Fish en chips, ook lekkerquote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Jammer van de bleekselderij, maar verder lekker man![]()
Hier net fish and chips op, versgemaakt. Met Tomy remoulade
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:03 schreef Kanaroe het volgende:
Flink aan het snacken @:Moass
Moge het je welbekomen
Yes met een h idd. Ik vind de mayo met citroen lekker, de remoulade ook (moet je wel van vettige remoulade houden) en ook de mierikswortelsaus. De bearnaise van Thomy vind ik niet lekkerquote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:37 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Fish en chips, ook lekker![]()
Thomy ken ik alleen de mayo van; die vind ik soms wel en soms niet lekker.
Lust jij geen bleekselderij? Jammer, tis zo lekker fris en gezond
Hmmmmmquote:Op zondag 24 mei 2026 14:06 schreef Karzai het volgende:
Vanochtend toch nog ontbijtbuffet 10 uur gehad
Daarna naar het strand geweest om te zonnen en te zwemmen.
Daarna lunch pita gyros kip en Grieks pilsje
Nu tijd voor siesta
[ afbeelding ]
Nou ik hebben oog laten vallen waar ze gegrilde sardientjes serverenquote:Op zondag 24 mei 2026 15:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Hmmmmm
Ga je ook nog gegrolde octopus verorberen?![]()
Hier Buldak dumplings, my god wat zijn die pittig![]()
#hollander
Die zijn níét pittig hahaquote:Op zondag 24 mei 2026 15:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Hmmmmm
Ga je ook nog gegrolde octopus verorberen?![]()
Hier Buldak dumplings, my god wat zijn die pittig![]()
#hollander
Voor meer frikandellen?quote:Op zondag 24 mei 2026 16:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
Moeten we een inzamelingsactie voor je gaan houden?
Okay ik zet morgen een pallet frikadellen van de aldi bij je voor de deurquote:
quote:Op zondag 24 mei 2026 16:15 schreef golfer het volgende:
Vanavond gril ik voor mijzelf een van gisteren overgebleven kreeftenstaart met ook nog wat overgebleven langoustinestaarten met daarbij patat van Friethoes en wat gemende meloensoorten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |