quote:Op dinsdag 26 mei 2026 18:54 schreef Blues het volgende:
[..]
Mmmm![]()
'foto's zeggen zoveel meer dan woorden alleen'
Dank dames, het was ook precies goed voor vandaagquote:
quote:Op woensdag 27 mei 2026 13:55 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik tonijntataki met daarbij een frisse salade van de groentenwinkel.
Daar ben ik blij om. Je bent er goed inquote:Op woensdag 27 mei 2026 19:48 schreef Kanaroe het volgende:
Salade met o.a. wortel, radijs, raapsteel, spitskool, bleekselderij en mierikswortel
De bekroonde bbq-worst en kipspies van onze slagert
Stokbrood met Philadelphia
[ link | afbeelding ]
En wederom aardbeien met poedersuiker en kwark-slagroommix
[ link | afbeelding ]
Heb lol in het foto's maken
Domino's? Welke pizza's heb je gekozen?quote:Op woensdag 27 mei 2026 18:42 schreef SoS87 het volgende:
2 pizza's besteld voor de prijs van 1. Ik eet dus 2 pizza's vandaag.
quote:Op woensdag 27 mei 2026 19:48 schreef Kanaroe het volgende:
Salade met o.a. wortel, radijs, raapsteel, spitskool, bleekselderij en mierikswortel
De bekroonde bbq-worst en kipspies van onze slagert
Stokbrood met Philadelphia
[ link | afbeelding ]
En wederom aardbeien met poedersuiker en kwark-slagroommix
[ link | afbeelding ]
Heb lol in het foto's maken
De fotoos zijn ook erg goed je krijgt er gelijk trek van en zouden niet misstaan in een kookboekquote:Op woensdag 27 mei 2026 19:48 schreef Kanaroe het volgende:
Salade met o.a. wortel, radijs, raapsteel, spitskool, bleekselderij en mierikswortel
De bekroonde bbq-worst en kipspies van onze slagert
Stokbrood met Philadelphia
[ link | afbeelding ]
En wederom aardbeien met poedersuiker en kwark-slagroommix
[ link | afbeelding ]
Heb lol in het foto's maken
Dankjewel, het zijn maar gewoon telefoonfoto's eigenlijkquote:Op donderdag 28 mei 2026 05:28 schreef Karzai het volgende:
[..]
De fotoos zijn ook erg goed je krijgt er gelijk trek van en zouden niet misstaan in een kookboek
Ziet er heerlijk vakantiemodes uit! Alvast welkom thuisquote:Op donderdag 28 mei 2026 07:09 schreef Karzai het volgende:
Ontbijtbuffet, ik zal het gaan missen, aan alles komt een eind, morgen weer aan de boerenkool met worst en de boterhammen met pindakaas
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Danku, over een paar uurtjes is het zover ik heb nog even in zwembad gelegenquote:Op donderdag 28 mei 2026 12:05 schreef Blues het volgende:
[..]
Ziet er heerlijk vakantiemodes uit! Alvast welkom thuis
Ik schuif graag aan!quote:Op donderdag 28 mei 2026 14:17 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was mijn laatste maaltijd deze vakantie, zwarte pasta met inktvis, garnalen en mosselen
quote:Op donderdag 28 mei 2026 14:17 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was mijn laatste maaltijd deze vakantie, zwarte pasta met inktvis, garnalen en mosselen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |