Zo, dat is even een goede bbq. Geniet ervan.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:01 schreef golfer het volgende:
Vanavond voor het eerst dit jaar BBQ-en: vooraf kreeftenbisque, dan op de kleine kamado: kreeftenstaarten, langoustines, kippendij-saté, speklap, gemarineerde bloemkool op een stokkie en gegrilde little gems. Erbij satésaus, Oosterse (sesamolie, sojasaus, basterdsuiker, maizena) saus en een saus die ik gemaakt heb van de kreeften bisque.![]()
Ooooh, wat een lekkere luxe bbqquote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:01 schreef golfer het volgende:
Vanavond voor het eerst dit jaar BBQ-en: vooraf kreeftenbisque, dan op de kleine kamado: kreeftenstaarten, langoustines, kippendij-saté, speklap, gemarineerde bloemkool op een stokkie en gegrilde little gems. Erbij satésaus, Oosterse (sesamolie, sojasaus, basterdsuiker, maizena) saus en een saus die ik gemaakt heb van de kreeften bisque.![]()
Dat is samen één gerecht?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:41 schreef littlemindy het volgende:
OMAD van witte rijst, sardines in olijfolie, broccoli, huttenkaas, rijpe nectarines en perziken
Heerlijk genieten Karzaimeneer! Enjoyquote:
Nu heel benieuwd wat Mylatte isquote:Op zaterdag 23 mei 2026 10:50 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Lactosevrij joghurt met granaatappelpitjes, honing en een Mylatte.
Sardines erbijquote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:54 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Hoe niet?
Huttenkaas met fruit is een perfect dessert
Een optie op mijn koffiemachine waarbij je zelf de hoeveelheid melk kan bepalen bij je espressoquote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Nu heel benieuwd wat Mylatte is
Hier net bakje Griekse yoghurt met blauwe bessen en aardbeien op
Ahhhhquote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:50 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Een optie op mijn koffiemachine waarbij je zelf de hoeveelheid melk kan bepalen bij je espresso
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:01 schreef golfer het volgende:
Vanavond voor het eerst dit jaar BBQ-en: vooraf kreeftenbisque, dan op de kleine kamado: kreeftenstaarten, langoustines, kippendij-saté, speklap, gemarineerde bloemkool op een stokkie en gegrilde little gems. Erbij satésaus, Oosterse (sesamolie, sojasaus, basterdsuiker, maizena) saus en een saus die ik gemaakt heb van de kreeften bisque.![]()
Ja was me niet duidelijk, vandaar dus mijn vraag...quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:24 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Sardines met de broccoli en rijst uiteraard
Jammer van de bleekselderij, maar verder lekker manquote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:51 schreef Kanaroe het volgende:
Kip masala in bladerdeegflapjes, bleekselderij en wortel en wilde perziken
Restverwerking![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
Fish en chips, ook lekkerquote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Jammer van de bleekselderij, maar verder lekker man![]()
Hier net fish and chips op, versgemaakt. Met Tomy remoulade
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:03 schreef Kanaroe het volgende:
Flink aan het snacken @:Moass
Moge het je welbekomen
Yes met een h idd. Ik vind de mayo met citroen lekker, de remoulade ook (moet je wel van vettige remoulade houden) en ook de mierikswortelsaus. De bearnaise van Thomy vind ik niet lekkerquote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:37 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Fish en chips, ook lekker![]()
Thomy ken ik alleen de mayo van; die vind ik soms wel en soms niet lekker.
Lust jij geen bleekselderij? Jammer, tis zo lekker fris en gezond
Hmmmmmquote:Op zondag 24 mei 2026 14:06 schreef Karzai het volgende:
Vanochtend toch nog ontbijtbuffet 10 uur gehad
Daarna naar het strand geweest om te zonnen en te zwemmen.
Daarna lunch pita gyros kip en Grieks pilsje
Nu tijd voor siesta
[ afbeelding ]
Nou ik hebben oog laten vallen waar ze gegrilde sardientjes serverenquote:Op zondag 24 mei 2026 15:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Hmmmmm
Ga je ook nog gegrolde octopus verorberen?![]()
Hier Buldak dumplings, my god wat zijn die pittig![]()
#hollander
Die zijn níét pittig hahaquote:Op zondag 24 mei 2026 15:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Hmmmmm
Ga je ook nog gegrolde octopus verorberen?![]()
Hier Buldak dumplings, my god wat zijn die pittig![]()
#hollander
Voor meer frikandellen?quote:Op zondag 24 mei 2026 16:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
Moeten we een inzamelingsactie voor je gaan houden?
Okay ik zet morgen een pallet frikadellen van de aldi bij je voor de deurquote:
quote:Op zondag 24 mei 2026 16:15 schreef golfer het volgende:
Vanavond gril ik voor mijzelf een van gisteren overgebleven kreeftenstaart met ook nog wat overgebleven langoustinestaarten met daarbij patat van Friethoes en wat gemende meloensoorten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |