Lekker!quote:Op zondag 31 mei 2026 14:22 schreef Blues het volgende:
Koffiestop in Brabant, dus met worstenbroodjes![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
Waar is dit?quote:Op zondag 31 mei 2026 19:23 schreef FutureFairytale het volgende:
Napolitaanse pizza, de enige echte
San Marzano tomaat D.O.P., fior di latte, Grana Padano D.O.P., parmaham, truffelroom en rucola.
[ link | afbeelding ]
San Marzano tomaat D.O.P., fior di latte, burrata, pepperoni, groene peper en chili-honing.
[ link | afbeelding ]
Beide grote pizza's en onwijs lekkere smaken. Die truffelroom is dik en veel en wordt de hele avond opgeboerd.
Pizza Beppe in Gouda, maar zit ook in o.a. Delft, DH, R'dam, A'dam en Utrecht. Dikke aanrader en je mag ook 1 pizza met meerdere delen. Handig als je een kleinere maag of kleine honger hebt.quote:Op zondag 31 mei 2026 19:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Waar is dit?![]()
Hier melanzane, lekker![]()
En bubble tea toe want moest van kind hier
Leuk he, ook gedaan en niks mis mee. Met mooi weer op een bankje, uit de doos, geen gedoe en geen afwasquote:Op zondag 31 mei 2026 20:00 schreef Kanaroe het volgende:
Dagje weg geweest met familie, en ergens geborreld met bittergarnituur. Top gyoza's!
Terug naar huis overvallen door honger een dorp ingereden en een pizza gehaald, New York Pizza vegetarisch.
Samen met mijn man op een bankje aan het water uit de doos gegeten
Forever young![]()
![]()
Dank, ziet er top uitquote:Op zondag 31 mei 2026 21:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Pizza Beppe in Gouda, maar zit ook in o.a. Delft, DH, R'dam, A'dam en Utrecht. Dikke aanrader en je mag ook 1 pizza met meerdere delen. Handig als je een kleinere maag of kleine honger hebt.
[..]
Leuk he, ook gedaan en niks mis mee. Met mooi weer op een bankje, uit de doos, geen gedoe en geen afwas
Ik maak veel gebruik van de portretstand van mijn telefoon. En Snapseed om te editen, fijne gratis app. Afgelopen zaterdag wezen uiteten en deze foto's zijn ook gewoon met mijn mobiel geschoten. Thuis maak ik graag gebruik van mijn spiegelreflex. Maar ik vind fotografie, eten en koken, en de combinatie daarvan dan ook erg leuk.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:12 schreef ondeugend het volgende:
Ik verbaas me iedere keer opnieuw over de kwaliteit van foto's gemaakt met de telefoon.
Souvlaki, tomatensalade met basilicumdressing en tzasiki
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat doe ik ook allemaal wel eens , maar in dit geval was het onbewerkt met erg mooi resultaat. Vind ik zelfquote:Op maandag 1 juni 2026 09:22 schreef Molleman het volgende:
[..]
Ik maak veel gebruik van de portretstand van mijn telefoon. En Snapseed om te editen, fijne gratis app. Afgelopen zaterdag wezen uiteten en deze foto's zijn ook gewoon met mijn mobiel geschoten. Thuis maak ik graag gebruik van mijn spiegelreflex. Maar ik vind fotografie, eten en koken, en de combinatie daarvan dan ook erg leuk.
Mout & Hout, Vessem (in de buurt van Eindhoven)
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Zeker, was mooi scherp zo direct uit de 'camera'. Heb zelf nog een mooie macro lens besteld zodat ik thuis nóg betere close ups kan makenquote:Op maandag 1 juni 2026 11:00 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat doe ik ook allemaal wel eens , maar in dit geval was het onbewerkt met erg mooi resultaat. Vind ik zelf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 juni 2026 17:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dit was lekker (ja ik eet op Nederlandse tijden, half zes, heb de tijd en dan heb ik voor mijn gevoel een langere avond en dat vind ik fijn)
Broodjes met ei en ui en paprika en prei en knoflookHeerlijk hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier zo burrito's met gestoofd rundvlees in adobosaus met groenten, crème fraiche en kaas
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Je bent nu wel een gevalletje baas boven baasquote:Op maandag 1 juni 2026 18:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Heerlijk hoor!
Hier zo burrito's met gestoofd rundvlees in adobosaus met groenten, crème fraiche en kaas
Er wordt voor me gekookt net, ik mag vooral geld aanleverenquote:Op maandag 1 juni 2026 18:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je bent nu wel een gevalletje baas boven baas
Klinkt super lekker wat jij kookt!
'k ga nu wel even adobosaus googlelendeze barbaar heeft er nog nooit van gehoord
Edit: Omg die ga ik een keer proberen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |