abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 mei 2026 @ 10:50:18 #51
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_220866204


Lactosevrij joghurt met granaatappelpitjes, honing en een Mylatte.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
  zaterdag 23 mei 2026 @ 13:01:37 #52
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220867067
Vanavond voor het eerst dit jaar BBQ-en: vooraf kreeftenbisque, dan op de kleine kamado: kreeftenstaarten, langoustines, kippendij-saté, speklap, gemarineerde bloemkool op een stokkie en gegrilde little gems. Erbij satésaus, Oosterse (sesamolie, sojasaus, basterdsuiker, maizena) saus en een saus die ik gemaakt heb van de kreeften bisque. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220867146
quote:
88s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 13:01 schreef golfer het volgende:
Vanavond voor het eerst dit jaar BBQ-en: vooraf kreeftenbisque, dan op de kleine kamado: kreeftenstaarten, langoustines, kippendij-saté, speklap, gemarineerde bloemkool op een stokkie en gegrilde little gems. Erbij satésaus, Oosterse (sesamolie, sojasaus, basterdsuiker, maizena) saus en een saus die ik gemaakt heb van de kreeften bisque. :9
Zo, dat is even een goede bbq. Geniet ervan.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220867177
quote:
88s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 13:01 schreef golfer het volgende:
Vanavond voor het eerst dit jaar BBQ-en: vooraf kreeftenbisque, dan op de kleine kamado: kreeftenstaarten, langoustines, kippendij-saté, speklap, gemarineerde bloemkool op een stokkie en gegrilde little gems. Erbij satésaus, Oosterse (sesamolie, sojasaus, basterdsuiker, maizena) saus en een saus die ik gemaakt heb van de kreeften bisque. :9
Ooooh, wat een lekkere luxe bbq
Tikje jaloers hier, eet smakelijk samen :9
pi_220867361
OMAD van witte rijst, sardines in olijfolie, broccoli, huttenkaas, rijpe nectarines en perziken
  zaterdag 23 mei 2026 @ 13:44:52 #56
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220867382
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 13:41 schreef littlemindy het volgende:
OMAD van witte rijst, sardines in olijfolie, broccoli, huttenkaas, rijpe nectarines en perziken
Dat is samen één gerecht? :D
Hoeeee
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 23 mei 2026 @ 13:45:22 #57
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220867386
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 07:43 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Heerlijk genieten Karzaimeneer! Enjoy ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 23 mei 2026 @ 13:46:00 #58
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220867390
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 10:50 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]

Lactosevrij joghurt met granaatappelpitjes, honing en een Mylatte.
Nu heel benieuwd wat Mylatte is

Hier net bakje Griekse yoghurt met blauwe bessen en aardbeien op :9~
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220867455
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 13:44 schreef Molo het volgende:

[..]
Dat is samen één gerecht? :D
Hoeeee
Hoe niet?
Huttenkaas met fruit is een perfect dessert
  zaterdag 23 mei 2026 @ 14:39:04 #60
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220867798
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 13:54 schreef littlemindy het volgende:

[..]
Hoe niet?
Huttenkaas met fruit is een perfect dessert
Sardines erbij
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 23 mei 2026 @ 14:49:38 #61
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_220867887
Verkeerde 😎
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
  zaterdag 23 mei 2026 @ 14:50:46 #62
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_220867894
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 13:46 schreef Molo het volgende:

[..]
Nu heel benieuwd wat Mylatte is

Hier net bakje Griekse yoghurt met blauwe bessen en aardbeien op :9~
Een optie op mijn koffiemachine waarbij je zelf de hoeveelheid melk kan bepalen bij je espresso
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
  zaterdag 23 mei 2026 @ 15:53:44 #63
370431 drakin
vurig typje
pi_220868230
Aardbeien O+
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  zaterdag 23 mei 2026 @ 15:55:50 #64
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220868240
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 14:50 schreef Curiosity het volgende:

[..]
Een optie op mijn koffiemachine waarbij je zelf de hoeveelheid melk kan bepalen bij je espresso
Ahhhh

Zo ken ik iemand die op die manier een Sjaakaffee heeft als instelling _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 23 mei 2026 @ 16:12:59 #65
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_220868307
Arancini van de Italiaan :9
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
pi_220869502
quote:
88s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 13:01 schreef golfer het volgende:
Vanavond voor het eerst dit jaar BBQ-en: vooraf kreeftenbisque, dan op de kleine kamado: kreeftenstaarten, langoustines, kippendij-saté, speklap, gemarineerde bloemkool op een stokkie en gegrilde little gems. Erbij satésaus, Oosterse (sesamolie, sojasaus, basterdsuiker, maizena) saus en een saus die ik gemaakt heb van de kreeften bisque. :9






pi_220869571
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 14:39 schreef Molo het volgende:

[..]
Sardines erbij
Sardines met de broccoli en rijst uiteraard
pi_220869670
Frikadendellen met piccalilly
  zaterdag 23 mei 2026 @ 19:34:23 #69
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220870254
Varkenshaas in spekmantel, spitskoolsalade, tomaten en feta salade, rode bietjes en Tzaziki met heul veul knoflook.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 19:35:46 #70
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220870266
En zometeen lambadas met slagroom
pi_220870396
Kip masala in bladerdeegflapjes, bleekselderij en wortel en wilde perziken
Restverwerking O+ :9

  zaterdag 23 mei 2026 @ 19:53:22 #72
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220870420
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:24 schreef littlemindy het volgende:

[..]
Sardines met de broccoli en rijst uiteraard
Ja was me niet duidelijk, vandaar dus mijn vraag...
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 23 mei 2026 @ 19:54:31 #73
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220870437
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:51 schreef Kanaroe het volgende:
Kip masala in bladerdeegflapjes, bleekselderij en wortel en wilde perziken
Restverwerking O+ :9

[ link | afbeelding ]
Jammer van de bleekselderij, maar verder lekker man :P :9

Hier net fish and chips op, versgemaakt. Met Tomy remoulade :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220870657
Koffie en thee met een limoncello, koffie ijs met wat stukjes limoen als toet :9

pi_220870698
Camping macaroni in de maak :9~
pi_220871230
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:54 schreef Molo het volgende:

[..]
Jammer van de bleekselderij, maar verder lekker man :P :9

Hier net fish and chips op, versgemaakt. Met Tomy remoulade :9
Fish en chips, ook lekker :9
Thomy ken ik alleen de mayo van; die vind ik soms wel en soms niet lekker.
Lust jij geen bleekselderij? Jammer, tis zo lekker fris en gezond
pi_220871476
Kipcorns
pi_220871482
Flink aan het snacken @Moass
Moge het je welbekomen
pi_220871529
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:03 schreef Kanaroe het volgende:
Flink aan het snacken @:Moass
Moge het je welbekomen
O-)
  zaterdag 23 mei 2026 @ 23:08:21 #80
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220872171
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:37 schreef Kanaroe het volgende:

[..]
Fish en chips, ook lekker :9
Thomy ken ik alleen de mayo van; die vind ik soms wel en soms niet lekker.
Lust jij geen bleekselderij? Jammer, tis zo lekker fris en gezond
Yes met een h idd. Ik vind de mayo met citroen lekker, de remoulade ook (moet je wel van vettige remoulade houden) en ook de mierikswortelsaus. De bearnaise van Thomy vind ik niet lekker
AH heeft de mayo tegenwoordig, voorheen nam ik vaak mee als ik jn Duitsland of Zwitserland was

En klopt, alleen gestoofd in de ragu of door de groentesoep wel lekker maar rauw vis ik het altijd uit gerechten als dat sociaal niet al the awkward is :+
Als het moet eet ik het wel hoor, heeft alleen niet mijn voorkeur. Koriander is en blijft de enige echte voedselhel :B
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220872190
Ja, ik ken het van deAH inderdaad.

Eens met de korianderhel
Helaasch, want ik wil graag alles lusten :D
pi_220873337
Koffie, de stroom is hier uitgevallen was net op tijd om een bakkie te kunnen zetten.

Maar de zon laat ons weer niet in de steek vandaag :)

pi_220873375
Glaasje gemeentepils dan maar. Gelukkig gisteren nog iets te eten gehaald voor op de hotelkamer.
Denk niet dat er straks een buffet voor ons klaar staat.
pi_220876102
Genoten van een bak met mango, meloen en aardbeien in de zon.
Later naar foodtruckfestival, kijken wat daar voor lekkers is :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220876193
Pizza
pi_220876232
Vanochtend toch nog ontbijtbuffet 10 uur gehad

Daarna naar het strand geweest om te zonnen en te zwemmen.
Daarna lunch pita gyros kip en Grieks pilsje

Nu tijd voor siesta
  zondag 24 mei 2026 @ 15:15:24 #87
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220877059
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:06 schreef Karzai het volgende:
Vanochtend toch nog ontbijtbuffet 10 uur gehad

Daarna naar het strand geweest om te zonnen en te zwemmen.
Daarna lunch pita gyros kip en Grieks pilsje

Nu tijd voor siesta
[ afbeelding ]
Hmmmmm
Ga je ook nog gegrolde octopus verorberen? :9~

Hier Buldak dumplings, my god wat zijn die pittig _O-
#hollander
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220877118
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:15 schreef Molo het volgende:

[..]
Hmmmmm
Ga je ook nog gegrolde octopus verorberen? :9~

Hier Buldak dumplings, my god wat zijn die pittig _O-
#hollander
Nou ik hebben oog laten vallen waar ze gegrilde sardientjes serveren
Er is hier wel veel keuze wat betreft.
pi_220877488
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:15 schreef Molo het volgende:

[..]
Hmmmmm
Ga je ook nog gegrolde octopus verorberen? :9~

Hier Buldak dumplings, my god wat zijn die pittig _O-
#hollander
Die zijn níét pittig haha :D
Wel lekker :)

Als soort lunch tosti kimchi gedeeld en ijsjes die gelijk smolten. Ferrero rocher en pure chocola.

Vanavond pokébowl met garnalen.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zondag 24 mei 2026 @ 16:01:05 #90
370431 drakin
vurig typje
pi_220877497
Zelfgemaakt ijs van dulce de leche
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  zondag 24 mei 2026 @ 16:15:16 #91
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220877575
Vanavond gril ik voor mijzelf een van gisteren overgebleven kreeftenstaart met ook nog wat overgebleven langoustinestaarten met daarbij patat van Friethoes en wat gemende meloensoorten. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 24 mei 2026 @ 16:16:48 #92
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220877588
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 15:23 schreef Karzai het volgende:

[..]
gegrilde sardientjes
Jummie, de lekkerste visbereiding vind ik
  zondag 24 mei 2026 @ 16:18:16 #93
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220877594
Rundvlees aan het stoven. Twijfel nog of ik er Chilli con Carne van maak
pi_220877641
Frikandellen met piccalilly
pi_220877659
quote:
2s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:27 schreef Moass het volgende:
Frikandellen met piccalilly
Moeten we een inzamelingsactie voor je gaan houden?
pi_220877662
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:30 schreef Karzai het volgende:

[..]
Moeten we een inzamelingsactie voor je gaan houden?
Voor meer frikandellen? ^O^
pi_220877711
quote:
2s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:31 schreef Moass het volgende:

[..]
Voor meer frikandellen? ^O^
Okay ik zet morgen een pallet frikadellen van de aldi bij je voor de deur
Dm je adres maar even
pi_220878526
Don't feed the troll ;)
  zondag 24 mei 2026 @ 18:44:09 #99
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220878649
quote:
88s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:15 schreef golfer het volgende:
Vanavond gril ik voor mijzelf een van gisteren overgebleven kreeftenstaart met ook nog wat overgebleven langoustinestaarten met daarbij patat van Friethoes en wat gemende meloensoorten. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 24 mei 2026 @ 20:21:24 #100
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220879416
Uiteindelijk is het Chili con mucho carne geworden met arabisch plat brood (geen zin tortillas te maken) zure room, kaas en extra halapigno pepers.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')