Dat zou mooi zijn. Veel xr wappies met blauwe ogen, gebroken kaken, kneuzingen.quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:24 schreef ColorCartridge het volgende:
Misschien is het een idee om op de plek in het station waar XR zit, een bijeenkomst te organiseren tussen Ajax- en FC Utrechtsupporters, om zo hun vechttechnieken op peil te houden.
Dit klopt volgens mij wel trouwens, wij waren wat weken op weg naar Rotterdam toen het prachtig weer was en lagen ze ook de snelweg te blokkeren.quote:Op donderdag 21 mei 2026 12:20 schreef thedeedster het volgende:
Ik verlang alweer terug naar de winter. Toen bleven die kneuzen laf thuis. Gaza was toen blijkbaar minder belangrijk.
Hoodfights Den Bosch vs Antifa.quote:Op donderdag 21 mei 2026 15:30 schreef Straatcommando. het volgende:
Kunnen we die tokkiepetjes uit Loosdrecht niet tegenover xr zetten? Dan hebben we nog een vorm van vermaak.
quote:
Niet iedereen heeft de beschikking over een auto. Ze kiezen Utrecht bewust omdat hierdoor zo'n beetje het hele land ontregeld wordt qua treinen.quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:37 schreef ACT-F het volgende:
Goed dat ze het aankondigen zodat iedereen de auto pakt.
Iedereen heeft een duim om te liftenquote:Op donderdag 21 mei 2026 15:34 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft de beschikking over een auto. Ze kiezen Utrecht bewust omdat hierdoor zo'n beetje het hele land ontregeld wordt qua treinen.
Tijd dat ze de financiers van deze Soros-vervelio's aan gaan pakken.
Duurde me nog lang voor Soros er bij werd gesleept, maar toch leuk.quote:Op donderdag 21 mei 2026 15:34 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft de beschikking over een auto. Ze kiezen Utrecht bewust omdat hierdoor zo'n beetje het hele land ontregeld wordt qua treinen.
Tijd dat ze de financiers van deze Soros-vervelio's aan gaan pakken.
Ik moest hard lachen!quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:24 schreef ColorCartridge het volgende:
Misschien is het een idee om op de plek in het station waar XR zit, een bijeenkomst te organiseren tussen Ajax- en FC Utrechtsupporters, om zo hun vechttechnieken op peil te houden.
Ach, het zijn maar xr wappies. Als het nou over dieren of fatsoenlijke mensen ging was het wat anders.quote:Op donderdag 21 mei 2026 15:54 schreef xpompompomx het volgende:
Heerleyke geweldsfantasieën weer hier.
Het probleem is echter dat de leiders evenals jou hele andere ideeën hebben over fatsoenlijke mensen.quote:Op donderdag 21 mei 2026 15:55 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Ach, het zijn maar xr wappies. Als het nou over dieren of fatsoenlijke mensen ging was het wat anders.
quote:Op donderdag 21 mei 2026 15:58 schreef torentje het volgende:
[..]
Het probleem is echter dat de leiders evenals jou hele andere ideeën hebben over fatsoenlijke mensen.
Je wil ambtenaren pesten door op zaterdag het spoor te blokkeren?quote:Op donderdag 21 mei 2026 16:00 schreef Nobu het volgende:
Prima, daar komen toch alleen maar ambtenaren en andere klaplopers.
De denkfout die je maakt is dat je meent de moeite van het uitgebreid reageren waard te zijn.quote:Op donderdag 21 mei 2026 16:06 schreef torentje het volgende:
[..]
Een fatsoenlijk weerwoord kunnen jullie niet hebben hè?
Zo moeilijk was dat niet en daar heb ik de Illuminati niet eens voor nodig.quote:Op donderdag 21 mei 2026 15:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Duurde me nog lang voor Soros er bij werd gesleept, maar toch leuk.
Illuminati.
Je snapt dat utrecht cs lamleggen op zaterdag vrij weinig doet voor de ambtenaren en wel voor de rest van het hele land toch?quote:Op donderdag 21 mei 2026 16:00 schreef Nobu het volgende:
Prima, daar komen toch alleen maar ambtenaren en andere klaplopers.
Jij hebt toch een geheel andere idee over wat fatsoenlijk is dan fatsoenlijke mensen?quote:Op donderdag 21 mei 2026 16:09 schreef PurifieR het volgende:
[..]
De denkfout die je maakt is dat je meent de moeite van het uitgebreid reageren waard te zijn.
Net als de vakantie periode.quote:Op donderdag 21 mei 2026 12:20 schreef thedeedster het volgende:
Ik verlang alweer terug naar de winter. Toen bleven die kneuzen laf thuis. Gaza was toen blijkbaar minder belangrijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |