abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220849058
En doorrrrrkoken maar... :Y)

Met ons laatste bordje:
  woensdag 20 mei 2026 @ 18:31:06 #2
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220849121
Kip kerrie met rijst en kroepoek :9
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  woensdag 20 mei 2026 @ 18:42:01 #3
299769 SoS87
FC Utereg
pi_220849268
Ik ben goulash aan het maken, ruikt al lekker :)
  woensdag 20 mei 2026 @ 18:42:34 #4
299769 SoS87
FC Utereg
pi_220849277
Mijn drankje raden jullie nooit
  Moderator woensdag 20 mei 2026 @ 18:43:03 #5
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220849289
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 18:42 schreef SoS87 het volgende:
Mijn drankje raden jullie nooit
Repelsteeltje?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 20 mei 2026 @ 18:45:16 #6
299769 SoS87
FC Utereg
pi_220849334
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 18:43 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Repelsteeltje?
Godverdomme :P
  woensdag 20 mei 2026 @ 18:48:16 #7
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_220849387


Patat speciaal gemaakt van Gourmande aardappelen.
Hierbij nog een kalfskroket en toe aardbeien met slagroom.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_220849585
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 18:42 schreef SoS87 het volgende:
Mijn drankje raden jullie nooit
Pilsje natuurlijk B:)B
pi_220849641


Blikje tonijn, blikje mais en blikje kidneybonen. Snelle snack voor onderweg.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220850457
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 18:48 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]

Patat speciaal gemaakt van Gourmande aardappelen.
Hierbij nog een kalfskroket en toe aardbeien met slagroom.
Wow O+
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  woensdag 20 mei 2026 @ 21:11:59 #11
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_220850679
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 18:48 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]

Patat speciaal gemaakt van Gourmande aardappelen.
Hierbij nog een kalfskroket en toe aardbeien met slagroom.
Beste maaltijd sinds tijden hier _O_ _O_ _O_
pindazakje
pi_220850773
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 18:48 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]

Patat speciaal gemaakt van Gourmande aardappelen.
Hierbij nog een kalfskroket en toe aardbeien met slagroom.
Ziet er echt lekker uit :9
pi_220850824

Gehakt, komkommersalade en noedels met tahin en gochujang
  woensdag 20 mei 2026 @ 21:43:26 #14
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_220850900
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:25 schreef Magica het volgende:

[..]
Ziet er echt lekker uit :9
Dankjewel
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_220850953
Minifrikandellen
pi_220851754
pi_220853818
pi_220854564
vegetarische orzo in tomatensaus met kikkererwten en komkommer
pi_220854943
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 07:23 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Ontbijtbuffet O+
Fijne vakantie (vermoed ik)!
Dat bloemetje op je patat is wel lachen.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  donderdag 21 mei 2026 @ 14:57:00 #20
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220855083
Nu:

Zelfgemaakte romige aspergesoep.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 21 mei 2026 @ 14:59:36 #21
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220855094
Vanavond maak ik: gegrilde witte asperges, gebakken krielaardappeltjes, (gepocheerd) eitje en beenham met honing-mosterddressing, eerst langzaam gegaard in de sous-videbak en daarna kort nog even aangebakken. :Y)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220855233
Zalmcalzones van de visboer die hier op donderdag staat!
pi_220855941
Net een kop pompoensoep op, en straks een Whopper met kaas, die gehaald gaat worden door de heren disgenoten
pi_220856004
Vandaag een potje niets.

Heb geen trek, misschien vanavond nog een paar chocolaatjes maar verder nah... ff niet.. morgen weer! :Y
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_220856249
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:59 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik: gegrilde witte asperges, gebakken krielaardappeltjes, (gepocheerd) eitje en beenham met honing-mosterddressing, eerst langzaam gegaard in de sous-videbak en daarna kort nog even aangebakken. :Y)
  donderdag 21 mei 2026 @ 18:47:15 #26
370431 drakin
vurig typje
pi_220856305
Vag vandaag en warme stoofpeertjes met vanillevla toe.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_220858742
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:30 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
Ontbijtbuffet O+
Fijne vakantie (vermoed ik)!
Dat bloemetje op je patat is wel lachen.
Inderdaad ik heb even de zon opgezocht op Rhodos.
Dit hotel heeft een zeer uitgebreid buffet wat ik zelden gezien heb.
Ze doen hier ook niet aan zuinige porties op het eiland je moet hier Fft eetlust hebben om je bord leeg te krijgen.

Gisteren bij een Grieks restaurant geweest




[ Bericht 0% gewijzigd door Karzai op 22-05-2026 05:08:01 ]
pi_220860420
  vrijdag 22 mei 2026 @ 14:14:26 #29
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_220861202


Tomatensoep met melkbroodje met oude kaas.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_220861876
Lunch was een dikke snee speltbrood met 2 eieren, een sinaasappel en paar aardbeien.

En dit net, met M&M's pinda O+
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  vrijdag 22 mei 2026 @ 16:49:48 #31
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220861991
Straks kant&klare maaltijden van onze dorpsslager/traiteur.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 22 mei 2026 @ 17:28:04 #32
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220862201
Waar ik gisteren nog lunchte met een kardemombroodje in Kopenhagen, heb ik net een paar gyoza met varkensvlees achter mijn kiezen :9
Met oldskool Go Tan zoete chilisaus *O*

Straks de BBQ aanslingeren, entrecote en braadworst

Het leven is best goed *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 22 mei 2026 @ 17:50:01 #33
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220862303
Een eenvoudige broodmaaltijd
  vrijdag 22 mei 2026 @ 18:04:58 #34
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220862371
Aangezien ik weer totaal geen trek had in warm eten heb ik een salade gegeten. Met wat Engelse drop toe. Verder niks. :Y)
  vrijdag 22 mei 2026 @ 18:19:11 #35
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220862418
Boeren Schnitzel gegeten bij van der Valk, met champignons, kaas, bacon, patat, bloemkool en salade :9
Hele hap wel :D
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
pi_220862615
Varkenshaasje met parmaham, rabarber en salie, gefruite raapsteeltjes en in ganzenvet gegrilde aardappels. Lekker lekker lekker.P
pi_220862862

pi_220862950
Voorraadje macaroni gemaakt. Eet ik vanavond niet. Wat ik vanavond eet kom ik nog wel op terug.





Ready voor de freezer: Vier bakjes kant en klaar.
pi_220863199
Dit is gemaakt met Luncheon meat. Niet te vergelijken met de echte Amerikaanse Spam. Die had ik op de Antillen. De Antilliaanse eilanden hebben veel spullen van de Amerikanen. Spam is stukken beter dan Luncheon meat. Net zoals Hellman's mayonaise. Hier hebben ze er een rare draai aan gegeven, maar de echte Hellman's is stukken beter dan die we hier in Nederland kopen.

Aan de andere kant: De Amerikaanse kip. Die krijg je in bevroren dozen, drumstics. Maar die zitten vol met hormonen. Niet eten als man!
  vrijdag 22 mei 2026 @ 20:14:51 #40
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220863332
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 19:55 schreef -Sigaartje het volgende:
Dit is gemaakt met Luncheon meat. Niet te vergelijken met de echte Amerikaanse Spam. Die had ik op de Antillen. De Antilliaanse eilanden hebben veel spullen van de Amerikanen. Spam is stukken beter dan Luncheon meat. Net zoals Hellman's mayonaise. Hier hebben ze er een rare draai aan gegeven, maar de echte Hellman's is stukken beter dan die we hier in Nederland kopen.

Aan de andere kant: De Amerikaanse kip. Die krijg je in bevroren dozen, drumstics. Maar die zitten vol met hormonen. Niet eten als man!
Waarom zou je dat gebruikten dan? Of zit je nu met je Hollandse eieren en Verstegen in de VS?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220863352
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 20:14 schreef Molo het volgende:

[..]
Waarom zou je dat gebruikten dan? Of zit je nu met je Hollandse eieren en Verstegen in de VS?
Als je op de Antillen woont, zoals ik in de jaren 90, heb je niets anders. Nu zit AH daar, maar dat was vroeger niet zo. Wel mis ik heel erg die Amerikaanse spullen. Ok, ik kocht toen die Amerikaanse drumsticks en ik merkte dat ik als man borsten begon te krijgen. Dus afgelopen met de kip. Hier in Nederland zijn er Europese wetten die ze in Amerika niet hebben.
pi_220863489
Wij moesten op tijd ergens zijn dus aten we al vóór 5 uur.
Heb roti kip masala gemaakt met kouseband en spitskool roerbaksel en een gekookt eitje
Was weer heerlijk :9
pi_220863529
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 18:53 schreef NoCigar het volgende:
Varkenshaasje met parmaham, rabarber en salie, gefruite raapsteeltjes en in ganzenvet gegrilde aardappels. Lekker lekker lekker.P
Klinkt heerlijk inderdaad :9
Ik ben benieuwd hoe de rabarber en salie in het gerecht verwerkt waren?
pi_220863625
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 20:39 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
Klinkt heerlijk inderdaad :9
Ik ben benieuwd hoe de rabarber en salie in het gerecht verwerkt waren?
Het ligt op een bedje van op maat gesneden rabarber in een ovenschaal. En is ingesmeerd met een marinade van gevijzelde salie en knoflook. Plus nog wat losse blaadjes op de ham. Ik eet anders nooit varkenshaas, of rabarber.
https://www.thespruceeats(...)d-on-rhubarb-1808502
pi_220864024
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 20:51 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Het ligt op een bedje van op maat gesneden rabarber in een ovenschaal. En is ingesmeerd met een marinade van gevijzelde salie en knoflook. Plus nog wat losse blaadjes op de ham. Ik eet anders nooit varkenshaas, of rabarber.
https://www.thespruceeats(...)d-on-rhubarb-1808502
Dankjewel!
Rabarber staat hier ook nooit op het menu, interessant receptje
  vrijdag 22 mei 2026 @ 22:27:50 #46
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220864104
Ik vind rabarber heerlijk maar nog nooit op in een hartig gerecht

Hier nu Liuk van Lidl merk, prima ijsje maar dropstokje is veel te hard man _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220865278
pi_220865298
En er lopen hier natuurlijk echt overal katten




[ Bericht 41% gewijzigd door Karzai op 23-05-2026 08:38:49 ]
pi_220865841
Fijne vakantie @Karzai
Leuke foto's :)
pi_220865885
Frikandellen speciaal
  zaterdag 23 mei 2026 @ 10:50:18 #51
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_220866204


Lactosevrij joghurt met granaatappelpitjes, honing en een Mylatte.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
  zaterdag 23 mei 2026 @ 13:01:37 #52
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220867067
Vanavond voor het eerst dit jaar BBQ-en: vooraf kreeftenbisque, dan op de kleine kamado: kreeftenstaarten, langoustines, kippendij-saté, speklap, gemarineerde bloemkool op een stokkie en gegrilde little gems. Erbij satésaus, Oosterse (sesamolie, sojasaus, basterdsuiker, maizena) saus en een saus die ik gemaakt heb van de kreeften bisque. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220867146
quote:
88s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 13:01 schreef golfer het volgende:
Vanavond voor het eerst dit jaar BBQ-en: vooraf kreeftenbisque, dan op de kleine kamado: kreeftenstaarten, langoustines, kippendij-saté, speklap, gemarineerde bloemkool op een stokkie en gegrilde little gems. Erbij satésaus, Oosterse (sesamolie, sojasaus, basterdsuiker, maizena) saus en een saus die ik gemaakt heb van de kreeften bisque. :9
Zo, dat is even een goede bbq. Geniet ervan.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220867177
quote:
88s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 13:01 schreef golfer het volgende:
Vanavond voor het eerst dit jaar BBQ-en: vooraf kreeftenbisque, dan op de kleine kamado: kreeftenstaarten, langoustines, kippendij-saté, speklap, gemarineerde bloemkool op een stokkie en gegrilde little gems. Erbij satésaus, Oosterse (sesamolie, sojasaus, basterdsuiker, maizena) saus en een saus die ik gemaakt heb van de kreeften bisque. :9
Ooooh, wat een lekkere luxe bbq
Tikje jaloers hier, eet smakelijk samen :9
pi_220867361
OMAD van witte rijst, sardines in olijfolie, broccoli, huttenkaas, rijpe nectarines en perziken
  zaterdag 23 mei 2026 @ 13:44:52 #56
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220867382
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 13:41 schreef littlemindy het volgende:
OMAD van witte rijst, sardines in olijfolie, broccoli, huttenkaas, rijpe nectarines en perziken
Dat is samen één gerecht? :D
Hoeeee
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 23 mei 2026 @ 13:45:22 #57
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220867386
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 07:43 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Heerlijk genieten Karzaimeneer! Enjoy ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 23 mei 2026 @ 13:46:00 #58
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220867390
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 10:50 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]

Lactosevrij joghurt met granaatappelpitjes, honing en een Mylatte.
Nu heel benieuwd wat Mylatte is

Hier net bakje Griekse yoghurt met blauwe bessen en aardbeien op :9~
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220867455
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 13:44 schreef Molo het volgende:

[..]
Dat is samen één gerecht? :D
Hoeeee
Hoe niet?
Huttenkaas met fruit is een perfect dessert
  zaterdag 23 mei 2026 @ 14:39:04 #60
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220867798
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 13:54 schreef littlemindy het volgende:

[..]
Hoe niet?
Huttenkaas met fruit is een perfect dessert
Sardines erbij
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 23 mei 2026 @ 14:49:38 #61
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_220867887
Verkeerde 😎
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
  zaterdag 23 mei 2026 @ 14:50:46 #62
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_220867894
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 13:46 schreef Molo het volgende:

[..]
Nu heel benieuwd wat Mylatte is

Hier net bakje Griekse yoghurt met blauwe bessen en aardbeien op :9~
Een optie op mijn koffiemachine waarbij je zelf de hoeveelheid melk kan bepalen bij je espresso
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
  zaterdag 23 mei 2026 @ 15:53:44 #63
370431 drakin
vurig typje
pi_220868230
Aardbeien O+
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  zaterdag 23 mei 2026 @ 15:55:50 #64
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220868240
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 14:50 schreef Curiosity het volgende:

[..]
Een optie op mijn koffiemachine waarbij je zelf de hoeveelheid melk kan bepalen bij je espresso
Ahhhh

Zo ken ik iemand die op die manier een Sjaakaffee heeft als instelling _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 23 mei 2026 @ 16:12:59 #65
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_220868307
Arancini van de Italiaan :9
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
pi_220869502
quote:
88s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 13:01 schreef golfer het volgende:
Vanavond voor het eerst dit jaar BBQ-en: vooraf kreeftenbisque, dan op de kleine kamado: kreeftenstaarten, langoustines, kippendij-saté, speklap, gemarineerde bloemkool op een stokkie en gegrilde little gems. Erbij satésaus, Oosterse (sesamolie, sojasaus, basterdsuiker, maizena) saus en een saus die ik gemaakt heb van de kreeften bisque. :9






pi_220869571
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 14:39 schreef Molo het volgende:

[..]
Sardines erbij
Sardines met de broccoli en rijst uiteraard
pi_220869670
Frikadendellen met piccalilly
  zaterdag 23 mei 2026 @ 19:34:23 #69
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220870254
Varkenshaas in spekmantel, spitskoolsalade, tomaten en feta salade, rode bietjes en Tzaziki met heul veul knoflook.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 19:35:46 #70
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220870266
En zometeen lambadas met slagroom
pi_220870396
Kip masala in bladerdeegflapjes, bleekselderij en wortel en wilde perziken
Restverwerking O+ :9

  zaterdag 23 mei 2026 @ 19:53:22 #72
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220870420
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:24 schreef littlemindy het volgende:

[..]
Sardines met de broccoli en rijst uiteraard
Ja was me niet duidelijk, vandaar dus mijn vraag...
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 23 mei 2026 @ 19:54:31 #73
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220870437
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:51 schreef Kanaroe het volgende:
Kip masala in bladerdeegflapjes, bleekselderij en wortel en wilde perziken
Restverwerking O+ :9

[ link | afbeelding ]
Jammer van de bleekselderij, maar verder lekker man :P :9

Hier net fish and chips op, versgemaakt. Met Tomy remoulade :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220870657
Koffie en thee met een limoncello, koffie ijs met wat stukjes limoen als toet :9

pi_220870698
Camping macaroni in de maak :9~
pi_220871230
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:54 schreef Molo het volgende:

[..]
Jammer van de bleekselderij, maar verder lekker man :P :9

Hier net fish and chips op, versgemaakt. Met Tomy remoulade :9
Fish en chips, ook lekker :9
Thomy ken ik alleen de mayo van; die vind ik soms wel en soms niet lekker.
Lust jij geen bleekselderij? Jammer, tis zo lekker fris en gezond
pi_220871476
Kipcorns
pi_220871482
Flink aan het snacken @Moass
Moge het je welbekomen
pi_220871529
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:03 schreef Kanaroe het volgende:
Flink aan het snacken @:Moass
Moge het je welbekomen
O-)
  zaterdag 23 mei 2026 @ 23:08:21 #80
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220872171
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:37 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
Fish en chips, ook lekker :9
Thomy ken ik alleen de mayo van; die vind ik soms wel en soms niet lekker.
Lust jij geen bleekselderij? Jammer, tis zo lekker fris en gezond
Yes met een h idd. Ik vind de mayo met citroen lekker, de remoulade ook (moet je wel van vettige remoulade houden) en ook de mierikswortelsaus. De bearnaise van Thomy vind ik niet lekker
AH heeft de mayo tegenwoordig, voorheen nam ik vaak mee als ik jn Duitsland of Zwitserland was

En klopt, alleen gestoofd in de ragu of door de groentesoep wel lekker maar rauw vis ik het altijd uit gerechten als dat sociaal niet al the awkward is :+
Als het moet eet ik het wel hoor, heeft alleen niet mijn voorkeur. Koriander is en blijft de enige echte voedselhel :B
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220872190
Ja, ik ken het van deAH inderdaad.

Eens met de korianderhel
Helaasch, want ik wil graag alles lusten :D
pi_220873337
Koffie, de stroom is hier uitgevallen was net op tijd om een bakkie te kunnen zetten.

Maar de zon laat ons weer niet in de steek vandaag :)

pi_220873375
Glaasje gemeentepils dan maar. Gelukkig gisteren nog iets te eten gehaald voor op de hotelkamer.
Denk niet dat er straks een buffet voor ons klaar staat.
pi_220876102
Genoten van een bak met mango, meloen en aardbeien in de zon.
Later naar foodtruckfestival, kijken wat daar voor lekkers is :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220876193
Pizza
pi_220876232
Vanochtend toch nog ontbijtbuffet 10 uur gehad

Daarna naar het strand geweest om te zonnen en te zwemmen.
Daarna lunch pita gyros kip en Grieks pilsje

Nu tijd voor siesta
  zondag 24 mei 2026 @ 15:15:24 #87
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220877059
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:06 schreef Karzai het volgende:
Vanochtend toch nog ontbijtbuffet 10 uur gehad

Daarna naar het strand geweest om te zonnen en te zwemmen.
Daarna lunch pita gyros kip en Grieks pilsje

Nu tijd voor siesta
[ afbeelding ]
Hmmmmm
Ga je ook nog gegrolde octopus verorberen? :9~

Hier Buldak dumplings, my god wat zijn die pittig _O-
#hollander
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220877118
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:15 schreef Molo het volgende:

[..]
Hmmmmm
Ga je ook nog gegrolde octopus verorberen? :9~

Hier Buldak dumplings, my god wat zijn die pittig _O-
#hollander
Nou ik hebben oog laten vallen waar ze gegrilde sardientjes serveren
Er is hier wel veel keuze wat betreft.
pi_220877488
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:15 schreef Molo het volgende:

[..]
Hmmmmm
Ga je ook nog gegrolde octopus verorberen? :9~

Hier Buldak dumplings, my god wat zijn die pittig _O-
#hollander
Die zijn níét pittig haha :D
Wel lekker :)

Als soort lunch tosti kimchi gedeeld en ijsjes die gelijk smolten. Ferrero rocher en pure chocola.

Vanavond pokébowl met garnalen.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zondag 24 mei 2026 @ 16:01:05 #90
370431 drakin
vurig typje
pi_220877497
Zelfgemaakt ijs van dulce de leche
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  zondag 24 mei 2026 @ 16:15:16 #91
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220877575
Vanavond gril ik voor mijzelf een van gisteren overgebleven kreeftenstaart met ook nog wat overgebleven langoustinestaarten met daarbij patat van Friethoes en wat gemende meloensoorten. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 24 mei 2026 @ 16:16:48 #92
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220877588
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:23 schreef Karzai het volgende:

[..]
gegrilde sardientjes
Jummie, de lekkerste visbereiding vind ik
  zondag 24 mei 2026 @ 16:18:16 #93
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220877594
Rundvlees aan het stoven. Twijfel nog of ik er Chilli con Carne van maak
pi_220877641
Frikandellen met piccalilly
pi_220877659
quote:
2s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:27 schreef Moass het volgende:
Frikandellen met piccalilly
Moeten we een inzamelingsactie voor je gaan houden?
pi_220877662
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:30 schreef Karzai het volgende:

[..]
Moeten we een inzamelingsactie voor je gaan houden?
Voor meer frikandellen? ^O^
pi_220877711
quote:
2s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:31 schreef Moass het volgende:

[..]
Voor meer frikandellen? ^O^
Okay ik zet morgen een pallet frikadellen van de aldi bij je voor de deur
Dm je adres maar even
pi_220878526
Don't feed the troll ;)
  zondag 24 mei 2026 @ 18:44:09 #99
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220878649
quote:
88s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:15 schreef golfer het volgende:
Vanavond gril ik voor mijzelf een van gisteren overgebleven kreeftenstaart met ook nog wat overgebleven langoustinestaarten met daarbij patat van Friethoes en wat gemende meloensoorten. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 24 mei 2026 @ 20:21:24 #100
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220879416
Uiteindelijk is het Chili con mucho carne geworden met arabisch plat brood (geen zin tortillas te maken) zure room, kaas en extra halapigno pepers.
pi_220879433
Ben ook ergens anders beland
pi_220879833
Door naar de cocktail bar voor een drankje
pi_220879964
Nog maar eentje het is tenslotte vakantie
pi_220879978
Vandaag bbq in de tuin. Worstjes en procuceurlapjes. Met stokbrood, en sla met tomaatjes en augurk.
Eigenlijk ben ik niet zo'n bbq liefhebber, maar viel niet tegen.
  zondag 24 mei 2026 @ 21:39:26 #105
482094 Mikeytt
Any/All
pi_220880011
Vermicelli gekookt en dan gemixt met kaneel en suiker. Heerlijk.

Te veel vezelrijk gegeten vandaag, dus dit voldeed goed.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220880048
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 21:39 schreef Mikeytt het volgende:
Vermicelli gekookt en dan gemixt met kaneel en suiker. Heerlijk.

Te veel vezelrijk gegeten vandaag, dus dit voldeed goed.
Bijzondere combi wel, maar trekt me niet heel erg. ;)
Maar vroeger kregen we van mijn oma dikke kleffe rijst met krenten/rozijnen, kaneel, bruine suiker en een klont boter. :9
Zal je dan ook wel lusten.
  zondag 24 mei 2026 @ 21:47:41 #107
482094 Mikeytt
Any/All
pi_220880088
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 21:44 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Bijzondere combi wel, maar trekt me niet heel erg. ;)
Maar vroeger kregen we van mijn oma dikke kleffe rijst met krenten/rozijnen, kaneel, bruine suiker en een klont boter. :9
Zal je dan ook wel lusten.
Rijst met kaneel/suiker/boter... ik dacht dat dat iets willekeurigs was dat mijn oma verzonnen had, maar het is dus echt een ding. :D Vind ik wel lekker ja.

Ligt wel aan de dag. Lijkt me alleen lekker als her warm is. :@
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220880881
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 21:47 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Rijst met kaneel/suiker/boter... ik dacht dat dat iets willekeurigs was dat mijn oma verzonnen had, maar het is dus echt een ding. :D Vind ik wel lekker ja.

Ligt wel aan de dag. Lijkt me alleen lekker als her warm is. :@
Het is eigenlijk armoede voer van vroeger. Echt iets van het platteland in Drenthe, en Groningen vast ook.
Ik vond het altijd heerlijk, echt troost eten. Maar ik vond het altijd meer winterkost.
pi_220881514
Vandaag een dag met een groep doorgebracht, een jaarlijks terugkerend evenement.
Ieder jaar is er een heerlijke bbq/ofyr maaltijd, had me daar op verheugd/verlekkerd

Dit keer was de bbq-master helaas op vakantie en was er een Indonesisch buffet geregeld (van Bunga Melatti, voor de kenners)
De nasi was echt superlekker, en de kippenbillen ook :9
Diverse saté's, boontjes, gadogado, gele rijst, garnalen in knoflookroomsaus (heel apart in deze context); teveel om op te noemen.

Nu thuis uitbuiken en windjes laten :P :@
  zondag 24 mei 2026 @ 23:28:14 #110
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220881891
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 22:25 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Het is eigenlijk armoede voer van vroeger. Echt iets van het platteland in Drenthe, en Groningen vast ook.
Ik vond het altijd heerlijk, echt troost eten. Maar ik vond het altijd meer winterkost.
Hier in Den Haag ook, armenkost idd
Net als gehaktballen met mega veel brood erdoorheen en wat ketjap voor de smaak ;)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 24 mei 2026 @ 23:29:42 #111
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220881905
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 23:00 schreef Kanaroe het volgende:
Vandaag een dag met een groep doorgebracht, een jaarlijks terugkerend evenement.
Ieder jaar is er een heerlijke bbq/ofyr maaltijd, had me daar op verheugd/verlekkerd

Dit keer was de bbq-master helaas op vakantie en was er een Indonesisch buffet geregeld (van Bunga Melatti, voor de kenners)
De nasi was echt superlekker, en de kippenbillen ook :9
Diverse saté's, boontjes, gadogado, gele rijst, garnalen in knoflookroomsaus (heel apart in deze context); teveel om op te noemen.

Nu thuis uitbuiken en windjes laten :P :@
Ik ging opzoeken bij welke religie een ofyr maaltijd wordt genuttigd _O-
TIL! :D

Lekker zeg!

Hier nu stokbroodje met zoute boter, voor de lekkere trek
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 24 mei 2026 @ 23:30:34 #112
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220881923
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 21:33 schreef Karzai het volgende:
Nog maar eentje het is tenslotte vakantie
[ afbeelding ]
:9

Geniet met (je) mate(n)!

Doet me denken aan een Griekse cocktail met harslikeur die ik een keer had, zalig :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220882080
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 23:30 schreef Molo het volgende:

[..]
:9

Geniet met (je) mate(n)!

Doet me denken aan een Griekse cocktail met harslikeur die ik een keer had, zalig :9
Keb wel twee uur terug moeten wandelen om het hotel terug te vinden, onderweg nog een biertje gepakt met locale bewoners
  maandag 25 mei 2026 @ 08:06:45 #114
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220882729
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 23:42 schreef Karzai het volgende:

[..]
Keb wel twee uur terug moeten wandelen om het hotel terug te vinden, onderweg nog een biertje gepakt met locale bewoners
Leuk, mooie avonturen altijd dat :)

Koffie op bed nu hier :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220883214
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 23:29 schreef Molo het volgende:

[..]
Ik ging opzoeken bij welke religie een ofyr maaltijd wordt genuttigd _O-
TIL! :D

Lekker zeg!

Hier nu stokbroodje met zoute boter, voor de lekkere trek
Halleloeja O-) :D
pi_220883455
Veel te warm om te eten -O-

Heb maar een glas ijskoffie gezet.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  maandag 25 mei 2026 @ 10:29:45 #117
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220883685
Een goeie flat white en een nectarine met schil :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220883881
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 22:25 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Het is eigenlijk armoede voer van vroeger. Echt iets van het platteland in Drenthe, en Groningen vast ook.
Ik vond het altijd heerlijk, echt troost eten. Maar ik vond het altijd meer winterkost.
Wij (Utrecht) aten dat ook vroeger vaak. Overigens veel ouderwets eten zoals doodgekookte groentjes met een sausje en elke dag aardappelen en een stukkie vlees. Mkronie (zoals mijn moeder macaroni noemde) was al behoorlijk 'buitenlands' eten. Met een blikje smac erdoor :D
pi_220883908
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 23:42 schreef Karzai het volgende:

[..]
Keb wel twee uur terug moeten wandelen om het hotel terug te vinden, onderweg nog een biertje gepakt met locale bewoners
:D Wij hadden dit de vorige vakantie maar dan andersom, konden het restaurant niet vinden. Rondje rijden, rondjes lopen, met een local meegelopen die ons de (om-) weg wees :%
pi_220883914
Nu stukken meloen, gepofte haver (die zak is eindeloos :P ) hand noten in yoghurt, thee en koffie.
Vanmiddag taart eten bij de kinderen en vanavond Indiaas :9
pi_220883924
Vandaag vooral veel koud water/ranja én af en zometeen bij de lunch een kopje bouillon voor de zouten
  maandag 25 mei 2026 @ 11:59:41 #122
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220884366
Matze met een scrambled ei en bakbacon, nespresso, mangosap.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 25 mei 2026 @ 12:18:25 #123
299769 SoS87
FC Utereg
pi_220884445
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 11:11 schreef Blues het volgende:

[..]
Wij (Utrecht) aten dat ook vroeger vaak. Overigens veel ouderwets eten zoals doodgekookte groentjes met een sausje en elke dag aardappelen en een stukkie vlees. Mkronie (zoals mijn moeder macaroni noemde) was al behoorlijk 'buitenlands' eten. Met een blikje smac erdoor :D
Als we macaroni met smac aten stond er ook altijd een glazen fles Heinz op tafel, daar kwam of niks uit of veel te veel. :D
pi_220884448
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 12:18 schreef SoS87 het volgende:

Als we macaroni met smac aten stond er ook altijd een glazen fles Heinz op tafel, daar kwam of niks uit of veel te veel. :D
Dat was een 'oh JA' _O-
pi_220885634

O+
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220886084
Vanavond lekker veel asperges en varkenshaas :9
Toe mango en aardbeien en misschien nog wel een Gruvi.
Deze net gekocht:
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220886464
Gebakken aardappeltjes met snitzel
pi_220886975
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 11:11 schreef Blues het volgende:

[..]
Wij (Utrecht) aten dat ook vroeger vaak. Overigens veel ouderwets eten zoals doodgekookte groentjes met een sausje en elke dag aardappelen en een stukkie vlees. Mkronie (zoals mijn moeder macaroni noemde) was al behoorlijk 'buitenlands' eten. Met een blikje smac erdoor :D
Ja, macaroni met smac. Oma deed er een prei en een dikke siepel in. :9
  maandag 25 mei 2026 @ 19:09:29 #129
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220887144
Scharrelschouderkarbonade, krieltjes in de schil, gestoomde broccoli en als een toetje, sorbet van lambadas
  maandag 25 mei 2026 @ 19:30:12 #130
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_220887279
Perzik/nectarine salade met burata. Recept uit Paulines keuken.
Zelf nog een deel van een Italiaanse venkelworst toegevoegd.
En de achtergebleven dressing met de olijfolie uit toscane van vorige vakantie opgedept met Ciabatta natuurlijk.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_220887683
Avondeten. Snap niet hoe mensen kunnen eten in dit tropische weer.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  maandag 25 mei 2026 @ 21:19:34 #132
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220888047
Wij waren uit eten.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220888127
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:21 schreef Mikeytt het volgende:
Avondeten. Snap niet hoe mensen kunnen eten in dit tropische weer.
[ afbeelding ]
Gewoon wat later eten
  maandag 25 mei 2026 @ 22:27:48 #134
370431 drakin
vurig typje
pi_220888530
Eerder vandaag anijsmelk gehad, nog van die blokjes, de echte dus :9

En vanavond appelcider met frambozensmaak, net roze bier B:)B
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 22:34:05 #135
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220888578
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:21 schreef Mikeytt het volgende:
Avondeten. Snap niet hoe mensen kunnen eten in dit tropische weer.
[ afbeelding ]
In je muil stoppen, kauwen en doorslikken?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 22:37:50 #136
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220888613
Ik had vandaag wat overgebleven bbq vlees in stukjes gehakt. Op gebakken met wat rode ui.
Paprika gegrild. "Arabisches Fladenbrot", dat gevuld met het (varkens *) )vlees, ijsbergsla paprika en sweet chili saus. Goed te eten.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220888627
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:34 schreef derLudolf het volgende:

[..]
In je muil stoppen, kauwen en doorslikken?
Heb nog wat ijskoffie klaargemaakt. Ik word echt misselijk bij eten in de warmte... helft van het broodje opgegeten.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220888739
Met mijn meneer bij mijn moeder gegeten
Ik had aspergesoep gemaakt van eerder ingevroren kontjes en schillen, en meegenomen.
Zij had groene asperges, aardappelgratin, gepaneerde schnitzels, en salade gemaakt.
Als toetje nog ijs met slagroomen aardbeien

Gezellig samen en lekker gegeten :9
pi_220889492
Weer een heerlijk hotel ontbijt genoten, zal wennen worden als ik weer gewoon thuis ben
pi_220889839
Halfje van een grote VK pistolet die ik in de vriezer vond, met lekkere fenegriekkaas en koffie :9
Vanavond restant van het indiase eten, restaurant gister, doggiebag gevraagd :D , met komkommer/tomaatjes salade.
pi_220890254
Vanmorgen yoghurt met smaakpoeder 'koekjes' en blauwe bessen.

Lunch wordt yoghurt met smaakpoeder 'witte chocola', verse ananas en kokosblokjes.

Vanavond wraps met fajita kip, ananas, pittige salsa, maïs, sla en cheddar.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220890441


Deze net geproefd, gekregen van iemand die uit Japan kwam. Hou niet van matcha dus was beetje bang maar smaakt naar witte chocola :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220890654
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:47 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Ja, macaroni met smac. Oma deed er een prei en een dikke siepel in. :9
Mijn ouders gooiden zo'n zakje er door wat eigenlijk ook gewoon ui prei en verdwaald stukje paprika was. Smac er door en dat was het.

Smac moet er hier thuis nog steeds door, is pastasaus smac en wordt boos aangekeken als er groente door zit dus dat zit door de saus gepureerd
  dinsdag 26 mei 2026 @ 13:46:27 #144
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220891311
Vanavond eten wij het restant van onze in een 'doggybag' meegenomen chicken tikka masala en lam tikka masala van het Indiase restaurant waar we gisteravond zijn geweest en daarbij een frisse komkommer-cherrytomaten salade. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220891783


Dat zag er goed uit.

Maar ik had een tortilla falafel voor lunch
pi_220892483
Heb een aardappelsalade gemaakt en we eten daar een gebakken scholfiletje bij
Salade met bouillon, wijnazijn, mosterd en een likje mayo aangemaakt, verder met augurk, zilverui, rode ui, radijsjes, radijsblad, doperwten en kappertjes
En dille, en nog kruiderij etc.

Edit: foto's erbij gezet



Toetje, volle kwark mèt slagroom en zomerkoninkjes met poedersuiker :9

[ Bericht 53% gewijzigd door Kanaroe op 26-05-2026 18:30:00 ]
pi_220893318
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:55 schreef Kanaroe het volgende:
Heb een aardappelsalade gemaakt en we eten daar een gebakken scholfiletje bij
Salade met bouillon, wijnazijn, mosterd en een likje mayo aangemaakt, verder met augurk, zilverui, rode ui, radijsjes, radijsblad, doperwten en kappertjes
En dille, en nog kruiderij etc.

Edit: foto's erbij gezet
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]

Toetje, volle kwark mèt slagroom en zomerkoninkjes met poedersuiker :9
Mmmm :9
'foto's zeggen zoveel meer dan woorden alleen' *O*
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 18:59:35 #148
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220893347
Ik gooide cherrytomaatjes, puntpaprika en bleekselderij met olie en Italiaanse kruiden in de oven en pasta erbij.
Even simpel.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  dinsdag 26 mei 2026 @ 19:52:57 #149
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220893742
Heb een pondje rundernek door de molen gehaald en pittig gekruid. Hamburgers gemaakt met oude boeren Gouda er op, augurkjes, tomaat en rucola, ketchup en remoulade.
pi_220893961
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:55 schreef Kanaroe het volgende:
Heb een aardappelsalade gemaakt en we eten daar een gebakken scholfiletje bij
Salade met bouillon, wijnazijn, mosterd en een likje mayo aangemaakt, verder met augurk, zilverui, rode ui, radijsjes, radijsblad, doperwten en kappertjes
En dille, en nog kruiderij etc.

Edit: foto's erbij gezet
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]

Toetje, volle kwark mèt slagroom en zomerkoninkjes met poedersuiker :9
Je avondeten O+
Je verwentoet O+
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220894278
pi_220894367
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 18:54 schreef Blues het volgende:

[..]
Mmmm :9
'foto's zeggen zoveel meer dan woorden alleen' *O*
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:20 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
Je avondeten O+
Je verwentoet O+
Dank dames, het was ook precies goed voor vandaag
Ook voor de heren disgenoten, alles is op
  woensdag 27 mei 2026 @ 13:52:55 #153
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220897956
Nu, een harinkje, vers van het mes van de viswinkel. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 27 mei 2026 @ 13:55:32 #154
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220897994
Vanavond maak ik tonijntataki met daarbij een frisse salade van de groentenwinkel. :Y)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220899438


Het is al wel gisteren geweest maar een lekkere geroosterde zoete puntpaprika van de bbq, Griekse yoghurt, ingelegde sjalot, isot biber, olijfolie en peterselie gemaakt. Die ga ik vaker maken.

Had er een Aardappelsalade bij gemaakt en een paar varkensspiesjes, maar die waren visueel wat minder interessant xD

vanavond nog geen flauw idee wat ik op tafel ga zetten.
Bewust + Bourgondisch - Hier schrijf ik ik over koken en eten
pi_220900009
quote:
88s.gif Op woensdag 27 mei 2026 13:55 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik tonijntataki met daarbij een frisse salade van de groentenwinkel. :Y)
:9~
  woensdag 27 mei 2026 @ 18:42:04 #157
299769 SoS87
FC Utereg
pi_220900077
2 pizza's besteld voor de prijs van 1. Ik eet dus 2 pizza's vandaag. :9
pi_220900086
Zo'n verspakket madras. Maar dat zakje saus gebruik ik maar een beetje van. Man wat zout.
pi_220900519
Salade met o.a. wortel, radijs, raapsteel, spitskool, bleekselderij en mierikswortel
De bekroonde bbq-worst en kipspies van onze slagert
Stokbrood met Philadelphia



En wederom aardbeien met poedersuiker en kwark-slagroommix



Heb lol in het foto's maken :D
pi_220900579
Portie heerlijke spareribs met frietjes
pi_220901098
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 19:48 schreef Kanaroe het volgende:
Salade met o.a. wortel, radijs, raapsteel, spitskool, bleekselderij en mierikswortel
De bekroonde bbq-worst en kipspies van onze slagert
Stokbrood met Philadelphia

[ link | afbeelding ]

En wederom aardbeien met poedersuiker en kwark-slagroommix

[ link | afbeelding ]

Heb lol in het foto's maken :D
Daar ben ik blij om. Je bent er goed in :)
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 18:42 schreef SoS87 het volgende:
2 pizza's besteld voor de prijs van 1. Ik eet dus 2 pizza's vandaag. :9
Domino's? Welke pizza's heb je gekozen?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220901132
Ik had geroosterde boterhammen besmeerd met pindakaas, plakjes banaan en kaneel (zag ik op YouTube voorbij komen) en een schaaltje yoghurt met blauwe bessen, granola en nog een lepel pindakaas.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220901183
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 19:48 schreef Kanaroe het volgende:
Salade met o.a. wortel, radijs, raapsteel, spitskool, bleekselderij en mierikswortel
De bekroonde bbq-worst en kipspies van onze slagert
Stokbrood met Philadelphia

[ link | afbeelding ]

En wederom aardbeien met poedersuiker en kwark-slagroommix

[ link | afbeelding ]

Heb lol in het foto's maken :D
*O* :9
  woensdag 27 mei 2026 @ 21:36:38 #164
299769 SoS87
FC Utereg
pi_220901580
Ik had de BBQ meat en de dirty bbq chicken van ny pizza.

Geen fan van zulke ketens maar voor zo'n 5,50 per stuk vond ik ze best aardig :P
pi_220902769
Koffie, niet slecht voor aanmaakspul maar ik ben niet zo kieskeurig qua koffie


[ Bericht 0% gewijzigd door Karzai op 28-05-2026 06:04:34 ]
pi_220902775
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 19:48 schreef Kanaroe het volgende:
Salade met o.a. wortel, radijs, raapsteel, spitskool, bleekselderij en mierikswortel
De bekroonde bbq-worst en kipspies van onze slagert
Stokbrood met Philadelphia

[ link | afbeelding ]

En wederom aardbeien met poedersuiker en kwark-slagroommix

[ link | afbeelding ]

Heb lol in het foto's maken :D
De fotoos zijn ook erg goed je krijgt er gelijk trek van en zouden niet misstaan in een kookboek ;)
pi_220902911
Ontbijtbuffet, ik zal het gaan missen, aan alles komt een eind, morgen weer aan de boerenkool met worst en de boterhammen met pindakaas







[ Bericht 24% gewijzigd door Karzai op 28-05-2026 07:14:38 ]
pi_220903188
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 05:28 schreef Karzai het volgende:

[..]
De fotoos zijn ook erg goed je krijgt er gelijk trek van en zouden niet misstaan in een kookboek ;)
Dankjewel, het zijn maar gewoon telefoonfoto's eigenlijk

Geniet van je laatste vakantiedag en Griekse keuken, goede terugreis gewenst
pi_220904725
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 07:09 schreef Karzai het volgende:

Ontbijtbuffet, ik zal het gaan missen, aan alles komt een eind, morgen weer aan de boerenkool met worst en de boterhammen met pindakaas

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ziet er heerlijk vakantiemodes uit! Alvast welkom thuis :)
pi_220904879
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 12:05 schreef Blues het volgende:

[..]
Ziet er heerlijk vakantiemodes uit! Alvast welkom thuis :)
Danku, over een paar uurtjes is het zover ik heb nog even in zwembad gelegen
Een ijsje gegeten, nu even glaasje water en ik neem straks nog een lekkere lunch.
  donderdag 28 mei 2026 @ 14:05:01 #171
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220905711
Vanavond maak ik een zogenaamde mega steak, eerst in de sous vide gegaard en daarna nog even hard rondom gebakken voor karamelisering, daarbij ook een stuk kreeftenstaart met kruidenboter uit de oven (dus surf and turf) met krieltjes in de schil uit de airfryer en daarbij een frisse jonge bladsla met een vinaigrette. :9

[ Bericht 6% gewijzigd door golfer op 28-05-2026 14:30:55 (toevoeging) ]
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220905806


Dit was mijn laatste maaltijd deze vakantie, zwarte pasta met inktvis, garnalen en mosselen :)
pi_220905865
Ik heb een domibo vanmiddag met hapjes. B:)B (alleen drink ik geen alcohol -O- )
  donderdag 28 mei 2026 @ 14:44:22 #174
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220905997
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 14:17 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]

Dit was mijn laatste maaltijd deze vakantie, zwarte pasta met inktvis, garnalen en mosselen :)
Ik schuif graag aan!

Hier tteokbokki op, was beetje weinig dus nu bakje Griekse yoghurt met blauwe bessen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220906317
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 14:17 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]

Dit was mijn laatste maaltijd deze vakantie, zwarte pasta met inktvis, garnalen en mosselen :)
:9~
Lekker!
  donderdag 28 mei 2026 @ 15:55:24 #176
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220906620
Vanavond Lasagne :9
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
pi_220907114
Stamppot prei en karbonade.
  donderdag 28 mei 2026 @ 18:16:45 #178
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220907397
Mijn man is Döner aan het halen
  donderdag 28 mei 2026 @ 18:35:28 #179
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_220907488
Aardappelen, snijbonen en een gemarineerd filetlapje en als toetje.


“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_220908281
quote:
88s.gif Op donderdag 28 mei 2026 14:05 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik een zogenaamde mega steak, eerst in de sous vide gegaard en daarna nog even hard rondom gebakken voor karamelisering, daarbij ook een stuk kreeftenstaart met kruidenboter uit de oven (dus surf and turf) met krieltjes in de schil uit de airfryer en daarbij een frisse jonge bladsla met een vinaigrette. :9
:9
pi_220908610
Pittige rode curry; zoete aardappel, wortel, kikkererwten en spinazie (lekker maar veel te nat)
Met komkommerraita, zilvervliesrijst, naanbrood en rauwe spinaat

  vrijdag 29 mei 2026 @ 09:00:18 #182
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220910493
Koffie c_/
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
pi_220910536
vanochtend vroeg een litertje filterkoffie en banaan

nu een kopje groene thee, fruitsalade, kapje met sellerie salade en een old amsterdam tosti :Y)
pi_220911320
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 09:07 schreef Karzai het volgende:
vanochtend vroeg een litertje filterkoffie en banaan

nu een kopje groene thee, fruitsalade, kapje met sellerie salade en een old amsterdam tosti :Y)
[ afbeelding ]
Iemand heeft al van je sellerie zitten smullen :+

Lekker weer thuis ?
pi_220911390
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 10:53 schreef Blues het volgende:

[..]
Iemand heeft al van je sellerie zitten smullen :+

Lekker weer thuis ?
ja :P en er is niet veel verschil qua temperatuur met Rhodos :D
Voor vanavond net een mini watermeloentje gehaald en kip/merguez, ik eet er wat brood bij
  vrijdag 29 mei 2026 @ 14:05:19 #186
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220912938
Een simpel stukje zalm met dille en een citroentje op de bbq, en een salade :9~
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  vrijdag 29 mei 2026 @ 16:43:44 #187
370431 drakin
vurig typje
pi_220914092
Ijs met slagroom en advocaat.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_220914395
Frietje tartaarsaus en een frikandel speciaal van de snackboer, geen kookzin meer

(Heb vandaag wel kipdijfilet in een yoghurtmarinade gezet......hopelijk is dat morgen nog goed :X )
pi_220915060
Verrassing... ik (!) kookte vandaag.
Basmatirijst met Kip Teryiaki, de saus zelfgemaakt, verse groente en komkommer.
Goed gelukt :s)

pi_220915136
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 18:28 schreef Blues het volgende:
Verrassing... ik (!) kookte vandaag.
Basmatirijst met Kip Teryiaki, de saus zelfgemaakt, verse groente en komkommer.
Goed gelukt :s)

[ link | afbeelding ]
Je kan goed koken :)
quote:
88s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 16:43 schreef drakin het volgende:
Ijs met slagroom en advocaat.
Lekker! Nog iemand hier die advocaat met slagroom lekker vind O+
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220915137
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 18:28 schreef Blues het volgende:
Verrassing... ik (!) kookte vandaag.
Basmatirijst met Kip Teryiaki, de saus zelfgemaakt, verse groente en komkommer.
Goed gelukt :s)

[ link | afbeelding ]
Ziet er picobello uit :9
pi_220915150
Heel leuke planning. Zouden een Napolitaanse pizza eten (1e restaurant met keurmerk uit Napels). Werd er afgebeld vanwege een zieke chef.

Dus toen Domino's besteld :') (was 6,99 per pizza + extra jalapeños voor 1 euro).

Bbq mixed grill voor mij, met jalapeños.


Extravaganzza.


Toe een mini Gruvi pure chocola. Die is ook al lekker!
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  vrijdag 29 mei 2026 @ 19:12:37 #193
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_220915348
Ik verbaas me iedere keer opnieuw over de kwaliteit van foto's gemaakt met de telefoon.

Souvlaki, tomatensalade met basilicumdressing en tzasiki


And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  vrijdag 29 mei 2026 @ 19:18:28 #194
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220915390
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 18:40 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
Je kan goed koken :)
[..]
Lekker! Nog iemand hier die advocaat met slagroom lekker vind O+
Ja ik ook, heeeeerlijk! Maar zit nu te bedenken dat je dat waarschijnlijk al wist van me _O-

Ik heb varkens-garnalen dumplings klaargemaakt in de airfryer, gebakken bosuitjes en komkommer erbij met wat dipsoja.
En een lekkere Jever Fun erbij drinkend @sigme :9

Straks aardbeien als toetje
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 29 mei 2026 @ 19:18:41 #195
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_220915392
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 18:40 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
Je kan goed koken :)
[..]
Lekker! Nog iemand hier die advocaat met slagroom lekker vind O+
Ja hoor.. mijn hele leven al. En nu heb ik ook bijna de passende leeftijd. 😀
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  vrijdag 29 mei 2026 @ 19:18:43 #196
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220915393
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 19:12 schreef ondeugend het volgende:
Ik verbaas me iedere keer opnieuw over de kwaliteit van foto's gemaakt met de telefoon.

Souvlaki, tomatensalade met basilicumdressing en tzasiki
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Prachtig idd! Ziet er heerlijk uit zeg
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220915492
Een moddervette dubbele kaasburger, friet en pils. Toe Ben & Jerry’s Cookie dough, die grote verpakking. Ik was er echt even aan toe :@ :9
#viesdik
pi_220915665
2 boterhammen appel-kaneelstroop
pi_220915734
Kant en klaar Surinaamse roti. Ik eet alleen vanavond dus dan mag het een keer. En daarna yoghurt met verse aardbeien en slagroom. :9
pi_220919385
Een boterham humus en komkommer plus tomaat
En een boterham met halvarine en kaas en komkommer plus tomaat :9

Thee en koffie ernaast

:9
  zaterdag 30 mei 2026 @ 12:47:55 #201
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220919782
Vers koffiebroodje van de bakker, nespresso en mango-sap.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 30 mei 2026 @ 13:15:02 #202
370431 drakin
vurig typje
pi_220919912
Pretzels zelf aan het bakken en tot die klaar zijn koffie met dulce de leche
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  zaterdag 30 mei 2026 @ 13:43:30 #203
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220920275
Voor vanavond en nog een andere avond Thais besteld.
Voor B. kip panang curry en voor mijzelf kao pad ruamit.
:Y)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 30 mei 2026 @ 14:53:26 #204
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220920720
Vanavond ribeye van de grill, plakken foie gras erop, maiskolven met kruidenboter en een gemengde salade.

[ Bericht 13% gewijzigd door Jan_Onderwater op 30-05-2026 19:30:16 ]
  zaterdag 30 mei 2026 @ 14:59:59 #205
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220920764
Ik had nog een rol focacciadeeg in de koelkast liggen die twee maanden over datum was
Met wat kaas en peper erover prima te eten nog

En een flat white erbij, heerlijke stijl van koffiedrinken dat :9~
Wist zelf niet eens dat ik op mijn oude dag nog de koffiehipster kon gaan uithangen :T

Vanavond biefstukjes met Blue Band gebakken, om te laten zien dat de biefstuk van Loetje dramatisch is en dat niet aan de margarine ligt :+
Met postelein en witbrood erbij
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 30 mei 2026 @ 16:11:48 #206
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220921297
Ik heb besloten tot een rustige zaterdag. Dus ook even in de keuken gerommeld.
Het gehakt niet zelf gedraaid. Maar wel zelf gekruid :+ en omgetoverd tot hamburgers. Dit keer is beharat de belangrijkste smaakmaker.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220921565
Vanmorgen hazelnoot schuimgebakje op verjaardagsvisite.

Vanavond kipdijshoarma met Turks brood en knoflookyoghurt. En een salade met ranch.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zaterdag 30 mei 2026 @ 17:53:03 #208
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_220921899
Ik had nog souflaki en tzasiki over van gisteren en heb dat voor de lunch gebruikt. Samen met een eitje en een volle bak zon. ;)



Vanavond wordt het een iets minder gezonde broodje hamburger. Wel volkoren.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_220922106
Vanmiddag op een terrasje aan de Friese meren een huisgemaakte gehaktbal met dikke frieten, roerbakgroente en salade. :9
Mooi uitzicht, bootjes..wat wil je dan nog meer hè? :)
pi_220922189
Griekse yoghurt 10% van Dodoni met blauwe bessen
  zaterdag 30 mei 2026 @ 19:33:55 #211
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220923097
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 14:53 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Vanavond ribeye van de grill, plakken foie gras erop, maiskolven met kruidenboter en een gemengde salade.
Was goddelijk
  zaterdag 30 mei 2026 @ 19:37:51 #212
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220923160
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 14:53 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Vanavond ribeye van de grill, plakken foie gras erop, maiskolven met kruidenboter en een gemengde salade.
Ik heb steeds de indruk dat je wil opscheppen met wat je eet.

De foie gras valt ook bij mij verkeerd vanwege dierenmishandeling.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 19:44:00 #213
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220923259
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:37 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Ik heb steeds de indruk dat je wil opscheppen met wat je eet.

Hoe calvinistisch, wij eten gewoon vreselijk goed.

quote:
De foie gras valt ook bij mij verkeerd vanwege dierenmishandeling.
Bij mij valt het prima.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 20:53:09 #214
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220924131
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:37 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Ik heb steeds de indruk dat je wil opscheppen met wat je eet.

De foie gras valt ook bij mij verkeerd vanwege dierenmishandeling.
Dat boeit toch allemaal niet in dit topic. Leuk juist om alle soorten en maten en keuzes te lezen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 30 mei 2026 @ 20:53:58 #215
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220924140
Kogelbiefstukje hier was ongelooflijk lekker. Zo een Magnum pistache, ook lekker
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220924486
Vanavond had ik twee afbakbroodjes met makreel
Pure verwennerij O+

Nu een kop thee
pi_220924898
Kipdijspiesjes met paprika en ui op de bbq gegrild
Met een restant kikkerewtencurry, rauwe spinazie, taugé, naan (ook op de bbq), verse ananas en raita

Lekker buiten, met onze oudste zoon die spontaan aan kwam waaien
(Is de ene naar zijn vriendin, komt de andere ineens aankakken)

De kip had helaas geen lekkere structuur meer doordat ie 24 uur in de yoghurtmarinade had gelegen

Toetje mini Gruvi ijsjes in diverse smaken :9
  zaterdag 30 mei 2026 @ 22:17:56 #218
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220924922
Flesje rosé met bubbeltjes losgetrokken
pi_220925164
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 22:14 schreef Kanaroe het volgende:
Kipdijspiesjes met paprika en ui op de bbq gegrild
Met een restant kikkerewtencurry, rauwe spinazie, taugé, naan (ook op de bbq), verse ananas en raita

Lekker buiten, met onze oudste zoon die spontaan aan kwam waaien
(Is de ene naar zijn vriendin, komt de andere ineens aankakken)

De kip had helaas geen lekkere structuur meer doordat ie 24 uur in de yoghurtmarinade had gelegen

Toetje mini Gruvi ijsjes in diverse smaken :9
Je dacht er gisteren al aan of het lekker zou blijven. Jammer.
Je eindigt goed met Gruvi's :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220925484
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 22:55 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
Je dacht er gisteren al aan of het lekker zou blijven. Jammer.
Je eindigt goed met Gruvi's :)
Jep, helaas maar weggooien vond ik not done
En die Gruvi's zijn echt heerlijk :9
pi_220925793
Na een warme ongeluksdag waarop alles misging, ging het toch smakelijk goed met twee bezorgpizza's.
  zondag 31 mei 2026 @ 01:13:27 #222
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_220925798
Op een festival geweest 2 dagen en het volgende gegeten.

Een broodje pulled chicken, proeverij van Koekela en blikjes Ketel 1 hard limonade gedronken.

Dag 2, friet met hete kip, broodje kippendij met bbq saus, een citroen merengue taart punt en weer blikjes Ketel 1 en heel veel limonade , het was behoorlijk warm.

Nu helemaal verrot, lekker slapen zo.

“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_220926241
Koffie

Straks een kopje groene thee, sinaasappel, activia yoghurtje en een boterham met sellerie salade


[ Bericht 34% gewijzigd door Karzai op 31-05-2026 08:14:33 ]
pi_220928960
Koffiestop in Brabant, dus met worstenbroodjes *O* :Y)

  zondag 31 mei 2026 @ 15:44:05 #225
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_220929676
Vers kaiserbroodje met osseworst, vers gemalen peper, rode ui, botersla en tomaat

Vanavond verse tomatensoep met veel tomaten :P runderballetjes en gewoon soepgroente.
Dat ook met verse broodjes en smeersels
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 31 mei 2026 @ 16:33:18 #226
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220930053
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 14:22 schreef Blues het volgende:
Koffiestop in Brabant, dus met worstenbroodjes *O* :Y)

[ link | afbeelding ]
Lekker!

Hier een oesterzwamkroket, meh, doe mij maar een gewone
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220930073
Pitabroodjes met scrambled egg met bacon, peper en bieslook en plakje kaas en sla.
  zondag 31 mei 2026 @ 18:26:47 #228
370431 drakin
vurig typje
pi_220930630
Salade van oa komkommer en puntpaprika en Eierspätzle van gisteravond aan het opwarmen met een doe maar wat sausje en oude kaas.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_220931164
Napolitaanse pizza, de enige echte O+

San Marzano tomaat D.O.P., fior di latte, Grana Padano D.O.P., parmaham, truffelroom en rucola.


San Marzano tomaat D.O.P., fior di latte, burrata, pepperoni, groene peper en chili-honing.


Beide grote pizza's en onwijs lekkere smaken. Die truffelroom is dik en veel en wordt de hele avond opgeboerd.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zondag 31 mei 2026 @ 19:25:40 #230
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220931190
Scharrelvarkenkarbonade met frieten, Tzatziki, gemengde salade en een glaasje melk
  zondag 31 mei 2026 @ 19:27:15 #231
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220931203
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:23 schreef FutureFairytale het volgende:
Napolitaanse pizza, de enige echte O+

San Marzano tomaat D.O.P., fior di latte, Grana Padano D.O.P., parmaham, truffelroom en rucola.
[ link | afbeelding ]

San Marzano tomaat D.O.P., fior di latte, burrata, pepperoni, groene peper en chili-honing.
[ link | afbeelding ]

Beide grote pizza's en onwijs lekkere smaken. Die truffelroom is dik en veel en wordt de hele avond opgeboerd.
Waar is dit? :9~

Hier melanzane, lekker :9
En bubble tea toe want moest van kind hier :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220931559
Dagje weg geweest met familie, en ergens geborreld met bittergarnituur. Top gyoza's!

Terug naar huis overvallen door honger een dorp ingereden en een pizza gehaald, New York Pizza vegetarisch.
Samen met mijn man op een bankje aan het water uit de doos gegeten
Forever young :P O+ :D
pi_220932137







Baba ganoush met peterselie en munt. Geroosterde paprika met yoghurt, isot biber, olijfolie en ingelegde ui. Adana kebab. Allemaal van de barbecue.
Bewust + Bourgondisch - Hier schrijf ik ik over koken en eten
  zondag 31 mei 2026 @ 21:39:34 #234
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220932212
Ja daar zou ik dus wel willen aanschuiven :9~ :9~
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 31 mei 2026 @ 21:41:43 #235
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220932225
Hier nu kefir met bessen, lekker man _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220932241
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:27 schreef Molo het volgende:

[..]
Waar is dit? :9~

Hier melanzane, lekker :9
En bubble tea toe want moest van kind hier :')
Pizza Beppe in Gouda, maar zit ook in o.a. Delft, DH, R'dam, A'dam en Utrecht. Dikke aanrader en je mag ook 1 pizza met meerdere delen. Handig als je een kleinere maag of kleine honger hebt.
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:00 schreef Kanaroe het volgende:
Dagje weg geweest met familie, en ergens geborreld met bittergarnituur. Top gyoza's!

Terug naar huis overvallen door honger een dorp ingereden en een pizza gehaald, New York Pizza vegetarisch.
Samen met mijn man op een bankje aan het water uit de doos gegeten
Forever young :P O+ :D
Leuk he, ook gedaan en niks mis mee. Met mooi weer op een bankje, uit de doos, geen gedoe en geen afwas :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zondag 31 mei 2026 @ 21:54:17 #237
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220932290
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:45 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
Pizza Beppe in Gouda, maar zit ook in o.a. Delft, DH, R'dam, A'dam en Utrecht. Dikke aanrader en je mag ook 1 pizza met meerdere delen. Handig als je een kleinere maag of kleine honger hebt.
[..]
Leuk he, ook gedaan en niks mis mee. Met mooi weer op een bankje, uit de doos, geen gedoe en geen afwas :)
Dank, ziet er top uit

Pizza delen, in een restaurant of op een bankje, klinkt allemaal zalig. Hou ik van *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220933245
koffie en water
eitje met spek, activia, sinaasappel

lunch
2 kaiserbroodjes met old amsterdam en een appel en ik denk dat ik even langs de snackbar ga vanmiddag :)
pi_220934185
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 19:12 schreef ondeugend het volgende:
Ik verbaas me iedere keer opnieuw over de kwaliteit van foto's gemaakt met de telefoon.

Souvlaki, tomatensalade met basilicumdressing en tzasiki
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik maak veel gebruik van de portretstand van mijn telefoon. En Snapseed om te editen, fijne gratis app. Afgelopen zaterdag wezen uiteten en deze foto's zijn ook gewoon met mijn mobiel geschoten. Thuis maak ik graag gebruik van mijn spiegelreflex. Maar ik vind fotografie, eten en koken, en de combinatie daarvan dan ook erg leuk.

Mout & Hout, Vessem (in de buurt van Eindhoven)








[ Bericht 2% gewijzigd door Molleman op 01-06-2026 09:36:44 ]
Bewust + Bourgondisch - Hier schrijf ik ik over koken en eten
pi_220934691
Oh ook nog bananenbrood en ijsjes in de koelkast op het werk.
En flessen appelsap en koekjes, er was blijkbaar een feestje hier geweest

Denk dat de snackbar niet nodig is.
  maandag 1 juni 2026 @ 11:00:48 #241
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_220934840
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:22 schreef Molleman het volgende:

[..]
Ik maak veel gebruik van de portretstand van mijn telefoon. En Snapseed om te editen, fijne gratis app. Afgelopen zaterdag wezen uiteten en deze foto's zijn ook gewoon met mijn mobiel geschoten. Thuis maak ik graag gebruik van mijn spiegelreflex. Maar ik vind fotografie, eten en koken, en de combinatie daarvan dan ook erg leuk.

Mout & Hout, Vessem (in de buurt van Eindhoven)
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Dat doe ik ook allemaal wel eens , maar in dit geval was het onbewerkt met erg mooi resultaat. Vind ik zelf :P
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_220934886
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:00 schreef ondeugend het volgende:

[..]
Dat doe ik ook allemaal wel eens , maar in dit geval was het onbewerkt met erg mooi resultaat. Vind ik zelf :P
Zeker, was mooi scherp zo direct uit de 'camera'. Heb zelf nog een mooie macro lens besteld zodat ik thuis nóg betere close ups kan maken ;)
Bewust + Bourgondisch - Hier schrijf ik ik over koken en eten
pi_220936340
https://www.hawawshi.nl/
Ik neem de rib eye hawashi met knoflook paddestoelen en de geroosterde aardappel salade

[ Bericht 28% gewijzigd door Karzai op 01-06-2026 16:25:00 ]
  maandag 1 juni 2026 @ 17:33:01 #244
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220936882
Kipsate met wat Turks brood en een salade
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 1 juni 2026 @ 17:33:27 #245
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_220936883
Chicken Tonight
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_220936966
Dit was lekker (ja ik eet op Nederlandse tijden, half zes _O- , heb de tijd en dan heb ik voor mijn gevoel een langere avond en dat vind ik fijn)

Broodjes met ei en ui en paprika en prei en knoflook
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 1 juni 2026 @ 18:25:30 #247
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220937206
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 17:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dit was lekker (ja ik eet op Nederlandse tijden, half zes _O- , heb de tijd en dan heb ik voor mijn gevoel een langere avond en dat vind ik fijn)

Broodjes met ei en ui en paprika en prei en knoflook
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heerlijk hoor!

Hier zo burrito's met gestoofd rundvlees in adobosaus met groenten, crème fraiche en kaas :9~
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220937213
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 18:25 schreef Molo het volgende:

[..]
Heerlijk hoor!

Hier zo burrito's met gestoofd rundvlees in adobosaus met groenten, crème fraiche en kaas :9~
Je bent nu wel een gevalletje baas boven baas :9
Klinkt super lekker wat jij kookt!

'k ga nu wel even adobosaus googlelen _O- deze barbaar heeft er nog nooit van gehoord :@

Edit: Omg die ga ik een keer proberen :9
  maandag 1 juni 2026 @ 18:33:59 #249
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220937244
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 18:27 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Je bent nu wel een gevalletje baas boven baas :9
Klinkt super lekker wat jij kookt!

'k ga nu wel even adobosaus googlelen _O- deze barbaar heeft er nog nooit van gehoord :@

Edit: Omg die ga ik een keer proberen :9
Er wordt voor me gekookt net, ik mag vooral geld aanleveren :+

Zo aan tafel :9

En ja, proberen, onwijs lekker, ook als je vega eet met gestoofde bonen en kaas erbij ofzo :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220937340
Vandaag asperges met repen zalm. Gebakken aardappels, krieleieren van onze eigene krielkippen en nog wat extra's.

Dat was smullen en smikkelen.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
  maandag 1 juni 2026 @ 19:04:20 #251
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_220937409
Groene asperges, gebakken krieltjes, kip en wat parmezaanschaaf. De aspergetipjes bewaar ik voor morgen



[ Bericht 0% gewijzigd door ondeugend op 01-06-2026 21:27:06 ]
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_220937900
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 15:54 schreef Karzai het volgende:
https://www.hawawshi.nl/
Ik neem de rib eye hawashi met knoflook paddestoelen en de geroosterde aardappel salade
Heb nog nooit echt Egyptisch gegeten. Was het wat? Lekker goedkoop zeg.
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 17:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dit was lekker (ja ik eet op Nederlandse tijden, half zes _O- , heb de tijd en dan heb ik voor mijn gevoel een langere avond en dat vind ik fijn)

Broodjes met ei en ui en paprika en prei en knoflook
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er lekker uit, moet wel gesmaakt hebben :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220937966
Hier weer een aardappelsalade gemaakt, met sperziebonen, gerookte spekjes, rode ui, augurk, radijs en lekkere dressing
Wilde vis halen, maar de viswinkel was dicht
De buurwinkel was een kippenboer, halve gebraden kip en gepaneerde kipfilets meegenomen :9
Mini gruvi mango ijsje na
pi_220942241
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:11 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
Heb nog nooit echt Egyptisch gegeten. Was het wat? Lekker goedkoop zeg.
[..]
Ziet er lekker uit, moet wel gesmaakt hebben :)
Ik kwam niet meer van de bank gisteren, vanavond ga ik er direct na mijn werk langs.
De reviews zijn in ieder geval veelbelovend.

Lunch panini met pesto, tomaat, mozzarella


Saoto soep, bloedsinaasappel limonade
  dinsdag 2 juni 2026 @ 12:58:45 #255
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220942374
Belegd broodje van de bakker met koolsla, tomaat, remoulade en kipschnitzel
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:02:16 #256
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220942441
Ovenschotel Asperges met carbonarasaus, veeeeeel parmezaanse kaas, aardappelpuree en ham :9~
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  dinsdag 2 juni 2026 @ 14:00:55 #257
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220942960
Vanavond maak ik, wegens succes geprolongeerd, confit de canard met spitskool en krokante aardappels. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 2 juni 2026 @ 14:29:43 #258
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220943125
En nu, als tussendoortje, een haring vers-van-het-mes van onze dorpsviswinkel.
Over 2 weken is het weer tijd voor de Hollandse Nieuwe. :Y)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220944723
quote:
88s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:00 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik, wegens succes geprolongeerd, confit de canard met spitskool en krokante aardappels. :9
  dinsdag 2 juni 2026 @ 18:29:12 #260
370431 drakin
vurig typje
pi_220944734
Pannenkoeken met lilikoi saus :9
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 18:35:07 #261
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220944785
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220944924
Broodjes hamburger:



Beetje kartoffelsalat van gisteren, en verse ananas erbij
  dinsdag 2 juni 2026 @ 18:56:47 #263
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220944978
Ćevapčići van de grill, met Ajvar, Djuvec, Tzatziki en koolsla. Balkan laat groeten.

Burps
Ik knof nu van het look

[ Bericht 15% gewijzigd door Jan_Onderwater op 02-06-2026 20:02:18 ]
pi_220945120


Met veel extra kruiden smaakte het prima.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220947227
koppie thee, cracker met sellerie salade en 2 tomaatjes :)
pi_220947231
Ik vond het Egyptisch eten wel lekker, je moet wel van ras el hanout kruiden houden.
De aardappelen waren nog wel hard die moest ik nog even bakken, salade lekker fris en zeer smaakvol
https://www.hawawshi.nl/
  woensdag 3 juni 2026 @ 13:06:04 #267
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220949829
Vanavond maak ik weer eens paddenstoelenrisotto met porcini en gemengde paddenstoelen. Daarbij kropsla-melange met een vinaigrette. :Y)

[ Bericht 10% gewijzigd door golfer op 03-06-2026 13:14:31 ]
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 3 juni 2026 @ 16:40:05 #268
370431 drakin
vurig typje
pi_220951443
Koude pannenkoek
Ook koude lilikoi saus

En koffie met slagroom.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  woensdag 3 juni 2026 @ 17:16:54 #269
299769 SoS87
FC Utereg
pi_220951664
quote:
88s.gif Op woensdag 3 juni 2026 16:40 schreef drakin het volgende:
Koude pannenkoek
Dat was een leuke aflevering van Frank Visser.
  woensdag 3 juni 2026 @ 18:07:13 #270
370431 drakin
vurig typje
pi_220951945
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:16 schreef SoS87 het volgende:

[..]
Dat was een leuke aflevering van Frank Visser.
Niet gezien -O-
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_220952023
quote:
88s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:06 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik weer eens paddenstoelenrisotto met porcini en gemengde paddenstoelen. Daarbij kropsla-melange met een vinaigrette. :Y)
:9 :9 :9

  woensdag 3 juni 2026 @ 18:55:20 #272
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220952201
Parmaham met honingmeloen
Lamsstoofpotje met meiraapjes
  woensdag 3 juni 2026 @ 19:34:39 #273
370431 drakin
vurig typje
pi_220952498
Meloen
Rundvleessalade
Rijstdessert

Beetje simpel vandaag, enige wat ik moest snijden/klaarmaken was de meloen.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  woensdag 3 juni 2026 @ 20:04:45 #274
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220952774
Pasta gevuld met venkelworst :9

Geen groenten bij want geen zin in vandaag :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 3 juni 2026 @ 20:13:01 #275
207727 Smallish
Kleintje!
pi_220952864
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:04 schreef Molo het volgende:
Pasta gevuld met venkelworst :9

Geen groenten bij want geen zin in vandaag :')
Waar haal jij pasta gevuld met venkelworst? :9
Is dat zo?
  woensdag 3 juni 2026 @ 20:39:11 #276
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220953076
quote:
7s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:13 schreef Smallish het volgende:

[..]
Waar haal jij pasta gevuld met venkelworst? :9
Crisp O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220954521

Krokante aardappelsalade met bleekselderij en bosui met dressing van olie, tahin, miso enz
En vissticks erbij :P
pi_220954832
Vandaag gestaafmixerd maaltijdsoepie gegeten, daarin o.a. bloemkool/zoete aardappel/rode currypasta
Met krokante rijstkoekjes erbij (restje koude rijst, eitje, kruiden, beetje meel en dan bakken in hete olie :9 )
pi_220956327
Vers geperste sap van bloedsinaasappels O+
pi_220957954
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:09 schreef Prego het volgende:
Vers geperste sap van bloedsinaasappels O+
  donderdag 4 juni 2026 @ 15:11:13 #281
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220958878
Vanavond maak ik uit Project Gezond sticky biefstukreepjes met Oosterse stamppot. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 4 juni 2026 @ 15:12:39 #282
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_220958885
Beetje depresief de afgelopen week, geen zin om te koken, gister pizza, vandaag denk ik een pastasalade van de appie ofzo
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  donderdag 4 juni 2026 @ 15:13:54 #283
370431 drakin
vurig typje
pi_220958890
Tucjes

Van die dingen waar je tegen zegt 1 of 2, nee toch 3 en even later er nog een half pakje over is.

Nu heb ik dorst
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_220959050
Ben al aan de kokkerel, mijn moeder komt lekker eten voor ze op vakantie gaat
Ik vind het fijn om ook voor haar te koken

Heb een venkelsalade met sinaasappel en een gehaktbrood omwikkeld met spek klaarstaan.




Nog gebakken aardappeltjes en rauwe wortel er bij

Kwark met slagroom en aardbeien na :)
pi_220959073
quote:
15s.gif Op donderdag 4 juni 2026 15:12 schreef junkiesietze het volgende:
Beetje depresief de afgelopen week, geen zin om te koken, gister pizza, vandaag denk ik een pastasalade van de appie ofzo
Vervelend voor je -O-
Hopelijk geniet je wel van je eten straks :)
pi_220959077
quote:
15s.gif Op donderdag 4 juni 2026 15:12 schreef junkiesietze het volgende:
Beetje depresief de afgelopen week, geen zin om te koken, gister pizza, vandaag denk ik een pastasalade van de appie ofzo
Goed van jou dat je voor jezelf zorgt en lekker eet. Hou vol en later worden de dagen wat neutraler/beter :S___D
quote:
88s.gif Op donderdag 4 juni 2026 15:13 schreef drakin het volgende:
Tucjes

Van die dingen waar je tegen zegt 1 of 2, nee toch 3 en even later er nog een half pakje over is.

Nu heb ik dorst
:D
Ik kan mij de Salt & Pepper variant herinneren en die was zo zout, zeker vergeleken met chips. Chips vind ik te flauw maar Tuc Salt & Pepper heeft 3,2% zout :s) . Welke variant had jij?

[ Bericht 1% gewijzigd door FutureFairytale op 04-06-2026 15:57:37 ]
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220959115
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 15:43 schreef Kanaroe het volgende:
Ben al aan de kokkerel, mijn moeder komt lekker eten voor ze op vakantie gaat
Ik vind het fijn om ook voor haar te koken

Heb een venkelsalade met sinaasappel en een gehaktbrood omwikkeld met spek klaarstaan.

[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]

Nog gebakken aardappeltjes en rauwe wortel er bij

Kwark met slagroom en aardbeien na :)
Mooi gehaktbrood! Maak je nog (bbq)saus of glazuur?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220959149
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 15:47 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
Mooi gehaktbrood! Maak je nog (bbq)saus of glazuur?
Dankje! Nee, geen saus ofzo
Mijn ervaring is dat dit gehaktbrood vrij nat wordt, en de sappen daarvan gieten we dan weer over de plakjes
Ben so wie so geen sausjesmens
pi_220959235
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 15:48 schreef Kanaroe het volgende:

Ben so wie so geen sausjesmens
:o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220959302
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 15:58 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
:o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toelichting: Ik lust wèl sausjes
...maar ik maak ze niet :D
pi_220959903
quote:
88s.gif Op donderdag 4 juni 2026 15:11 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik uit Project Gezond sticky biefstukreepjes met Oosterse stamppot. :9
Een blijvertje :9

  donderdag 4 juni 2026 @ 18:15:36 #292
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220959912
Agvtje, bloemkool met een gehaktbal :9~
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  donderdag 4 juni 2026 @ 18:31:06 #293
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220959994
Capucijners met spek, man wat is dat zalig. En nog gezond ook. Ik had geen trek meer in een toetje. :Y)
  donderdag 4 juni 2026 @ 18:33:35 #294
370431 drakin
vurig typje
pi_220960004
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 15:44 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
Goed van jou dat je voor jezelf zorgt en lekker eet. Hou vol en later worden de dagen wat neutraler/beter :S___D
[..]
:D
Ik kan mij de Salt & Pepper variant herinneren en die was zo zout, zeker vergeleken met chips. Chips vind ik te flauw maar Tuc Salt & Pepper heeft 3,2% zout :s) . Welke variant had jij?
De gewone tucjes, ze zijn inmiddels allemaal op.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_220960026
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 16:05 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
Toelichting: Ik lust wèl sausjes
...maar ik maak ze niet :D
Gelukkig lust je ze toch :D
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220960284
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 18:13 schreef Blues het volgende:

[..]
Een blijvertje :9

[ link | afbeelding ]
Paksoistamppot :9 Lekker fris
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 18:31 schreef Boca_Raton het volgende:
Capucijners met spek, man wat is dat zalig. En nog gezond ook. Ik had geen trek meer in een toetje. :Y)
Lekker hoor, ik ben ook dol op kapucijners
  donderdag 4 juni 2026 @ 21:07:36 #297
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220961234
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 18:31 schreef Boca_Raton het volgende:
Capucijners met spek, man wat is dat zalig. En nog gezond ook. Ik had geen trek meer in een toetje. :Y)
Met krootjes?
  donderdag 4 juni 2026 @ 21:08:38 #298
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220961247
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:07 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Met krootjes?
Wat zijn krootjes…?
  donderdag 4 juni 2026 @ 21:10:48 #299
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220961260
Waren bij de Griek, we deelden:
Koolsla
Gegrillde inktvis
Tzaziki
Gegrillde Feta met knoflookmantel
Gebakken Aubergine
Lamsfiletspies (rood) met frieten
  donderdag 4 juni 2026 @ 21:10:59 #300
299769 SoS87
FC Utereg
pi_220961262
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:08 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Wat zijn krootjes…?
Volgens mij bietjes
  donderdag 4 juni 2026 @ 21:11:56 #301
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220961273
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:08 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Wat zijn krootjes…?
Rode bietjes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')