abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220879833
Door naar de cocktail bar voor een drankje
pi_220879964
Nog maar eentje het is tenslotte vakantie
pi_220879978
Vandaag bbq in de tuin. Worstjes en procuceurlapjes. Met stokbrood, en sla met tomaatjes en augurk.
Eigenlijk ben ik niet zo'n bbq liefhebber, maar viel niet tegen.
  zondag 24 mei 2026 @ 21:39:26 #105
482094 Mikeytt
Any/All
pi_220880011
Vermicelli gekookt en dan gemixt met kaneel en suiker. Heerlijk.

Te veel vezelrijk gegeten vandaag, dus dit voldeed goed.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220880048
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 21:39 schreef Mikeytt het volgende:
Vermicelli gekookt en dan gemixt met kaneel en suiker. Heerlijk.

Te veel vezelrijk gegeten vandaag, dus dit voldeed goed.
Bijzondere combi wel, maar trekt me niet heel erg. ;)
Maar vroeger kregen we van mijn oma dikke kleffe rijst met krenten/rozijnen, kaneel, bruine suiker en een klont boter. :9
Zal je dan ook wel lusten.
  zondag 24 mei 2026 @ 21:47:41 #107
482094 Mikeytt
Any/All
pi_220880088
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 21:44 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Bijzondere combi wel, maar trekt me niet heel erg. ;)
Maar vroeger kregen we van mijn oma dikke kleffe rijst met krenten/rozijnen, kaneel, bruine suiker en een klont boter. :9
Zal je dan ook wel lusten.
Rijst met kaneel/suiker/boter... ik dacht dat dat iets willekeurigs was dat mijn oma verzonnen had, maar het is dus echt een ding. :D Vind ik wel lekker ja.

Ligt wel aan de dag. Lijkt me alleen lekker als her warm is. :@
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220880881
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 21:47 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Rijst met kaneel/suiker/boter... ik dacht dat dat iets willekeurigs was dat mijn oma verzonnen had, maar het is dus echt een ding. :D Vind ik wel lekker ja.

Ligt wel aan de dag. Lijkt me alleen lekker als her warm is. :@
Het is eigenlijk armoede voer van vroeger. Echt iets van het platteland in Drenthe, en Groningen vast ook.
Ik vond het altijd heerlijk, echt troost eten. Maar ik vond het altijd meer winterkost.
pi_220881514
Vandaag een dag met een groep doorgebracht, een jaarlijks terugkerend evenement.
Ieder jaar is er een heerlijke bbq/ofyr maaltijd, had me daar op verheugd/verlekkerd

Dit keer was de bbq-master helaas op vakantie en was er een Indonesisch buffet geregeld (van Bunga Melatti, voor de kenners)
De nasi was echt superlekker, en de kippenbillen ook :9
Diverse saté's, boontjes, gadogado, gele rijst, garnalen in knoflookroomsaus (heel apart in deze context); teveel om op te noemen.

Nu thuis uitbuiken en windjes laten :P :@
  zondag 24 mei 2026 @ 23:28:14 #110
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220881891
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 22:25 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Het is eigenlijk armoede voer van vroeger. Echt iets van het platteland in Drenthe, en Groningen vast ook.
Ik vond het altijd heerlijk, echt troost eten. Maar ik vond het altijd meer winterkost.
Hier in Den Haag ook, armenkost idd
Net als gehaktballen met mega veel brood erdoorheen en wat ketjap voor de smaak ;)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 24 mei 2026 @ 23:29:42 #111
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220881905
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 23:00 schreef Kanaroe het volgende:
Vandaag een dag met een groep doorgebracht, een jaarlijks terugkerend evenement.
Ieder jaar is er een heerlijke bbq/ofyr maaltijd, had me daar op verheugd/verlekkerd

Dit keer was de bbq-master helaas op vakantie en was er een Indonesisch buffet geregeld (van Bunga Melatti, voor de kenners)
De nasi was echt superlekker, en de kippenbillen ook :9
Diverse saté's, boontjes, gadogado, gele rijst, garnalen in knoflookroomsaus (heel apart in deze context); teveel om op te noemen.

Nu thuis uitbuiken en windjes laten :P :@
Ik ging opzoeken bij welke religie een ofyr maaltijd wordt genuttigd _O-
TIL! :D

Lekker zeg!

Hier nu stokbroodje met zoute boter, voor de lekkere trek
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 24 mei 2026 @ 23:30:34 #112
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220881923
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 21:33 schreef Karzai het volgende:
Nog maar eentje het is tenslotte vakantie
[ afbeelding ]
:9

Geniet met (je) mate(n)!

Doet me denken aan een Griekse cocktail met harslikeur die ik een keer had, zalig :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220882080
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 23:30 schreef Molo het volgende:

[..]
:9

Geniet met (je) mate(n)!

Doet me denken aan een Griekse cocktail met harslikeur die ik een keer had, zalig :9
Keb wel twee uur terug moeten wandelen om het hotel terug te vinden, onderweg nog een biertje gepakt met locale bewoners
  maandag 25 mei 2026 @ 08:06:45 #114
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220882729
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 23:42 schreef Karzai het volgende:

[..]
Keb wel twee uur terug moeten wandelen om het hotel terug te vinden, onderweg nog een biertje gepakt met locale bewoners
Leuk, mooie avonturen altijd dat :)

Koffie op bed nu hier :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220883214
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 23:29 schreef Molo het volgende:

[..]
Ik ging opzoeken bij welke religie een ofyr maaltijd wordt genuttigd _O-
TIL! :D

Lekker zeg!

Hier nu stokbroodje met zoute boter, voor de lekkere trek
Halleloeja O-) :D
pi_220883455
Veel te warm om te eten -O-

Heb maar een glas ijskoffie gezet.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  maandag 25 mei 2026 @ 10:29:45 #117
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220883685
Een goeie flat white en een nectarine met schil :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220883881
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 22:25 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Het is eigenlijk armoede voer van vroeger. Echt iets van het platteland in Drenthe, en Groningen vast ook.
Ik vond het altijd heerlijk, echt troost eten. Maar ik vond het altijd meer winterkost.
Wij (Utrecht) aten dat ook vroeger vaak. Overigens veel ouderwets eten zoals doodgekookte groentjes met een sausje en elke dag aardappelen en een stukkie vlees. Mkronie (zoals mijn moeder macaroni noemde) was al behoorlijk 'buitenlands' eten. Met een blikje smac erdoor :D
pi_220883908
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 23:42 schreef Karzai het volgende:

[..]
Keb wel twee uur terug moeten wandelen om het hotel terug te vinden, onderweg nog een biertje gepakt met locale bewoners
:D Wij hadden dit de vorige vakantie maar dan andersom, konden het restaurant niet vinden. Rondje rijden, rondjes lopen, met een local meegelopen die ons de (om-) weg wees :%
pi_220883914
Nu stukken meloen, gepofte haver (die zak is eindeloos :P ) hand noten in yoghurt, thee en koffie.
Vanmiddag taart eten bij de kinderen en vanavond Indiaas :9
pi_220883924
Vandaag vooral veel koud water/ranja én af en zometeen bij de lunch een kopje bouillon voor de zouten
  maandag 25 mei 2026 @ 11:59:41 #122
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220884366
Matze met een scrambled ei en bakbacon, nespresso, mangosap.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 25 mei 2026 @ 12:18:25 #123
299769 SoS87
FC Utereg
pi_220884445
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 11:11 schreef Blues het volgende:

[..]
Wij (Utrecht) aten dat ook vroeger vaak. Overigens veel ouderwets eten zoals doodgekookte groentjes met een sausje en elke dag aardappelen en een stukkie vlees. Mkronie (zoals mijn moeder macaroni noemde) was al behoorlijk 'buitenlands' eten. Met een blikje smac erdoor :D
Als we macaroni met smac aten stond er ook altijd een glazen fles Heinz op tafel, daar kwam of niks uit of veel te veel. :D
pi_220884448
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 12:18 schreef SoS87 het volgende:

Als we macaroni met smac aten stond er ook altijd een glazen fles Heinz op tafel, daar kwam of niks uit of veel te veel. :D
Dat was een 'oh JA' _O-
pi_220885634

O+
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220886084
Vanavond lekker veel asperges en varkenshaas :9
Toe mango en aardbeien en misschien nog wel een Gruvi.
Deze net gekocht:
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220886464
Gebakken aardappeltjes met snitzel
pi_220886975
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 11:11 schreef Blues het volgende:

[..]
Wij (Utrecht) aten dat ook vroeger vaak. Overigens veel ouderwets eten zoals doodgekookte groentjes met een sausje en elke dag aardappelen en een stukkie vlees. Mkronie (zoals mijn moeder macaroni noemde) was al behoorlijk 'buitenlands' eten. Met een blikje smac erdoor :D
Ja, macaroni met smac. Oma deed er een prei en een dikke siepel in. :9
  maandag 25 mei 2026 @ 19:09:29 #129
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220887144
Scharrelschouderkarbonade, krieltjes in de schil, gestoomde broccoli en als een toetje, sorbet van lambadas
  maandag 25 mei 2026 @ 19:30:12 #130
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_220887279
Perzik/nectarine salade met burata. Recept uit Paulines keuken.
Zelf nog een deel van een Italiaanse venkelworst toegevoegd.
En de achtergebleven dressing met de olijfolie uit toscane van vorige vakantie opgedept met Ciabatta natuurlijk.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_220887683
Avondeten. Snap niet hoe mensen kunnen eten in dit tropische weer.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  maandag 25 mei 2026 @ 21:19:34 #132
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220888047
Wij waren uit eten.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220888127
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:21 schreef Mikeytt het volgende:
Avondeten. Snap niet hoe mensen kunnen eten in dit tropische weer.
[ afbeelding ]
Gewoon wat later eten
  maandag 25 mei 2026 @ 22:27:48 #134
370431 drakin
vurig typje
pi_220888530
Eerder vandaag anijsmelk gehad, nog van die blokjes, de echte dus :9

En vanavond appelcider met frambozensmaak, net roze bier B:)B
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 22:34:05 #135
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220888578
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:21 schreef Mikeytt het volgende:
Avondeten. Snap niet hoe mensen kunnen eten in dit tropische weer.
[ afbeelding ]
In je muil stoppen, kauwen en doorslikken?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 22:37:50 #136
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220888613
Ik had vandaag wat overgebleven bbq vlees in stukjes gehakt. Op gebakken met wat rode ui.
Paprika gegrild. "Arabisches Fladenbrot", dat gevuld met het (varkens *) )vlees, ijsbergsla paprika en sweet chili saus. Goed te eten.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220888627
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:34 schreef derLudolf het volgende:

[..]
In je muil stoppen, kauwen en doorslikken?
Heb nog wat ijskoffie klaargemaakt. Ik word echt misselijk bij eten in de warmte... helft van het broodje opgegeten.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220888739
Met mijn meneer bij mijn moeder gegeten
Ik had aspergesoep gemaakt van eerder ingevroren kontjes en schillen, en meegenomen.
Zij had groene asperges, aardappelgratin, gepaneerde schnitzels, en salade gemaakt.
Als toetje nog ijs met slagroomen aardbeien

Gezellig samen en lekker gegeten :9
pi_220889492
Weer een heerlijk hotel ontbijt genoten, zal wennen worden als ik weer gewoon thuis ben
pi_220889839
Halfje van een grote VK pistolet die ik in de vriezer vond, met lekkere fenegriekkaas en koffie :9
Vanavond restant van het indiase eten, restaurant gister, doggiebag gevraagd :D , met komkommer/tomaatjes salade.
pi_220890254
Vanmorgen yoghurt met smaakpoeder 'koekjes' en blauwe bessen.

Lunch wordt yoghurt met smaakpoeder 'witte chocola', verse ananas en kokosblokjes.

Vanavond wraps met fajita kip, ananas, pittige salsa, maïs, sla en cheddar.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220890441


Deze net geproefd, gekregen van iemand die uit Japan kwam. Hou niet van matcha dus was beetje bang maar smaakt naar witte chocola :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220890654
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:47 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Ja, macaroni met smac. Oma deed er een prei en een dikke siepel in. :9
Mijn ouders gooiden zo'n zakje er door wat eigenlijk ook gewoon ui prei en verdwaald stukje paprika was. Smac er door en dat was het.

Smac moet er hier thuis nog steeds door, is pastasaus smac en wordt boos aangekeken als er groente door zit dus dat zit door de saus gepureerd
  dinsdag 26 mei 2026 @ 13:46:27 #144
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220891311
Vanavond eten wij het restant van onze in een 'doggybag' meegenomen chicken tikka masala en lam tikka masala van het Indiase restaurant waar we gisteravond zijn geweest en daarbij een frisse komkommer-cherrytomaten salade. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220891783


Dat zag er goed uit.

Maar ik had een tortilla falafel voor lunch
pi_220892483
Heb een aardappelsalade gemaakt en we eten daar een gebakken scholfiletje bij
Salade met bouillon, wijnazijn, mosterd en een likje mayo aangemaakt, verder met augurk, zilverui, rode ui, radijsjes, radijsblad, doperwten en kappertjes
En dille, en nog kruiderij etc.

Edit: foto's erbij gezet



Toetje, volle kwark mèt slagroom en zomerkoninkjes met poedersuiker :9

[ Bericht 53% gewijzigd door Kanaroe op 26-05-2026 18:30:00 ]
pi_220893318
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:55 schreef Kanaroe het volgende:
Heb een aardappelsalade gemaakt en we eten daar een gebakken scholfiletje bij
Salade met bouillon, wijnazijn, mosterd en een likje mayo aangemaakt, verder met augurk, zilverui, rode ui, radijsjes, radijsblad, doperwten en kappertjes
En dille, en nog kruiderij etc.

Edit: foto's erbij gezet
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]

Toetje, volle kwark mèt slagroom en zomerkoninkjes met poedersuiker :9
Mmmm :9
'foto's zeggen zoveel meer dan woorden alleen' *O*
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 18:59:35 #148
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220893347
Ik gooide cherrytomaatjes, puntpaprika en bleekselderij met olie en Italiaanse kruiden in de oven en pasta erbij.
Even simpel.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  dinsdag 26 mei 2026 @ 19:52:57 #149
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220893742
Heb een pondje rundernek door de molen gehaald en pittig gekruid. Hamburgers gemaakt met oude boeren Gouda er op, augurkjes, tomaat en rucola, ketchup en remoulade.
pi_220893961
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:55 schreef Kanaroe het volgende:
Heb een aardappelsalade gemaakt en we eten daar een gebakken scholfiletje bij
Salade met bouillon, wijnazijn, mosterd en een likje mayo aangemaakt, verder met augurk, zilverui, rode ui, radijsjes, radijsblad, doperwten en kappertjes
En dille, en nog kruiderij etc.

Edit: foto's erbij gezet
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]

Toetje, volle kwark mèt slagroom en zomerkoninkjes met poedersuiker :9
Je avondeten O+
Je verwentoet O+
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220894278
pi_220894367
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 18:54 schreef Blues het volgende:

[..]
Mmmm :9
'foto's zeggen zoveel meer dan woorden alleen' *O*
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:20 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
Je avondeten O+
Je verwentoet O+
Dank dames, het was ook precies goed voor vandaag
Ook voor de heren disgenoten, alles is op
  woensdag 27 mei 2026 @ 13:52:55 #153
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220897956
Nu, een harinkje, vers van het mes van de viswinkel. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 27 mei 2026 @ 13:55:32 #154
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220897994
Vanavond maak ik tonijntataki met daarbij een frisse salade van de groentenwinkel. :Y)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220899438


Het is al wel gisteren geweest maar een lekkere geroosterde zoete puntpaprika van de bbq, Griekse yoghurt, ingelegde sjalot, isot biber, olijfolie en peterselie gemaakt. Die ga ik vaker maken.

Had er een Aardappelsalade bij gemaakt en een paar varkensspiesjes, maar die waren visueel wat minder interessant xD

vanavond nog geen flauw idee wat ik op tafel ga zetten.
Bewust + Bourgondisch - Hier schrijf ik ik over koken en eten
pi_220900009
quote:
88s.gif Op woensdag 27 mei 2026 13:55 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik tonijntataki met daarbij een frisse salade van de groentenwinkel. :Y)
:9~
  woensdag 27 mei 2026 @ 18:42:04 #157
299769 SoS87
FC Utereg
pi_220900077
2 pizza's besteld voor de prijs van 1. Ik eet dus 2 pizza's vandaag. :9
pi_220900086
Zo'n verspakket madras. Maar dat zakje saus gebruik ik maar een beetje van. Man wat zout.
pi_220900519
Salade met o.a. wortel, radijs, raapsteel, spitskool, bleekselderij en mierikswortel
De bekroonde bbq-worst en kipspies van onze slagert
Stokbrood met Philadelphia



En wederom aardbeien met poedersuiker en kwark-slagroommix



Heb lol in het foto's maken :D
pi_220900579
Portie heerlijke spareribs met frietjes
pi_220901098
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 19:48 schreef Kanaroe het volgende:
Salade met o.a. wortel, radijs, raapsteel, spitskool, bleekselderij en mierikswortel
De bekroonde bbq-worst en kipspies van onze slagert
Stokbrood met Philadelphia

[ link | afbeelding ]

En wederom aardbeien met poedersuiker en kwark-slagroommix

[ link | afbeelding ]

Heb lol in het foto's maken :D
Daar ben ik blij om. Je bent er goed in :)
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 18:42 schreef SoS87 het volgende:
2 pizza's besteld voor de prijs van 1. Ik eet dus 2 pizza's vandaag. :9
Domino's? Welke pizza's heb je gekozen?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220901132
Ik had geroosterde boterhammen besmeerd met pindakaas, plakjes banaan en kaneel (zag ik op YouTube voorbij komen) en een schaaltje yoghurt met blauwe bessen, granola en nog een lepel pindakaas.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220901183
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 19:48 schreef Kanaroe het volgende:
Salade met o.a. wortel, radijs, raapsteel, spitskool, bleekselderij en mierikswortel
De bekroonde bbq-worst en kipspies van onze slagert
Stokbrood met Philadelphia

[ link | afbeelding ]

En wederom aardbeien met poedersuiker en kwark-slagroommix

[ link | afbeelding ]

Heb lol in het foto's maken :D
*O* :9
  woensdag 27 mei 2026 @ 21:36:38 #164
299769 SoS87
FC Utereg
pi_220901580
Ik had de BBQ meat en de dirty bbq chicken van ny pizza.

Geen fan van zulke ketens maar voor zo'n 5,50 per stuk vond ik ze best aardig :P
pi_220902769
Koffie, niet slecht voor aanmaakspul maar ik ben niet zo kieskeurig qua koffie


[ Bericht 0% gewijzigd door Karzai op 28-05-2026 06:04:34 ]
pi_220902775
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 19:48 schreef Kanaroe het volgende:
Salade met o.a. wortel, radijs, raapsteel, spitskool, bleekselderij en mierikswortel
De bekroonde bbq-worst en kipspies van onze slagert
Stokbrood met Philadelphia

[ link | afbeelding ]

En wederom aardbeien met poedersuiker en kwark-slagroommix

[ link | afbeelding ]

Heb lol in het foto's maken :D
De fotoos zijn ook erg goed je krijgt er gelijk trek van en zouden niet misstaan in een kookboek ;)
pi_220902911
Ontbijtbuffet, ik zal het gaan missen, aan alles komt een eind, morgen weer aan de boerenkool met worst en de boterhammen met pindakaas







[ Bericht 24% gewijzigd door Karzai op 28-05-2026 07:14:38 ]
pi_220903188
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 05:28 schreef Karzai het volgende:

[..]
De fotoos zijn ook erg goed je krijgt er gelijk trek van en zouden niet misstaan in een kookboek ;)
Dankjewel, het zijn maar gewoon telefoonfoto's eigenlijk

Geniet van je laatste vakantiedag en Griekse keuken, goede terugreis gewenst
pi_220904725
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 07:09 schreef Karzai het volgende:

Ontbijtbuffet, ik zal het gaan missen, aan alles komt een eind, morgen weer aan de boerenkool met worst en de boterhammen met pindakaas

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ziet er heerlijk vakantiemodes uit! Alvast welkom thuis :)
pi_220904879
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 12:05 schreef Blues het volgende:

[..]
Ziet er heerlijk vakantiemodes uit! Alvast welkom thuis :)
Danku, over een paar uurtjes is het zover ik heb nog even in zwembad gelegen
Een ijsje gegeten, nu even glaasje water en ik neem straks nog een lekkere lunch.
  donderdag 28 mei 2026 @ 14:05:01 #171
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220905711
Vanavond maak ik een zogenaamde mega steak, eerst in de sous vide gegaard en daarna nog even hard rondom gebakken voor karamelisering, daarbij ook een stuk kreeftenstaart met kruidenboter uit de oven (dus surf and turf) met krieltjes in de schil uit de airfryer en daarbij een frisse jonge bladsla met een vinaigrette. :9

[ Bericht 6% gewijzigd door golfer op 28-05-2026 14:30:55 (toevoeging) ]
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220905806


Dit was mijn laatste maaltijd deze vakantie, zwarte pasta met inktvis, garnalen en mosselen :)
pi_220905865
Ik heb een domibo vanmiddag met hapjes. B:)B (alleen drink ik geen alcohol -O- )
  donderdag 28 mei 2026 @ 14:44:22 #174
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220905997
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 14:17 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]

Dit was mijn laatste maaltijd deze vakantie, zwarte pasta met inktvis, garnalen en mosselen :)
Ik schuif graag aan!

Hier tteokbokki op, was beetje weinig dus nu bakje Griekse yoghurt met blauwe bessen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220906317
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 14:17 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]

Dit was mijn laatste maaltijd deze vakantie, zwarte pasta met inktvis, garnalen en mosselen :)
:9~
Lekker!
  donderdag 28 mei 2026 @ 15:55:24 #176
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220906620
Vanavond Lasagne :9
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
pi_220907114
Stamppot prei en karbonade.
  donderdag 28 mei 2026 @ 18:16:45 #178
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220907397
Mijn man is Döner aan het halen
  donderdag 28 mei 2026 @ 18:35:28 #179
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_220907488
Aardappelen, snijbonen en een gemarineerd filetlapje en als toetje.


“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_220908281
quote:
88s.gif Op donderdag 28 mei 2026 14:05 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik een zogenaamde mega steak, eerst in de sous vide gegaard en daarna nog even hard rondom gebakken voor karamelisering, daarbij ook een stuk kreeftenstaart met kruidenboter uit de oven (dus surf and turf) met krieltjes in de schil uit de airfryer en daarbij een frisse jonge bladsla met een vinaigrette. :9
:9
pi_220908610
Pittige rode curry; zoete aardappel, wortel, kikkererwten en spinazie (lekker maar veel te nat)
Met komkommerraita, zilvervliesrijst, naanbrood en rauwe spinaat

  vrijdag 29 mei 2026 @ 09:00:18 #182
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220910493
Koffie c_/
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
pi_220910536
vanochtend vroeg een litertje filterkoffie en banaan

nu een kopje groene thee, fruitsalade, kapje met sellerie salade en een old amsterdam tosti :Y)
pi_220911320
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 09:07 schreef Karzai het volgende:
vanochtend vroeg een litertje filterkoffie en banaan

nu een kopje groene thee, fruitsalade, kapje met sellerie salade en een old amsterdam tosti :Y)
[ afbeelding ]
Iemand heeft al van je sellerie zitten smullen :+

Lekker weer thuis ?
pi_220911390
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 10:53 schreef Blues het volgende:

[..]
Iemand heeft al van je sellerie zitten smullen :+

Lekker weer thuis ?
ja :P en er is niet veel verschil qua temperatuur met Rhodos :D
Voor vanavond net een mini watermeloentje gehaald en kip/merguez, ik eet er wat brood bij
  vrijdag 29 mei 2026 @ 14:05:19 #186
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220912938
Een simpel stukje zalm met dille en een citroentje op de bbq, en een salade :9~
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  vrijdag 29 mei 2026 @ 16:43:44 #187
370431 drakin
vurig typje
pi_220914092
Ijs met slagroom en advocaat.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_220914395
Frietje tartaarsaus en een frikandel speciaal van de snackboer, geen kookzin meer

(Heb vandaag wel kipdijfilet in een yoghurtmarinade gezet......hopelijk is dat morgen nog goed :X )
pi_220915060
Verrassing... ik (!) kookte vandaag.
Basmatirijst met Kip Teryiaki, de saus zelfgemaakt, verse groente en komkommer.
Goed gelukt :s)

pi_220915136
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 18:28 schreef Blues het volgende:
Verrassing... ik (!) kookte vandaag.
Basmatirijst met Kip Teryiaki, de saus zelfgemaakt, verse groente en komkommer.
Goed gelukt :s)

[ link | afbeelding ]
Je kan goed koken :)
quote:
88s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 16:43 schreef drakin het volgende:
Ijs met slagroom en advocaat.
Lekker! Nog iemand hier die advocaat met slagroom lekker vind O+
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220915137
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 18:28 schreef Blues het volgende:
Verrassing... ik (!) kookte vandaag.
Basmatirijst met Kip Teryiaki, de saus zelfgemaakt, verse groente en komkommer.
Goed gelukt :s)

[ link | afbeelding ]
Ziet er picobello uit :9
pi_220915150
Heel leuke planning. Zouden een Napolitaanse pizza eten (1e restaurant met keurmerk uit Napels). Werd er afgebeld vanwege een zieke chef.

Dus toen Domino's besteld :') (was 6,99 per pizza + extra jalapeños voor 1 euro).

Bbq mixed grill voor mij, met jalapeños.


Extravaganzza.


Toe een mini Gruvi pure chocola. Die is ook al lekker!
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  vrijdag 29 mei 2026 @ 19:12:37 #193
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_220915348
Ik verbaas me iedere keer opnieuw over de kwaliteit van foto's gemaakt met de telefoon.

Souvlaki, tomatensalade met basilicumdressing en tzasiki


And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  vrijdag 29 mei 2026 @ 19:18:28 #194
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220915390
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 18:40 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
Je kan goed koken :)
[..]
Lekker! Nog iemand hier die advocaat met slagroom lekker vind O+
Ja ik ook, heeeeerlijk! Maar zit nu te bedenken dat je dat waarschijnlijk al wist van me _O-

Ik heb varkens-garnalen dumplings klaargemaakt in de airfryer, gebakken bosuitjes en komkommer erbij met wat dipsoja.
En een lekkere Jever Fun erbij drinkend @sigme :9

Straks aardbeien als toetje
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 29 mei 2026 @ 19:18:41 #195
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_220915392
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 18:40 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
Je kan goed koken :)
[..]
Lekker! Nog iemand hier die advocaat met slagroom lekker vind O+
Ja hoor.. mijn hele leven al. En nu heb ik ook bijna de passende leeftijd. 😀
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  vrijdag 29 mei 2026 @ 19:18:43 #196
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220915393
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 19:12 schreef ondeugend het volgende:
Ik verbaas me iedere keer opnieuw over de kwaliteit van foto's gemaakt met de telefoon.

Souvlaki, tomatensalade met basilicumdressing en tzasiki
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Prachtig idd! Ziet er heerlijk uit zeg
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220915492
Een moddervette dubbele kaasburger, friet en pils. Toe Ben & Jerry’s Cookie dough, die grote verpakking. Ik was er echt even aan toe :@ :9
#viesdik
pi_220915665
2 boterhammen appel-kaneelstroop
pi_220915734
Kant en klaar Surinaamse roti. Ik eet alleen vanavond dus dan mag het een keer. En daarna yoghurt met verse aardbeien en slagroom. :9
pi_220919385
Een boterham humus en komkommer plus tomaat
En een boterham met halvarine en kaas en komkommer plus tomaat :9

Thee en koffie ernaast

:9
  zaterdag 30 mei 2026 @ 12:47:55 #201
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220919782
Vers koffiebroodje van de bakker, nespresso en mango-sap.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 30 mei 2026 @ 13:15:02 #202
370431 drakin
vurig typje
pi_220919912
Pretzels zelf aan het bakken en tot die klaar zijn koffie met dulce de leche
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')