abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 31 mei 2026 @ 16:33:18 #226
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220930053
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 14:22 schreef Blues het volgende:
Koffiestop in Brabant, dus met worstenbroodjes *O* :Y)

[ link | afbeelding ]
Lekker!

Hier een oesterzwamkroket, meh, doe mij maar een gewone
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220930073
Pitabroodjes met scrambled egg met bacon, peper en bieslook en plakje kaas en sla.
  zondag 31 mei 2026 @ 18:26:47 #228
370431 drakin
vurig typje
pi_220930630
Salade van oa komkommer en puntpaprika en Eierspätzle van gisteravond aan het opwarmen met een doe maar wat sausje en oude kaas.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_220931164
Napolitaanse pizza, de enige echte O+

San Marzano tomaat D.O.P., fior di latte, Grana Padano D.O.P., parmaham, truffelroom en rucola.


San Marzano tomaat D.O.P., fior di latte, burrata, pepperoni, groene peper en chili-honing.


Beide grote pizza's en onwijs lekkere smaken. Die truffelroom is dik en veel en wordt de hele avond opgeboerd.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zondag 31 mei 2026 @ 19:25:40 #230
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220931190
Scharrelvarkenkarbonade met frieten, Tzatziki, gemengde salade en een glaasje melk
  zondag 31 mei 2026 @ 19:27:15 #231
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220931203
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:23 schreef FutureFairytale het volgende:
Napolitaanse pizza, de enige echte O+

San Marzano tomaat D.O.P., fior di latte, Grana Padano D.O.P., parmaham, truffelroom en rucola.
[ link | afbeelding ]

San Marzano tomaat D.O.P., fior di latte, burrata, pepperoni, groene peper en chili-honing.
[ link | afbeelding ]

Beide grote pizza's en onwijs lekkere smaken. Die truffelroom is dik en veel en wordt de hele avond opgeboerd.
Waar is dit? :9~

Hier melanzane, lekker :9
En bubble tea toe want moest van kind hier :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220931559
Dagje weg geweest met familie, en ergens geborreld met bittergarnituur. Top gyoza's!

Terug naar huis overvallen door honger een dorp ingereden en een pizza gehaald, New York Pizza vegetarisch.
Samen met mijn man op een bankje aan het water uit de doos gegeten
Forever young :P O+ :D
pi_220932137







Baba ganoush met peterselie en munt. Geroosterde paprika met yoghurt, isot biber, olijfolie en ingelegde ui. Adana kebab. Allemaal van de barbecue.
Bewust + Bourgondisch - Hier schrijf ik ik over koken en eten
  zondag 31 mei 2026 @ 21:39:34 #234
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220932212
Ja daar zou ik dus wel willen aanschuiven :9~ :9~
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 31 mei 2026 @ 21:41:43 #235
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220932225
Hier nu kefir met bessen, lekker man _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220932241
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:27 schreef Molo het volgende:

[..]
Waar is dit? :9~

Hier melanzane, lekker :9
En bubble tea toe want moest van kind hier :')
Pizza Beppe in Gouda, maar zit ook in o.a. Delft, DH, R'dam, A'dam en Utrecht. Dikke aanrader en je mag ook 1 pizza met meerdere delen. Handig als je een kleinere maag of kleine honger hebt.
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:00 schreef Kanaroe het volgende:
Dagje weg geweest met familie, en ergens geborreld met bittergarnituur. Top gyoza's!

Terug naar huis overvallen door honger een dorp ingereden en een pizza gehaald, New York Pizza vegetarisch.
Samen met mijn man op een bankje aan het water uit de doos gegeten
Forever young :P O+ :D
Leuk he, ook gedaan en niks mis mee. Met mooi weer op een bankje, uit de doos, geen gedoe en geen afwas :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zondag 31 mei 2026 @ 21:54:17 #237
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220932290
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:45 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
Pizza Beppe in Gouda, maar zit ook in o.a. Delft, DH, R'dam, A'dam en Utrecht. Dikke aanrader en je mag ook 1 pizza met meerdere delen. Handig als je een kleinere maag of kleine honger hebt.
[..]
Leuk he, ook gedaan en niks mis mee. Met mooi weer op een bankje, uit de doos, geen gedoe en geen afwas :)
Dank, ziet er top uit

Pizza delen, in een restaurant of op een bankje, klinkt allemaal zalig. Hou ik van *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220933245
koffie en water
eitje met spek, activia, sinaasappel

lunch
2 kaiserbroodjes met old amsterdam en een appel en ik denk dat ik even langs de snackbar ga vanmiddag :)
pi_220934185
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 19:12 schreef ondeugend het volgende:
Ik verbaas me iedere keer opnieuw over de kwaliteit van foto's gemaakt met de telefoon.

Souvlaki, tomatensalade met basilicumdressing en tzasiki
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik maak veel gebruik van de portretstand van mijn telefoon. En Snapseed om te editen, fijne gratis app. Afgelopen zaterdag wezen uiteten en deze foto's zijn ook gewoon met mijn mobiel geschoten. Thuis maak ik graag gebruik van mijn spiegelreflex. Maar ik vind fotografie, eten en koken, en de combinatie daarvan dan ook erg leuk.

Mout & Hout, Vessem (in de buurt van Eindhoven)








[ Bericht 2% gewijzigd door Molleman op 01-06-2026 09:36:44 ]
Bewust + Bourgondisch - Hier schrijf ik ik over koken en eten
pi_220934691
Oh ook nog bananenbrood en ijsjes in de koelkast op het werk.
En flessen appelsap en koekjes, er was blijkbaar een feestje hier geweest

Denk dat de snackbar niet nodig is.
  maandag 1 juni 2026 @ 11:00:48 #241
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_220934840
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:22 schreef Molleman het volgende:

[..]
Ik maak veel gebruik van de portretstand van mijn telefoon. En Snapseed om te editen, fijne gratis app. Afgelopen zaterdag wezen uiteten en deze foto's zijn ook gewoon met mijn mobiel geschoten. Thuis maak ik graag gebruik van mijn spiegelreflex. Maar ik vind fotografie, eten en koken, en de combinatie daarvan dan ook erg leuk.

Mout & Hout, Vessem (in de buurt van Eindhoven)
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Dat doe ik ook allemaal wel eens , maar in dit geval was het onbewerkt met erg mooi resultaat. Vind ik zelf :P
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_220934886
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:00 schreef ondeugend het volgende:

[..]
Dat doe ik ook allemaal wel eens , maar in dit geval was het onbewerkt met erg mooi resultaat. Vind ik zelf :P
Zeker, was mooi scherp zo direct uit de 'camera'. Heb zelf nog een mooie macro lens besteld zodat ik thuis nóg betere close ups kan maken ;)
Bewust + Bourgondisch - Hier schrijf ik ik over koken en eten
pi_220936340
https://www.hawawshi.nl/
Ik neem de rib eye hawashi met knoflook paddestoelen en de geroosterde aardappel salade

[ Bericht 28% gewijzigd door Karzai op 01-06-2026 16:25:00 ]
  maandag 1 juni 2026 @ 17:33:01 #244
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220936882
Kipsate met wat Turks brood en een salade
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 1 juni 2026 @ 17:33:27 #245
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_220936883
Chicken Tonight
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_220936966
Dit was lekker (ja ik eet op Nederlandse tijden, half zes _O- , heb de tijd en dan heb ik voor mijn gevoel een langere avond en dat vind ik fijn)

Broodjes met ei en ui en paprika en prei en knoflook
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 1 juni 2026 @ 18:25:30 #247
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220937206
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 17:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dit was lekker (ja ik eet op Nederlandse tijden, half zes _O- , heb de tijd en dan heb ik voor mijn gevoel een langere avond en dat vind ik fijn)

Broodjes met ei en ui en paprika en prei en knoflook
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heerlijk hoor!

Hier zo burrito's met gestoofd rundvlees in adobosaus met groenten, crème fraiche en kaas :9~
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220937213
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 18:25 schreef Molo het volgende:

[..]
Heerlijk hoor!

Hier zo burrito's met gestoofd rundvlees in adobosaus met groenten, crème fraiche en kaas :9~
Je bent nu wel een gevalletje baas boven baas :9
Klinkt super lekker wat jij kookt!

'k ga nu wel even adobosaus googlelen _O- deze barbaar heeft er nog nooit van gehoord :@

Edit: Omg die ga ik een keer proberen :9
  maandag 1 juni 2026 @ 18:33:59 #249
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220937244
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 18:27 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Je bent nu wel een gevalletje baas boven baas :9
Klinkt super lekker wat jij kookt!

'k ga nu wel even adobosaus googlelen _O- deze barbaar heeft er nog nooit van gehoord :@

Edit: Omg die ga ik een keer proberen :9
Er wordt voor me gekookt net, ik mag vooral geld aanleveren :+

Zo aan tafel :9

En ja, proberen, onwijs lekker, ook als je vega eet met gestoofde bonen en kaas erbij ofzo :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220937340
Vandaag asperges met repen zalm. Gebakken aardappels, krieleieren van onze eigene krielkippen en nog wat extra's.

Dat was smullen en smikkelen.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')