abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220879433
Ben ook ergens anders beland
pi_220879833
Door naar de cocktail bar voor een drankje
pi_220879964
Nog maar eentje het is tenslotte vakantie
pi_220879978
Vandaag bbq in de tuin. Worstjes en procuceurlapjes. Met stokbrood, en sla met tomaatjes en augurk.
Eigenlijk ben ik niet zo'n bbq liefhebber, maar viel niet tegen.
  zondag 24 mei 2026 @ 21:39:26 #105
482094 Mikeytt
Any/All
pi_220880011
Vermicelli gekookt en dan gemixt met kaneel en suiker. Heerlijk.

Te veel vezelrijk gegeten vandaag, dus dit voldeed goed.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220880048
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 21:39 schreef Mikeytt het volgende:
Vermicelli gekookt en dan gemixt met kaneel en suiker. Heerlijk.

Te veel vezelrijk gegeten vandaag, dus dit voldeed goed.
Bijzondere combi wel, maar trekt me niet heel erg. ;)
Maar vroeger kregen we van mijn oma dikke kleffe rijst met krenten/rozijnen, kaneel, bruine suiker en een klont boter. :9
Zal je dan ook wel lusten.
  zondag 24 mei 2026 @ 21:47:41 #107
482094 Mikeytt
Any/All
pi_220880088
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 21:44 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Bijzondere combi wel, maar trekt me niet heel erg. ;)
Maar vroeger kregen we van mijn oma dikke kleffe rijst met krenten/rozijnen, kaneel, bruine suiker en een klont boter. :9
Zal je dan ook wel lusten.
Rijst met kaneel/suiker/boter... ik dacht dat dat iets willekeurigs was dat mijn oma verzonnen had, maar het is dus echt een ding. :D Vind ik wel lekker ja.

Ligt wel aan de dag. Lijkt me alleen lekker als her warm is. :@
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220880881
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 21:47 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Rijst met kaneel/suiker/boter... ik dacht dat dat iets willekeurigs was dat mijn oma verzonnen had, maar het is dus echt een ding. :D Vind ik wel lekker ja.

Ligt wel aan de dag. Lijkt me alleen lekker als her warm is. :@
Het is eigenlijk armoede voer van vroeger. Echt iets van het platteland in Drenthe, en Groningen vast ook.
Ik vond het altijd heerlijk, echt troost eten. Maar ik vond het altijd meer winterkost.
pi_220881514
Vandaag een dag met een groep doorgebracht, een jaarlijks terugkerend evenement.
Ieder jaar is er een heerlijke bbq/ofyr maaltijd, had me daar op verheugd/verlekkerd

Dit keer was de bbq-master helaas op vakantie en was er een Indonesisch buffet geregeld (van Bunga Melatti, voor de kenners)
De nasi was echt superlekker, en de kippenbillen ook :9
Diverse saté's, boontjes, gadogado, gele rijst, garnalen in knoflookroomsaus (heel apart in deze context); teveel om op te noemen.

Nu thuis uitbuiken en windjes laten :P :@
  zondag 24 mei 2026 @ 23:28:14 #110
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220881891
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 22:25 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Het is eigenlijk armoede voer van vroeger. Echt iets van het platteland in Drenthe, en Groningen vast ook.
Ik vond het altijd heerlijk, echt troost eten. Maar ik vond het altijd meer winterkost.
Hier in Den Haag ook, armenkost idd
Net als gehaktballen met mega veel brood erdoorheen en wat ketjap voor de smaak ;)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 24 mei 2026 @ 23:29:42 #111
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220881905
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 23:00 schreef Kanaroe het volgende:
Vandaag een dag met een groep doorgebracht, een jaarlijks terugkerend evenement.
Ieder jaar is er een heerlijke bbq/ofyr maaltijd, had me daar op verheugd/verlekkerd

Dit keer was de bbq-master helaas op vakantie en was er een Indonesisch buffet geregeld (van Bunga Melatti, voor de kenners)
De nasi was echt superlekker, en de kippenbillen ook :9
Diverse saté's, boontjes, gadogado, gele rijst, garnalen in knoflookroomsaus (heel apart in deze context); teveel om op te noemen.

Nu thuis uitbuiken en windjes laten :P :@
Ik ging opzoeken bij welke religie een ofyr maaltijd wordt genuttigd _O-
TIL! :D

Lekker zeg!

Hier nu stokbroodje met zoute boter, voor de lekkere trek
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 24 mei 2026 @ 23:30:34 #112
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220881923
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 21:33 schreef Karzai het volgende:
Nog maar eentje het is tenslotte vakantie
[ afbeelding ]
:9

Geniet met (je) mate(n)!

Doet me denken aan een Griekse cocktail met harslikeur die ik een keer had, zalig :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220882080
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 23:30 schreef Molo het volgende:

[..]
:9

Geniet met (je) mate(n)!

Doet me denken aan een Griekse cocktail met harslikeur die ik een keer had, zalig :9
Keb wel twee uur terug moeten wandelen om het hotel terug te vinden, onderweg nog een biertje gepakt met locale bewoners
  maandag 25 mei 2026 @ 08:06:45 #114
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220882729
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 23:42 schreef Karzai het volgende:

[..]
Keb wel twee uur terug moeten wandelen om het hotel terug te vinden, onderweg nog een biertje gepakt met locale bewoners
Leuk, mooie avonturen altijd dat :)

Koffie op bed nu hier :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220883214
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 23:29 schreef Molo het volgende:

[..]
Ik ging opzoeken bij welke religie een ofyr maaltijd wordt genuttigd _O-
TIL! :D

Lekker zeg!

Hier nu stokbroodje met zoute boter, voor de lekkere trek
Halleloeja O-) :D
pi_220883455
Veel te warm om te eten -O-

Heb maar een glas ijskoffie gezet.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  maandag 25 mei 2026 @ 10:29:45 #117
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220883685
Een goeie flat white en een nectarine met schil :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220883881
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 22:25 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Het is eigenlijk armoede voer van vroeger. Echt iets van het platteland in Drenthe, en Groningen vast ook.
Ik vond het altijd heerlijk, echt troost eten. Maar ik vond het altijd meer winterkost.
Wij (Utrecht) aten dat ook vroeger vaak. Overigens veel ouderwets eten zoals doodgekookte groentjes met een sausje en elke dag aardappelen en een stukkie vlees. Mkronie (zoals mijn moeder macaroni noemde) was al behoorlijk 'buitenlands' eten. Met een blikje smac erdoor :D
pi_220883908
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 23:42 schreef Karzai het volgende:

[..]
Keb wel twee uur terug moeten wandelen om het hotel terug te vinden, onderweg nog een biertje gepakt met locale bewoners
:D Wij hadden dit de vorige vakantie maar dan andersom, konden het restaurant niet vinden. Rondje rijden, rondjes lopen, met een local meegelopen die ons de (om-) weg wees :%
pi_220883914
Nu stukken meloen, gepofte haver (die zak is eindeloos :P ) hand noten in yoghurt, thee en koffie.
Vanmiddag taart eten bij de kinderen en vanavond Indiaas :9
pi_220883924
Vandaag vooral veel koud water/ranja én af en zometeen bij de lunch een kopje bouillon voor de zouten
  maandag 25 mei 2026 @ 11:59:41 #122
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220884366
Matze met een scrambled ei en bakbacon, nespresso, mangosap.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 25 mei 2026 @ 12:18:25 #123
299769 SoS87
FC Utereg
pi_220884445
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 11:11 schreef Blues het volgende:

[..]
Wij (Utrecht) aten dat ook vroeger vaak. Overigens veel ouderwets eten zoals doodgekookte groentjes met een sausje en elke dag aardappelen en een stukkie vlees. Mkronie (zoals mijn moeder macaroni noemde) was al behoorlijk 'buitenlands' eten. Met een blikje smac erdoor :D
Als we macaroni met smac aten stond er ook altijd een glazen fles Heinz op tafel, daar kwam of niks uit of veel te veel. :D
pi_220884448
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 12:18 schreef SoS87 het volgende:

Als we macaroni met smac aten stond er ook altijd een glazen fles Heinz op tafel, daar kwam of niks uit of veel te veel. :D
Dat was een 'oh JA' _O-
pi_220885634

O+
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')