abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport maandag 18 mei 2026 @ 23:13:37 #101
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220836406
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 23:08 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Mooi, die houden we erin :P
Ik zal nu gewoon dagelijks de koudste uitschieter met jou delen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220836505
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 23:13 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik zal nu gewoon dagelijks de koudste uitschieter met jou delen.
Wat is dit toch een verschrikkelijk warm bad.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 18 mei 2026 @ 23:58:40 #103
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_220836547
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 20:26 schreef Felagund het volgende:

[..]
Altijd tegen jou, bij het trainen viel wel alles.
Nogal ja -O-

quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 20:31 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Wow jij woont echt echt noordelijk. :)
Ja alleen geeft buienradar Aalsum aan ivp Dokkum :')

quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 20:32 schreef DemonRage het volgende:

[..]
Doe mij maar een MCS in de vroege nacht met zo'n heerlijke, langdurige bliksemshow. Zoëentje die volgt op Spaansepluim-hitte die 's avonds blijft hangen tot het onweer er is. Zulke heb ik al lang niet meer gezien.
Dan moeten we aardig tijdje terug in de tijd voor een deftige MCS :D
  dinsdag 19 mei 2026 @ 07:02:59 #104
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220836837
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 23:07 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Ja ik zal me regelmatig een hoopje as voelen komende tijd. Gelukkig gaan we alweer richting de herfst *O* :+
Zijn amper uit de herfst afgelopen 3 weken was het herfst
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220836862
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 07:02 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Zijn amper uit de herfst afgelopen 3 weken was het herfst
De regen was jammer, de temperaturen perfect :P
  dinsdag 19 mei 2026 @ 08:41:30 #106
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220837134
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 23:07 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Ja ik zal me regelmatig een hoopje as voelen komende tijd. Gelukkig gaan we alweer richting de herfst *O* :+
Kan een van die landgoed knechten, jou niet de hele dag volgen met een parasol?

pi_220837263
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 08:41 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Kan een van die landgoed knechten, jou niet de hele dag volgen met een parasol?

[ afbeelding ]
En een ander wapperen met zo'n groot blad. ^O^
  Redactie Frontpage dinsdag 19 mei 2026 @ 09:00:02 #108
381571 crew  Stephan5
Primusch
pi_220837390
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 23:07 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Ja ik zal me regelmatig een hoopje as voelen komende tijd. Gelukkig gaan we alweer richting de herfst *O* :+
Doe mij een lol. Ik heb juist een bloedhekel aan kou, donker en winter.. Eerst volop zomer graag, met onweer. :Y
Ik hou niet van klussers. Boren, timmeren en schuren is uit den boze.
  Moderator dinsdag 19 mei 2026 @ 09:06:08 #109
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220837469
Vanmiddag de mams ophalen van de aeropuerto.

Komt van het Siberische Enkhuizen waar het al twee weken 13 graden ofzo is naar 31 graden hier vanmiddag.

pi_220837514
Hebben we er zin in?

Icon laat voor het zuiden 30 graden zien op zaterdag.

v
  dinsdag 19 mei 2026 @ 09:18:41 #111
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220837525
quote:
4s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 09:16 schreef 12Beaufort het volgende:
Hebben we er zin in?

Icon laat voor het zuiden 30 graden zien op zaterdag.

[ afbeelding ]
Kan je je op kleden :7

Zondag alweer stuk minder

Het is altijd beter dan 10-12

[ Bericht 2% gewijzigd door INViCTuS op 19-05-2026 09:24:32 ]
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220837658
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 09:18 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Kan je je op kleden :7

Zondag alweer stuk minder

Het is altijd beter dan 10-12
Zondag een kleine terugval, maar nog steeds ruim boven de 20 graden.
De wind draait dan en komt uit het noorden.

Maar de pluim ziet er wel weer goed uit denk ik.
v
  dinsdag 19 mei 2026 @ 09:53:05 #113
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220837777
quote:
4s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 09:16 schreef 12Beaufort het volgende:
Hebben we er zin in?

Icon laat voor het zuiden 30 graden zien op zaterdag.

[ afbeelding ]
Bloedhitte :X
pi_220837885
En de nieuwe pluim. Met het gemiddelde bijna een week lang rond de 25 graden. 8-)

v
pi_220838053
quote:
4s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 09:16 schreef 12Beaufort het volgende:
Hebben we er zin in?

Icon laat voor het zuiden 30 graden zien op zaterdag.

[ afbeelding ]
Icon kan de pot op. :(
pi_220838069
quote:
4s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 10:18 schreef 12Beaufort het volgende:
En de nieuwe pluim. Met het gemiddelde bijna een week lang rond de 25 graden. 8-)

[ afbeelding ]
Kijk, dat rode lijntje gaat de rest nog wat mee omlaag trekken. Toch? Toch? ;(
pi_220838249
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 10:37 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Icon kan de pot op. :(
Je doet er niks aan :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 10:38 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Kijk, dat rode lijntje gaat de rest nog wat mee omlaag trekken. Toch? Toch? ;(
Zou zo kunnen dat die noordelijke wind wat hardnekkig gaat worden, maar dat lijkt mij dan vooral in het noorden te zijn. Het blijft even afwachten wat de kaarten de komende dagen laten zien.
v
  dinsdag 19 mei 2026 @ 10:54:17 #118
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220838266
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 10:38 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Kijk, dat rode lijntje gaat de rest nog wat mee omlaag trekken. Toch? Toch? ;(
Liever niet, komt er eindelijk een beetje temperatuur in!
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  dinsdag 19 mei 2026 @ 15:13:06 #119
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220840162
*O* *O*

twitter
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  dinsdag 19 mei 2026 @ 15:27:17 #120
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_220840294
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 15:13 schreef INViCTuS het volgende:
*O* *O*

[ x ]
JUICHEN
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 19 mei 2026 @ 17:21:18 #121
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_220841217
quote:
4s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 09:16 schreef 12Beaufort het volgende:
Hebben we er zin in?

Icon laat voor het zuiden 30 graden zien op zaterdag.

[ afbeelding ]
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
pi_220841724
Als je nu naar buiten kijkt is het volop herfst hier en is het lastig voor te stellen dat we over twee dagen vol de zomer in knallen
Zonder wrijving geen glans
  dinsdag 19 mei 2026 @ 18:33:56 #123
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220841773
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 18:27 schreef Haags het volgende:
Als je nu naar buiten kijkt is het volop herfst hier en is het lastig voor te stellen dat we over twee dagen vol de zomer in knallen
Dat is het al bijna 3 weken. Weekend gelukkig stukken beter
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220841780
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 18:33 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Dat is het al bijna 3 weken. Weekend gelukkig stukken beter
Overdrijven is ook een vak hoor :D

Ik vond het oprecht meevallen hier afgelopen weken. Soms een buitje, ach ja hoort erbij. Maar ook gewoon heel veel zon gezien.
Zonder wrijving geen glans
pi_220841851
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 18:27 schreef Haags het volgende:
Als je nu naar buiten kijkt is het volop herfst hier en is het lastig voor te stellen dat we over twee dagen vol de zomer in knallen
Ben vooral eens benieuwd hoelang we blijven knallen in de zomerse temperaturen. Wordt het een week lekker, of schakelen de weergoden nu door
  dinsdag 19 mei 2026 @ 18:58:35 #126
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220841925
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 18:35 schreef Haags het volgende:

[..]
Overdrijven is ook een vak hoor :D

Ik vond het oprecht meevallen hier afgelopen weken. Soms een buitje, ach ja hoort erbij. Maar ook gewoon heel veel zon gezien.
Nou, hier toch wel een 60-70 mm opgevangen de afgelopen 3 weken en het was echt vaak fris/koud.

Wel mooie buffer om paar weken droog weer te kunnen hebben
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  dinsdag 19 mei 2026 @ 19:29:53 #127
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220842172
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 19:40 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
Ach en wee, wat lijkt het alweer lang geleden... vakantie.

Ik mis vakantie :)
Ja ik ook! #duurtlang :D
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  dinsdag 19 mei 2026 @ 19:30:28 #128
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220842181
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 18:47 schreef cinderloom het volgende:

[..]
Ben vooral eens benieuwd hoelang we blijven knallen in de zomerse temperaturen. Wordt het een week lekker, of schakelen de weergoden nu door
Vast het laatste :P blijft Nederland he.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 19 mei 2026 @ 20:26:53 #129
862 Arcee
Look closer
pi_220842945
quote:
4s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 09:16 schreef 12Beaufort het volgende:
Hebben we er zin in?
Hell yeah. 8-)
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 19 mei 2026 @ 20:28:56 #130
284411 crew  heywoodu
pi_220842974
quote:
4s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 09:16 schreef 12Beaufort het volgende:
Hebben we er zin in?

Icon laat voor het zuiden 30 graden zien op zaterdag.

[ afbeelding ]
Zelden zo opgezien tegen een weekeinde _O-

Blij dat maandag een vrije dag is in elk geval, hoef ik de deur niet uit.

Vriendin gaat naar Brazilië, ik wilde niet mee want warm (kon verder ook niet, maar goed), is het daar zo bijna 10 graden koeler _O- :'(
pi_220842996
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 20:28 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Zelden zo opgezien tegen een weekeinde _O-

Dit weekend of volgend weekend? 8-)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 19 mei 2026 @ 20:31:13 #132
284411 crew  heywoodu
pi_220843008
quote:
12s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 20:30 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Dit weekend of volgend weekend? 8-)
Volgend weekend. Dus 23 en 24 mei.
pi_220843021
quote:
6s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 20:31 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Volgend weekend. Dus 23 en 24 mei.
:D Akkoord.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 20:54:43 #134
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220843213
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 20:28 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Zelden zo opgezien tegen een weekeinde _O-

Blij dat maandag een vrije dag is in elk geval, hoef ik de deur niet uit.

Vriendin gaat naar Brazilië, ik wilde niet mee want warm (kon verder ook niet, maar goed), is het daar zo bijna 10 graden koeler _O- :'(
Gevalletje karma ofzo? :P :'( :D
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 19 mei 2026 @ 21:28:25 #135
284411 crew  heywoodu
pi_220843456
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 20:54 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Gevalletje karma ofzo? :P :'( :D
Wie weet, we zijn nu in elk geval allebei jaloers op elkaar.
pi_220843474
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 15:13 schreef INViCTuS het volgende:
*O* *O*

[ x ]
Alles of niets.

Ik klaag zachtjes klaag niet. Beter dan het absolute schijtweer dat we de laatste tijd hebben, maar toch.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:38:06 #137
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220843537
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 20:28 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Zelden zo opgezien tegen een weekeinde _O-

Blij dat maandag een vrije dag is in elk geval, hoef ik de deur niet uit.

Vriendin gaat naar Brazilië, ik wilde niet mee want warm (kon verder ook niet, maar goed), is het daar zo bijna 10 graden koeler _O- :'(
En dan? 3 dagen binnen zitten? G'dumme 8)7

Afgelopen 3 weken waren verre van best. Vaak fris/koud, regelmatig nat en minder zon, maar dat verpest echt nooit mijn weekend ;). Ook niet op mijn humeur. Kan wel klagen, maar veranderen doe ik het toch niet.

Er komt ook nog geen dagenlange intense hitte ofzo, dus niet zo overdrijven ;)

[ Bericht 9% gewijzigd door INViCTuS op 19-05-2026 21:45:08 ]
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:48:02 #138
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220843610
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:30 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Alles of niets.

Ik klaag zachtjes klaag niet. Beter dan het absolute schijtweer dat we de laatste tijd hebben, maar toch.
Nou ja, zaterdag een piek(je) met 26-29 landelijk. Kleine kans op een verdwaalde dertiger. Daarna paar dagen redelijk stabiel 24-26. Daar is eigenlijk niks mis mee. Als de luchtvochtigheid niet te hoog is, dan is dat prima te verdragen.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220843625
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:48 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Nou ja, zaterdag een piek(je) met 26-29 landelijk. Kleine kans op een verdwaalde dertiger. Daarna paar dagen redelijk stabiel 24-26. Daar is eigenlijk niks mis mee. Als de luchtvochtigheid niet te hoog is, dan is dat prima te verdragen.
Je zegt het zelf al he ;)
pi_220844098
Ik heb er zin in!
pi_220844707
Gatverdamme, het is hier in de regio Eindhoven warm en nat, echt plakkerig :r
*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 20 mei 2026 @ 08:10:13 #142
284411 crew  heywoodu
pi_220844790
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:38 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
En dan? 3 dagen binnen zitten? G'dumme 8)7

Afgelopen 3 weken waren verre van best. Vaak fris/koud, regelmatig nat en minder zon, maar dat verpest echt nooit mijn weekend ;). Ook niet op mijn humeur. Kan wel klagen, maar veranderen doe ik het toch niet.

Er komt ook nog geen dagenlange intense hitte ofzo, dus niet zo overdrijven ;)
Ik moet zaterdag wel op pad, vriendin naar Schiphol brengen, maar verder gewoon binnen waar het een stuk aangenamer is ja. Misschien in de late avond nog wel even naar buiten, als het weer wat prettiger wordt dan overdag.
  woensdag 20 mei 2026 @ 08:11:36 #143
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220844796


mood

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220844825
20 mei, u leest het hier. De laatste regendruppels tot aan oktober.
  woensdag 20 mei 2026 @ 08:46:27 #145
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220844907
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 08:22 schreef Drass het volgende:
20 mei, u leest het hier. De laatste regendruppels tot aan oktober.
Wat denk je zelf
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220844940
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 08:11 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]

mood

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zet de poort vast open!
  woensdag 20 mei 2026 @ 08:55:44 #147
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220844942
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 08:10 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ik moet zaterdag wel op pad, vriendin naar Schiphol brengen, maar verder gewoon binnen waar het een stuk aangenamer is ja. Misschien in de late avond nog wel even naar buiten, als het weer wat prettiger wordt dan overdag.
Bekijk deze YouTube-video
  woensdag 20 mei 2026 @ 09:26:44 #148
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220845202
En NOG maar een dag kutweer. Ben het helemaal zat. Opschieten met die zomer! :(
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 20 mei 2026 @ 09:55:08 #149
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_220845397
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 09:26 schreef Dr_Flash het volgende:
En NOG maar een dag kutweer. Ben het helemaal zat. Opschieten met die zomer! :(
"Nog even volhouden het komt er aan".... zeggen ze al 2 weken. :X
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  woensdag 20 mei 2026 @ 10:22:29 #150
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220845643
De meest scherpe kantjes zijn ook wel van de "hitte" af. Voornamelijk 24-26 graden, dus best acceptabel
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  woensdag 20 mei 2026 @ 10:34:05 #151
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220845703
twitter
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Moderator woensdag 20 mei 2026 @ 10:45:26 #152
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220845772
Wens jullie vast sterkte met de apocalyptische onverdraaglijke aanstaande hitte.

pi_220845813
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 10:22 schreef INViCTuS het volgende:
De meest scherpe kantjes zijn ook wel van de "hitte" af. Voornamelijk 24-26 graden, dus best acceptabel


Hoe scherp wil je de kantjes hebben? Het is ook pas fucking mei en we krijgen al een hittegolf voor de kiezen :r
blablablabla
pi_220845869
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 10:50 schreef Elan het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Hoe scherp wil je de kantjes hebben? Het is ook pas fucking mei en we krijgen al een hittegolf voor de kiezen :r
De vraag is of de soep zo heet gegeten wordt. Er zijn modellen die inderdaad hittegolf zeggen, maar als ik de gemiddeldes en ook de oper pak van de laatste pluim, dan kom je geen dag boven de 30 graden uit. Dat kan natuurlijk per nieuwe berekening verschillen. We gaan het zien. Laten we hopen dat het in ieder geval geen hittegolf wordt.

Ook niet goed voor de moestuin :N
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 mei 2026 @ 11:14:35 #155
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220845960
quote:
11s.gif Op woensdag 20 mei 2026 10:45 schreef dick_laurent het volgende:
Wens jullie vast sterkte met de apocalyptische onverdraaglijke aanstaande hitte.

[ afbeelding ]
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen van die enorme jankstralen hier. Jezus Christus...
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220846176
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 10:59 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
De vraag is of de soep zo heet gegeten wordt. Er zijn modellen die inderdaad hittegolf zeggen, maar als ik de gemiddeldes en ook de oper pak van de laatste pluim, dan kom je geen dag boven de 30 graden uit. Dat kan natuurlijk per nieuwe berekening verschillen. We gaan het zien. Laten we hopen dat het in ieder geval geen hittegolf wordt.

Ook niet goed voor de moestuin :N
Een hittegolf in mei zou redelijk uniek zijn, er zijn inderdaad ook scenario's waarbij NW wat terrein wint dus laten we bidden dat die uitkomen. 20-25 graden is zat voor Nederland.
blablablabla
pi_220846344
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 10:50 schreef Elan het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Hoe scherp wil je de kantjes hebben? Het is ook pas fucking mei en we krijgen al een hittegolf voor de kiezen :r
Als ik dat zie raak ik gedeprimeerd van mijn knmi app die maar tot 25 komt :'(
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  woensdag 20 mei 2026 @ 12:32:13 #158
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220846522
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 10:50 schreef Elan het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Hoe scherp wil je de kantjes hebben? Het is ook pas fucking mei en we krijgen al een hittegolf voor de kiezen :r
Hittegolf komt er echt niet
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220846610
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 12:32 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Hittegolf komt er echt niet
Volgens die weerapp dus wel, en als het 28 blijft in plaats van 31 en we krijgen er geen een maakt dat het ook niet ineens veel aangenamer.
Vroeger had je dit soort bakhitte hooguit een weekje in juli of augustus tegenwoordig van eind mei tot half september ;( .
blablablabla
  woensdag 20 mei 2026 @ 12:40:21 #160
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220846691
De dertigers voor medio volgende week hebben ineens plaatsgemaakt voor 25 graden. Op zich niet zo verkeerd, 25 graden is een nagenoeg perfecte temperatuur.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220847047
Hahaha, inderdaad. Dit is het een van de weinige altijd gezellig topics hier.

Ik moet het allemaal nog zien met die komende zomerdagen hoor. Eerst zien, dan geloven. En voelen vooral.
  Moderator woensdag 20 mei 2026 @ 14:31:18 #162
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220847419
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 12:36 schreef Elan het volgende:

[..]
Volgens die weerapp dus wel, en als het 28 blijft in plaats van 31 en we krijgen er geen een maakt dat het ook niet ineens veel aangenamer.
Vroeger had je dit soort bakhitte hooguit een weekje in juli of augustus tegenwoordig van eind mei tot half september ;( .
Don't worry man. Je hebt toch airco? :D
pi_220847425
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 14:31 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Don't worry man. Je hebt toch airco? :D
Mensen met airco, dat zijn de grootste klagers. :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220847427
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 14:31 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Don't worry man. Je hebt toch airco? :D
Ja maar mot ook naar buiten he zo nu en dan. Zondag padeltoernooi dat gaat absolute hel worden.
blablablabla
  Moderator woensdag 20 mei 2026 @ 14:32:57 #165
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220847428
Hier al dik 30 graden momenteel jongens... Pittige tijden zijn het!

pi_220847432
Gaat die wind nog liggen? 39km/u in Amsterdam.

Oh ik zie het, morgen. Als de zomer begint. :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220847439
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2026 14:32 schreef dick_laurent het volgende:
Hier al dik 30 graden momenteel jongens... Pittige tijden zijn het!

[ afbeelding ]
Kunnen we bij jou een zelfgemaakte ijskoude overheerlijke Sangria bestellen? c_/
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  woensdag 20 mei 2026 @ 14:35:21 #168
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220847440
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 14:33 schreef Pisces29 het volgende:
Gaat die wind nog liggen? 39km/u in Amsterdam.

Oh ik zie het, morgen. Als de zomer begint. :)
begint de zomer tegenwoordig een maand eerder?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_220847441
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2026 14:35 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
begint de zomer tegenwoordig een maand eerder?
Ja.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220847443
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2026 14:32 schreef dick_laurent het volgende:
Hier al dik 30 graden momenteel jongens... Pittige tijden zijn het!

[ afbeelding ]
Spaanse warmte is compleet anders, droge lucht vaak en geen klamme bende. En als je niet tussen de gebouwen zit is het ook alweer ander verhaal. Nederland is het gelijk goor, stinkt en mensen raken opgefokt en gaan zich als debiele testosteronhaantjes gedragen..

Oja en dan hebben we ook nog eens geen siesta. }:|
blablablabla
  woensdag 20 mei 2026 @ 14:36:12 #171
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_220847446
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 14:33 schreef Pisces29 het volgende:
Gaat die wind nog liggen? 39km/u in Amsterdam.

Oh ik zie het, morgen. Als de zomer begint. :)
Dat mogen we hopen, die weersverbetering wordt intussen al veel te lang uitgesteld. Maar het zal toch wel! ^O^
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
  woensdag 20 mei 2026 @ 15:03:10 #172
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_220847576
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 14:32 schreef Elan het volgende:

[..]
Ja maar mot ook naar buiten he zo nu en dan. Zondag padeltoernooi dat gaat absolute hel worden.
Nou nou, 28 graden.

Je bent toch geen mietje.
pi_220847592
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 15:03 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Nou nou, 28 graden.

Je bent toch geen mietje.
Het kost altijd tijd om ff te wennen aan warmte. Het gaat weer van 15 graden naar 30 in een paar dagen 8)7 .
blablablabla
pi_220847613
Bohh die zon heeft al sterkte _O_

Alleen die wind :r
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220847746
Helaas te weinig wind vandaag. Kleine wilde graag vliegeren, maar ook aan de Maas is het te matig.
  woensdag 20 mei 2026 @ 15:41:34 #176
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_220847787
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 15:07 schreef Elan het volgende:

[..]
Het kost altijd tijd om ff te wennen aan warmte. Het gaat weer van 15 graden naar 30 in een paar dagen 8)7 .
Ja, dat is best bizar idd.

Schoonouders in de VS gingen van 35 een aantal dagen op rij naar zaterdag 14 graden. Paar dagen later weer terug naar 28-30.
pi_220847859
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 15:41 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Ja, dat is best bizar idd.

Schoonouders in de VS gingen van 35 een aantal dagen op rij naar zaterdag 14 graden. Paar dagen later weer terug naar 28-30.
Koekoek.
Was in Detroit ook altijd wel een dingetje toen ik daar woonde. Hopen dat we na de warmere periode weer wat schaapscheerderskoude krijgen, dan gaat het lekker op en af.
blablablabla
  woensdag 20 mei 2026 @ 15:58:12 #178
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220847967
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 10:59 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
De vraag is of de soep zo heet gegeten wordt. Er zijn modellen die inderdaad hittegolf zeggen, maar als ik de gemiddeldes en ook de oper pak van de laatste pluim, dan kom je geen dag boven de 30 graden uit. Dat kan natuurlijk per nieuwe berekening verschillen. We gaan het zien. Laten we hopen dat het in ieder geval geen hittegolf wordt.

Ook niet goed voor de moestuin :N
Koelvesten al in de diepvries?
pi_220847975
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 15:58 schreef THEFXR het volgende:

[..]
Koelvesten al in de diepvries?
Liggen klaar. Vrijdag of uiterlijk zaterdag zijn ze nodig verwacht ik :Y
  woensdag 20 mei 2026 @ 16:01:27 #180
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_220848009
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 15:34 schreef Geschiedkundige het volgende:
Helaas te weinig wind vandaag. Kleine wilde graag vliegeren, maar ook aan de Maas is het te matig.
Verhuizen naar het westen des lands is misschien een optie! ^O^
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
pi_220848102
quote:
12s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:01 schreef Scjvb het volgende:

[..]
Verhuizen naar het westen des lands is misschien een optie! ^O^
Nee,totaal géén optie. Dan maar een hoopje as binnenkort.
pi_220848142
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 08:46 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Wat denk je zelf
Uiteraard niet, maar los van onweersbuien kan het zomaar een zeer droge periode worden.

Die winter was opeens ook niet meer in beeld. Amper nog koude dagen gehad de laatste 2 maanden.
  woensdag 20 mei 2026 @ 16:12:51 #183
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_220848151
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:09 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Nee,totaal géén optie. Dan maar een hoopje as binnenkort.
Dus liever dat :P
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 mei 2026 @ 16:41:26 #184
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220848367
@Geschiedkundige hierbij weer de koudste run voor 1 juni. En je kan je geluk niet op, het is ook nog eens de oper, dus ik heb een heel gedetailleerd kaartje dit keer.

100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator woensdag 20 mei 2026 @ 16:44:22 #185
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220848383
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:41 schreef Nattekat het volgende:
@:Geschiedkundige hierbij weer de koudste run voor 1 juni. En je kan je geluk niet op, het is ook nog eens de oper, dus ik heb een heel gedetailleerd kaartje dit keer.

[ afbeelding ]
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 mei 2026 @ 16:47:32 #186
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220848404
quote:
2s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:44 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
[ afbeelding ]


Speciaal voor jou de oper van het Europese model dan. Hopelijk kan je die een beetje waarderen :Y
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator woensdag 20 mei 2026 @ 16:49:51 #187
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220848419
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:47 schreef Nattekat het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Speciaal voor jou de oper van het Europese model dan. Hopelijk kan je die een beetje waarderen :Y
Dat lijkt er al meer op inderdaad. Houd niet zo van koude juni's.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 mei 2026 @ 16:51:19 #188
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220848427
quote:
6s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:49 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Dat lijkt er al meer op inderdaad. Houd niet zo van koude juni's.
De lange termijn in GFS ziet er echt rampzalig uit :X
Gelukkig komt daar zelden wat van terecht.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 20 mei 2026 @ 17:17:47 #189
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220848637
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 14:36 schreef Elan het volgende:

[..]
Spaanse warmte is compleet anders, droge lucht vaak en geen klamme bende. En als je niet tussen de gebouwen zit is het ook alweer ander verhaal. Nederland is het gelijk goor, stinkt en mensen raken opgefokt en gaan zich als debiele testosteronhaantjes gedragen..

Oja en dan hebben we ook nog eens geen siesta. }:|
Ligt er maar net aan waar je zit
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220848648
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:41 schreef Nattekat het volgende:
@:Geschiedkundige hierbij weer de koudste run voor 1 juni. En je kan je geluk niet op, het is ook nog eens de oper, dus ik heb een heel gedetailleerd kaartje dit keer.

[ afbeelding ]
Boh wat een weelde _O_
pi_220848703
De vogels hebben wel echt enorme honger. In een week tijd nu al ruim 15kg zaadjes/pitjes/nootjes en 5 kg meelwormen erdoorheen :P
  woensdag 20 mei 2026 @ 17:54:55 #192
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220848858
Vrijdag eindelijk eens een dag zonder neerslag en weinig wind... zou tijd worden ook.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  woensdag 20 mei 2026 @ 18:52:01 #193
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220849447
Verheug me alweer op die berichten over droogte na 4 dagen geen regen :7
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  woensdag 20 mei 2026 @ 19:03:03 #194
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220849553
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 17:29 schreef Geschiedkundige het volgende:
De vogels hebben wel echt enorme honger. In een week tijd nu al ruim 15kg zaadjes/pitjes/nootjes en 5 kg meelwormen erdoorheen :P
Hoe (niet) schoon zijn de auto's bij jou in de buurt? :+
pi_220849945
Zo klaar met die wind. Je kunt je niet voorstellen dat het vanaf morgen echt lekker gaat worden. Ben benieuwd.
pi_220850042
Maandag wordt weer de Friese Elfsteden Rijwieltocht verreden. Weer wat anders dan die vele regen en harde wind van de afgelopen jaren. Bloedheet.

Poar neem'n. @R-woud93
pi_220850152
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 19:45 schreef bloodymary1 het volgende:
Zo klaar met die wind. Je kunt je niet voorstellen dat het vanaf morgen echt lekker gaat worden. Ben benieuwd.
Dat heb ik ook de hele week al. Moet die temperaturen eerst nog maar zien.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220850709
Ik voorspel het liefst achteraf.
  woensdag 20 mei 2026 @ 21:16:31 #199
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220850711
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 19:45 schreef bloodymary1 het volgende:
Zo klaar met die wind. Je kunt je niet voorstellen dat het vanaf morgen echt lekker gaat worden. Ben benieuwd.
Na ruim 3 weken behoorlijk wisselvallig weer met frisse en koude temperaturen i.c.m vaak wind mag het ook wel weer eens aangenaam worden. Genoeg ellende gehad voor mei...doe nu maar 4 maanden zomer. 24-26 graden, luchtvochtigheid 30% en af en toe een terreur bui met onweer. Poh, wat zou dat ideaal zijn
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220850832
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 19:03 schreef DemonRage het volgende:

[..]
Hoe (niet) schoon zijn de auto's bij jou in de buurt? :+
Haha, die hebben genoeg plek. Ik woon aan de rand van de wijk. Voederplek is meet aan de achterkant, daar is ook direct het buitengebied.

Zijn ook eigenlijk vooral kleinere vogels die je ziet. Een verdwaald roodborstje, merels, mezen, oneindig veel musjes, spechten, groenlingen en een immer actief zingend vinkje. De grootste die er regelmatig zijn, is een koppeltje Turkse Tortels. Verder eens een verloren kraai, kauw of houtduif. Maar die zijn er eigenlijk bijna nooit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')