglink24 het volgende:
Janneke heeft wel echt een verbouwing of zeg maar gerust renovatie zeg.. wel wat anders dan AM die wat muren witten en een vloer leggen een verbouwing noemde 🤣
Daar mag L dan waarschijnlijk niet heen. Want wie weet wat er allemaal gebeurt op zo’n verjaarspartij waar Demammavan niet bij is. Levensgevaarlijk!quote:Op zaterdag 23 mei 2026 11:35 schreef Weerikier het volgende:
[..]
.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 12:22 schreef Harper het volgende:
[..]
Ze hebben een geregistreerd partnerschap. Dat is wettelijk hetzelfde.
Niet iedereen heeft behoefte aan de poespas van een bruiloft. Ik vind het alleen maar goed dat hij vasthoudt aan wat hij wil.
Ik ook maar toch wel lef dat ze het aandurven. Wat ze tot nu toe gedaan hebben vind ik mooi geworden, hopelijk is het resultaat het straks allemaal waard.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 12:26 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ik zou er helemaal gek van worden om zo lang in de troep te zitten en vrijwel ieder vrij uur te moeten klussen.
Ja en? Alsof iedereen die gelovig is, trouwt.quote:
Diegene die zondags naar de kerk gaan wel. Dat doet hij toch? Of alleen met kerst enzo?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 12:35 schreef Harper het volgende:
[..]
Ja en? Alsof iedereen die gelovig is, trouwt.
Ze hebben ongetwijfeld ook seks voor het huwelijk partnerschap gehad
Yep, maar wel met Jetje rondscheurenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 12:28 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Daar mag L dan waarschijnlijk niet heen. Want wie weet wat er allemaal gebeurt op zo’n verjaarspartij waar Demammavan niet bij is. Levensgevaarlijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |