De ME hoeft van mij er niet op te rammen, maar wat ik belangrijk vind is een normale arrestatie en forse straffen. Dikke geldboetes, tijdje de cel in, etcetera. Die gasten komen er altijd gewoon mee weg.quote:Op donderdag 21 mei 2026 12:59 schreef PurifieR het volgende:
Ik neem aan dat de ME zich even goed gaat voorbereiden? Graag met camera's er vol op, en goed gebruik maken van de wapenstokken.
En niet weer dat laffe urenlang afwachten. Als dat wappietuig het grootste spoorwegknooppunt in Nederland lam denkt te kunnen leggen, direct ingrijpen en keihard aanpakken.
Dan krijgen we misschien weer wat respect voor de politie terug.
Dan hoop ik wel dat het leger ook de mannen tegenhouden die rijk zijn geworden door de auto's en fossiele brandstoffen?quote:
Waar tegenhoudt? Die bezetten toch geen stations of wel? Wat is er mis met geld verdienen aan geheel legale producten? Zodra het merendeel van Nederland op Groenlinks of de Partij voor de Dieren stemt, kun je in de kamer gewoon alle auto's en fossiele brandstoffen verbieden als je dat wilt.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 03:52 schreef torentje het volgende:
[..]
Dan hoop ik wel dat het leger ook de mannen tegenhouden die rijk zijn geworden door de auto's en fossiele brandstoffen?
Die bezetten wel alle landen met fabrieken en infrastructuur voor de auto's.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 03:54 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Waar tegenhoudt? Die bezetten toch geen stations of wel? Wat is er mis met geld verdienen aan geheel legale producten?
En wat zou je er zelf van vinden?quote:Op donderdag 21 mei 2026 12:26 schreef junkiesietze het volgende:
Hoe erg zal de pleuris uitbreken als er zo'n XR'er word neergestoken door een burger die het zat is om zo getreiterd te worden? Die burger zorgt niet voor de klimaatproblemen, oorlogen en stikstofbullshit. Maar hij word er wel voor gestraft.
Of zal er begrip uit de samenleving komen en gaat XR dan iets meer nadenken?
nee he?
Volgende week de A28 dan maar. Hekel aan auto's en boeren die deze kant op komen.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 05:28 schreef BlaZ het volgende:
Bij deze, van mijn kant steun voor deze actie. Ik ben anti-trein dus een blokkade van het grootste treinstation van Nederland kan ik wel waarderen.
Mag ook, daar rij ik nooit.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 05:34 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Volgende week de A28 dan maar. Hekel aan auto's en boeren die deze kant op komen.
Mooi weer supporters.quote:Op donderdag 21 mei 2026 12:20 schreef thedeedster het volgende:
Ik verlang alweer terug naar de winter. Toen bleven die kneuzen laf thuis. Gaza was toen blijkbaar minder belangrijk.
Daar gaat het ze niet om.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 07:03 schreef Momo het volgende:
Maar trein is toch relatief goed voor milieu juist?
Als je normale mensen tegen je wil krijgen wel ja.quote:
Waarom doe je het niet zelf?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 08:14 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Als je normale mensen tegen je wil krijgen wel ja.
Ik hoop dat er reizigers zijn die hun zelfcontrole verliezen en wat van deze xr wappies flink neer timmeren. Livestream graag.
https://www.nu.nl/binnenl(...)dt-demonstratie.htmlquote:De gemeente Utrecht verbiedt een aangekondigde demonstratie van Extinction Rebellion op het spoor. Demonstranten willen het spoor blokkeren, maar dat is volgens de Utrechtse driehoek niet toegestaan.
...
Burgemeester Sharon Dijksma zegt dat een spoorwegblokkade "géén demonstratie" is. "Tegen de mensen die voornemens zijn het spoor op te gaan, zeg ik: doe dit niet. Het is levensgevaarlijk en je zult worden aangehouden. Bovendien verstoor je daarmee een van de duurzaamste manieren van reizen."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |