abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220886084
Vanavond lekker veel asperges en varkenshaas :9
Toe mango en aardbeien en misschien nog wel een Gruvi.
Deze net gekocht:
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220886464
Gebakken aardappeltjes met snitzel
pi_220886975
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 11:11 schreef Blues het volgende:

[..]
Wij (Utrecht) aten dat ook vroeger vaak. Overigens veel ouderwets eten zoals doodgekookte groentjes met een sausje en elke dag aardappelen en een stukkie vlees. Mkronie (zoals mijn moeder macaroni noemde) was al behoorlijk 'buitenlands' eten. Met een blikje smac erdoor :D
Ja, macaroni met smac. Oma deed er een prei en een dikke siepel in. :9
  maandag 25 mei 2026 @ 19:09:29 #129
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220887144
Scharrelschouderkarbonade, krieltjes in de schil, gestoomde broccoli en als een toetje, sorbet van lambadas
  maandag 25 mei 2026 @ 19:30:12 #130
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_220887279
Perzik/nectarine salade met burata. Recept uit Paulines keuken.
Zelf nog een deel van een Italiaanse venkelworst toegevoegd.
En de achtergebleven dressing met de olijfolie uit toscane van vorige vakantie opgedept met Ciabatta natuurlijk.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_220887683
Avondeten. Snap niet hoe mensen kunnen eten in dit tropische weer.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  maandag 25 mei 2026 @ 21:19:34 #132
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220888047
Wij waren uit eten.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220888127
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:21 schreef Mikeytt het volgende:
Avondeten. Snap niet hoe mensen kunnen eten in dit tropische weer.
[ afbeelding ]
Gewoon wat later eten
  maandag 25 mei 2026 @ 22:27:48 #134
370431 drakin
vurig typje
pi_220888530
Eerder vandaag anijsmelk gehad, nog van die blokjes, de echte dus :9

En vanavond appelcider met frambozensmaak, net roze bier B:)B
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 22:34:05 #135
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220888578
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:21 schreef Mikeytt het volgende:
Avondeten. Snap niet hoe mensen kunnen eten in dit tropische weer.
[ afbeelding ]
In je muil stoppen, kauwen en doorslikken?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 22:37:50 #136
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220888613
Ik had vandaag wat overgebleven bbq vlees in stukjes gehakt. Op gebakken met wat rode ui.
Paprika gegrild. "Arabisches Fladenbrot", dat gevuld met het (varkens *) )vlees, ijsbergsla paprika en sweet chili saus. Goed te eten.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220888627
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:34 schreef derLudolf het volgende:

[..]
In je muil stoppen, kauwen en doorslikken?
Heb nog wat ijskoffie klaargemaakt. Ik word echt misselijk bij eten in de warmte... helft van het broodje opgegeten.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220888739
Met mijn meneer bij mijn moeder gegeten
Ik had aspergesoep gemaakt van eerder ingevroren kontjes en schillen, en meegenomen.
Zij had groene asperges, aardappelgratin, gepaneerde schnitzels, en salade gemaakt.
Als toetje nog ijs met slagroomen aardbeien

Gezellig samen en lekker gegeten :9
pi_220889492
Weer een heerlijk hotel ontbijt genoten, zal wennen worden als ik weer gewoon thuis ben
pi_220889839
Halfje van een grote VK pistolet die ik in de vriezer vond, met lekkere fenegriekkaas en koffie :9
Vanavond restant van het indiase eten, restaurant gister, doggiebag gevraagd :D , met komkommer/tomaatjes salade.
pi_220890254
Vanmorgen yoghurt met smaakpoeder 'koekjes' en blauwe bessen.

Lunch wordt yoghurt met smaakpoeder 'witte chocola', verse ananas en kokosblokjes.

Vanavond wraps met fajita kip, ananas, pittige salsa, maïs, sla en cheddar.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220890441


Deze net geproefd, gekregen van iemand die uit Japan kwam. Hou niet van matcha dus was beetje bang maar smaakt naar witte chocola :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220890654
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:47 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Ja, macaroni met smac. Oma deed er een prei en een dikke siepel in. :9
Mijn ouders gooiden zo'n zakje er door wat eigenlijk ook gewoon ui prei en verdwaald stukje paprika was. Smac er door en dat was het.

Smac moet er hier thuis nog steeds door, is pastasaus smac en wordt boos aangekeken als er groente door zit dus dat zit door de saus gepureerd
  dinsdag 26 mei 2026 @ 13:46:27 #144
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220891311
Vanavond eten wij het restant van onze in een 'doggybag' meegenomen chicken tikka masala en lam tikka masala van het Indiase restaurant waar we gisteravond zijn geweest en daarbij een frisse komkommer-cherrytomaten salade. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220891783


Dat zag er goed uit.

Maar ik had een tortilla falafel voor lunch
pi_220892483
Heb een aardappelsalade gemaakt en we eten daar een gebakken scholfiletje bij
Salade met bouillon, wijnazijn, mosterd en een likje mayo aangemaakt, verder met augurk, zilverui, rode ui, radijsjes, radijsblad, doperwten en kappertjes
En dille, en nog kruiderij etc.

Edit: foto's erbij gezet



Toetje, volle kwark mèt slagroom en zomerkoninkjes met poedersuiker :9

[ Bericht 53% gewijzigd door Kanaroe op 26-05-2026 18:30:00 ]
pi_220893318
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:55 schreef Kanaroe het volgende:
Heb een aardappelsalade gemaakt en we eten daar een gebakken scholfiletje bij
Salade met bouillon, wijnazijn, mosterd en een likje mayo aangemaakt, verder met augurk, zilverui, rode ui, radijsjes, radijsblad, doperwten en kappertjes
En dille, en nog kruiderij etc.

Edit: foto's erbij gezet
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]

Toetje, volle kwark mèt slagroom en zomerkoninkjes met poedersuiker :9
Mmmm :9
'foto's zeggen zoveel meer dan woorden alleen' *O*
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 18:59:35 #148
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220893347
Ik gooide cherrytomaatjes, puntpaprika en bleekselderij met olie en Italiaanse kruiden in de oven en pasta erbij.
Even simpel.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  dinsdag 26 mei 2026 @ 19:52:57 #149
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220893742
Heb een pondje rundernek door de molen gehaald en pittig gekruid. Hamburgers gemaakt met oude boeren Gouda er op, augurkjes, tomaat en rucola, ketchup en remoulade.
pi_220893961
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 16:55 schreef Kanaroe het volgende:
Heb een aardappelsalade gemaakt en we eten daar een gebakken scholfiletje bij
Salade met bouillon, wijnazijn, mosterd en een likje mayo aangemaakt, verder met augurk, zilverui, rode ui, radijsjes, radijsblad, doperwten en kappertjes
En dille, en nog kruiderij etc.

Edit: foto's erbij gezet
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]

Toetje, volle kwark mèt slagroom en zomerkoninkjes met poedersuiker :9
Je avondeten O+
Je verwentoet O+
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')