abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220894278
pi_220894367
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 18:54 schreef Blues het volgende:

[..]
Mmmm :9
'foto's zeggen zoveel meer dan woorden alleen' *O*
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:20 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
Je avondeten O+
Je verwentoet O+
Dank dames, het was ook precies goed voor vandaag
Ook voor de heren disgenoten, alles is op
  woensdag 27 mei 2026 @ 13:52:55 #153
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220897956
Nu, een harinkje, vers van het mes van de viswinkel. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 27 mei 2026 @ 13:55:32 #154
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220897994
Vanavond maak ik tonijntataki met daarbij een frisse salade van de groentenwinkel. :Y)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220899438


Het is al wel gisteren geweest maar een lekkere geroosterde zoete puntpaprika van de bbq, Griekse yoghurt, ingelegde sjalot, isot biber, olijfolie en peterselie gemaakt. Die ga ik vaker maken.

Had er een Aardappelsalade bij gemaakt en een paar varkensspiesjes, maar die waren visueel wat minder interessant xD

vanavond nog geen flauw idee wat ik op tafel ga zetten.
Bewust + Bourgondisch - Hier schrijf ik ik over koken en eten
pi_220900009
quote:
88s.gif Op woensdag 27 mei 2026 13:55 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik tonijntataki met daarbij een frisse salade van de groentenwinkel. :Y)
:9~
  woensdag 27 mei 2026 @ 18:42:04 #157
299769 SoS87
FC Utereg
pi_220900077
2 pizza's besteld voor de prijs van 1. Ik eet dus 2 pizza's vandaag. :9
pi_220900086
Zo'n verspakket madras. Maar dat zakje saus gebruik ik maar een beetje van. Man wat zout.
pi_220900519
Salade met o.a. wortel, radijs, raapsteel, spitskool, bleekselderij en mierikswortel
De bekroonde bbq-worst en kipspies van onze slagert
Stokbrood met Philadelphia



En wederom aardbeien met poedersuiker en kwark-slagroommix



Heb lol in het foto's maken :D
pi_220900579
Portie heerlijke spareribs met frietjes
pi_220901098
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 19:48 schreef Kanaroe het volgende:
Salade met o.a. wortel, radijs, raapsteel, spitskool, bleekselderij en mierikswortel
De bekroonde bbq-worst en kipspies van onze slagert
Stokbrood met Philadelphia

[ link | afbeelding ]

En wederom aardbeien met poedersuiker en kwark-slagroommix

[ link | afbeelding ]

Heb lol in het foto's maken :D
Daar ben ik blij om. Je bent er goed in :)
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 18:42 schreef SoS87 het volgende:
2 pizza's besteld voor de prijs van 1. Ik eet dus 2 pizza's vandaag. :9
Domino's? Welke pizza's heb je gekozen?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220901132
Ik had geroosterde boterhammen besmeerd met pindakaas, plakjes banaan en kaneel (zag ik op YouTube voorbij komen) en een schaaltje yoghurt met blauwe bessen, granola en nog een lepel pindakaas.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220901183
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 19:48 schreef Kanaroe het volgende:
Salade met o.a. wortel, radijs, raapsteel, spitskool, bleekselderij en mierikswortel
De bekroonde bbq-worst en kipspies van onze slagert
Stokbrood met Philadelphia

[ link | afbeelding ]

En wederom aardbeien met poedersuiker en kwark-slagroommix

[ link | afbeelding ]

Heb lol in het foto's maken :D
*O* :9
  woensdag 27 mei 2026 @ 21:36:38 #164
299769 SoS87
FC Utereg
pi_220901580
Ik had de BBQ meat en de dirty bbq chicken van ny pizza.

Geen fan van zulke ketens maar voor zo'n 5,50 per stuk vond ik ze best aardig :P
pi_220902769
Koffie, niet slecht voor aanmaakspul maar ik ben niet zo kieskeurig qua koffie


[ Bericht 0% gewijzigd door Karzai op 28-05-2026 06:04:34 ]
pi_220902775
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 19:48 schreef Kanaroe het volgende:
Salade met o.a. wortel, radijs, raapsteel, spitskool, bleekselderij en mierikswortel
De bekroonde bbq-worst en kipspies van onze slagert
Stokbrood met Philadelphia

[ link | afbeelding ]

En wederom aardbeien met poedersuiker en kwark-slagroommix

[ link | afbeelding ]

Heb lol in het foto's maken :D
De fotoos zijn ook erg goed je krijgt er gelijk trek van en zouden niet misstaan in een kookboek ;)
pi_220902911
Ontbijtbuffet, ik zal het gaan missen, aan alles komt een eind, morgen weer aan de boerenkool met worst en de boterhammen met pindakaas







[ Bericht 24% gewijzigd door Karzai op 28-05-2026 07:14:38 ]
pi_220903188
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 05:28 schreef Karzai het volgende:

[..]
De fotoos zijn ook erg goed je krijgt er gelijk trek van en zouden niet misstaan in een kookboek ;)
Dankjewel, het zijn maar gewoon telefoonfoto's eigenlijk

Geniet van je laatste vakantiedag en Griekse keuken, goede terugreis gewenst
pi_220904725
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 07:09 schreef Karzai het volgende:

Ontbijtbuffet, ik zal het gaan missen, aan alles komt een eind, morgen weer aan de boerenkool met worst en de boterhammen met pindakaas

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ziet er heerlijk vakantiemodes uit! Alvast welkom thuis :)
pi_220904879
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 12:05 schreef Blues het volgende:

[..]
Ziet er heerlijk vakantiemodes uit! Alvast welkom thuis :)
Danku, over een paar uurtjes is het zover ik heb nog even in zwembad gelegen
Een ijsje gegeten, nu even glaasje water en ik neem straks nog een lekkere lunch.
  donderdag 28 mei 2026 @ 14:05:01 #171
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220905711
Vanavond maak ik een zogenaamde mega steak, eerst in de sous vide gegaard en daarna nog even hard rondom gebakken voor karamelisering, daarbij ook een stuk kreeftenstaart met kruidenboter uit de oven (dus surf and turf) met krieltjes in de schil uit de airfryer en daarbij een frisse jonge bladsla met een vinaigrette. :9

[ Bericht 6% gewijzigd door golfer op 28-05-2026 14:30:55 (toevoeging) ]
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220905806


Dit was mijn laatste maaltijd deze vakantie, zwarte pasta met inktvis, garnalen en mosselen :)
pi_220905865
Ik heb een domibo vanmiddag met hapjes. B:)B (alleen drink ik geen alcohol -O- )
  donderdag 28 mei 2026 @ 14:44:22 #174
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220905997
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 14:17 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]

Dit was mijn laatste maaltijd deze vakantie, zwarte pasta met inktvis, garnalen en mosselen :)
Ik schuif graag aan!

Hier tteokbokki op, was beetje weinig dus nu bakje Griekse yoghurt met blauwe bessen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220906317
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 14:17 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]

Dit was mijn laatste maaltijd deze vakantie, zwarte pasta met inktvis, garnalen en mosselen :)
:9~
Lekker!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')