abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 mei 2026 @ 12:47:55 #201
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220919782
Vers koffiebroodje van de bakker, nespresso en mango-sap.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 30 mei 2026 @ 13:15:02 #202
370431 drakin
vurig typje
pi_220919912
Pretzels zelf aan het bakken en tot die klaar zijn koffie met dulce de leche
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  zaterdag 30 mei 2026 @ 13:43:30 #203
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220920275
Voor vanavond en nog een andere avond Thais besteld.
Voor B. kip panang curry en voor mijzelf kao pad ruamit.
:Y)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 30 mei 2026 @ 14:53:26 #204
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220920720
Vanavond ribeye van de grill, plakken foie gras erop, maiskolven met kruidenboter en een gemengde salade.

[ Bericht 13% gewijzigd door Jan_Onderwater op 30-05-2026 19:30:16 ]
  zaterdag 30 mei 2026 @ 14:59:59 #205
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220920764
Ik had nog een rol focacciadeeg in de koelkast liggen die twee maanden over datum was
Met wat kaas en peper erover prima te eten nog

En een flat white erbij, heerlijke stijl van koffiedrinken dat :9~
Wist zelf niet eens dat ik op mijn oude dag nog de koffiehipster kon gaan uithangen :T

Vanavond biefstukjes met Blue Band gebakken, om te laten zien dat de biefstuk van Loetje dramatisch is en dat niet aan de margarine ligt :+
Met postelein en witbrood erbij
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 30 mei 2026 @ 16:11:48 #206
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220921297
Ik heb besloten tot een rustige zaterdag. Dus ook even in de keuken gerommeld.
Het gehakt niet zelf gedraaid. Maar wel zelf gekruid :+ en omgetoverd tot hamburgers. Dit keer is beharat de belangrijkste smaakmaker.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220921565
Vanmorgen hazelnoot schuimgebakje op verjaardagsvisite.

Vanavond kipdijshoarma met Turks brood en knoflookyoghurt. En een salade met ranch.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zaterdag 30 mei 2026 @ 17:53:03 #208
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_220921899
Ik had nog souflaki en tzasiki over van gisteren en heb dat voor de lunch gebruikt. Samen met een eitje en een volle bak zon. ;)



Vanavond wordt het een iets minder gezonde broodje hamburger. Wel volkoren.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_220922106
Vanmiddag op een terrasje aan de Friese meren een huisgemaakte gehaktbal met dikke frieten, roerbakgroente en salade. :9
Mooi uitzicht, bootjes..wat wil je dan nog meer hč? :)
pi_220922189
Griekse yoghurt 10% van Dodoni met blauwe bessen
  zaterdag 30 mei 2026 @ 19:33:55 #211
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220923097
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 14:53 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Vanavond ribeye van de grill, plakken foie gras erop, maiskolven met kruidenboter en een gemengde salade.
Was goddelijk
  zaterdag 30 mei 2026 @ 19:37:51 #212
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220923160
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 14:53 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Vanavond ribeye van de grill, plakken foie gras erop, maiskolven met kruidenboter en een gemengde salade.
Ik heb steeds de indruk dat je wil opscheppen met wat je eet.

De foie gras valt ook bij mij verkeerd vanwege dierenmishandeling.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 19:44:00 #213
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220923259
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:37 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Ik heb steeds de indruk dat je wil opscheppen met wat je eet.

Hoe calvinistisch, wij eten gewoon vreselijk goed.

quote:
De foie gras valt ook bij mij verkeerd vanwege dierenmishandeling.
Bij mij valt het prima.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 20:53:09 #214
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220924131
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:37 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Ik heb steeds de indruk dat je wil opscheppen met wat je eet.

De foie gras valt ook bij mij verkeerd vanwege dierenmishandeling.
Dat boeit toch allemaal niet in dit topic. Leuk juist om alle soorten en maten en keuzes te lezen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 30 mei 2026 @ 20:53:58 #215
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220924140
Kogelbiefstukje hier was ongelooflijk lekker. Zo een Magnum pistache, ook lekker
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220924486
Vanavond had ik twee afbakbroodjes met makreel
Pure verwennerij O+

Nu een kop thee
pi_220924898
Kipdijspiesjes met paprika en ui op de bbq gegrild
Met een restant kikkerewtencurry, rauwe spinazie, taugé, naan (ook op de bbq), verse ananas en raita

Lekker buiten, met onze oudste zoon die spontaan aan kwam waaien
(Is de ene naar zijn vriendin, komt de andere ineens aankakken)

De kip had helaas geen lekkere structuur meer doordat ie 24 uur in de yoghurtmarinade had gelegen

Toetje mini Gruvi ijsjes in diverse smaken :9
  zaterdag 30 mei 2026 @ 22:17:56 #218
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220924922
Flesje rosé met bubbeltjes losgetrokken
pi_220925164
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 22:14 schreef Kanaroe het volgende:
Kipdijspiesjes met paprika en ui op de bbq gegrild
Met een restant kikkerewtencurry, rauwe spinazie, taugé, naan (ook op de bbq), verse ananas en raita

Lekker buiten, met onze oudste zoon die spontaan aan kwam waaien
(Is de ene naar zijn vriendin, komt de andere ineens aankakken)

De kip had helaas geen lekkere structuur meer doordat ie 24 uur in de yoghurtmarinade had gelegen

Toetje mini Gruvi ijsjes in diverse smaken :9
Je dacht er gisteren al aan of het lekker zou blijven. Jammer.
Je eindigt goed met Gruvi's :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220925484
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 22:55 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
Je dacht er gisteren al aan of het lekker zou blijven. Jammer.
Je eindigt goed met Gruvi's :)
Jep, helaas maar weggooien vond ik not done
En die Gruvi's zijn echt heerlijk :9
pi_220925793
Na een warme ongeluksdag waarop alles misging, ging het toch smakelijk goed met twee bezorgpizza's.
  zondag 31 mei 2026 @ 01:13:27 #222
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_220925798
Op een festival geweest 2 dagen en het volgende gegeten.

Een broodje pulled chicken, proeverij van Koekela en blikjes Ketel 1 hard limonade gedronken.

Dag 2, friet met hete kip, broodje kippendij met bbq saus, een citroen merengue taart punt en weer blikjes Ketel 1 en heel veel limonade , het was behoorlijk warm.

Nu helemaal verrot, lekker slapen zo.

“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_220926241
Koffie

Straks een kopje groene thee, sinaasappel, activia yoghurtje en een boterham met sellerie salade


[ Bericht 34% gewijzigd door Karzai op 31-05-2026 08:14:33 ]
pi_220928960
Koffiestop in Brabant, dus met worstenbroodjes *O* :Y)

  zondag 31 mei 2026 @ 15:44:05 #225
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_220929676
Vers kaiserbroodje met osseworst, vers gemalen peper, rode ui, botersla en tomaat

Vanavond verse tomatensoep met veel tomaten :P runderballetjes en gewoon soepgroente.
Dat ook met verse broodjes en smeersels
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')