Halsema en Dijksma, landverraders pur sang.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:40 schreef deedeetee het volgende:
De burgermeester van Utrecht is al net zo waardeloos en bevooroordeeld als die van Amsterdam. Het gaat om zielige moslims dus laten we maar niet hard ingrijpen denken ze.
Dus de beroepsrellebellen kunnen lekker hun gang gaan.
Misschien willen die reizigers in Utrecht wel graag naar huis aan het zwembad liggen met een biertje maar kunnen ze niet weg en staat er een getriggerde manvrouw in hun oren te reeee'en met een megafoon.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:42 schreef asco het volgende:
Je kunt ook gewoon lekker aan het zwembad in je tuin liggen en wat biertjes drinken.![]()
![]()
Succes met al jullie zwik daarboven.![]()
[ afbeelding ]
Was het maar zo onschuldig. Dat is het helaas absoluut niet.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:43 schreef Koortsdroom het volgende:
Toch wel treurig. Nederlanders die de kant van de moslims kiezen.
Hoe beargumenteer je zoiets voor jezelf?
"Ja die lui willen mij ook dood hebben, maar ik verveel me zo stierlijk dat ik hier toch maar met mijn vlaggetje kom zwaaien"
Dit ja. Ik ben absoluut niet pro-israel, maar al helemáál niet pro-palestijnen. Het blijven moslims namelijk.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:43 schreef Koortsdroom het volgende:
Toch wel treurig. Nederlanders die de kant van de moslims kiezen.
Moet je met de auto gaan.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:44 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Misschien willen die reizigers in Utrecht wel graag naar huis aan het zwembad liggen met een biertje maar kunnen ze niet weg en staat er een getriggerde manvrouw in hun oren te reeee'en met een megafoon.
Wordt nog een hete zomer...quote:
Volgens mij zongen ze ook from the river ........ Ik dacht dat dat ook niet meer mocht.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 15:04 schreef Regilio_ het volgende:
[ x ]Ze hadden op zijn minst die trut met die megafoon kunnen oppakken. Staat de halve middag al de boel op te ruien met haar gezicht volledig bedekt.
Dit was een paar jaar geleden met XR in Engeland het geval. Missen van ziekenhuisoperaties, begrafenis van je moeder, ambulance die te laat bij patienten komt enz.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ze moeten maar een keertje de verkeerde treffen. Bv iemand die net het overlijden van een naaste mist door hun acties ofzo. En ze daarna alle hoeken van het station laat zien
En de reactie was dat je dat er maar voor over moet hebben.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 15:11 schreef Aether het volgende:
[..]
Dit was een paar jaar geleden met XR in Engeland het geval. Missen van ziekenhuisoperaties, begrafenis van je moeder, ambulance die te laat bij patienten komt enz.
Waarom staat Israel tussen aanhalingstekens?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 15:04 schreef Regilio_ het volgende:
[ x ]Ze hadden op zijn minst die trut met die megafoon kunnen oppakken. Staat de halve middag al de boel op te ruien met haar gezicht volledig bedekt.
Scherp, had ik nog niet gezien.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 15:19 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Waarom staat Israel tussen aanhalingstekens?
Omdat het in hun ogen niet bestaat zeker?
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 15:19 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Waarom staat Israel tussen aanhalingstekens?
Omdat het in hun ogen niet bestaat zeker?
Beetje rare tweet wel tbh. Moslims weten dit wel en als je iéts van de islam weet, weet je dit ook wel.quote:
Ik kan er alleen maar hartelijk om lachen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 16:11 schreef Tengano het volgende:
Aanpak two tier Netherlands vs the Israeli approach![]()
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-video
Op een vlot zetten richting Israël lijkt me effectiever.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:24 schreef Jordy-B het volgende:
Allemaal gewoon ¤140+¤9 boete geven voor het spoorlopen en ze aansprakelijk stellen voor alle veroorzaakte vertragingen.
Heeft de rechter ook nog een dwangsom opgelegd na het verbieden van de demonstratie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |