abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220849058
En doorrrrrkoken maar... :Y)

Met ons laatste bordje:
  woensdag 20 mei 2026 @ 18:31:06 #2
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220849121
Kip kerrie met rijst en kroepoek :9
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  woensdag 20 mei 2026 @ 18:42:01 #3
299769 SoS87
FC Utereg
pi_220849268
Ik ben goulash aan het maken, ruikt al lekker :)
  woensdag 20 mei 2026 @ 18:42:34 #4
299769 SoS87
FC Utereg
pi_220849277
Mijn drankje raden jullie nooit
  Moderator woensdag 20 mei 2026 @ 18:43:03 #5
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220849289
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 18:42 schreef SoS87 het volgende:
Mijn drankje raden jullie nooit
Repelsteeltje?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 20 mei 2026 @ 18:45:16 #6
299769 SoS87
FC Utereg
pi_220849334
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 18:43 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Repelsteeltje?
Godverdomme :P
  woensdag 20 mei 2026 @ 18:48:16 #7
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_220849387


Patat speciaal gemaakt van Gourmande aardappelen.
Hierbij nog een kalfskroket en toe aardbeien met slagroom.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_220849585
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 18:42 schreef SoS87 het volgende:
Mijn drankje raden jullie nooit
Pilsje natuurlijk B:)B
pi_220849641


Blikje tonijn, blikje mais en blikje kidneybonen. Snelle snack voor onderweg.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220850457
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 18:48 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]

Patat speciaal gemaakt van Gourmande aardappelen.
Hierbij nog een kalfskroket en toe aardbeien met slagroom.
Wow O+
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  woensdag 20 mei 2026 @ 21:11:59 #11
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_220850679
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 18:48 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]

Patat speciaal gemaakt van Gourmande aardappelen.
Hierbij nog een kalfskroket en toe aardbeien met slagroom.
Beste maaltijd sinds tijden hier _O_ _O_ _O_
pindazakje
pi_220850773
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 18:48 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]

Patat speciaal gemaakt van Gourmande aardappelen.
Hierbij nog een kalfskroket en toe aardbeien met slagroom.
Ziet er echt lekker uit :9
pi_220850824

Gehakt, komkommersalade en noedels met tahin en gochujang
  woensdag 20 mei 2026 @ 21:43:26 #14
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_220850900
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:25 schreef Magica het volgende:

[..]
Ziet er echt lekker uit :9
Dankjewel
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_220850953
Minifrikandellen
pi_220851754
pi_220853818
pi_220854564
vegetarische orzo in tomatensaus met kikkererwten en komkommer
pi_220854943
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 07:23 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Ontbijtbuffet O+
Fijne vakantie (vermoed ik)!
Dat bloemetje op je patat is wel lachen.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  donderdag 21 mei 2026 @ 14:57:00 #20
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220855083
Nu:

Zelfgemaakte romige aspergesoep.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 21 mei 2026 @ 14:59:36 #21
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220855094
Vanavond maak ik: gegrilde witte asperges, gebakken krielaardappeltjes, (gepocheerd) eitje en beenham met honing-mosterddressing, eerst langzaam gegaard in de sous-videbak en daarna kort nog even aangebakken. :Y)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220855233
Zalmcalzones van de visboer die hier op donderdag staat!
pi_220855941
Net een kop pompoensoep op, en straks een Whopper met kaas, die gehaald gaat worden door de heren disgenoten
pi_220856004
Vandaag een potje niets.

Heb geen trek, misschien vanavond nog een paar chocolaatjes maar verder nah... ff niet.. morgen weer! :Y
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_220856249
quote:
88s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:59 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik: gegrilde witte asperges, gebakken krielaardappeltjes, (gepocheerd) eitje en beenham met honing-mosterddressing, eerst langzaam gegaard in de sous-videbak en daarna kort nog even aangebakken. :Y)
  donderdag 21 mei 2026 @ 18:47:15 #26
370431 drakin
vurig typje
pi_220856305
Vag vandaag en warme stoofpeertjes met vanillevla toe.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_220858742
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:30 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
Ontbijtbuffet O+
Fijne vakantie (vermoed ik)!
Dat bloemetje op je patat is wel lachen.
Inderdaad ik heb even de zon opgezocht op Rhodos.
Dit hotel heeft een zeer uitgebreid buffet wat ik zelden gezien heb.
Ze doen hier ook niet aan zuinige porties op het eiland je moet hier Fft eetlust hebben om je bord leeg te krijgen.

Gisteren bij een Grieks restaurant geweest




[ Bericht 0% gewijzigd door Karzai op 22-05-2026 05:08:01 ]
pi_220860420
  vrijdag 22 mei 2026 @ 14:14:26 #29
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_220861202


Tomatensoep met melkbroodje met oude kaas.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_220861876
Lunch was een dikke snee speltbrood met 2 eieren, een sinaasappel en paar aardbeien.

En dit net, met M&M's pinda O+
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  vrijdag 22 mei 2026 @ 16:49:48 #31
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220861991
Straks kant&klare maaltijden van onze dorpsslager/traiteur.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 22 mei 2026 @ 17:28:04 #32
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220862201
Waar ik gisteren nog lunchte met een kardemombroodje in Kopenhagen, heb ik net een paar gyoza met varkensvlees achter mijn kiezen :9
Met oldskool Go Tan zoete chilisaus *O*

Straks de BBQ aanslingeren, entrecote en braadworst

Het leven is best goed *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 22 mei 2026 @ 17:50:01 #33
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220862303
Een eenvoudige broodmaaltijd
  vrijdag 22 mei 2026 @ 18:04:58 #34
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220862371
Aangezien ik weer totaal geen trek had in warm eten heb ik een salade gegeten. Met wat Engelse drop toe. Verder niks. :Y)
  vrijdag 22 mei 2026 @ 18:19:11 #35
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220862418
Boeren Schnitzel gegeten bij van der Valk, met champignons, kaas, bacon, patat, bloemkool en salade :9
Hele hap wel :D
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
pi_220862615
Varkenshaasje met parmaham, rabarber en salie, gefruite raapsteeltjes en in ganzenvet gegrilde aardappels. Lekker lekker lekker.P
pi_220862862

pi_220862950
Voorraadje macaroni gemaakt. Eet ik vanavond niet. Wat ik vanavond eet kom ik nog wel op terug.





Ready voor de freezer: Vier bakjes kant en klaar.
pi_220863199
Dit is gemaakt met Luncheon meat. Niet te vergelijken met de echte Amerikaanse Spam. Die had ik op de Antillen. De Antilliaanse eilanden hebben veel spullen van de Amerikanen. Spam is stukken beter dan Luncheon meat. Net zoals Hellman's mayonaise. Hier hebben ze er een rare draai aan gegeven, maar de echte Hellman's is stukken beter dan die we hier in Nederland kopen.

Aan de andere kant: De Amerikaanse kip. Die krijg je in bevroren dozen, drumstics. Maar die zitten vol met hormonen. Niet eten als man!
  vrijdag 22 mei 2026 @ 20:14:51 #40
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220863332
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 19:55 schreef -Sigaartje het volgende:
Dit is gemaakt met Luncheon meat. Niet te vergelijken met de echte Amerikaanse Spam. Die had ik op de Antillen. De Antilliaanse eilanden hebben veel spullen van de Amerikanen. Spam is stukken beter dan Luncheon meat. Net zoals Hellman's mayonaise. Hier hebben ze er een rare draai aan gegeven, maar de echte Hellman's is stukken beter dan die we hier in Nederland kopen.

Aan de andere kant: De Amerikaanse kip. Die krijg je in bevroren dozen, drumstics. Maar die zitten vol met hormonen. Niet eten als man!
Waarom zou je dat gebruikten dan? Of zit je nu met je Hollandse eieren en Verstegen in de VS?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220863352
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 20:14 schreef Molo het volgende:

[..]
Waarom zou je dat gebruikten dan? Of zit je nu met je Hollandse eieren en Verstegen in de VS?
Als je op de Antillen woont, zoals ik in de jaren 90, heb je niets anders. Nu zit AH daar, maar dat was vroeger niet zo. Wel mis ik heel erg die Amerikaanse spullen. Ok, ik kocht toen die Amerikaanse drumsticks en ik merkte dat ik als man borsten begon te krijgen. Dus afgelopen met de kip. Hier in Nederland zijn er Europese wetten die ze in Amerika niet hebben.
pi_220863489
Wij moesten op tijd ergens zijn dus aten we al vóór 5 uur.
Heb roti kip masala gemaakt met kouseband en spitskool roerbaksel en een gekookt eitje
Was weer heerlijk :9
pi_220863529
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 18:53 schreef NoCigar het volgende:
Varkenshaasje met parmaham, rabarber en salie, gefruite raapsteeltjes en in ganzenvet gegrilde aardappels. Lekker lekker lekker.P
Klinkt heerlijk inderdaad :9
Ik ben benieuwd hoe de rabarber en salie in het gerecht verwerkt waren?
pi_220863625
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 20:39 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
Klinkt heerlijk inderdaad :9
Ik ben benieuwd hoe de rabarber en salie in het gerecht verwerkt waren?
Het ligt op een bedje van op maat gesneden rabarber in een ovenschaal. En is ingesmeerd met een marinade van gevijzelde salie en knoflook. Plus nog wat losse blaadjes op de ham. Ik eet anders nooit varkenshaas, of rabarber.
https://www.thespruceeats(...)d-on-rhubarb-1808502
pi_220864024
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 20:51 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Het ligt op een bedje van op maat gesneden rabarber in een ovenschaal. En is ingesmeerd met een marinade van gevijzelde salie en knoflook. Plus nog wat losse blaadjes op de ham. Ik eet anders nooit varkenshaas, of rabarber.
https://www.thespruceeats(...)d-on-rhubarb-1808502
Dankjewel!
Rabarber staat hier ook nooit op het menu, interessant receptje
  vrijdag 22 mei 2026 @ 22:27:50 #46
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220864104
Ik vind rabarber heerlijk maar nog nooit op in een hartig gerecht

Hier nu Liuk van Lidl merk, prima ijsje maar dropstokje is veel te hard man _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220865278
pi_220865298
En er lopen hier natuurlijk echt overal katten




[ Bericht 41% gewijzigd door Karzai op 23-05-2026 08:38:49 ]
pi_220865841
Fijne vakantie @Karzai
Leuke foto's :)
pi_220865885
Frikandellen speciaal
  zaterdag 23 mei 2026 @ 10:50:18 #51
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_220866204


Lactosevrij joghurt met granaatappelpitjes, honing en een Mylatte.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
  zaterdag 23 mei 2026 @ 13:01:37 #52
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220867067
Vanavond voor het eerst dit jaar BBQ-en: vooraf kreeftenbisque, dan op de kleine kamado: kreeftenstaarten, langoustines, kippendij-saté, speklap, gemarineerde bloemkool op een stokkie en gegrilde little gems. Erbij satésaus, Oosterse (sesamolie, sojasaus, basterdsuiker, maizena) saus en een saus die ik gemaakt heb van de kreeften bisque. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220867146
quote:
88s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 13:01 schreef golfer het volgende:
Vanavond voor het eerst dit jaar BBQ-en: vooraf kreeftenbisque, dan op de kleine kamado: kreeftenstaarten, langoustines, kippendij-saté, speklap, gemarineerde bloemkool op een stokkie en gegrilde little gems. Erbij satésaus, Oosterse (sesamolie, sojasaus, basterdsuiker, maizena) saus en een saus die ik gemaakt heb van de kreeften bisque. :9
Zo, dat is even een goede bbq. Geniet ervan.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220867177
quote:
88s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 13:01 schreef golfer het volgende:
Vanavond voor het eerst dit jaar BBQ-en: vooraf kreeftenbisque, dan op de kleine kamado: kreeftenstaarten, langoustines, kippendij-saté, speklap, gemarineerde bloemkool op een stokkie en gegrilde little gems. Erbij satésaus, Oosterse (sesamolie, sojasaus, basterdsuiker, maizena) saus en een saus die ik gemaakt heb van de kreeften bisque. :9
Ooooh, wat een lekkere luxe bbq
Tikje jaloers hier, eet smakelijk samen :9
pi_220867361
OMAD van witte rijst, sardines in olijfolie, broccoli, huttenkaas, rijpe nectarines en perziken
  zaterdag 23 mei 2026 @ 13:44:52 #56
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220867382
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 13:41 schreef littlemindy het volgende:
OMAD van witte rijst, sardines in olijfolie, broccoli, huttenkaas, rijpe nectarines en perziken
Dat is samen één gerecht? :D
Hoeeee
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 23 mei 2026 @ 13:45:22 #57
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220867386
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 07:43 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Heerlijk genieten Karzaimeneer! Enjoy ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 23 mei 2026 @ 13:46:00 #58
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220867390
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 10:50 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]

Lactosevrij joghurt met granaatappelpitjes, honing en een Mylatte.
Nu heel benieuwd wat Mylatte is

Hier net bakje Griekse yoghurt met blauwe bessen en aardbeien op :9~
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220867455
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 13:44 schreef Molo het volgende:

[..]
Dat is samen één gerecht? :D
Hoeeee
Hoe niet?
Huttenkaas met fruit is een perfect dessert
  zaterdag 23 mei 2026 @ 14:39:04 #60
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220867798
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 13:54 schreef littlemindy het volgende:

[..]
Hoe niet?
Huttenkaas met fruit is een perfect dessert
Sardines erbij
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 23 mei 2026 @ 14:49:38 #61
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_220867887
Verkeerde 😎
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
  zaterdag 23 mei 2026 @ 14:50:46 #62
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_220867894
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 13:46 schreef Molo het volgende:

[..]
Nu heel benieuwd wat Mylatte is

Hier net bakje Griekse yoghurt met blauwe bessen en aardbeien op :9~
Een optie op mijn koffiemachine waarbij je zelf de hoeveelheid melk kan bepalen bij je espresso
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
  zaterdag 23 mei 2026 @ 15:53:44 #63
370431 drakin
vurig typje
pi_220868230
Aardbeien O+
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  zaterdag 23 mei 2026 @ 15:55:50 #64
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220868240
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 14:50 schreef Curiosity het volgende:

[..]
Een optie op mijn koffiemachine waarbij je zelf de hoeveelheid melk kan bepalen bij je espresso
Ahhhh

Zo ken ik iemand die op die manier een Sjaakaffee heeft als instelling _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 23 mei 2026 @ 16:12:59 #65
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_220868307
Arancini van de Italiaan :9
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
pi_220869502
quote:
88s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 13:01 schreef golfer het volgende:
Vanavond voor het eerst dit jaar BBQ-en: vooraf kreeftenbisque, dan op de kleine kamado: kreeftenstaarten, langoustines, kippendij-saté, speklap, gemarineerde bloemkool op een stokkie en gegrilde little gems. Erbij satésaus, Oosterse (sesamolie, sojasaus, basterdsuiker, maizena) saus en een saus die ik gemaakt heb van de kreeften bisque. :9






pi_220869571
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 14:39 schreef Molo het volgende:

[..]
Sardines erbij
Sardines met de broccoli en rijst uiteraard
pi_220869670
Frikadendellen met piccalilly
  zaterdag 23 mei 2026 @ 19:34:23 #69
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220870254
Varkenshaas in spekmantel, spitskoolsalade, tomaten en feta salade, rode bietjes en Tzaziki met heul veul knoflook.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 19:35:46 #70
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220870266
En zometeen lambadas met slagroom
pi_220870396
Kip masala in bladerdeegflapjes, bleekselderij en wortel en wilde perziken
Restverwerking O+ :9

  zaterdag 23 mei 2026 @ 19:53:22 #72
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220870420
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:24 schreef littlemindy het volgende:

[..]
Sardines met de broccoli en rijst uiteraard
Ja was me niet duidelijk, vandaar dus mijn vraag...
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 23 mei 2026 @ 19:54:31 #73
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220870437
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:51 schreef Kanaroe het volgende:
Kip masala in bladerdeegflapjes, bleekselderij en wortel en wilde perziken
Restverwerking O+ :9

[ link | afbeelding ]
Jammer van de bleekselderij, maar verder lekker man :P :9

Hier net fish and chips op, versgemaakt. Met Tomy remoulade :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220870657
Koffie en thee met een limoncello, koffie ijs met wat stukjes limoen als toet :9

pi_220870698
Camping macaroni in de maak :9~
pi_220871230
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:54 schreef Molo het volgende:

[..]
Jammer van de bleekselderij, maar verder lekker man :P :9

Hier net fish and chips op, versgemaakt. Met Tomy remoulade :9
Fish en chips, ook lekker :9
Thomy ken ik alleen de mayo van; die vind ik soms wel en soms niet lekker.
Lust jij geen bleekselderij? Jammer, tis zo lekker fris en gezond
pi_220871476
Kipcorns
pi_220871482
Flink aan het snacken @Moass
Moge het je welbekomen
pi_220871529
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:03 schreef Kanaroe het volgende:
Flink aan het snacken @:Moass
Moge het je welbekomen
O-)
  zaterdag 23 mei 2026 @ 23:08:21 #80
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220872171
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:37 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
Fish en chips, ook lekker :9
Thomy ken ik alleen de mayo van; die vind ik soms wel en soms niet lekker.
Lust jij geen bleekselderij? Jammer, tis zo lekker fris en gezond
Yes met een h idd. Ik vind de mayo met citroen lekker, de remoulade ook (moet je wel van vettige remoulade houden) en ook de mierikswortelsaus. De bearnaise van Thomy vind ik niet lekker
AH heeft de mayo tegenwoordig, voorheen nam ik vaak mee als ik jn Duitsland of Zwitserland was

En klopt, alleen gestoofd in de ragu of door de groentesoep wel lekker maar rauw vis ik het altijd uit gerechten als dat sociaal niet al the awkward is :+
Als het moet eet ik het wel hoor, heeft alleen niet mijn voorkeur. Koriander is en blijft de enige echte voedselhel :B
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220872190
Ja, ik ken het van deAH inderdaad.

Eens met de korianderhel
Helaasch, want ik wil graag alles lusten :D
pi_220873337
Koffie, de stroom is hier uitgevallen was net op tijd om een bakkie te kunnen zetten.

Maar de zon laat ons weer niet in de steek vandaag :)

pi_220873375
Glaasje gemeentepils dan maar. Gelukkig gisteren nog iets te eten gehaald voor op de hotelkamer.
Denk niet dat er straks een buffet voor ons klaar staat.
pi_220876102
Genoten van een bak met mango, meloen en aardbeien in de zon.
Later naar foodtruckfestival, kijken wat daar voor lekkers is :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220876193
Pizza
pi_220876232
Vanochtend toch nog ontbijtbuffet 10 uur gehad

Daarna naar het strand geweest om te zonnen en te zwemmen.
Daarna lunch pita gyros kip en Grieks pilsje

Nu tijd voor siesta
  zondag 24 mei 2026 @ 15:15:24 #87
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220877059
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:06 schreef Karzai het volgende:
Vanochtend toch nog ontbijtbuffet 10 uur gehad

Daarna naar het strand geweest om te zonnen en te zwemmen.
Daarna lunch pita gyros kip en Grieks pilsje

Nu tijd voor siesta
[ afbeelding ]
Hmmmmm
Ga je ook nog gegrolde octopus verorberen? :9~

Hier Buldak dumplings, my god wat zijn die pittig _O-
#hollander
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220877118
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:15 schreef Molo het volgende:

[..]
Hmmmmm
Ga je ook nog gegrolde octopus verorberen? :9~

Hier Buldak dumplings, my god wat zijn die pittig _O-
#hollander
Nou ik hebben oog laten vallen waar ze gegrilde sardientjes serveren
Er is hier wel veel keuze wat betreft.
pi_220877488
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:15 schreef Molo het volgende:

[..]
Hmmmmm
Ga je ook nog gegrolde octopus verorberen? :9~

Hier Buldak dumplings, my god wat zijn die pittig _O-
#hollander
Die zijn níét pittig haha :D
Wel lekker :)

Als soort lunch tosti kimchi gedeeld en ijsjes die gelijk smolten. Ferrero rocher en pure chocola.

Vanavond pokébowl met garnalen.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zondag 24 mei 2026 @ 16:01:05 #90
370431 drakin
vurig typje
pi_220877497
Zelfgemaakt ijs van dulce de leche
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  zondag 24 mei 2026 @ 16:15:16 #91
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220877575
Vanavond gril ik voor mijzelf een van gisteren overgebleven kreeftenstaart met ook nog wat overgebleven langoustinestaarten met daarbij patat van Friethoes en wat gemende meloensoorten. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 24 mei 2026 @ 16:16:48 #92
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220877588
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:23 schreef Karzai het volgende:

[..]
gegrilde sardientjes
Jummie, de lekkerste visbereiding vind ik
  zondag 24 mei 2026 @ 16:18:16 #93
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220877594
Rundvlees aan het stoven. Twijfel nog of ik er Chilli con Carne van maak
pi_220877641
Frikandellen met piccalilly
pi_220877659
quote:
2s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:27 schreef Moass het volgende:
Frikandellen met piccalilly
Moeten we een inzamelingsactie voor je gaan houden?
pi_220877662
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:30 schreef Karzai het volgende:

[..]
Moeten we een inzamelingsactie voor je gaan houden?
Voor meer frikandellen? ^O^
pi_220877711
quote:
2s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:31 schreef Moass het volgende:

[..]
Voor meer frikandellen? ^O^
Okay ik zet morgen een pallet frikadellen van de aldi bij je voor de deur
Dm je adres maar even
pi_220878526
Don't feed the troll ;)
  zondag 24 mei 2026 @ 18:44:09 #99
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220878649
quote:
88s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:15 schreef golfer het volgende:
Vanavond gril ik voor mijzelf een van gisteren overgebleven kreeftenstaart met ook nog wat overgebleven langoustinestaarten met daarbij patat van Friethoes en wat gemende meloensoorten. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 24 mei 2026 @ 20:21:24 #100
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220879416
Uiteindelijk is het Chili con mucho carne geworden met arabisch plat brood (geen zin tortillas te maken) zure room, kaas en extra halapigno pepers.
pi_220879433
Ben ook ergens anders beland
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')