Zo, dat is even een goede bbq. Geniet ervan.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:01 schreef golfer het volgende:
Vanavond voor het eerst dit jaar BBQ-en: vooraf kreeftenbisque, dan op de kleine kamado: kreeftenstaarten, langoustines, kippendij-saté, speklap, gemarineerde bloemkool op een stokkie en gegrilde little gems. Erbij satésaus, Oosterse (sesamolie, sojasaus, basterdsuiker, maizena) saus en een saus die ik gemaakt heb van de kreeften bisque.![]()
Ooooh, wat een lekkere luxe bbqquote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:01 schreef golfer het volgende:
Vanavond voor het eerst dit jaar BBQ-en: vooraf kreeftenbisque, dan op de kleine kamado: kreeftenstaarten, langoustines, kippendij-saté, speklap, gemarineerde bloemkool op een stokkie en gegrilde little gems. Erbij satésaus, Oosterse (sesamolie, sojasaus, basterdsuiker, maizena) saus en een saus die ik gemaakt heb van de kreeften bisque.![]()
Dat is samen één gerecht?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:41 schreef littlemindy het volgende:
OMAD van witte rijst, sardines in olijfolie, broccoli, huttenkaas, rijpe nectarines en perziken
Heerlijk genieten Karzaimeneer! Enjoyquote:
Nu heel benieuwd wat Mylatte isquote:Op zaterdag 23 mei 2026 10:50 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Lactosevrij joghurt met granaatappelpitjes, honing en een Mylatte.
Sardines erbijquote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:54 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Hoe niet?
Huttenkaas met fruit is een perfect dessert
Een optie op mijn koffiemachine waarbij je zelf de hoeveelheid melk kan bepalen bij je espressoquote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Nu heel benieuwd wat Mylatte is
Hier net bakje Griekse yoghurt met blauwe bessen en aardbeien op
Ahhhhquote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:50 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Een optie op mijn koffiemachine waarbij je zelf de hoeveelheid melk kan bepalen bij je espresso
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:01 schreef golfer het volgende:
Vanavond voor het eerst dit jaar BBQ-en: vooraf kreeftenbisque, dan op de kleine kamado: kreeftenstaarten, langoustines, kippendij-saté, speklap, gemarineerde bloemkool op een stokkie en gegrilde little gems. Erbij satésaus, Oosterse (sesamolie, sojasaus, basterdsuiker, maizena) saus en een saus die ik gemaakt heb van de kreeften bisque.![]()
Ja was me niet duidelijk, vandaar dus mijn vraag...quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:24 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Sardines met de broccoli en rijst uiteraard
Jammer van de bleekselderij, maar verder lekker manquote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:51 schreef Kanaroe het volgende:
Kip masala in bladerdeegflapjes, bleekselderij en wortel en wilde perziken
Restverwerking![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |