Het is wel hilarisch dat ze het altijd zo liefelijk aankleden vol eufemismes. Het is allemaal uit 'liefde' ... Right, right.quote:Wij zijn XR Justice Now! Wij zien dat de klimaatcrisis inherent is aan de manier waarop de wereld in elkaar zit. Door kolonialisme, de manier waarop het Westen de rest van de wereld uitbuit, en het kapitalisme dat uitgaat van oneindige groei gaat er heel veel kapot.
Wij komen in opstand voor de bescherming van al het leven op aarde door ons te verzetten tegen deze systemen.
Klimaatrechtvaardigheid betekent een eerlijk systeem dat binnen de grenzen van onze planeet blijft en dat we ons inzetten voor een eerlijke wereld voor alle mensen.
Geboren uit woede, gedreven door liefde
Geboren uit woede over het geweld van de Israëlische regering zijn wij van plan met onze acties onze steun uit te blijven spreken voor de Palestijnen die lijden onder oorlogsmisdaden en structurele onderdrukking. We willen een einde aan de bezetting, de apartheid en de huidige genocide. Alleen zo kan het geweld gestopt worden.
Maar dat is niet het enige wat we willen doen. Om klimaatrechtvaardigheid te bereiken moten we in opstand komen tegen onderdrukking in de hele wereld. Alle systemen van onderdrukking zijn met elkaar verbonden.
Daarom zijn we al acties tegen andere organisatie die deze systemen in stand houden aan het bedenken. We leven in een snel veranderende wereld en zien dat de maatschappij drastisch zal moeten veranderen.
We zetten ons in voor een eerlijk toekomst voor iedereen.
Niemand zal vrij zijn tot we allemaal vrij zijn!
Klopt, ze hebben dondersgoed de symboliek door wat joden extra kan raken.quote:Op donderdag 21 mei 2026 12:26 schreef Montagui het volgende:
De Jodenhaat zit diep bij XR.
Er wordt telkens niet voor niets gekozen voor stations.
Zou betalen voor een livestream hiervan.quote:Op donderdag 21 mei 2026 12:52 schreef jigggy het volgende:
Ik ga zondag op vakantie en moet de trein hebben
Als er iets gebeurd met mijn treinreis sla ik er eentje neer
https://www.inview.nl/ope(...)881984bf9a8c27a258d2quote:Artikel 162 [Opzettelijke vernieling of versperring in verkeer]
Hij die opzettelijk enig werk dienende voor het openbaar verkeer of het luchtverkeer vernielt, onbruikbaar maakt of beschadigt, enige openbare land- of waterweg verspert of een ten aanzien van zodanig werk of van zodanige weg genomen veiligheidsmaatregel verijdelt, wordt gestraft:
1°
met gevangenisstraf van ten hoogste negen jaren of geldboete van de vijfde categorie, indien daarvan gevaar voor de veiligheid van het verkeer te duchten is;
2°
met gevangenisstraf van ten hoogste vijftien jaren of geldboete van de vijfde categorie, indien daarvan gevaar voor de veiligheid van het verkeer te duchten is en het feit iemands dood ten gevolge heeft.
Gewoon paar blikjes surstromming kopenquote:Op donderdag 21 mei 2026 12:57 schreef Mubassie het volgende:
Op voorhand vandaag beginnen met emmers volzeiken.
Zaterdag lozen op XR zwervers![]()
Voor de geur hoef je het niet te doen, maar het is wel leuk.
Ik zal live gaan op het moment suprèmequote:Op donderdag 21 mei 2026 12:55 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Zou betalen voor een livestream hiervan.
Idem.quote:Op donderdag 21 mei 2026 12:55 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Zou betalen voor een livestream hiervan.
1tje maar?quote:Op donderdag 21 mei 2026 12:52 schreef jigggy het volgende:
Ik ga zondag op vakantie en moet de trein hebben
Als er iets gebeurd met mijn treinreis sla ik er eentje neer
* Perox start alvast met volgen.quote:Op donderdag 21 mei 2026 13:32 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ik zal live gaan op het moment suprème
Ook gewoon lekker overstappen op al het treinverkeer blokkeren ipv snelwegenquote:Op donderdag 21 mei 2026 12:20 schreef DobbyDobby het volgende:
XR heeft ook niets meer met milieu te maken. Verander het lekker naar PRO gaza/Anti Israël.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |