Wat doe je tijdens je pensioen? Op het spoor zitten met een sjaal om waarvan je de symboliek en herkomst niet kent en reizigers ergeren die niets met je eisen kunnen doen...quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:54 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
[ x ]Zie ook niet echt bepaald een reden waarom ze géén knuppel in hun nek krijgen hier.
Al weet iedereen waarom natuurlijk, maar goed.
Beetje omgekeerde prioriteiten, niet?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:27 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dit niet doen? Politie heeft een ontheffing om soms tegen de wet in in te gaan de pers niet toch
Ze hadden dat tuig tegen moeten houden die op het spoor gingen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:27 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dit niet doen? Politie heeft een ontheffing om soms tegen de wet in in te gaan de pers niet toch
Ze moeten maar een keertje de verkeerde treffen. Bv iemand die net het overlijden van een naaste mist door hun acties ofzo. En ze daarna alle hoeken van het station laat zienquote:
Ja maar dan moesten ze wel precies daar staan toen ze erop gingen. Ik was er niet bij.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:29 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Beetje omgekeerde prioriteiten, niet?
Had die kneuzen tegengehouden die het spoor op liepen, dan was het überhaupt niet nodig geweest de pers tegen te houden.
Daarom is er politie. Om betogers te beschermen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ze moeten maar een keertje de verkeerde treffen. Bv iemand die net het overlijden van een naaste mist door hun acties ofzo. En ze daarna alle hoeken van het station laat zien
Niet heel lang, minder dan een uur volgens mij.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja dat wel.
Hoe lang hebben zijn ze op het spoor geweest?
Dat sowieso is allemaal op elkaar aangesloten.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:35 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Niet heel lang, minder dan een uur volgens mij.
Maar dan is alsnog het treinverkeer door heel NL alsnog ontregeld natuurlijk.
Straks nog kransje leggen voor de Naqba bij het WO II monument op het Domplein en de dag is weer geslaagdquote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:40 schreef deedeetee het volgende:
De burgermeester van Utrecht is al net zo waardeloos en bevooroordeeld als die van Amsterdam. Het gaat om zielige moslims dus laten we maar niet hard ingrijpen denken ze.
Dus de beroepsrellebellen kunnen lekker hun gang gaan.
Halsema en Dijksma, landverraders pur sang.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:40 schreef deedeetee het volgende:
De burgermeester van Utrecht is al net zo waardeloos en bevooroordeeld als die van Amsterdam. Het gaat om zielige moslims dus laten we maar niet hard ingrijpen denken ze.
Dus de beroepsrellebellen kunnen lekker hun gang gaan.
Misschien willen die reizigers in Utrecht wel graag naar huis aan het zwembad liggen met een biertje maar kunnen ze niet weg en staat er een getriggerde manvrouw in hun oren te reeee'en met een megafoon.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:42 schreef asco het volgende:
Je kunt ook gewoon lekker aan het zwembad in je tuin liggen en wat biertjes drinken.![]()
![]()
Succes met al jullie zwik daarboven.![]()
[ afbeelding ]
Was het maar zo onschuldig. Dat is het helaas absoluut niet.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:43 schreef Koortsdroom het volgende:
Toch wel treurig. Nederlanders die de kant van de moslims kiezen.
Hoe beargumenteer je zoiets voor jezelf?
"Ja die lui willen mij ook dood hebben, maar ik verveel me zo stierlijk dat ik hier toch maar met mijn vlaggetje kom zwaaien"
Dit ja. Ik ben absoluut niet pro-israel, maar al helemáál niet pro-palestijnen. Het blijven moslims namelijk.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:43 schreef Koortsdroom het volgende:
Toch wel treurig. Nederlanders die de kant van de moslims kiezen.
Moet je met de auto gaan.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:44 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Misschien willen die reizigers in Utrecht wel graag naar huis aan het zwembad liggen met een biertje maar kunnen ze niet weg en staat er een getriggerde manvrouw in hun oren te reeee'en met een megafoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |