Was goddelijkquote:Op zaterdag 30 mei 2026 14:53 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Vanavond ribeye van de grill, plakken foie gras erop, maiskolven met kruidenboter en een gemengde salade.
Ik heb steeds de indruk dat je wil opscheppen met wat je eet.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 14:53 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Vanavond ribeye van de grill, plakken foie gras erop, maiskolven met kruidenboter en een gemengde salade.
Hoe calvinistisch, wij eten gewoon vreselijk goed.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:37 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik heb steeds de indruk dat je wil opscheppen met wat je eet.
Bij mij valt het prima.quote:De foie gras valt ook bij mij verkeerd vanwege dierenmishandeling.
Dat boeit toch allemaal niet in dit topic. Leuk juist om alle soorten en maten en keuzes te lezenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:37 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik heb steeds de indruk dat je wil opscheppen met wat je eet.
De foie gras valt ook bij mij verkeerd vanwege dierenmishandeling.
Je dacht er gisteren al aan of het lekker zou blijven. Jammer.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:14 schreef Kanaroe het volgende:
Kipdijspiesjes met paprika en ui op de bbq gegrild
Met een restant kikkerewtencurry, rauwe spinazie, taugé, naan (ook op de bbq), verse ananas en raita
Lekker buiten, met onze oudste zoon die spontaan aan kwam waaien
(Is de ene naar zijn vriendin, komt de andere ineens aankakken)
De kip had helaas geen lekkere structuur meer doordat ie 24 uur in de yoghurtmarinade had gelegen
Toetje mini Gruvi ijsjes in diverse smaken
Jep, helaas maar weggooien vond ik not donequote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Je dacht er gisteren al aan of het lekker zou blijven. Jammer.
Je eindigt goed met Gruvi's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |