Afijn, dit wordt dus (weer) oogluikend toegestaan. Als je echt niet wilt dat het spoor geblokkeerd wordt en al een aanzienlijke politiemacht op de been hebt, kun je ze al stoppen voordat ze hun hele toneelstukje van vastmaken en op de grond gaan liggen hebben gedaan, want dan houd je ze aan bij de eerste aanstalten daartoe. Dit is beleidsmatig faciliteren dat belangrijke infrastructuur wordt verstoord.quote:
Dat krijg je toch gewoon als de overheid niet luistert?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:40 schreef Mubassie het volgende:
De cel in met dat smerige hoerentuig. Met gebroken botten hopelijk.
NWS / Brand bij noodopvanglocatie Loosdrechtquote:Op dinsdag 12 mei 2026 22:49 schreef Mubassie het volgende:
Uiteindelijk krijg je dus dit.
Wie niet luisteren wil zal voelen.
Gebeurt in alle kampen.
Een grote faalactie, dus.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:46 schreef Regilio_ het volgende:
[ x ]Nou dit was het dan(?).
Wel snel ingegrepen deze keer. Helaas erg soft zo te zien.
Nope. Ik ken er zelf ook een. Falen in het leven, falen in hun opleiding, falen in de arbeidsmarkt, en falen dus ook (gelukkig) hier.quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:45 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Afijn, dit wordt dus (weer) oogluikend toegestaan. Als je echt niet wilt dat het spoor geblokkeerd wordt en al een aanzienlijke politiemacht op de been hebt, kun je ze al stoppen voordat ze hun hele toneelstukje van vastmaken en op de grond gaan liggen hebben gedaan, want dan houd je ze aan bij de eerste aanstalten daartoe. Dit is beleidsmatig faciliteren dat belangrijke infrastructuur wordt verstoord.
Laten we ze vooral juridisch nu keihard aanpakken. Geef ze ieder iig een bekeuring voor elke wet die ze overtreden hebben. Plus een gebieds verbod voor de komende tien jaar voor elk treinstation in Nederland. Zoek ook nog even uit of er incidenten geweest zijn door bijvoorbeeld reizigers in een hete stilstaande trein flauw zijn gevallen. En als toetje; een massaclaim voor alle geleden schade die reizigers vandaag hebben gelopen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:46 schreef Regilio_ het volgende:
[ x ]Nou dit was het dan(?).
Wel snel ingegrepen deze keer. Helaas erg soft zo te zien.
Folders uitdelen voor de lokale bingoclub mag niet, maar oproepen tot genocide in stations is al jaren geen enkel probleem.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 12:47 schreef Regilio_ het volgende:
[ x ]
Op de flotilla ermee. Lekker op de Gazastrook gaan wonen.
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:03 schreef BeriBeri het volgende:
Zouden de agenten weer mandarijen hebben uitgedeeld, zoals de vorige keer
De romeos zijn vermoedelijk de XR demonstrantenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:05 schreef L_auteur het volgende:
Waar zijn de romeo's om dit tuig ongezien de tyfus te meppen?
Er zijn dus serieus mensen die Two Tier glashard ontkennen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:43 schreef Tengano het volgende:
Gelukkig treden ze in Loosdrecht wel keihard op![]()
#twoTier
#StopTheEthnocide
Oh ik heb er al heel vaak mee te maken gehad.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:18 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Er zijn dus serieus mensen die Two Tier glashard ontkennen.
Nee hoor, die tokkies mogen ze ook hardhandig aanpakken. Alleen gebeurt dat al, en wordt XR vaak met fluwelen handschoentjes behandeld. Jammergenoeg.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:46 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Dat krijg je toch gewoon als de overheid niet luistert?
[..]
NWS / Brand bij noodopvanglocatie Loosdrecht
Of is dit soms heel anders?
Waarom zouden ze dit niet doen? Politie heeft een ontheffing om soms tegen de wet in in te gaan de pers niet tochquote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:27 schreef Regilio_ het volgende:
[ x ]Ze gaan de pers tegenhouden.
DIT LAND![]()
![]()
Dit.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:26 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Nee hoor, die tokkies mogen ze ook hardhandig aanpakken. Alleen gebeurt dat al, en wordt XR vaak met fluwelen handschoentjes behandeld. Jammergenoeg.
Wat doe je tijdens je pensioen? Op het spoor zitten met een sjaal om waarvan je de symboliek en herkomst niet kent en reizigers ergeren die niets met je eisen kunnen doen...quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:54 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
[ x ]Zie ook niet echt bepaald een reden waarom ze géén knuppel in hun nek krijgen hier.
Al weet iedereen waarom natuurlijk, maar goed.
Beetje omgekeerde prioriteiten, niet?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:27 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dit niet doen? Politie heeft een ontheffing om soms tegen de wet in in te gaan de pers niet toch
Ze hadden dat tuig tegen moeten houden die op het spoor gingen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:27 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dit niet doen? Politie heeft een ontheffing om soms tegen de wet in in te gaan de pers niet toch
Ze moeten maar een keertje de verkeerde treffen. Bv iemand die net het overlijden van een naaste mist door hun acties ofzo. En ze daarna alle hoeken van het station laat zienquote:
Ja maar dan moesten ze wel precies daar staan toen ze erop gingen. Ik was er niet bij.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:29 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Beetje omgekeerde prioriteiten, niet?
Had die kneuzen tegengehouden die het spoor op liepen, dan was het überhaupt niet nodig geweest de pers tegen te houden.
Daarom is er politie. Om betogers te beschermen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ze moeten maar een keertje de verkeerde treffen. Bv iemand die net het overlijden van een naaste mist door hun acties ofzo. En ze daarna alle hoeken van het station laat zien
Niet heel lang, minder dan een uur volgens mij.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja dat wel.
Hoe lang hebben zijn ze op het spoor geweest?
Dat sowieso is allemaal op elkaar aangesloten.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:35 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Niet heel lang, minder dan een uur volgens mij.
Maar dan is alsnog het treinverkeer door heel NL alsnog ontregeld natuurlijk.
Straks nog kransje leggen voor de Naqba bij het WO II monument op het Domplein en de dag is weer geslaagdquote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:40 schreef deedeetee het volgende:
De burgermeester van Utrecht is al net zo waardeloos en bevooroordeeld als die van Amsterdam. Het gaat om zielige moslims dus laten we maar niet hard ingrijpen denken ze.
Dus de beroepsrellebellen kunnen lekker hun gang gaan.
Halsema en Dijksma, landverraders pur sang.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:40 schreef deedeetee het volgende:
De burgermeester van Utrecht is al net zo waardeloos en bevooroordeeld als die van Amsterdam. Het gaat om zielige moslims dus laten we maar niet hard ingrijpen denken ze.
Dus de beroepsrellebellen kunnen lekker hun gang gaan.
Misschien willen die reizigers in Utrecht wel graag naar huis aan het zwembad liggen met een biertje maar kunnen ze niet weg en staat er een getriggerde manvrouw in hun oren te reeee'en met een megafoon.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:42 schreef asco het volgende:
Je kunt ook gewoon lekker aan het zwembad in je tuin liggen en wat biertjes drinken.![]()
![]()
Succes met al jullie zwik daarboven.![]()
[ afbeelding ]
Was het maar zo onschuldig. Dat is het helaas absoluut niet.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:43 schreef Koortsdroom het volgende:
Toch wel treurig. Nederlanders die de kant van de moslims kiezen.
Hoe beargumenteer je zoiets voor jezelf?
"Ja die lui willen mij ook dood hebben, maar ik verveel me zo stierlijk dat ik hier toch maar met mijn vlaggetje kom zwaaien"
Dit ja. Ik ben absoluut niet pro-israel, maar al helemáál niet pro-palestijnen. Het blijven moslims namelijk.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:43 schreef Koortsdroom het volgende:
Toch wel treurig. Nederlanders die de kant van de moslims kiezen.
Moet je met de auto gaan.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:44 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Misschien willen die reizigers in Utrecht wel graag naar huis aan het zwembad liggen met een biertje maar kunnen ze niet weg en staat er een getriggerde manvrouw in hun oren te reeee'en met een megafoon.
Wordt nog een hete zomer...quote:
Volgens mij zongen ze ook from the river ........ Ik dacht dat dat ook niet meer mocht.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 15:04 schreef Regilio_ het volgende:
[ x ]Ze hadden op zijn minst die trut met die megafoon kunnen oppakken. Staat de halve middag al de boel op te ruien met haar gezicht volledig bedekt.
Dit was een paar jaar geleden met XR in Engeland het geval. Missen van ziekenhuisoperaties, begrafenis van je moeder, ambulance die te laat bij patienten komt enz.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ze moeten maar een keertje de verkeerde treffen. Bv iemand die net het overlijden van een naaste mist door hun acties ofzo. En ze daarna alle hoeken van het station laat zien
En de reactie was dat je dat er maar voor over moet hebben.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 15:11 schreef Aether het volgende:
[..]
Dit was een paar jaar geleden met XR in Engeland het geval. Missen van ziekenhuisoperaties, begrafenis van je moeder, ambulance die te laat bij patienten komt enz.
Waarom staat Israel tussen aanhalingstekens?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 15:04 schreef Regilio_ het volgende:
[ x ]Ze hadden op zijn minst die trut met die megafoon kunnen oppakken. Staat de halve middag al de boel op te ruien met haar gezicht volledig bedekt.
Scherp, had ik nog niet gezien.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 15:19 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Waarom staat Israel tussen aanhalingstekens?
Omdat het in hun ogen niet bestaat zeker?
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 15:19 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Waarom staat Israel tussen aanhalingstekens?
Omdat het in hun ogen niet bestaat zeker?
Beetje rare tweet wel tbh. Moslims weten dit wel en als je iéts van de islam weet, weet je dit ook wel.quote:
Ik kan er alleen maar hartelijk om lachen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 16:11 schreef Tengano het volgende:
Aanpak two tier Netherlands vs the Israeli approach![]()
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-video
Op een vlot zetten richting Israël lijkt me effectiever.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:24 schreef Jordy-B het volgende:
Allemaal gewoon ¤140+¤9 boete geven voor het spoorlopen en ze aansprakelijk stellen voor alle veroorzaakte vertragingen.
Heeft de rechter ook nog een dwangsom opgelegd na het verbieden van de demonstratie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |