Ja, macaroni met smac. Oma deed er een prei en een dikke siepel in.quote:Op maandag 25 mei 2026 11:11 schreef Blues het volgende:
[..]
Wij (Utrecht) aten dat ook vroeger vaak. Overigens veel ouderwets eten zoals doodgekookte groentjes met een sausje en elke dag aardappelen en een stukkie vlees. Mkronie (zoals mijn moeder macaroni noemde) was al behoorlijk 'buitenlands' eten. Met een blikje smac erdoor
Gewoon wat later etenquote:Op maandag 25 mei 2026 20:21 schreef Mikeytt het volgende:
Avondeten. Snap niet hoe mensen kunnen eten in dit tropische weer.
[ afbeelding ]
In je muil stoppen, kauwen en doorslikken?quote:Op maandag 25 mei 2026 20:21 schreef Mikeytt het volgende:
Avondeten. Snap niet hoe mensen kunnen eten in dit tropische weer.
[ afbeelding ]
Heb nog wat ijskoffie klaargemaakt. Ik word echt misselijk bij eten in de warmte... helft van het broodje opgegeten.quote:Op maandag 25 mei 2026 22:34 schreef derLudolf het volgende:
[..]
In je muil stoppen, kauwen en doorslikken?
Mijn ouders gooiden zo'n zakje er door wat eigenlijk ook gewoon ui prei en verdwaald stukje paprika was. Smac er door en dat was het.quote:Op maandag 25 mei 2026 18:47 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Ja, macaroni met smac. Oma deed er een prei en een dikke siepel in.
Mmmmquote:Op dinsdag 26 mei 2026 16:55 schreef Kanaroe het volgende:
Heb een aardappelsalade gemaakt en we eten daar een gebakken scholfiletje bij
Salade met bouillon, wijnazijn, mosterd en een likje mayo aangemaakt, verder met augurk, zilverui, rode ui, radijsjes, radijsblad, doperwten en kappertjes
En dille, en nog kruiderij etc.
Edit: foto's erbij gezet
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Toetje, volle kwark mèt slagroom en zomerkoninkjes met poedersuiker![]()
Je avondetenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 16:55 schreef Kanaroe het volgende:
Heb een aardappelsalade gemaakt en we eten daar een gebakken scholfiletje bij
Salade met bouillon, wijnazijn, mosterd en een likje mayo aangemaakt, verder met augurk, zilverui, rode ui, radijsjes, radijsblad, doperwten en kappertjes
En dille, en nog kruiderij etc.
Edit: foto's erbij gezet
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Toetje, volle kwark mèt slagroom en zomerkoninkjes met poedersuiker![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |