Het is wel raar dat je gefrustreerd raakt door iets wat je van kilometers afstand al had kunnen zien aankomen. Dit is gewoon de modus operandi van de Nederlandse politie.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:25 schreef livelink het volgende:
Je wist van tevoren dat dit ging gebeuren. Iedereen weet het en niemand pakt ze eens aan. En als ze wel aangepakt worden schreeuwt iedereen weer moord en brand over politiegeweld etc.
Zo ongelooflijk frustrerend dit.
Uiteindelijk kun je dit nooit goed doen en is er altijd een deel van Nederland boos. Dat is de samenleving anno 2026. Niemand die nog iets van een ander accepteert en een samenleving waarin de grootste schreeuwers die vervelend doen het nieuws domineren.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:25 schreef livelink het volgende:
Je wist van tevoren dat dit ging gebeuren. Iedereen weet het en niemand pakt ze eens aan. En als ze wel aangepakt worden schreeuwt iedereen weer moord en brand over politiegeweld etc.
Zo ongelooflijk frustrerend dit.
Het zou al een heleboel schelen als je als driehoek zou treden tegen een verboden demonstratie.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uiteindelijk kun je dit nooit goed doen en is er altijd een deel van Nederland boos. Dat is de samenleving anno 2026. Niemand die nog iets van een ander accepteert en een samenleving waarin de grootste schreeuwers die vervelend doen het nieuws domineren.
Mee eens ja, hier zou je wel wat scherper mogen optreden.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:29 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het zou al een heleboel schelen als je als driehoek zou treden tegen een verboden demonstratie.
Dit voedt toch enorm het gevoel van ongelijkheid? Ik kan me daar zo langzamerhand wel wat bij voorstellen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mee eens ja, hier zou je wel wat scherper mogen optreden.
Er zal vast een reden zijn waarom ze deze demonstratie als minder gevaarlijk achten, maar je mag best eens hardhandig optreden als keer op keer de boel doelbewust geblokkeerd wordt. Maar dan krijg je weer kamervragen van DENK natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:30 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dit voedt toch enorm het gevoel van ongelijkheid? Ik kan me daar zo langzamerhand wel wat bij voorstellen.
Treinreizigers?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:44 schreef torentje het volgende:
[..]
Ze imiteren gewoon het gedrag van de groep waar het protest tegen gericht is.
Wie gaan er nog meer op het spoor zitten dan.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:44 schreef torentje het volgende:
Ze imiteren gewoon het gedrag van de groep waar het protest tegen gericht is.
Degenen die op het goede spoor zittenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:47 schreef Tengano het volgende:
[..]
Wie gaan er nog meer op het spoor zitten dan.
Omdat ze er best wel achter staat maar dat natuurlijk niet openlijk kan doen. Dus doet het het maar zo.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:20 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat kan, maar dat betekent meteen dat de burgemeester zich niet aan de wet en regelgeving houdt.
Waarom een demonstratie verbieden als je het oogluikend toestaat.
Waarom deden ze het niet bij de XR-terroristen?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:27 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dit niet doen? Politie heeft een ontheffing om soms tegen de wet in in te gaan de pers niet toch
De politie heeft het mandaat en m.i. ook gewoon de plicht om een verbod te handhaven, dat is hun werk. Als ik ergens drugs sta te dealen of sta te wildplassen mag de politie mij ook gewoon direct aanpakken zonder eerst iemand om toestemming te vragen, maar met dit soort demonstranten zijn ze gewoon te bang om politiek incorrect over te komen en doen ze daarom hun werk niet. Het wordt dus in de praktijk gewoon gedoogd, anders waren ze wel direct van het spoor gesleept.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:18 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dat weet ik maar is het niet zo dat de politie pas tot actie over mag gaan nadat ze daar opdracht voor hebben gekregen ? En kan het niet zijn dat die opdracht wat laat kwam ?
We weten wel dat ze er stonden maar wat voor instructie ze gekregen hadden.
Dit concludeer je op basis van alle aantijgingen van deze geradicaliseerde Flotilla activisten?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:35 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Van onderdrukte naar onderdrukker. Nazi Duitsland zou zowaar trots op ze zijn.
Het blijft natuurlijk wel apart dat je kaaskoppen hebt die proxy spelen voor een vreemde mogendheid.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uiteindelijk kun je dit nooit goed doen en is er altijd een deel van Nederland boos. Dat is de samenleving anno 2026. Niemand die nog iets van een ander accepteert en een samenleving waarin de grootste schreeuwers die vervelend doen het nieuws domineren.
Het zijn gewoon mooi-weer-beroeps-demonstranten. Uiteindelijk boeit het doel niet, alleen het middel.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:36 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Het blijft natuurlijk wel apart dat je kaaskoppen hebt die proxy spelen voor een vreemde mogendheid.
Nee, opmerkelijk genoeg baseer ik dat op beelden van mensen die Israel van een boot geplukt heeft en 4 uur lang geknield en gekneveld in de brandende zon naar het Israëlische volkslied hebben laten luisteren in mensonteerende omstandigheden.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:29 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit concludeer je op basis van alle aantijgingen van deze geradicaliseerde Flotilla activisten?
Nou, nou, poeh, poeh - dus ze hebben het lijden van het Palestijnse volk aan den lijve ondervonden. Het is me wat zeg......quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:51 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Nee, opmerkelijk genoeg baseer ik dat op beelden van mensen die Israel van een boot geplukt heeft en 4 uur lang geknield en gekneveld in de brandende zon naar het Israëlische volkslied hebben laten luisteren in mensonteerende omstandigheden.
Lekker boeiend. Wat zou het XR moeten uitmaken wat de rechterkant denkt. Die zeiken toch altijd.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 10:45 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld dat als ze het CIDI gebouw blokkeren dat ze dan antisemistisch worden afgeschilderd door de rechterflank
Dezelfde mensen die Kati Piri een jodenhater noemen en zelfs zo ver gaan door haar te bedreigen
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:03 schreef matspontius het volgende:
[..]
Nou, nou, poeh, poeh - dus ze hebben het lijden van het Palestijnse volk aan den lijve ondervonden. Het is me wat zeg......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |