abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220894367
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 18:54 schreef Blues het volgende:

[..]
Mmmm :9
'foto's zeggen zoveel meer dan woorden alleen' *O*
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:20 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
Je avondeten O+
Je verwentoet O+
Dank dames, het was ook precies goed voor vandaag
Ook voor de heren disgenoten, alles is op
  woensdag 27 mei 2026 @ 13:52:55 #153
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220897956
Nu, een harinkje, vers van het mes van de viswinkel. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 27 mei 2026 @ 13:55:32 #154
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220897994
Vanavond maak ik tonijntataki met daarbij een frisse salade van de groentenwinkel. :Y)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220899438


Het is al wel gisteren geweest maar een lekkere geroosterde zoete puntpaprika van de bbq, Griekse yoghurt, ingelegde sjalot, isot biber, olijfolie en peterselie gemaakt. Die ga ik vaker maken.

Had er een Aardappelsalade bij gemaakt en een paar varkensspiesjes, maar die waren visueel wat minder interessant xD

vanavond nog geen flauw idee wat ik op tafel ga zetten.
Bewust + Bourgondisch - Hier schrijf ik ik over koken en eten
pi_220900009
quote:
88s.gif Op woensdag 27 mei 2026 13:55 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik tonijntataki met daarbij een frisse salade van de groentenwinkel. :Y)
:9~
  woensdag 27 mei 2026 @ 18:42:04 #157
299769 SoS87
FC Utereg
pi_220900077
2 pizza's besteld voor de prijs van 1. Ik eet dus 2 pizza's vandaag. :9
pi_220900086
Zo'n verspakket madras. Maar dat zakje saus gebruik ik maar een beetje van. Man wat zout.
pi_220900519
Salade met o.a. wortel, radijs, raapsteel, spitskool, bleekselderij en mierikswortel
De bekroonde bbq-worst en kipspies van onze slagert
Stokbrood met Philadelphia



En wederom aardbeien met poedersuiker en kwark-slagroommix



Heb lol in het foto's maken :D
pi_220900579
Portie heerlijke spareribs met frietjes
pi_220901098
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 19:48 schreef Kanaroe het volgende:
Salade met o.a. wortel, radijs, raapsteel, spitskool, bleekselderij en mierikswortel
De bekroonde bbq-worst en kipspies van onze slagert
Stokbrood met Philadelphia

[ link | afbeelding ]

En wederom aardbeien met poedersuiker en kwark-slagroommix

[ link | afbeelding ]

Heb lol in het foto's maken :D
Daar ben ik blij om. Je bent er goed in :)
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 18:42 schreef SoS87 het volgende:
2 pizza's besteld voor de prijs van 1. Ik eet dus 2 pizza's vandaag. :9
Domino's? Welke pizza's heb je gekozen?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220901132
Ik had geroosterde boterhammen besmeerd met pindakaas, plakjes banaan en kaneel (zag ik op YouTube voorbij komen) en een schaaltje yoghurt met blauwe bessen, granola en nog een lepel pindakaas.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220901183
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 19:48 schreef Kanaroe het volgende:
Salade met o.a. wortel, radijs, raapsteel, spitskool, bleekselderij en mierikswortel
De bekroonde bbq-worst en kipspies van onze slagert
Stokbrood met Philadelphia

[ link | afbeelding ]

En wederom aardbeien met poedersuiker en kwark-slagroommix

[ link | afbeelding ]

Heb lol in het foto's maken :D
*O* :9
  woensdag 27 mei 2026 @ 21:36:38 #164
299769 SoS87
FC Utereg
pi_220901580
Ik had de BBQ meat en de dirty bbq chicken van ny pizza.

Geen fan van zulke ketens maar voor zo'n 5,50 per stuk vond ik ze best aardig :P
pi_220902769
Koffie, niet slecht voor aanmaakspul maar ik ben niet zo kieskeurig qua koffie


[ Bericht 0% gewijzigd door Karzai op 28-05-2026 06:04:34 ]
pi_220902775
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 19:48 schreef Kanaroe het volgende:
Salade met o.a. wortel, radijs, raapsteel, spitskool, bleekselderij en mierikswortel
De bekroonde bbq-worst en kipspies van onze slagert
Stokbrood met Philadelphia

[ link | afbeelding ]

En wederom aardbeien met poedersuiker en kwark-slagroommix

[ link | afbeelding ]

Heb lol in het foto's maken :D
De fotoos zijn ook erg goed je krijgt er gelijk trek van en zouden niet misstaan in een kookboek ;)
pi_220902911
Ontbijtbuffet, ik zal het gaan missen, aan alles komt een eind, morgen weer aan de boerenkool met worst en de boterhammen met pindakaas







[ Bericht 24% gewijzigd door Karzai op 28-05-2026 07:14:38 ]
pi_220903188
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 05:28 schreef Karzai het volgende:

[..]
De fotoos zijn ook erg goed je krijgt er gelijk trek van en zouden niet misstaan in een kookboek ;)
Dankjewel, het zijn maar gewoon telefoonfoto's eigenlijk

Geniet van je laatste vakantiedag en Griekse keuken, goede terugreis gewenst
pi_220904725
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 07:09 schreef Karzai het volgende:

Ontbijtbuffet, ik zal het gaan missen, aan alles komt een eind, morgen weer aan de boerenkool met worst en de boterhammen met pindakaas

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ziet er heerlijk vakantiemodes uit! Alvast welkom thuis :)
pi_220904879
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 12:05 schreef Blues het volgende:

[..]
Ziet er heerlijk vakantiemodes uit! Alvast welkom thuis :)
Danku, over een paar uurtjes is het zover ik heb nog even in zwembad gelegen
Een ijsje gegeten, nu even glaasje water en ik neem straks nog een lekkere lunch.
  donderdag 28 mei 2026 @ 14:05:01 #171
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220905711
Vanavond maak ik een zogenaamde mega steak, eerst in de sous vide gegaard en daarna nog even hard rondom gebakken voor karamelisering, daarbij ook een stuk kreeftenstaart met kruidenboter uit de oven (dus surf and turf) met krieltjes in de schil uit de airfryer en daarbij een frisse jonge bladsla met een vinaigrette. :9

[ Bericht 6% gewijzigd door golfer op 28-05-2026 14:30:55 (toevoeging) ]
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220905806


Dit was mijn laatste maaltijd deze vakantie, zwarte pasta met inktvis, garnalen en mosselen :)
pi_220905865
Ik heb een domibo vanmiddag met hapjes. B:)B (alleen drink ik geen alcohol -O- )
  donderdag 28 mei 2026 @ 14:44:22 #174
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220905997
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 14:17 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]

Dit was mijn laatste maaltijd deze vakantie, zwarte pasta met inktvis, garnalen en mosselen :)
Ik schuif graag aan!

Hier tteokbokki op, was beetje weinig dus nu bakje Griekse yoghurt met blauwe bessen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220906317
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 14:17 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]

Dit was mijn laatste maaltijd deze vakantie, zwarte pasta met inktvis, garnalen en mosselen :)
:9~
Lekker!
  donderdag 28 mei 2026 @ 15:55:24 #176
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220906620
Vanavond Lasagne :9
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
pi_220907114
Stamppot prei en karbonade.
  donderdag 28 mei 2026 @ 18:16:45 #178
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220907397
Mijn man is Döner aan het halen
  donderdag 28 mei 2026 @ 18:35:28 #179
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_220907488
Aardappelen, snijbonen en een gemarineerd filetlapje en als toetje.


“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_220908281
quote:
88s.gif Op donderdag 28 mei 2026 14:05 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik een zogenaamde mega steak, eerst in de sous vide gegaard en daarna nog even hard rondom gebakken voor karamelisering, daarbij ook een stuk kreeftenstaart met kruidenboter uit de oven (dus surf and turf) met krieltjes in de schil uit de airfryer en daarbij een frisse jonge bladsla met een vinaigrette. :9
:9
pi_220908610
Pittige rode curry; zoete aardappel, wortel, kikkererwten en spinazie (lekker maar veel te nat)
Met komkommerraita, zilvervliesrijst, naanbrood en rauwe spinaat

  vrijdag 29 mei 2026 @ 09:00:18 #182
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220910493
Koffie c_/
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
pi_220910536
vanochtend vroeg een litertje filterkoffie en banaan

nu een kopje groene thee, fruitsalade, kapje met sellerie salade en een old amsterdam tosti :Y)
pi_220911320
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 09:07 schreef Karzai het volgende:
vanochtend vroeg een litertje filterkoffie en banaan

nu een kopje groene thee, fruitsalade, kapje met sellerie salade en een old amsterdam tosti :Y)
[ afbeelding ]
Iemand heeft al van je sellerie zitten smullen :+

Lekker weer thuis ?
pi_220911390
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 10:53 schreef Blues het volgende:

[..]
Iemand heeft al van je sellerie zitten smullen :+

Lekker weer thuis ?
ja :P en er is niet veel verschil qua temperatuur met Rhodos :D
Voor vanavond net een mini watermeloentje gehaald en kip/merguez, ik eet er wat brood bij
  vrijdag 29 mei 2026 @ 14:05:19 #186
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220912938
Een simpel stukje zalm met dille en een citroentje op de bbq, en een salade :9~
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  vrijdag 29 mei 2026 @ 16:43:44 #187
370431 drakin
vurig typje
pi_220914092
Ijs met slagroom en advocaat.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_220914395
Frietje tartaarsaus en een frikandel speciaal van de snackboer, geen kookzin meer

(Heb vandaag wel kipdijfilet in een yoghurtmarinade gezet......hopelijk is dat morgen nog goed :X )
pi_220915060
Verrassing... ik (!) kookte vandaag.
Basmatirijst met Kip Teryiaki, de saus zelfgemaakt, verse groente en komkommer.
Goed gelukt :s)

pi_220915136
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 18:28 schreef Blues het volgende:
Verrassing... ik (!) kookte vandaag.
Basmatirijst met Kip Teryiaki, de saus zelfgemaakt, verse groente en komkommer.
Goed gelukt :s)

[ link | afbeelding ]
Je kan goed koken :)
quote:
88s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 16:43 schreef drakin het volgende:
Ijs met slagroom en advocaat.
Lekker! Nog iemand hier die advocaat met slagroom lekker vind O+
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220915137
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 18:28 schreef Blues het volgende:
Verrassing... ik (!) kookte vandaag.
Basmatirijst met Kip Teryiaki, de saus zelfgemaakt, verse groente en komkommer.
Goed gelukt :s)

[ link | afbeelding ]
Ziet er picobello uit :9
pi_220915150
Heel leuke planning. Zouden een Napolitaanse pizza eten (1e restaurant met keurmerk uit Napels). Werd er afgebeld vanwege een zieke chef.

Dus toen Domino's besteld :') (was 6,99 per pizza + extra jalapeños voor 1 euro).

Bbq mixed grill voor mij, met jalapeños.


Extravaganzza.


Toe een mini Gruvi pure chocola. Die is ook al lekker!
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  vrijdag 29 mei 2026 @ 19:12:37 #193
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_220915348
Ik verbaas me iedere keer opnieuw over de kwaliteit van foto's gemaakt met de telefoon.

Souvlaki, tomatensalade met basilicumdressing en tzasiki


And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  vrijdag 29 mei 2026 @ 19:18:28 #194
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220915390
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 18:40 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
Je kan goed koken :)
[..]
Lekker! Nog iemand hier die advocaat met slagroom lekker vind O+
Ja ik ook, heeeeerlijk! Maar zit nu te bedenken dat je dat waarschijnlijk al wist van me _O-

Ik heb varkens-garnalen dumplings klaargemaakt in de airfryer, gebakken bosuitjes en komkommer erbij met wat dipsoja.
En een lekkere Jever Fun erbij drinkend @sigme :9

Straks aardbeien als toetje
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 29 mei 2026 @ 19:18:41 #195
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_220915392
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 18:40 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
Je kan goed koken :)
[..]
Lekker! Nog iemand hier die advocaat met slagroom lekker vind O+
Ja hoor.. mijn hele leven al. En nu heb ik ook bijna de passende leeftijd. 😀
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  vrijdag 29 mei 2026 @ 19:18:43 #196
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220915393
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 19:12 schreef ondeugend het volgende:
Ik verbaas me iedere keer opnieuw over de kwaliteit van foto's gemaakt met de telefoon.

Souvlaki, tomatensalade met basilicumdressing en tzasiki
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Prachtig idd! Ziet er heerlijk uit zeg
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220915492
Een moddervette dubbele kaasburger, friet en pils. Toe Ben & Jerry’s Cookie dough, die grote verpakking. Ik was er echt even aan toe :@ :9
#viesdik
pi_220915665
2 boterhammen appel-kaneelstroop
pi_220915734
Kant en klaar Surinaamse roti. Ik eet alleen vanavond dus dan mag het een keer. En daarna yoghurt met verse aardbeien en slagroom. :9
pi_220919385
Een boterham humus en komkommer plus tomaat
En een boterham met halvarine en kaas en komkommer plus tomaat :9

Thee en koffie ernaast

:9
  zaterdag 30 mei 2026 @ 12:47:55 #201
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220919782
Vers koffiebroodje van de bakker, nespresso en mango-sap.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 30 mei 2026 @ 13:15:02 #202
370431 drakin
vurig typje
pi_220919912
Pretzels zelf aan het bakken en tot die klaar zijn koffie met dulce de leche
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  zaterdag 30 mei 2026 @ 13:43:30 #203
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220920275
Voor vanavond en nog een andere avond Thais besteld.
Voor B. kip panang curry en voor mijzelf kao pad ruamit.
:Y)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 30 mei 2026 @ 14:53:26 #204
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220920720
Vanavond ribeye van de grill, plakken foie gras erop, maiskolven met kruidenboter en een gemengde salade.

[ Bericht 13% gewijzigd door Jan_Onderwater op 30-05-2026 19:30:16 ]
  zaterdag 30 mei 2026 @ 14:59:59 #205
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220920764
Ik had nog een rol focacciadeeg in de koelkast liggen die twee maanden over datum was
Met wat kaas en peper erover prima te eten nog

En een flat white erbij, heerlijke stijl van koffiedrinken dat :9~
Wist zelf niet eens dat ik op mijn oude dag nog de koffiehipster kon gaan uithangen :T

Vanavond biefstukjes met Blue Band gebakken, om te laten zien dat de biefstuk van Loetje dramatisch is en dat niet aan de margarine ligt :+
Met postelein en witbrood erbij
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 30 mei 2026 @ 16:11:48 #206
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220921297
Ik heb besloten tot een rustige zaterdag. Dus ook even in de keuken gerommeld.
Het gehakt niet zelf gedraaid. Maar wel zelf gekruid :+ en omgetoverd tot hamburgers. Dit keer is beharat de belangrijkste smaakmaker.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220921565
Vanmorgen hazelnoot schuimgebakje op verjaardagsvisite.

Vanavond kipdijshoarma met Turks brood en knoflookyoghurt. En een salade met ranch.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zaterdag 30 mei 2026 @ 17:53:03 #208
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_220921899
Ik had nog souflaki en tzasiki over van gisteren en heb dat voor de lunch gebruikt. Samen met een eitje en een volle bak zon. ;)



Vanavond wordt het een iets minder gezonde broodje hamburger. Wel volkoren.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_220922106
Vanmiddag op een terrasje aan de Friese meren een huisgemaakte gehaktbal met dikke frieten, roerbakgroente en salade. :9
Mooi uitzicht, bootjes..wat wil je dan nog meer hè? :)
pi_220922189
Griekse yoghurt 10% van Dodoni met blauwe bessen
  zaterdag 30 mei 2026 @ 19:33:55 #211
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220923097
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 14:53 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Vanavond ribeye van de grill, plakken foie gras erop, maiskolven met kruidenboter en een gemengde salade.
Was goddelijk
  zaterdag 30 mei 2026 @ 19:37:51 #212
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220923160
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 14:53 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Vanavond ribeye van de grill, plakken foie gras erop, maiskolven met kruidenboter en een gemengde salade.
Ik heb steeds de indruk dat je wil opscheppen met wat je eet.

De foie gras valt ook bij mij verkeerd vanwege dierenmishandeling.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 19:44:00 #213
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220923259
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:37 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Ik heb steeds de indruk dat je wil opscheppen met wat je eet.

Hoe calvinistisch, wij eten gewoon vreselijk goed.

quote:
De foie gras valt ook bij mij verkeerd vanwege dierenmishandeling.
Bij mij valt het prima.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 20:53:09 #214
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220924131
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:37 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Ik heb steeds de indruk dat je wil opscheppen met wat je eet.

De foie gras valt ook bij mij verkeerd vanwege dierenmishandeling.
Dat boeit toch allemaal niet in dit topic. Leuk juist om alle soorten en maten en keuzes te lezen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 30 mei 2026 @ 20:53:58 #215
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220924140
Kogelbiefstukje hier was ongelooflijk lekker. Zo een Magnum pistache, ook lekker
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220924486
Vanavond had ik twee afbakbroodjes met makreel
Pure verwennerij O+

Nu een kop thee
pi_220924898
Kipdijspiesjes met paprika en ui op de bbq gegrild
Met een restant kikkerewtencurry, rauwe spinazie, taugé, naan (ook op de bbq), verse ananas en raita

Lekker buiten, met onze oudste zoon die spontaan aan kwam waaien
(Is de ene naar zijn vriendin, komt de andere ineens aankakken)

De kip had helaas geen lekkere structuur meer doordat ie 24 uur in de yoghurtmarinade had gelegen

Toetje mini Gruvi ijsjes in diverse smaken :9
  zaterdag 30 mei 2026 @ 22:17:56 #218
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220924922
Flesje rosé met bubbeltjes losgetrokken
pi_220925164
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 22:14 schreef Kanaroe het volgende:
Kipdijspiesjes met paprika en ui op de bbq gegrild
Met een restant kikkerewtencurry, rauwe spinazie, taugé, naan (ook op de bbq), verse ananas en raita

Lekker buiten, met onze oudste zoon die spontaan aan kwam waaien
(Is de ene naar zijn vriendin, komt de andere ineens aankakken)

De kip had helaas geen lekkere structuur meer doordat ie 24 uur in de yoghurtmarinade had gelegen

Toetje mini Gruvi ijsjes in diverse smaken :9
Je dacht er gisteren al aan of het lekker zou blijven. Jammer.
Je eindigt goed met Gruvi's :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220925484
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 22:55 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
Je dacht er gisteren al aan of het lekker zou blijven. Jammer.
Je eindigt goed met Gruvi's :)
Jep, helaas maar weggooien vond ik not done
En die Gruvi's zijn echt heerlijk :9
pi_220925793
Na een warme ongeluksdag waarop alles misging, ging het toch smakelijk goed met twee bezorgpizza's.
  zondag 31 mei 2026 @ 01:13:27 #222
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_220925798
Op een festival geweest 2 dagen en het volgende gegeten.

Een broodje pulled chicken, proeverij van Koekela en blikjes Ketel 1 hard limonade gedronken.

Dag 2, friet met hete kip, broodje kippendij met bbq saus, een citroen merengue taart punt en weer blikjes Ketel 1 en heel veel limonade , het was behoorlijk warm.

Nu helemaal verrot, lekker slapen zo.

“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_220926241
Koffie

Straks een kopje groene thee, sinaasappel, activia yoghurtje en een boterham met sellerie salade


[ Bericht 34% gewijzigd door Karzai op 31-05-2026 08:14:33 ]
pi_220928960
Koffiestop in Brabant, dus met worstenbroodjes *O* :Y)

  zondag 31 mei 2026 @ 15:44:05 #225
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_220929676
Vers kaiserbroodje met osseworst, vers gemalen peper, rode ui, botersla en tomaat

Vanavond verse tomatensoep met veel tomaten :P runderballetjes en gewoon soepgroente.
Dat ook met verse broodjes en smeersels
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 31 mei 2026 @ 16:33:18 #226
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220930053
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 14:22 schreef Blues het volgende:
Koffiestop in Brabant, dus met worstenbroodjes *O* :Y)

[ link | afbeelding ]
Lekker!

Hier een oesterzwamkroket, meh, doe mij maar een gewone
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220930073
Pitabroodjes met scrambled egg met bacon, peper en bieslook en plakje kaas en sla.
  zondag 31 mei 2026 @ 18:26:47 #228
370431 drakin
vurig typje
pi_220930630
Salade van oa komkommer en puntpaprika en Eierspätzle van gisteravond aan het opwarmen met een doe maar wat sausje en oude kaas.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_220931164
Napolitaanse pizza, de enige echte O+

San Marzano tomaat D.O.P., fior di latte, Grana Padano D.O.P., parmaham, truffelroom en rucola.


San Marzano tomaat D.O.P., fior di latte, burrata, pepperoni, groene peper en chili-honing.


Beide grote pizza's en onwijs lekkere smaken. Die truffelroom is dik en veel en wordt de hele avond opgeboerd.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zondag 31 mei 2026 @ 19:25:40 #230
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220931190
Scharrelvarkenkarbonade met frieten, Tzatziki, gemengde salade en een glaasje melk
  zondag 31 mei 2026 @ 19:27:15 #231
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220931203
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:23 schreef FutureFairytale het volgende:
Napolitaanse pizza, de enige echte O+

San Marzano tomaat D.O.P., fior di latte, Grana Padano D.O.P., parmaham, truffelroom en rucola.
[ link | afbeelding ]

San Marzano tomaat D.O.P., fior di latte, burrata, pepperoni, groene peper en chili-honing.
[ link | afbeelding ]

Beide grote pizza's en onwijs lekkere smaken. Die truffelroom is dik en veel en wordt de hele avond opgeboerd.
Waar is dit? :9~

Hier melanzane, lekker :9
En bubble tea toe want moest van kind hier :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220931559
Dagje weg geweest met familie, en ergens geborreld met bittergarnituur. Top gyoza's!

Terug naar huis overvallen door honger een dorp ingereden en een pizza gehaald, New York Pizza vegetarisch.
Samen met mijn man op een bankje aan het water uit de doos gegeten
Forever young :P O+ :D
pi_220932137







Baba ganoush met peterselie en munt. Geroosterde paprika met yoghurt, isot biber, olijfolie en ingelegde ui. Adana kebab. Allemaal van de barbecue.
Bewust + Bourgondisch - Hier schrijf ik ik over koken en eten
  zondag 31 mei 2026 @ 21:39:34 #234
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220932212
Ja daar zou ik dus wel willen aanschuiven :9~ :9~
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 31 mei 2026 @ 21:41:43 #235
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220932225
Hier nu kefir met bessen, lekker man _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220932241
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:27 schreef Molo het volgende:

[..]
Waar is dit? :9~

Hier melanzane, lekker :9
En bubble tea toe want moest van kind hier :')
Pizza Beppe in Gouda, maar zit ook in o.a. Delft, DH, R'dam, A'dam en Utrecht. Dikke aanrader en je mag ook 1 pizza met meerdere delen. Handig als je een kleinere maag of kleine honger hebt.
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:00 schreef Kanaroe het volgende:
Dagje weg geweest met familie, en ergens geborreld met bittergarnituur. Top gyoza's!

Terug naar huis overvallen door honger een dorp ingereden en een pizza gehaald, New York Pizza vegetarisch.
Samen met mijn man op een bankje aan het water uit de doos gegeten
Forever young :P O+ :D
Leuk he, ook gedaan en niks mis mee. Met mooi weer op een bankje, uit de doos, geen gedoe en geen afwas :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zondag 31 mei 2026 @ 21:54:17 #237
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220932290
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:45 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
Pizza Beppe in Gouda, maar zit ook in o.a. Delft, DH, R'dam, A'dam en Utrecht. Dikke aanrader en je mag ook 1 pizza met meerdere delen. Handig als je een kleinere maag of kleine honger hebt.
[..]
Leuk he, ook gedaan en niks mis mee. Met mooi weer op een bankje, uit de doos, geen gedoe en geen afwas :)
Dank, ziet er top uit

Pizza delen, in een restaurant of op een bankje, klinkt allemaal zalig. Hou ik van *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220933245
koffie en water
eitje met spek, activia, sinaasappel

lunch
2 kaiserbroodjes met old amsterdam en een appel en ik denk dat ik even langs de snackbar ga vanmiddag :)
pi_220934185
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 19:12 schreef ondeugend het volgende:
Ik verbaas me iedere keer opnieuw over de kwaliteit van foto's gemaakt met de telefoon.

Souvlaki, tomatensalade met basilicumdressing en tzasiki
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik maak veel gebruik van de portretstand van mijn telefoon. En Snapseed om te editen, fijne gratis app. Afgelopen zaterdag wezen uiteten en deze foto's zijn ook gewoon met mijn mobiel geschoten. Thuis maak ik graag gebruik van mijn spiegelreflex. Maar ik vind fotografie, eten en koken, en de combinatie daarvan dan ook erg leuk.

Mout & Hout, Vessem (in de buurt van Eindhoven)








[ Bericht 2% gewijzigd door Molleman op 01-06-2026 09:36:44 ]
Bewust + Bourgondisch - Hier schrijf ik ik over koken en eten
pi_220934691
Oh ook nog bananenbrood en ijsjes in de koelkast op het werk.
En flessen appelsap en koekjes, er was blijkbaar een feestje hier geweest

Denk dat de snackbar niet nodig is.
  maandag 1 juni 2026 @ 11:00:48 #241
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_220934840
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:22 schreef Molleman het volgende:

[..]
Ik maak veel gebruik van de portretstand van mijn telefoon. En Snapseed om te editen, fijne gratis app. Afgelopen zaterdag wezen uiteten en deze foto's zijn ook gewoon met mijn mobiel geschoten. Thuis maak ik graag gebruik van mijn spiegelreflex. Maar ik vind fotografie, eten en koken, en de combinatie daarvan dan ook erg leuk.

Mout & Hout, Vessem (in de buurt van Eindhoven)
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Dat doe ik ook allemaal wel eens , maar in dit geval was het onbewerkt met erg mooi resultaat. Vind ik zelf :P
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_220934886
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:00 schreef ondeugend het volgende:

[..]
Dat doe ik ook allemaal wel eens , maar in dit geval was het onbewerkt met erg mooi resultaat. Vind ik zelf :P
Zeker, was mooi scherp zo direct uit de 'camera'. Heb zelf nog een mooie macro lens besteld zodat ik thuis nóg betere close ups kan maken ;)
Bewust + Bourgondisch - Hier schrijf ik ik over koken en eten
pi_220936340
https://www.hawawshi.nl/
Ik neem de rib eye hawashi met knoflook paddestoelen en de geroosterde aardappel salade

[ Bericht 28% gewijzigd door Karzai op 01-06-2026 16:25:00 ]
  maandag 1 juni 2026 @ 17:33:01 #244
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220936882
Kipsate met wat Turks brood en een salade
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 1 juni 2026 @ 17:33:27 #245
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_220936883
Chicken Tonight
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_220936966
Dit was lekker (ja ik eet op Nederlandse tijden, half zes _O- , heb de tijd en dan heb ik voor mijn gevoel een langere avond en dat vind ik fijn)

Broodjes met ei en ui en paprika en prei en knoflook
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 1 juni 2026 @ 18:25:30 #247
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220937206
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 17:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dit was lekker (ja ik eet op Nederlandse tijden, half zes _O- , heb de tijd en dan heb ik voor mijn gevoel een langere avond en dat vind ik fijn)

Broodjes met ei en ui en paprika en prei en knoflook
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heerlijk hoor!

Hier zo burrito's met gestoofd rundvlees in adobosaus met groenten, crème fraiche en kaas :9~
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220937213
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 18:25 schreef Molo het volgende:

[..]
Heerlijk hoor!

Hier zo burrito's met gestoofd rundvlees in adobosaus met groenten, crème fraiche en kaas :9~
Je bent nu wel een gevalletje baas boven baas :9
Klinkt super lekker wat jij kookt!

'k ga nu wel even adobosaus googlelen _O- deze barbaar heeft er nog nooit van gehoord :@

Edit: Omg die ga ik een keer proberen :9
  maandag 1 juni 2026 @ 18:33:59 #249
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220937244
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 18:27 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Je bent nu wel een gevalletje baas boven baas :9
Klinkt super lekker wat jij kookt!

'k ga nu wel even adobosaus googlelen _O- deze barbaar heeft er nog nooit van gehoord :@

Edit: Omg die ga ik een keer proberen :9
Er wordt voor me gekookt net, ik mag vooral geld aanleveren :+

Zo aan tafel :9

En ja, proberen, onwijs lekker, ook als je vega eet met gestoofde bonen en kaas erbij ofzo :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220937340
Vandaag asperges met repen zalm. Gebakken aardappels, krieleieren van onze eigene krielkippen en nog wat extra's.

Dat was smullen en smikkelen.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
  maandag 1 juni 2026 @ 19:04:20 #251
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_220937409
Groene asperges, gebakken krieltjes, kip en wat parmezaanschaaf. De aspergetipjes bewaar ik voor morgen



[ Bericht 0% gewijzigd door ondeugend op 01-06-2026 21:27:06 ]
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_220937900
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 15:54 schreef Karzai het volgende:
https://www.hawawshi.nl/
Ik neem de rib eye hawashi met knoflook paddestoelen en de geroosterde aardappel salade
Heb nog nooit echt Egyptisch gegeten. Was het wat? Lekker goedkoop zeg.
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 17:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dit was lekker (ja ik eet op Nederlandse tijden, half zes _O- , heb de tijd en dan heb ik voor mijn gevoel een langere avond en dat vind ik fijn)

Broodjes met ei en ui en paprika en prei en knoflook
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er lekker uit, moet wel gesmaakt hebben :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220937966
Hier weer een aardappelsalade gemaakt, met sperziebonen, gerookte spekjes, rode ui, augurk, radijs en lekkere dressing
Wilde vis halen, maar de viswinkel was dicht
De buurwinkel was een kippenboer, halve gebraden kip en gepaneerde kipfilets meegenomen :9
Mini gruvi mango ijsje na
pi_220942241
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:11 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
Heb nog nooit echt Egyptisch gegeten. Was het wat? Lekker goedkoop zeg.
[..]
Ziet er lekker uit, moet wel gesmaakt hebben :)
Ik kwam niet meer van de bank gisteren, vanavond ga ik er direct na mijn werk langs.
De reviews zijn in ieder geval veelbelovend.

Lunch panini met pesto, tomaat, mozzarella


Saoto soep, bloedsinaasappel limonade
  dinsdag 2 juni 2026 @ 12:58:45 #255
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220942374
Belegd broodje van de bakker met koolsla, tomaat, remoulade en kipschnitzel
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:02:16 #256
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220942441
Ovenschotel Asperges met carbonarasaus, veeeeeel parmezaanse kaas, aardappelpuree en ham :9~
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  dinsdag 2 juni 2026 @ 14:00:55 #257
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220942960
Vanavond maak ik, wegens succes geprolongeerd, confit de canard met spitskool en krokante aardappels. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 2 juni 2026 @ 14:29:43 #258
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220943125
En nu, als tussendoortje, een haring vers-van-het-mes van onze dorpsviswinkel.
Over 2 weken is het weer tijd voor de Hollandse Nieuwe. :Y)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220944723
quote:
88s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:00 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik, wegens succes geprolongeerd, confit de canard met spitskool en krokante aardappels. :9
  dinsdag 2 juni 2026 @ 18:29:12 #260
370431 drakin
vurig typje
pi_220944734
Pannenkoeken met lilikoi saus :9
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 18:35:07 #261
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220944785
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220944924
Broodjes hamburger:



Beetje kartoffelsalat van gisteren, en verse ananas erbij
  dinsdag 2 juni 2026 @ 18:56:47 #263
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220944978
Ćevapčići van de grill, met Ajvar, Djuvec, Tzatziki en koolsla. Balkan laat groeten.

Burps
Ik knof nu van het look

[ Bericht 15% gewijzigd door Jan_Onderwater op 02-06-2026 20:02:18 ]
pi_220945120


Met veel extra kruiden smaakte het prima.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220947227
koppie thee, cracker met sellerie salade en 2 tomaatjes :)
pi_220947231
Ik vond het Egyptisch eten wel lekker, je moet wel van ras el hanout kruiden houden.
De aardappelen waren nog wel hard die moest ik nog even bakken, salade lekker fris en zeer smaakvol
https://www.hawawshi.nl/
  woensdag 3 juni 2026 @ 13:06:04 #267
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220949829
Vanavond maak ik weer eens paddenstoelenrisotto met porcini en gemengde paddenstoelen. Daarbij kropsla-melange met een vinaigrette. :Y)

[ Bericht 10% gewijzigd door golfer op 03-06-2026 13:14:31 ]
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 3 juni 2026 @ 16:40:05 #268
370431 drakin
vurig typje
pi_220951443
Koude pannenkoek
Ook koude lilikoi saus

En koffie met slagroom.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  woensdag 3 juni 2026 @ 17:16:54 #269
299769 SoS87
FC Utereg
pi_220951664
quote:
88s.gif Op woensdag 3 juni 2026 16:40 schreef drakin het volgende:
Koude pannenkoek
Dat was een leuke aflevering van Frank Visser.
  woensdag 3 juni 2026 @ 18:07:13 #270
370431 drakin
vurig typje
pi_220951945
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:16 schreef SoS87 het volgende:

[..]
Dat was een leuke aflevering van Frank Visser.
Niet gezien -O-
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_220952023
quote:
88s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:06 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik weer eens paddenstoelenrisotto met porcini en gemengde paddenstoelen. Daarbij kropsla-melange met een vinaigrette. :Y)
:9 :9 :9

  woensdag 3 juni 2026 @ 18:55:20 #272
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220952201
Parmaham met honingmeloen
Lamsstoofpotje met meiraapjes
  woensdag 3 juni 2026 @ 19:34:39 #273
370431 drakin
vurig typje
pi_220952498
Meloen
Rundvleessalade
Rijstdessert

Beetje simpel vandaag, enige wat ik moest snijden/klaarmaken was de meloen.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  woensdag 3 juni 2026 @ 20:04:45 #274
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220952774
Pasta gevuld met venkelworst :9

Geen groenten bij want geen zin in vandaag :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 3 juni 2026 @ 20:13:01 #275
207727 Smallish
Kleintje!
pi_220952864
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:04 schreef Molo het volgende:
Pasta gevuld met venkelworst :9

Geen groenten bij want geen zin in vandaag :')
Waar haal jij pasta gevuld met venkelworst? :9
Is dat zo?
  woensdag 3 juni 2026 @ 20:39:11 #276
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220953076
quote:
7s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:13 schreef Smallish het volgende:

[..]
Waar haal jij pasta gevuld met venkelworst? :9
Crisp O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220954521

Krokante aardappelsalade met bleekselderij en bosui met dressing van olie, tahin, miso enz
En vissticks erbij :P
pi_220954832
Vandaag gestaafmixerd maaltijdsoepie gegeten, daarin o.a. bloemkool/zoete aardappel/rode currypasta
Met krokante rijstkoekjes erbij (restje koude rijst, eitje, kruiden, beetje meel en dan bakken in hete olie :9 )
pi_220956327
Vers geperste sap van bloedsinaasappels O+
pi_220957954
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:09 schreef Prego het volgende:
Vers geperste sap van bloedsinaasappels O+
  donderdag 4 juni 2026 @ 15:11:13 #281
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220958878
Vanavond maak ik uit Project Gezond sticky biefstukreepjes met Oosterse stamppot. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 4 juni 2026 @ 15:12:39 #282
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_220958885
Beetje depresief de afgelopen week, geen zin om te koken, gister pizza, vandaag denk ik een pastasalade van de appie ofzo
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  donderdag 4 juni 2026 @ 15:13:54 #283
370431 drakin
vurig typje
pi_220958890
Tucjes

Van die dingen waar je tegen zegt 1 of 2, nee toch 3 en even later er nog een half pakje over is.

Nu heb ik dorst
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_220959050
Ben al aan de kokkerel, mijn moeder komt lekker eten voor ze op vakantie gaat
Ik vind het fijn om ook voor haar te koken

Heb een venkelsalade met sinaasappel en een gehaktbrood omwikkeld met spek klaarstaan.




Nog gebakken aardappeltjes en rauwe wortel er bij

Kwark met slagroom en aardbeien na :)
pi_220959073
quote:
15s.gif Op donderdag 4 juni 2026 15:12 schreef junkiesietze het volgende:
Beetje depresief de afgelopen week, geen zin om te koken, gister pizza, vandaag denk ik een pastasalade van de appie ofzo
Vervelend voor je -O-
Hopelijk geniet je wel van je eten straks :)
pi_220959077
quote:
15s.gif Op donderdag 4 juni 2026 15:12 schreef junkiesietze het volgende:
Beetje depresief de afgelopen week, geen zin om te koken, gister pizza, vandaag denk ik een pastasalade van de appie ofzo
Goed van jou dat je voor jezelf zorgt en lekker eet. Hou vol en later worden de dagen wat neutraler/beter :S___D
quote:
88s.gif Op donderdag 4 juni 2026 15:13 schreef drakin het volgende:
Tucjes

Van die dingen waar je tegen zegt 1 of 2, nee toch 3 en even later er nog een half pakje over is.

Nu heb ik dorst
:D
Ik kan mij de Salt & Pepper variant herinneren en die was zo zout, zeker vergeleken met chips. Chips vind ik te flauw maar Tuc Salt & Pepper heeft 3,2% zout :s) . Welke variant had jij?

[ Bericht 1% gewijzigd door FutureFairytale op 04-06-2026 15:57:37 ]
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220959115
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 15:43 schreef Kanaroe het volgende:
Ben al aan de kokkerel, mijn moeder komt lekker eten voor ze op vakantie gaat
Ik vind het fijn om ook voor haar te koken

Heb een venkelsalade met sinaasappel en een gehaktbrood omwikkeld met spek klaarstaan.

[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]

Nog gebakken aardappeltjes en rauwe wortel er bij

Kwark met slagroom en aardbeien na :)
Mooi gehaktbrood! Maak je nog (bbq)saus of glazuur?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220959149
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 15:47 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
Mooi gehaktbrood! Maak je nog (bbq)saus of glazuur?
Dankje! Nee, geen saus ofzo
Mijn ervaring is dat dit gehaktbrood vrij nat wordt, en de sappen daarvan gieten we dan weer over de plakjes
Ben so wie so geen sausjesmens
pi_220959235
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 15:48 schreef Kanaroe het volgende:

Ben so wie so geen sausjesmens
:o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220959302
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 15:58 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
:o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toelichting: Ik lust wèl sausjes
...maar ik maak ze niet :D
pi_220959903
quote:
88s.gif Op donderdag 4 juni 2026 15:11 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik uit Project Gezond sticky biefstukreepjes met Oosterse stamppot. :9
Een blijvertje :9

  donderdag 4 juni 2026 @ 18:15:36 #292
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220959912
Agvtje, bloemkool met een gehaktbal :9~
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  donderdag 4 juni 2026 @ 18:31:06 #293
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220959994
Capucijners met spek, man wat is dat zalig. En nog gezond ook. Ik had geen trek meer in een toetje. :Y)
  donderdag 4 juni 2026 @ 18:33:35 #294
370431 drakin
vurig typje
pi_220960004
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 15:44 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
Goed van jou dat je voor jezelf zorgt en lekker eet. Hou vol en later worden de dagen wat neutraler/beter :S___D
[..]
:D
Ik kan mij de Salt & Pepper variant herinneren en die was zo zout, zeker vergeleken met chips. Chips vind ik te flauw maar Tuc Salt & Pepper heeft 3,2% zout :s) . Welke variant had jij?
De gewone tucjes, ze zijn inmiddels allemaal op.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_220960026
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 16:05 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
Toelichting: Ik lust wèl sausjes
...maar ik maak ze niet :D
Gelukkig lust je ze toch :D
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220960284
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 18:13 schreef Blues het volgende:

[..]
Een blijvertje :9

[ link | afbeelding ]
Paksoistamppot :9 Lekker fris
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 18:31 schreef Boca_Raton het volgende:
Capucijners met spek, man wat is dat zalig. En nog gezond ook. Ik had geen trek meer in een toetje. :Y)
Lekker hoor, ik ben ook dol op kapucijners
  donderdag 4 juni 2026 @ 21:07:36 #297
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220961234
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 18:31 schreef Boca_Raton het volgende:
Capucijners met spek, man wat is dat zalig. En nog gezond ook. Ik had geen trek meer in een toetje. :Y)
Met krootjes?
  donderdag 4 juni 2026 @ 21:08:38 #298
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220961247
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:07 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Met krootjes?
Wat zijn krootjes…?
  donderdag 4 juni 2026 @ 21:10:48 #299
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220961260
Waren bij de Griek, we deelden:
Koolsla
Gegrillde inktvis
Tzaziki
Gegrillde Feta met knoflookmantel
Gebakken Aubergine
Lamsfiletspies (rood) met frieten
  donderdag 4 juni 2026 @ 21:10:59 #300
299769 SoS87
FC Utereg
pi_220961262
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:08 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Wat zijn krootjes…?
Volgens mij bietjes
  donderdag 4 juni 2026 @ 21:11:56 #301
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220961273
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:08 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Wat zijn krootjes…?
Rode bietjes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')