abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 mei 2026 @ 15:55:24 #176
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220906620
Vanavond Lasagne :9
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
pi_220907114
Stamppot prei en karbonade.
  donderdag 28 mei 2026 @ 18:16:45 #178
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220907397
Mijn man is Döner aan het halen
  donderdag 28 mei 2026 @ 18:35:28 #179
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_220907488
Aardappelen, snijbonen en een gemarineerd filetlapje en als toetje.


“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_220908281
quote:
88s.gif Op donderdag 28 mei 2026 14:05 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik een zogenaamde mega steak, eerst in de sous vide gegaard en daarna nog even hard rondom gebakken voor karamelisering, daarbij ook een stuk kreeftenstaart met kruidenboter uit de oven (dus surf and turf) met krieltjes in de schil uit de airfryer en daarbij een frisse jonge bladsla met een vinaigrette. :9
:9
pi_220908610
Pittige rode curry; zoete aardappel, wortel, kikkererwten en spinazie (lekker maar veel te nat)
Met komkommerraita, zilvervliesrijst, naanbrood en rauwe spinaat

  vrijdag 29 mei 2026 @ 09:00:18 #182
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220910493
Koffie c_/
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
pi_220910536
vanochtend vroeg een litertje filterkoffie en banaan

nu een kopje groene thee, fruitsalade, kapje met sellerie salade en een old amsterdam tosti :Y)
pi_220911320
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 09:07 schreef Karzai het volgende:
vanochtend vroeg een litertje filterkoffie en banaan

nu een kopje groene thee, fruitsalade, kapje met sellerie salade en een old amsterdam tosti :Y)
[ afbeelding ]
Iemand heeft al van je sellerie zitten smullen :+

Lekker weer thuis ?
pi_220911390
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 10:53 schreef Blues het volgende:

[..]
Iemand heeft al van je sellerie zitten smullen :+

Lekker weer thuis ?
ja :P en er is niet veel verschil qua temperatuur met Rhodos :D
Voor vanavond net een mini watermeloentje gehaald en kip/merguez, ik eet er wat brood bij
  vrijdag 29 mei 2026 @ 14:05:19 #186
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220912938
Een simpel stukje zalm met dille en een citroentje op de bbq, en een salade :9~
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  vrijdag 29 mei 2026 @ 16:43:44 #187
370431 drakin
vurig typje
pi_220914092
Ijs met slagroom en advocaat.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_220914395
Frietje tartaarsaus en een frikandel speciaal van de snackboer, geen kookzin meer

(Heb vandaag wel kipdijfilet in een yoghurtmarinade gezet......hopelijk is dat morgen nog goed :X )
pi_220915060
Verrassing... ik (!) kookte vandaag.
Basmatirijst met Kip Teryiaki, de saus zelfgemaakt, verse groente en komkommer.
Goed gelukt :s)

pi_220915136
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 18:28 schreef Blues het volgende:
Verrassing... ik (!) kookte vandaag.
Basmatirijst met Kip Teryiaki, de saus zelfgemaakt, verse groente en komkommer.
Goed gelukt :s)

[ link | afbeelding ]
Je kan goed koken :)
quote:
88s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 16:43 schreef drakin het volgende:
Ijs met slagroom en advocaat.
Lekker! Nog iemand hier die advocaat met slagroom lekker vind O+
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220915137
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 18:28 schreef Blues het volgende:
Verrassing... ik (!) kookte vandaag.
Basmatirijst met Kip Teryiaki, de saus zelfgemaakt, verse groente en komkommer.
Goed gelukt :s)

[ link | afbeelding ]
Ziet er picobello uit :9
pi_220915150
Heel leuke planning. Zouden een Napolitaanse pizza eten (1e restaurant met keurmerk uit Napels). Werd er afgebeld vanwege een zieke chef.

Dus toen Domino's besteld :') (was 6,99 per pizza + extra jalapeņos voor 1 euro).

Bbq mixed grill voor mij, met jalapeņos.


Extravaganzza.


Toe een mini Gruvi pure chocola. Die is ook al lekker!
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  vrijdag 29 mei 2026 @ 19:12:37 #193
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_220915348
Ik verbaas me iedere keer opnieuw over de kwaliteit van foto's gemaakt met de telefoon.

Souvlaki, tomatensalade met basilicumdressing en tzasiki


And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  vrijdag 29 mei 2026 @ 19:18:28 #194
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220915390
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 18:40 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
Je kan goed koken :)
[..]
Lekker! Nog iemand hier die advocaat met slagroom lekker vind O+
Ja ik ook, heeeeerlijk! Maar zit nu te bedenken dat je dat waarschijnlijk al wist van me _O-

Ik heb varkens-garnalen dumplings klaargemaakt in de airfryer, gebakken bosuitjes en komkommer erbij met wat dipsoja.
En een lekkere Jever Fun erbij drinkend @sigme :9

Straks aardbeien als toetje
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 29 mei 2026 @ 19:18:41 #195
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_220915392
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 18:40 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
Je kan goed koken :)
[..]
Lekker! Nog iemand hier die advocaat met slagroom lekker vind O+
Ja hoor.. mijn hele leven al. En nu heb ik ook bijna de passende leeftijd. 😀
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  vrijdag 29 mei 2026 @ 19:18:43 #196
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220915393
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 19:12 schreef ondeugend het volgende:
Ik verbaas me iedere keer opnieuw over de kwaliteit van foto's gemaakt met de telefoon.

Souvlaki, tomatensalade met basilicumdressing en tzasiki
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Prachtig idd! Ziet er heerlijk uit zeg
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220915492
Een moddervette dubbele kaasburger, friet en pils. Toe Ben & Jerry’s Cookie dough, die grote verpakking. Ik was er echt even aan toe :@ :9
#viesdik
pi_220915665
2 boterhammen appel-kaneelstroop
pi_220915734
Kant en klaar Surinaamse roti. Ik eet alleen vanavond dus dan mag het een keer. En daarna yoghurt met verse aardbeien en slagroom. :9
pi_220919385
Een boterham humus en komkommer plus tomaat
En een boterham met halvarine en kaas en komkommer plus tomaat :9

Thee en koffie ernaast

:9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')