Het is wel hilarisch dat ze het altijd zo liefelijk aankleden vol eufemismes. Het is allemaal uit 'liefde' ... Right, right.quote:Wij zijn XR Justice Now! Wij zien dat de klimaatcrisis inherent is aan de manier waarop de wereld in elkaar zit. Door kolonialisme, de manier waarop het Westen de rest van de wereld uitbuit, en het kapitalisme dat uitgaat van oneindige groei gaat er heel veel kapot.
Wij komen in opstand voor de bescherming van al het leven op aarde door ons te verzetten tegen deze systemen.
Klimaatrechtvaardigheid betekent een eerlijk systeem dat binnen de grenzen van onze planeet blijft en dat we ons inzetten voor een eerlijke wereld voor alle mensen.
Geboren uit woede, gedreven door liefde
Geboren uit woede over het geweld van de Israëlische regering zijn wij van plan met onze acties onze steun uit te blijven spreken voor de Palestijnen die lijden onder oorlogsmisdaden en structurele onderdrukking. We willen een einde aan de bezetting, de apartheid en de huidige genocide. Alleen zo kan het geweld gestopt worden.
Maar dat is niet het enige wat we willen doen. Om klimaatrechtvaardigheid te bereiken moten we in opstand komen tegen onderdrukking in de hele wereld. Alle systemen van onderdrukking zijn met elkaar verbonden.
Daarom zijn we al acties tegen andere organisatie die deze systemen in stand houden aan het bedenken. We leven in een snel veranderende wereld en zien dat de maatschappij drastisch zal moeten veranderen.
We zetten ons in voor een eerlijk toekomst voor iedereen.
Niemand zal vrij zijn tot we allemaal vrij zijn!
Klopt, ze hebben dondersgoed de symboliek door wat joden extra kan raken.quote:Op donderdag 21 mei 2026 12:26 schreef Montagui het volgende:
De Jodenhaat zit diep bij XR.
Er wordt telkens niet voor niets gekozen voor stations.
Zou betalen voor een livestream hiervan.quote:Op donderdag 21 mei 2026 12:52 schreef jigggy het volgende:
Ik ga zondag op vakantie en moet de trein hebben
Als er iets gebeurd met mijn treinreis sla ik er eentje neer
https://www.inview.nl/ope(...)881984bf9a8c27a258d2quote:Artikel 162 [Opzettelijke vernieling of versperring in verkeer]
Hij die opzettelijk enig werk dienende voor het openbaar verkeer of het luchtverkeer vernielt, onbruikbaar maakt of beschadigt, enige openbare land- of waterweg verspert of een ten aanzien van zodanig werk of van zodanige weg genomen veiligheidsmaatregel verijdelt, wordt gestraft:
1°
met gevangenisstraf van ten hoogste negen jaren of geldboete van de vijfde categorie, indien daarvan gevaar voor de veiligheid van het verkeer te duchten is;
2°
met gevangenisstraf van ten hoogste vijftien jaren of geldboete van de vijfde categorie, indien daarvan gevaar voor de veiligheid van het verkeer te duchten is en het feit iemands dood ten gevolge heeft.
Gewoon paar blikjes surstromming kopenquote:Op donderdag 21 mei 2026 12:57 schreef Mubassie het volgende:
Op voorhand vandaag beginnen met emmers volzeiken.
Zaterdag lozen op XR zwervers![]()
Voor de geur hoef je het niet te doen, maar het is wel leuk.
Ik zal live gaan op het moment suprèmequote:Op donderdag 21 mei 2026 12:55 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Zou betalen voor een livestream hiervan.
Idem.quote:Op donderdag 21 mei 2026 12:55 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Zou betalen voor een livestream hiervan.
1tje maar?quote:Op donderdag 21 mei 2026 12:52 schreef jigggy het volgende:
* Perox start alvast met volgen.quote:Op donderdag 21 mei 2026 13:32 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ik zal live gaan op het moment suprème
Ook gewoon lekker overstappen op al het treinverkeer blokkeren ipv snelwegenquote:Op donderdag 21 mei 2026 12:20 schreef DobbyDobby het volgende:
XR heeft ook niets meer met milieu te maken. Verander het lekker naar PRO gaza/Anti Israël.
Dat zou mooi zijn. Veel xr wappies met blauwe ogen, gebroken kaken, kneuzingen.quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:24 schreef ColorCartridge het volgende:
Misschien is het een idee om op de plek in het station waar XR zit, een bijeenkomst te organiseren tussen Ajax- en FC Utrechtsupporters, om zo hun vechttechnieken op peil te houden.
Dit klopt volgens mij wel trouwens, wij waren wat weken op weg naar Rotterdam toen het prachtig weer was en lagen ze ook de snelweg te blokkeren.quote:Op donderdag 21 mei 2026 12:20 schreef thedeedster het volgende:
Ik verlang alweer terug naar de winter. Toen bleven die kneuzen laf thuis. Gaza was toen blijkbaar minder belangrijk.
Hoodfights Den Bosch vs Antifa.quote:Op donderdag 21 mei 2026 15:30 schreef Straatcommando. het volgende:
Kunnen we die tokkiepetjes uit Loosdrecht niet tegenover xr zetten? Dan hebben we nog een vorm van vermaak.
quote:
Niet iedereen heeft de beschikking over een auto. Ze kiezen Utrecht bewust omdat hierdoor zo'n beetje het hele land ontregeld wordt qua treinen.quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:37 schreef ACT-F het volgende:
Goed dat ze het aankondigen zodat iedereen de auto pakt.
Iedereen heeft een duim om te liftenquote:Op donderdag 21 mei 2026 15:34 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft de beschikking over een auto. Ze kiezen Utrecht bewust omdat hierdoor zo'n beetje het hele land ontregeld wordt qua treinen.
Tijd dat ze de financiers van deze Soros-vervelio's aan gaan pakken.
Duurde me nog lang voor Soros er bij werd gesleept, maar toch leuk.quote:Op donderdag 21 mei 2026 15:34 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft de beschikking over een auto. Ze kiezen Utrecht bewust omdat hierdoor zo'n beetje het hele land ontregeld wordt qua treinen.
Tijd dat ze de financiers van deze Soros-vervelio's aan gaan pakken.
Ik moest hard lachen!quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:24 schreef ColorCartridge het volgende:
Misschien is het een idee om op de plek in het station waar XR zit, een bijeenkomst te organiseren tussen Ajax- en FC Utrechtsupporters, om zo hun vechttechnieken op peil te houden.
Ach, het zijn maar xr wappies. Als het nou over dieren of fatsoenlijke mensen ging was het wat anders.quote:Op donderdag 21 mei 2026 15:54 schreef xpompompomx het volgende:
Heerleyke geweldsfantasieën weer hier.
Het probleem is echter dat de leiders evenals jou hele andere ideeën hebben over fatsoenlijke mensen.quote:Op donderdag 21 mei 2026 15:55 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Ach, het zijn maar xr wappies. Als het nou over dieren of fatsoenlijke mensen ging was het wat anders.
quote:Op donderdag 21 mei 2026 15:58 schreef torentje het volgende:
[..]
Het probleem is echter dat de leiders evenals jou hele andere ideeën hebben over fatsoenlijke mensen.
Je wil ambtenaren pesten door op zaterdag het spoor te blokkeren?quote:Op donderdag 21 mei 2026 16:00 schreef Nobu het volgende:
Prima, daar komen toch alleen maar ambtenaren en andere klaplopers.
De denkfout die je maakt is dat je meent de moeite van het uitgebreid reageren waard te zijn.quote:Op donderdag 21 mei 2026 16:06 schreef torentje het volgende:
[..]
Een fatsoenlijk weerwoord kunnen jullie niet hebben hè?
Zo moeilijk was dat niet en daar heb ik de Illuminati niet eens voor nodig.quote:Op donderdag 21 mei 2026 15:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Duurde me nog lang voor Soros er bij werd gesleept, maar toch leuk.
Illuminati.
Je snapt dat utrecht cs lamleggen op zaterdag vrij weinig doet voor de ambtenaren en wel voor de rest van het hele land toch?quote:Op donderdag 21 mei 2026 16:00 schreef Nobu het volgende:
Prima, daar komen toch alleen maar ambtenaren en andere klaplopers.
Jij hebt toch een geheel andere idee over wat fatsoenlijk is dan fatsoenlijke mensen?quote:Op donderdag 21 mei 2026 16:09 schreef PurifieR het volgende:
[..]
De denkfout die je maakt is dat je meent de moeite van het uitgebreid reageren waard te zijn.
Net als de vakantie periode.quote:Op donderdag 21 mei 2026 12:20 schreef thedeedster het volgende:
Ik verlang alweer terug naar de winter. Toen bleven die kneuzen laf thuis. Gaza was toen blijkbaar minder belangrijk.
De ME hoeft van mij er niet op te rammen, maar wat ik belangrijk vind is een normale arrestatie en forse straffen. Dikke geldboetes, tijdje de cel in, etcetera. Die gasten komen er altijd gewoon mee weg.quote:Op donderdag 21 mei 2026 12:59 schreef PurifieR het volgende:
Ik neem aan dat de ME zich even goed gaat voorbereiden? Graag met camera's er vol op, en goed gebruik maken van de wapenstokken.
En niet weer dat laffe urenlang afwachten. Als dat wappietuig het grootste spoorwegknooppunt in Nederland lam denkt te kunnen leggen, direct ingrijpen en keihard aanpakken.
Dan krijgen we misschien weer wat respect voor de politie terug.
Dan hoop ik wel dat het leger ook de mannen tegenhouden die rijk zijn geworden door de auto's en fossiele brandstoffen?quote:
Waar tegenhoudt? Die bezetten toch geen stations of wel? Wat is er mis met geld verdienen aan geheel legale producten? Zodra het merendeel van Nederland op Groenlinks of de Partij voor de Dieren stemt, kun je in de kamer gewoon alle auto's en fossiele brandstoffen verbieden als je dat wilt.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 03:52 schreef torentje het volgende:
[..]
Dan hoop ik wel dat het leger ook de mannen tegenhouden die rijk zijn geworden door de auto's en fossiele brandstoffen?
Die bezetten wel alle landen met fabrieken en infrastructuur voor de auto's.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 03:54 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Waar tegenhoudt? Die bezetten toch geen stations of wel? Wat is er mis met geld verdienen aan geheel legale producten?
En wat zou je er zelf van vinden?quote:Op donderdag 21 mei 2026 12:26 schreef junkiesietze het volgende:
Hoe erg zal de pleuris uitbreken als er zo'n XR'er word neergestoken door een burger die het zat is om zo getreiterd te worden? Die burger zorgt niet voor de klimaatproblemen, oorlogen en stikstofbullshit. Maar hij word er wel voor gestraft.
Of zal er begrip uit de samenleving komen en gaat XR dan iets meer nadenken?
nee he?
Volgende week de A28 dan maar. Hekel aan auto's en boeren die deze kant op komen.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 05:28 schreef BlaZ het volgende:
Bij deze, van mijn kant steun voor deze actie. Ik ben anti-trein dus een blokkade van het grootste treinstation van Nederland kan ik wel waarderen.
Mag ook, daar rij ik nooit.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 05:34 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Volgende week de A28 dan maar. Hekel aan auto's en boeren die deze kant op komen.
Mooi weer supporters.quote:Op donderdag 21 mei 2026 12:20 schreef thedeedster het volgende:
Daar gaat het ze niet om.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 07:03 schreef Momo het volgende:
Maar trein is toch relatief goed voor milieu juist?
Als je normale mensen tegen je wil krijgen wel ja.quote:
Waarom doe je het niet zelf?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 08:14 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Als je normale mensen tegen je wil krijgen wel ja.
Ik hoop dat er reizigers zijn die hun zelfcontrole verliezen en wat van deze xr wappies flink neer timmeren. Livestream graag.
https://www.nu.nl/binnenl(...)dt-demonstratie.htmlquote:De gemeente Utrecht verbiedt een aangekondigde demonstratie van Extinction Rebellion op het spoor. Demonstranten willen het spoor blokkeren, maar dat is volgens de Utrechtse driehoek niet toegestaan.
...
Burgemeester Sharon Dijksma zegt dat een spoorwegblokkade "géén demonstratie" is. "Tegen de mensen die voornemens zijn het spoor op te gaan, zeg ik: doe dit niet. Het is levensgevaarlijk en je zult worden aangehouden. Bovendien verstoor je daarmee een van de duurzaamste manieren van reizen."
Totaal niet. Of na enkele uren. Dit tyfustuig zal zoals gebruikerlijk weer geen strobreed in de weg worden gelegt.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 16:18 schreef Straatcommando. het volgende:
En xr zegt gewoon door te gaan met de actie.
We gaan zien hoe ze aangepakt gaan worden.
Daar ben ik ook bang voor .quote:Op vrijdag 22 mei 2026 16:20 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Totaal niet. Of na enkele uren. Dit tyfustuig zal zoals gebruikerlijk weer geen strobreed in de weg worden gelegt.
Al hoop ik op mooie beelden van de ME die geunleashed wordt.
Zouden ze zich ook vastlijmen aan de rails..?quote:De actiegroep zegt zaterdagmiddag alle sporen op het drukste station van Nederland te willen blokkeren
Ragebaitgenotquote:Op vrijdag 22 mei 2026 16:39 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Ik sta achter XR. Tenminste mensen die iets doen ipv klagen.
Waren er maar mensen op de rechterflank die demonstreren tegen de verkoop van DigiD aan de VS ipv demonstreren tegen Palestijnen. Lekker al je informatie straks aan de overkant van de oceaan (niet dat ze dat niet al hebben). Van je BSN tot je gezondheid status tot je financien.
"Ik sta achter XR want "rechts" is kut vanwege een stropop argument.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 16:39 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Waren er maar mensen op de rechterflank die demonstreren tegen de verkoop van DigiD aan de VS ipv demonstreren tegen Palestijnen. Lekker al je informatie straks aan de overkant van de oceaan (niet dat ze dat niet al hebben). Van je BSN tot je gezondheid status tot je financien.
Ja, ze willen natuurlijk wel de zekerheid dat alles uit voorzorg al stil wordt gelegd. Laf actievoeren noemen we dat.quote:Op donderdag 21 mei 2026 12:52 schreef heywoodu het volgende:
Ja, dat moet je dan dus niet aankondigen he.
Doe het dan goed. Gewoon lassen die hap.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 16:38 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Zouden ze zich ook vastlijmen aan de rails..?
Wat doen ze dan?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 16:39 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Stel je even aan, angsthaas.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 16:39 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Gaat het land niet achteruit door het gefaal van kabinet Schoof, het ontzettende succes van dit kabinet Yesilgoz 1 en de kabinetten Rutte?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 17:25 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
"Ik sta achter XR want "rechts" is kut vanwege een stropop argument.
Waarvan akte. Vind je het gek dat dit land achteruit gaat.
Goed verhaal weerquote:Op vrijdag 22 mei 2026 18:18 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Gaat het land niet achteruit door het gefaal van kabinet Schoof, het ontzettende succes van dit kabinet Yesilgoz 1 en de kabinetten Rutte?
Nee misschien moeten we rechtser stemmen. Maak Wilders premier en geef hem zijn eigen twitter website. Wie weet zegt hij ook het leger in zoals hij vaker opperde en zijn blonde ambtgenoot aan de andere kant van de oceaan
We wisten al dat jij niet spoorde, maar dank voor de bevestiging.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 16:39 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Zo'n beetje alle regeringen van de afgelopen 30/40 jaar want allemaal hebben ze de steentjes gelegd voor dit gezeik.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 18:56 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Prima.
Jij stelt dat het land achteruit gaat. Aan welke regeringen ligt dit?
Dat is duidelijk, neergang op de lange termijn wordt langzaam ingezet. Het is lastig te zien hoe dit überhaupt voorkomen had kunnen worden.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:09 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Zo'n beetje alle regeringen van de afgelopen 30/40 jaar want allemaal hebben ze de steentjes gelegd voor dit gezeik.
Ze is in ieder geval duidelijk dat het spoor blokkeren geen demonstratie is.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 16:14 schreef MadMaster het volgende:
Het gaat niet door...
[..]
https://www.nu.nl/binnenl(...)dt-demonstratie.html
Sharon heeft alles onder controle...
Tja, volledig eens. Dit moet gewoon gigantisch hard worden aangepakt. Alleen mocht dat gebeuren dan krijg je weer allemaal gejammer en gesnik van hun vriendjes bij talloze actiegroepen, NGOs en 'mensenrechtenorganisaties'.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:58 schreef Fleischmeister het volgende:
Gewoon aankondigen dat er met rubber kogels geschoten gaat worden op iedereen die op het spoor gaat zitten, en dat vervolgens ook doen. Is het zo afgelopen met die onzin.
Goede woordkeuze.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 18:57 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
We wisten al dat jij niet spoorde, maar dank voor de bevestiging.
Serieus? Kom op zeg, wil je nou werkelijk doen alsof het normaal is dat machinisten dan maar mensen moeten aanrijden? Dat wil je de machinisten aandoen?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 21:10 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ik mag aannemen dat het treinverkeer niet gestopt zal worden wanneer die terroristen op het spoor gaan zitten?
Amateur angst. The Internet of Bodies is de totalitaristische kers op de taart.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 16:39 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Want dat zijn geen mensen?quote:
Hier in Utrecht zijn we er klaar mee. Ze zoeken maar een andere locatie.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 21:52 schreef Koekoekmakto het volgende:
XR gaat voor alle soorten van onderdrukking strijden. Je kunt veel zeggen, maar ambities hebben ze wel.
Nu nog wat meer klasse tonen in de locatiekeuze en type demonstratie. Probeer eens iets met debat ofzo.
Vleuten? Leidsche Rijn? Overvecht? Of misschien een keertje in het mondaine Rucphen?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 21:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hier in Utrecht zijn we er klaar mee. Ze zoeken maar een andere locatie.
Nee XR loopt voortdurend mensen lastig te vallen die er part nog deel aan hebben.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 16:39 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Dit gedeelte lijkt maar niet te landen. Integendeel, ze lijken te denken ''hoe irritanter hoe beter''quote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:17 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee XR loopt voortdurend mensen lastig te vallen die er part nog deel aan hebben.
Laat ze lekker het gebouw van de CIDI blokkeren of het ministerie van buitenlandse zaken of het Catshuis oid.
Maar nu willen ze iedereen gijzelen voor hun boodschap. Waarmee ze vooral slechte PR voor die boodschap maken.
Precies, zij doen hetzelfde als de groep waartegen het protest gericht is.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:26 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dit gedeelte lijkt maar niet te landen. Integendeel, ze lijken te denken ''hoe irritanter hoe beter''
Benieuwd hoe het vandaag gaat verlopen.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 21:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hier in Utrecht zijn we er klaar mee. Ze zoeken maar een andere locatie.
Ik ook. En ben dan ook benieuwd naar de politie inzet en handelen daarvan.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 08:14 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Benieuwd hoe het vandaag gaat verlopen.
Heel leuk dat de spoorblokkade verboden is, maar dergelijke verboden bij 'demonstraties' van XR zijn al zo vaak uitgevaardigd dat dat ook niets meer waard is.
Het had al lang tot terroristische organisatie gebombardeerd moeten worden.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 10:07 schreef Nattekat het volgende:
Het is dus officieel geen klimaatclubje meer?
Ik bedoel, dat laatste hebben seriemoordenaars ook.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 21:52 schreef Koekoekmakto het volgende:
XR gaat voor alle soorten van onderdrukking strijden. Je kunt veel zeggen, maar ambities hebben ze wel.
Ongetwijfeld dat als ze het CIDI gebouw blokkeren dat ze dan antisemistisch worden afgeschilderd door de rechterflankquote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:17 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee XR loopt voortdurend mensen lastig te vallen die er part nog deel aan hebben.
Laat ze lekker het gebouw van de CIDI blokkeren of het ministerie van buitenlandse zaken of het Catshuis oid.
Maar nu willen ze iedereen gijzelen voor hun boodschap. Waarmee ze vooral slechte PR voor die boodschap maken.
Ben dol op smaakvolle vergelijkingen. Keep 'm coming.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 10:15 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ik bedoel, dat laatste hebben seriemoordenaars ook.
Die laatste stap hebben ze ook al gedaan. Banden van SUV's lek gestoken.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 10:09 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Het had al lang tot terroristische organisatie gebombardeerd moeten worden.
Ze gaan steeds een stapje verder en figuren als @:viagraap blijven dit soort theerokers verdedigen.
Volgende stap is dat ze willekeurige wielklemmen aan gaan leggen, daarna willekeurige voertuigen gaan saboteren etc.
dat zijn ze dan ook.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 10:45 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld dat als ze het CIDI gebouw blokkeren dat ze dan antisemistisch worden afgeschilderd door de rechterflank
Dezelfde mensen die Kati Piri een jodenhater noemen en zelfs zo ver gaan door haar te bedreigen
Wat vindt jij van mensen die demonstreren tegen AZC's en de Prinsenvlag gebruiken die vaak door Mussert werd gebruikt?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 11:57 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
dat zijn ze dan ook.
En piri is knettergek, maar dat is nooit een bedreiging waard. Zelfde verhaal met bedreigden aan de rechterflank trouwens
Ontiegelijke mongolenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 11:59 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Wat vindt jij van mensen die demonstreren tegen AZC's en de Prinsenvlag gebruiken die vaak door Mussert werd gebruikt?
Random tweet uit 2006?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 12:47 schreef Regilio_ het volgende:
[ [url=https://twitter.com/i/status/2058[x]https://twitter.com/i/status/2058136993444380699]x[/url] ][ [url=135428192993365]x[/url] ]
Op de flotilla ermee. Lekker op de Gazastrook gaan wonen.
Net zo snel en makkelijk van koers veranderd als Greta Thunberg.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 10:07 schreef Nattekat het volgende:
Het is dus officieel geen klimaatclubje meer?
Filmen, aub.quote:Op donderdag 21 mei 2026 12:52 schreef jigggy het volgende:
Kan niks vinden helaas.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:00 schreef TigerXtrm het volgende:
Geen livestream genot zoals de vorige keer bij UVA?
Het is haat tegen iedereen die wel successvol is in het leven.quote:Op donderdag 21 mei 2026 12:26 schreef Montagui het volgende:
De Jodenhaat zit diep bij XR.
Er wordt telkens niet voor niets gekozen voor stations.
Useful idiotsquote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:05 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Kan niks vinden helaas.
Wel updates via dit kanaal:
https://www.instagram.com/juthoor.palestine?igsh=cjYzNm0ya2wwdjZ6
Ze schreeuwen nu "viva viva intifada".
Mooie inclusieve oproep tot geweld.
Wouter Koolmees is de baas bij NS dus verwacht niets.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:22 schreef Tengano het volgende:
Wat een vooruitziende blik dat sinds deze week de NS ook voorzien is van wapenstokken
Denk ook een soort van wraakactie. Dit soort marxistische wappies zijn vroeger veel gepest en hebben daar allerlei trauma's en stoornissen aan overgehouden.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:19 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Het is haat tegen iedereen die wel successvol is in het leven.
Wraak omdat ze altijd als laatste gekozen werden bij het vormen van groepen ja.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:27 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Denk ook een soort van wraakactie. Dit soort marxistische wappies zijn vroeger veel gepest en hebben daar allerlei trauma's en stoornissen aan overgehouden.
Dat krijg je als zo'n moddervet linkswappie-wijf daar 'burgemeester' is.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:29 schreef RotatoR het volgende:
Zoals verwacht gaat de blokkade gewoon door ondanks het verbod en vervolgens wordt het een paar uur gedoogt voordat de politie mag optreden. Zo gaat het dus iedere keer.
Afijn, dit wordt dus (weer) oogluikend toegestaan. Als je echt niet wilt dat het spoor geblokkeerd wordt en al een aanzienlijke politiemacht op de been hebt, kun je ze al stoppen voordat ze hun hele toneelstukje van vastmaken en op de grond gaan liggen hebben gedaan, want dan houd je ze aan bij de eerste aanstalten daartoe. Dit is beleidsmatig faciliteren dat belangrijke infrastructuur wordt verstoord.quote:
Dat krijg je toch gewoon als de overheid niet luistert?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:40 schreef Mubassie het volgende:
De cel in met dat smerige hoerentuig. Met gebroken botten hopelijk.
NWS / Brand bij noodopvanglocatie Loosdrechtquote:Op dinsdag 12 mei 2026 22:49 schreef Mubassie het volgende:
Uiteindelijk krijg je dus dit.
Wie niet luisteren wil zal voelen.
Gebeurt in alle kampen.
Een grote faalactie, dus.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:46 schreef Regilio_ het volgende:
[ x ]Nou dit was het dan(?).
Wel snel ingegrepen deze keer. Helaas erg soft zo te zien.
Nope. Ik ken er zelf ook een. Falen in het leven, falen in hun opleiding, falen in de arbeidsmarkt, en falen dus ook (gelukkig) hier.quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:45 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Afijn, dit wordt dus (weer) oogluikend toegestaan. Als je echt niet wilt dat het spoor geblokkeerd wordt en al een aanzienlijke politiemacht op de been hebt, kun je ze al stoppen voordat ze hun hele toneelstukje van vastmaken en op de grond gaan liggen hebben gedaan, want dan houd je ze aan bij de eerste aanstalten daartoe. Dit is beleidsmatig faciliteren dat belangrijke infrastructuur wordt verstoord.
Laten we ze vooral juridisch nu keihard aanpakken. Geef ze ieder iig een bekeuring voor elke wet die ze overtreden hebben. Plus een gebieds verbod voor de komende tien jaar voor elk treinstation in Nederland. Zoek ook nog even uit of er incidenten geweest zijn door bijvoorbeeld reizigers in een hete stilstaande trein flauw zijn gevallen. En als toetje; een massaclaim voor alle geleden schade die reizigers vandaag hebben gelopen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:46 schreef Regilio_ het volgende:
[ x ]Nou dit was het dan(?).
Wel snel ingegrepen deze keer. Helaas erg soft zo te zien.
Folders uitdelen voor de lokale bingoclub mag niet, maar oproepen tot genocide in stations is al jaren geen enkel probleem.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 12:47 schreef Regilio_ het volgende:
[ x ]
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:03 schreef BeriBeri het volgende:
Zouden de agenten weer mandarijen hebben uitgedeeld, zoals de vorige keer
De romeos zijn vermoedelijk de XR demonstrantenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:05 schreef L_auteur het volgende:
Waar zijn de romeo's om dit tuig ongezien de tyfus te meppen?
Er zijn dus serieus mensen die Two Tier glashard ontkennen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:43 schreef Tengano het volgende:
Gelukkig treden ze in Loosdrecht wel keihard op![]()
#twoTier
#StopTheEthnocide
Oh ik heb er al heel vaak mee te maken gehad.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:18 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Er zijn dus serieus mensen die Two Tier glashard ontkennen.
Nee hoor, die tokkies mogen ze ook hardhandig aanpakken. Alleen gebeurt dat al, en wordt XR vaak met fluwelen handschoentjes behandeld. Jammergenoeg.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:46 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Dat krijg je toch gewoon als de overheid niet luistert?
[..]
NWS / Brand bij noodopvanglocatie Loosdrecht
Of is dit soms heel anders?
Waarom zouden ze dit niet doen? Politie heeft een ontheffing om soms tegen de wet in in te gaan de pers niet tochquote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:27 schreef Regilio_ het volgende:
[ x ]Ze gaan de pers tegenhouden.
DIT LAND![]()
![]()
Dit.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:26 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Nee hoor, die tokkies mogen ze ook hardhandig aanpakken. Alleen gebeurt dat al, en wordt XR vaak met fluwelen handschoentjes behandeld. Jammergenoeg.
Wat doe je tijdens je pensioen? Op het spoor zitten met een sjaal om waarvan je de symboliek en herkomst niet kent en reizigers ergeren die niets met je eisen kunnen doen...quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:54 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
[ x ]Zie ook niet echt bepaald een reden waarom ze géén knuppel in hun nek krijgen hier.
Al weet iedereen waarom natuurlijk, maar goed.
Beetje omgekeerde prioriteiten, niet?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:27 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dit niet doen? Politie heeft een ontheffing om soms tegen de wet in in te gaan de pers niet toch
Ze hadden dat tuig tegen moeten houden die op het spoor gingen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:27 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dit niet doen? Politie heeft een ontheffing om soms tegen de wet in in te gaan de pers niet toch
Ze moeten maar een keertje de verkeerde treffen. Bv iemand die net het overlijden van een naaste mist door hun acties ofzo. En ze daarna alle hoeken van het station laat zienquote:
Ja maar dan moesten ze wel precies daar staan toen ze erop gingen. Ik was er niet bij.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:29 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Beetje omgekeerde prioriteiten, niet?
Had die kneuzen tegengehouden die het spoor op liepen, dan was het überhaupt niet nodig geweest de pers tegen te houden.
Daarom is er politie. Om betogers te beschermen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ze moeten maar een keertje de verkeerde treffen. Bv iemand die net het overlijden van een naaste mist door hun acties ofzo. En ze daarna alle hoeken van het station laat zien
Niet heel lang, minder dan een uur volgens mij.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja dat wel.
Hoe lang hebben zijn ze op het spoor geweest?
Dat sowieso is allemaal op elkaar aangesloten.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:35 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Niet heel lang, minder dan een uur volgens mij.
Maar dan is alsnog het treinverkeer door heel NL alsnog ontregeld natuurlijk.
Straks nog kransje leggen voor de Naqba bij het WO II monument op het Domplein en de dag is weer geslaagdquote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:40 schreef deedeetee het volgende:
De burgermeester van Utrecht is al net zo waardeloos en bevooroordeeld als die van Amsterdam. Het gaat om zielige moslims dus laten we maar niet hard ingrijpen denken ze.
Dus de beroepsrellebellen kunnen lekker hun gang gaan.
Halsema en Dijksma, landverraders pur sang.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:40 schreef deedeetee het volgende:
De burgermeester van Utrecht is al net zo waardeloos en bevooroordeeld als die van Amsterdam. Het gaat om zielige moslims dus laten we maar niet hard ingrijpen denken ze.
Dus de beroepsrellebellen kunnen lekker hun gang gaan.
Misschien willen die reizigers in Utrecht wel graag naar huis aan het zwembad liggen met een biertje maar kunnen ze niet weg en staat er een getriggerde manvrouw in hun oren te reeee'en met een megafoon.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:42 schreef asco het volgende:
Je kunt ook gewoon lekker aan het zwembad in je tuin liggen en wat biertjes drinken.![]()
![]()
Succes met al jullie zwik daarboven.![]()
[ afbeelding ]
Was het maar zo onschuldig. Dat is het helaas absoluut niet.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:43 schreef Koortsdroom het volgende:
Toch wel treurig. Nederlanders die de kant van de moslims kiezen.
Hoe beargumenteer je zoiets voor jezelf?
"Ja die lui willen mij ook dood hebben, maar ik verveel me zo stierlijk dat ik hier toch maar met mijn vlaggetje kom zwaaien"
Dit ja. Ik ben absoluut niet pro-israel, maar al helemáál niet pro-palestijnen. Het blijven moslims namelijk.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:43 schreef Koortsdroom het volgende:
Toch wel treurig. Nederlanders die de kant van de moslims kiezen.
Moet je met de auto gaan.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:44 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Misschien willen die reizigers in Utrecht wel graag naar huis aan het zwembad liggen met een biertje maar kunnen ze niet weg en staat er een getriggerde manvrouw in hun oren te reeee'en met een megafoon.
Wordt nog een hete zomer...quote:
Volgens mij zongen ze ook from the river ........ Ik dacht dat dat ook niet meer mocht.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 15:04 schreef Regilio_ het volgende:
[ x ]Ze hadden op zijn minst die trut met die megafoon kunnen oppakken. Staat de halve middag al de boel op te ruien met haar gezicht volledig bedekt.
Dit was een paar jaar geleden met XR in Engeland het geval. Missen van ziekenhuisoperaties, begrafenis van je moeder, ambulance die te laat bij patienten komt enz.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ze moeten maar een keertje de verkeerde treffen. Bv iemand die net het overlijden van een naaste mist door hun acties ofzo. En ze daarna alle hoeken van het station laat zien
En de reactie was dat je dat er maar voor over moet hebben.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 15:11 schreef Aether het volgende:
[..]
Dit was een paar jaar geleden met XR in Engeland het geval. Missen van ziekenhuisoperaties, begrafenis van je moeder, ambulance die te laat bij patienten komt enz.
Waarom staat Israel tussen aanhalingstekens?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 15:04 schreef Regilio_ het volgende:
[ x ]Ze hadden op zijn minst die trut met die megafoon kunnen oppakken. Staat de halve middag al de boel op te ruien met haar gezicht volledig bedekt.
Scherp, had ik nog niet gezien.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 15:19 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Waarom staat Israel tussen aanhalingstekens?
Omdat het in hun ogen niet bestaat zeker?
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 15:19 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Waarom staat Israel tussen aanhalingstekens?
Omdat het in hun ogen niet bestaat zeker?
Beetje rare tweet wel tbh. Moslims weten dit wel en als je iéts van de islam weet, weet je dit ook wel.quote:
Ik kan er alleen maar hartelijk om lachen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 16:11 schreef Tengano het volgende:
Aanpak two tier Netherlands vs the Israeli approach![]()
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-video
Op een vlot zetten richting Israël lijkt me effectiever.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:24 schreef Jordy-B het volgende:
Allemaal gewoon ¤140+¤9 boete geven voor het spoorlopen en ze aansprakelijk stellen voor alle veroorzaakte vertragingen.
Heeft de rechter ook nog een dwangsom opgelegd na het verbieden van de demonstratie?
Je kan vanaf elk perron op het spoor stappen. Het wordt een beetje lastig om dat te voorkomen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:28 schreef Kickinalfa het volgende:
Hoe kan het in godsnaam dat er na aankondiging en officieel verbod het nog steeds mogelijk is dat mensen op het spoor van het belangrijkste trein knooppunt van Nederland kunnen komen.
Van onderdrukte naar onderdrukker. Nazi Duitsland zou zowaar trots op ze zijn.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 16:11 schreef Tengano het volgende:
Aanpak two tier Netherlands vs the Israeli approach![]()
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk omdat je niet weet waar die mensen vandaan komen en wanneer.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:28 schreef Kickinalfa het volgende:
Hoe kan het in godsnaam dat er na aankondiging en officieel verbod het nog steeds mogelijk is dat mensen op het spoor van het belangrijkste trein knooppunt van Nederland kunnen komen.
Normale mensen hebben te weinig mankracht om in te grijpen bij onenigheid tussen rivaliserende groepen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:28 schreef Kickinalfa het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat er massaal politie aanwezig is maar dat het dan toch lukt om de sporen te blokkeren?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 12:47 schreef Regilio_ het volgende:
[ x ]
[ x ]
Dat is niet de vraag, de vraag is:quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:28 schreef Kickinalfa het volgende:
Die waren om de weg te wijzen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:49 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Wat ik niet begrijp is dat er massaal politie aanwezig is maar dat het dan toch lukt om de sporen te blokkeren?
Ik concludeer dat ze niet hard genoeg zijn aangepakt. Nog steeds een grote bek. Volgende keer nog een tandje erbij zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 16:25 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Ik kan er alleen maar hartelijk om lachen.
Nederland zonder ruggengraatquote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:10 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat is niet de vraag, de vraag is:
Hoe kan het in godsnaam dat er na aankondiging en officieel verbod het nog steeds mogelijk is dat mensen op het spoor van het belangrijkste trein knooppunt van Nederland kunnen komen terwijl de politie in grote getale aanwezig is?
Stukje GGD bezuinigingquote:Op zaterdag 23 mei 2026 12:47 schreef Regilio_ het volgende:
[ x ]
Hier zie ik nog wel een nieuwe markt voor ontstaan.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:36 schreef Fleischmeister het volgende:
Zijn er nog goede foto's van bebloede XR terroristen
Dat kan je de machinist niet aandoen. Hij een trauma en hun hebben nog meer aandacht en worden zielig gevonden en zo.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:04 schreef Telefoonvork het volgende:
Waarom gaan ze niet in een bocht midden op het spoor zitten? Dan ziet de machinist hen niet zien aankomen en worden ze gereduceerd tot pastasaus. Dat is dan ook gelijk hun enige nut.
Omdat ze pas mogen ingrijpen nadat de burgermeester daar opdracht voor geeft? !quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:10 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat is niet de vraag, de vraag is:
Hoe kan het in godsnaam dat er na aankondiging en officieel verbod het nog steeds mogelijk is dat mensen op het spoor van het belangrijkste trein knooppunt van Nederland kunnen komen terwijl de politie in grote getale aanwezig is?
Die had het verboden.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:13 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Omdat ze pas mogen ingrijpen nadat de burgermeester daar opdracht voor geeft? !
Het was een verboden demonstratie.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:13 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Omdat ze pas mogen ingrijpen nadat de burgermeester daar opdracht voor geeft? !
Dat weet ik maar is het niet zo dat de politie pas tot actie over mag gaan nadat ze daar opdracht voor hebben gekregen ? En kan het niet zijn dat die opdracht wat laat kwam ?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:14 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het was een verboden demonstratie.
Dat kan, maar dat betekent meteen dat de burgemeester zich niet aan de wet en regelgeving houdt.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:18 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dat weet ik maar is het niet zo dat de politie pas tot actie over mag gaan nadat ze daar opdracht voor hebben gekregen ? En kan het niet zijn dat die opdracht wat laat kwam ?
We weten wel dat ze er stonden maar wat voor instructie ze gekregen hadden.
Drugs zijn ook verboden. Dit is een stukje gedoogbeleid dus.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:49 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Wat ik niet begrijp is dat er massaal politie aanwezig is maar dat het dan toch lukt om de sporen te blokkeren?
Het is wel raar dat je gefrustreerd raakt door iets wat je van kilometers afstand al had kunnen zien aankomen. Dit is gewoon de modus operandi van de Nederlandse politie.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:25 schreef livelink het volgende:
Je wist van tevoren dat dit ging gebeuren. Iedereen weet het en niemand pakt ze eens aan. En als ze wel aangepakt worden schreeuwt iedereen weer moord en brand over politiegeweld etc.
Zo ongelooflijk frustrerend dit.
Uiteindelijk kun je dit nooit goed doen en is er altijd een deel van Nederland boos. Dat is de samenleving anno 2026. Niemand die nog iets van een ander accepteert en een samenleving waarin de grootste schreeuwers die vervelend doen het nieuws domineren.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:25 schreef livelink het volgende:
Je wist van tevoren dat dit ging gebeuren. Iedereen weet het en niemand pakt ze eens aan. En als ze wel aangepakt worden schreeuwt iedereen weer moord en brand over politiegeweld etc.
Zo ongelooflijk frustrerend dit.
Het zou al een heleboel schelen als je als driehoek zou treden tegen een verboden demonstratie.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uiteindelijk kun je dit nooit goed doen en is er altijd een deel van Nederland boos. Dat is de samenleving anno 2026. Niemand die nog iets van een ander accepteert en een samenleving waarin de grootste schreeuwers die vervelend doen het nieuws domineren.
Mee eens ja, hier zou je wel wat scherper mogen optreden.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:29 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het zou al een heleboel schelen als je als driehoek zou treden tegen een verboden demonstratie.
Dit voedt toch enorm het gevoel van ongelijkheid? Ik kan me daar zo langzamerhand wel wat bij voorstellen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mee eens ja, hier zou je wel wat scherper mogen optreden.
Er zal vast een reden zijn waarom ze deze demonstratie als minder gevaarlijk achten, maar je mag best eens hardhandig optreden als keer op keer de boel doelbewust geblokkeerd wordt. Maar dan krijg je weer kamervragen van DENK natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:30 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dit voedt toch enorm het gevoel van ongelijkheid? Ik kan me daar zo langzamerhand wel wat bij voorstellen.
Treinreizigers?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:44 schreef torentje het volgende:
[..]
Ze imiteren gewoon het gedrag van de groep waar het protest tegen gericht is.
Wie gaan er nog meer op het spoor zitten dan.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:44 schreef torentje het volgende:
Ze imiteren gewoon het gedrag van de groep waar het protest tegen gericht is.
Degenen die op het goede spoor zittenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:47 schreef Tengano het volgende:
[..]
Wie gaan er nog meer op het spoor zitten dan.
Omdat ze er best wel achter staat maar dat natuurlijk niet openlijk kan doen. Dus doet het het maar zo.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:20 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat kan, maar dat betekent meteen dat de burgemeester zich niet aan de wet en regelgeving houdt.
Waarom een demonstratie verbieden als je het oogluikend toestaat.
Waarom deden ze het niet bij de XR-terroristen?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:27 schreef Friday12 het volgende:
[..]
De politie heeft het mandaat en m.i. ook gewoon de plicht om een verbod te handhaven, dat is hun werk. Als ik ergens drugs sta te dealen of sta te wildplassen mag de politie mij ook gewoon direct aanpakken zonder eerst iemand om toestemming te vragen, maar met dit soort demonstranten zijn ze gewoon te bang om politiek incorrect over te komen en doen ze daarom hun werk niet. Het wordt dus in de praktijk gewoon gedoogd, anders waren ze wel direct van het spoor gesleept.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:18 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dat weet ik maar is het niet zo dat de politie pas tot actie over mag gaan nadat ze daar opdracht voor hebben gekregen ? En kan het niet zijn dat die opdracht wat laat kwam ?
We weten wel dat ze er stonden maar wat voor instructie ze gekregen hadden.
Dit concludeer je op basis van alle aantijgingen van deze geradicaliseerde Flotilla activisten?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:35 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Van onderdrukte naar onderdrukker. Nazi Duitsland zou zowaar trots op ze zijn.
Het blijft natuurlijk wel apart dat je kaaskoppen hebt die proxy spelen voor een vreemde mogendheid.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uiteindelijk kun je dit nooit goed doen en is er altijd een deel van Nederland boos. Dat is de samenleving anno 2026. Niemand die nog iets van een ander accepteert en een samenleving waarin de grootste schreeuwers die vervelend doen het nieuws domineren.
Het zijn gewoon mooi-weer-beroeps-demonstranten. Uiteindelijk boeit het doel niet, alleen het middel.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:36 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Het blijft natuurlijk wel apart dat je kaaskoppen hebt die proxy spelen voor een vreemde mogendheid.
Nee, opmerkelijk genoeg baseer ik dat op beelden van mensen die Israel van een boot geplukt heeft en 4 uur lang geknield en gekneveld in de brandende zon naar het Israëlische volkslied hebben laten luisteren in mensonteerende omstandigheden.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:29 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit concludeer je op basis van alle aantijgingen van deze geradicaliseerde Flotilla activisten?
Nou, nou, poeh, poeh - dus ze hebben het lijden van het Palestijnse volk aan den lijve ondervonden. Het is me wat zeg......quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:51 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Nee, opmerkelijk genoeg baseer ik dat op beelden van mensen die Israel van een boot geplukt heeft en 4 uur lang geknield en gekneveld in de brandende zon naar het Israëlische volkslied hebben laten luisteren in mensonteerende omstandigheden.
Lekker boeiend. Wat zou het XR moeten uitmaken wat de rechterkant denkt. Die zeiken toch altijd.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 10:45 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld dat als ze het CIDI gebouw blokkeren dat ze dan antisemistisch worden afgeschilderd door de rechterflank
Dezelfde mensen die Kati Piri een jodenhater noemen en zelfs zo ver gaan door haar te bedreigen
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:03 schreef matspontius het volgende:
[..]
Nou, nou, poeh, poeh - dus ze hebben het lijden van het Palestijnse volk aan den lijve ondervonden. Het is me wat zeg......
Journalisten aanvallen, typisch weer. En dan zijn er mensen die nog willen beweren dat dit niet de nieuwe fascisten zijn. Ze vertonen letterlijk alle stereotype trekjes van fascisten lol.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:03 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Zeer vredelievend, ze dulden alleen geen tegenspraak.
Da's alles.
Omdat ze niet direct protesteren tegen Israël, hun protest is gericht aan de regering en gaat over Israëlquote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:53 schreef TLC het volgende:
Waarom gaan ze nooit naar Israël om te protesteren en spoorwegen te blokkeren e.d. ? Lijkt me veel doeltreffender
Wat een open inrichtingquote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:03 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Da's alles.
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:57 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Omdat ze niet direct protesteren tegen Israël, hun protest is gericht aan de regering en gaat over Israël
Dat zijn twee verschillende dingen.
Vreselijk is het...en niet te verwachten ook. Het is onbegrijpelijk dat deze lui niet met open armen worden ontvangen daar.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:51 schreef TigerXtrm het volgende:
Nee, opmerkelijk genoeg baseer ik dat op beelden van mensen die Israel van een boot geplukt heeft en 4 uur lang geknield en gekneveld in de brandende zon naar het Israëlische volkslied hebben laten luisteren in mensonteerende omstandigheden.
Dat is niet gek, toch? Het is een gepolariseerde wereld. Qua doelen kan ik het wel met XR eens zijn, maar niet op de manier waarop ze hun doelen onder de aandacht brengen. Ik heb hier ook discussies over met mijn zoon, want hij vindt dat alle aandacht goed is, ook als het negatieve aandacht is. Ik ben het daar dan weer niet mee eens.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:28 schreef TigerXtrm het volgende:
Polarisatie viert weer hoogtij in dit topic
Ik doel meer op hoe Israel die mensen heeft behandeld die ze hadden aangehouden. Er hangen mensen in dit topic die vinden dat dat normaal is en ze dat verdienen puur omdat ze het niet met die mensen eens zijnquote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is niet gek, toch? Het is een gepolariseerde wereld. Qua doelen kan ik het wel met XR eens zijn, maar niet op de manier waarop ze hun doelen onder de aandacht brengen. Ik heb hier ook discussies over met mijn zoon, want hij vindt dat alle aandacht goed is, ook als het negatieve aandacht is. Ik ben het daar dan weer niet mee eens.
Het aanhouden zelf was al volkomen onrechtmatig.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:47 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik doel meer op hoe Israel die mensen heeft behandeld die ze hadden aangehouden. Er hangen mensen in dit topic die vinden dat dat normaal is en ze dat verdienen puur omdat ze het niet met die mensen eens zijn
Vanuit Israël gezien wel te begrijpen. De vorige vloot die onderschept is heeft een nieuwe vloot er niet van weerhouden wederom een vooraf al kansloze poging te doen. Wellicht zorgt deze behandeling ervoor dat een volgende vloot wel wegblijft.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:47 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik doel meer op hoe Israel die mensen heeft behandeld die ze hadden aangehouden. Er hangen mensen in dit topic die vinden dat dat normaal is en ze dat verdienen puur omdat ze het niet met die mensen eens zijn
Het is niet nodig als de terroristen de macht gewoon opgeven. Die zouden sowieso alle zogenaamde hulpgoederen meteen innemen voor zichzelf.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:58 schreef Firuze60 het volgende:
Over die vloot met hulpgoederen, waarom is dat nodig eigenlijk?
https://www.rodekruis.nl/(...)-onmogelijke-keuzes/
tja, dat is ook een narratief.quote:Op zondag 24 mei 2026 00:04 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Het is niet nodig als de terroristen de macht gewoon opgeven. Die zouden sowieso alle zogenaamde hulpgoederen meteen innemen voor zichzelf.
Verder heeft het allemaal niets met klimaat of de Nederlandse regering te maken dus dit hele gedoe is sowieso zinloos. Gevangenisstraffen zijn nodig hier.
De groep die aan auto's en fossiele brandstoffen verdient drukken toch ook iedereen aan de kant voor hun fabrieken en infrastructuur voor de auto's?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:47 schreef Tengano het volgende:
[..]
Wie gaan er nog meer op het spoor zitten dan.
Wat weer een kansloze kneuzenkermis, mijn hemel.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:03 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Da's alles.
Wie moeten ze overtuigen? De "bezorgde burger"?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:13 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Wat zou het XR moeten uitmaken wat de rechterkant denkt. Die zeiken toch altijd.
Ze moeten de standaard burger overtuigen en dat lukt zo niet.
De gemiddelde niet zo politiek bezig zijnde burger. Die moet de boodschap steunen als ze wat willen bereiken.quote:Op zondag 24 mei 2026 03:14 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Wie moeten ze overtuigen? De "bezorgde burger"?
gezellige mensenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:03 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Da's alles.
Ooit gehoord van de Maasvlakte?quote:Op zondag 24 mei 2026 01:45 schreef torentje het volgende:
[..]
De groep die aan auto's en fossiele brandstoffen verdient drukken toch ook iedereen aan de kant voor hun fabrieken en infrastructuur voor de auto's?
Verrassend weerquote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:03 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Da's alles.
Bij een tekort aan beter dan maar opsluiten in een of ander psychiatrisch ziekenhuis in een dwangbuis? Dan vallen ze gelijk niemand meer lastig.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:06 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat kan je de machinist niet aandoen. Hij een trauma en hun hebben nog meer aandacht en worden zielig gevonden en zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |