quote:Op donderdag 28 mei 2026 14:05 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik een zogenaamde mega steak, eerst in de sous vide gegaard en daarna nog even hard rondom gebakken voor karamelisering, daarbij ook een stuk kreeftenstaart met kruidenboter uit de oven (dus surf and turf) met krieltjes in de schil uit de airfryer en daarbij een frisse jonge bladsla met een vinaigrette.
Iemand heeft al van je sellerie zitten smullenquote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:07 schreef Karzai het volgende:
vanochtend vroeg een litertje filterkoffie en banaan
nu een kopje groene thee, fruitsalade, kapje met sellerie salade en een old amsterdam tosti![]()
[ afbeelding ]
jaquote:Op vrijdag 29 mei 2026 10:53 schreef Blues het volgende:
[..]
Iemand heeft al van je sellerie zitten smullen
Lekker weer thuis ?
Je kan goed kokenquote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:28 schreef Blues het volgende:
Verrassing... ik (!) kookte vandaag.
Basmatirijst met Kip Teryiaki, de saus zelfgemaakt, verse groente en komkommer.
Goed gelukt![]()
[ link | afbeelding ]
Lekker! Nog iemand hier die advocaat met slagroom lekker vindquote:
Ziet er picobello uitquote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:28 schreef Blues het volgende:
Verrassing... ik (!) kookte vandaag.
Basmatirijst met Kip Teryiaki, de saus zelfgemaakt, verse groente en komkommer.
Goed gelukt![]()
[ link | afbeelding ]
Ja ik ook, heeeeerlijk! Maar zit nu te bedenken dat je dat waarschijnlijk al wist van mequote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Je kan goed koken
[..]
Lekker! Nog iemand hier die advocaat met slagroom lekker vind
Ja hoor.. mijn hele leven al. En nu heb ik ook bijna de passende leeftijd. 😀quote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Je kan goed koken
[..]
Lekker! Nog iemand hier die advocaat met slagroom lekker vind
Prachtig idd! Ziet er heerlijk uit zegquote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:12 schreef ondeugend het volgende:
Ik verbaas me iedere keer opnieuw over de kwaliteit van foto's gemaakt met de telefoon.
Souvlaki, tomatensalade met basilicumdressing en tzasiki
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |