Je kan vanaf elk perron op het spoor stappen. Het wordt een beetje lastig om dat te voorkomen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:28 schreef Kickinalfa het volgende:
Hoe kan het in godsnaam dat er na aankondiging en officieel verbod het nog steeds mogelijk is dat mensen op het spoor van het belangrijkste trein knooppunt van Nederland kunnen komen.
Van onderdrukte naar onderdrukker. Nazi Duitsland zou zowaar trots op ze zijn.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 16:11 schreef Tengano het volgende:
Aanpak two tier Netherlands vs the Israeli approach![]()
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-video
Waarschijnlijk omdat je niet weet waar die mensen vandaan komen en wanneer.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:28 schreef Kickinalfa het volgende:
Hoe kan het in godsnaam dat er na aankondiging en officieel verbod het nog steeds mogelijk is dat mensen op het spoor van het belangrijkste trein knooppunt van Nederland kunnen komen.
Normale mensen hebben te weinig mankracht om in te grijpen bij onenigheid tussen rivaliserende groepen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:28 schreef Kickinalfa het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat er massaal politie aanwezig is maar dat het dan toch lukt om de sporen te blokkeren?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 12:47 schreef Regilio_ het volgende:
[ x ]
[ x ]
Op de flotilla ermee. Lekker op de Gazastrook gaan wonen.
Dat is niet de vraag, de vraag is:quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:28 schreef Kickinalfa het volgende:
Die waren om de weg te wijzen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:49 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Wat ik niet begrijp is dat er massaal politie aanwezig is maar dat het dan toch lukt om de sporen te blokkeren?
Ik concludeer dat ze niet hard genoeg zijn aangepakt. Nog steeds een grote bek. Volgende keer nog een tandje erbij zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 16:25 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Ik kan er alleen maar hartelijk om lachen.
Nederland zonder ruggengraatquote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:10 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat is niet de vraag, de vraag is:
Hoe kan het in godsnaam dat er na aankondiging en officieel verbod het nog steeds mogelijk is dat mensen op het spoor van het belangrijkste trein knooppunt van Nederland kunnen komen terwijl de politie in grote getale aanwezig is?
Stukje GGD bezuinigingquote:Op zaterdag 23 mei 2026 12:47 schreef Regilio_ het volgende:
[ x ]
Op de flotilla ermee. Lekker op de Gazastrook gaan wonen.
Hier zie ik nog wel een nieuwe markt voor ontstaan.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:36 schreef Fleischmeister het volgende:
Zijn er nog goede foto's van bebloede XR terroristen
Dat kan je de machinist niet aandoen. Hij een trauma en hun hebben nog meer aandacht en worden zielig gevonden en zo.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:04 schreef Telefoonvork het volgende:
Waarom gaan ze niet in een bocht midden op het spoor zitten? Dan ziet de machinist hen niet zien aankomen en worden ze gereduceerd tot pastasaus. Dat is dan ook gelijk hun enige nut.
Omdat ze pas mogen ingrijpen nadat de burgermeester daar opdracht voor geeft? !quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:10 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat is niet de vraag, de vraag is:
Hoe kan het in godsnaam dat er na aankondiging en officieel verbod het nog steeds mogelijk is dat mensen op het spoor van het belangrijkste trein knooppunt van Nederland kunnen komen terwijl de politie in grote getale aanwezig is?
Die had het verboden.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:13 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Omdat ze pas mogen ingrijpen nadat de burgermeester daar opdracht voor geeft? !
Het was een verboden demonstratie.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:13 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Omdat ze pas mogen ingrijpen nadat de burgermeester daar opdracht voor geeft? !
Dat weet ik maar is het niet zo dat de politie pas tot actie over mag gaan nadat ze daar opdracht voor hebben gekregen ? En kan het niet zijn dat die opdracht wat laat kwam ?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:14 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het was een verboden demonstratie.
Dat kan, maar dat betekent meteen dat de burgemeester zich niet aan de wet en regelgeving houdt.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:18 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dat weet ik maar is het niet zo dat de politie pas tot actie over mag gaan nadat ze daar opdracht voor hebben gekregen ? En kan het niet zijn dat die opdracht wat laat kwam ?
We weten wel dat ze er stonden maar wat voor instructie ze gekregen hadden.
Drugs zijn ook verboden. Dit is een stukje gedoogbeleid dus.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:49 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Wat ik niet begrijp is dat er massaal politie aanwezig is maar dat het dan toch lukt om de sporen te blokkeren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |