abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 mei 2026 @ 20:06:36 #81
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_220835197
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 20:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
Gewoon weer niet he -O-
[ afbeelding ]
Altijd tegen jou, bij het trainen viel wel alles.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_220835236
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 20:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
Gewoon weer niet he -O-
[ afbeelding ]
Wow jij woont echt echt noordelijk. :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 18 mei 2026 @ 20:32:36 #84
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220835252
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 18:41 schreef Nattekat het volgende:
Ik wil supercells schijnbaar, want ik heb net de perfecte omstandigheden voor supercells beschreven :D
Doe mij maar een MCS in de vroege nacht met zo'n heerlijke, langdurige bliksemshow. Zoëentje die volgt op Spaansepluim-hitte die 's avonds blijft hangen tot het onweer er is. Zulke heb ik al lang niet meer gezien.
  maandag 18 mei 2026 @ 20:54:08 #85
219073 pietkanarie
Vreemde vogel
pi_220835373
32 graden volgende week zegt de weerapp nu. Kan gelukkig nog wel veranderen maar als dat zo uitkomt is het wel weer hollen of stilstaan. Ik vind 20 graden genoeg. Zacht, niet overdreven warm. Word alleen maar passief en geïrriteerd van hitte.
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
  maandag 18 mei 2026 @ 20:58:56 #86
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220835408


we haasten ons richting de vrijmibo en de start van de zomer.
pi_220835448
Kokend Pinksterweekend _O_
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 18 mei 2026 @ 21:17:46 #88
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_220835518
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 20:54 schreef pietkanarie het volgende:
32 graden volgende week zegt de weerapp nu. Kan gelukkig nog wel veranderen maar als dat zo uitkomt is het wel weer hollen of stilstaan. Ik vind 20 graden genoeg. Zacht, niet overdreven warm. Word alleen maar passief en geïrriteerd van hitte.
Ik had het er afgelopen week met een vriend over die ook niet goed tegen warmte kan en snel geïrriteerd raakt. Ik haal er een raar soort voldoening uit dat mensen lopen te puffen, steunen en mopperen van de hitte.
Mensen gaan ook echt rare dingen doen door warmte en ik zie daar een geweldige vorm van zwarte humor in. :)

Afgezien van dat ik echt een liefhebber van de zomer ben vind ik dat psychologische aspect ook echt geweldig :) Is wellicht een kronkel van mij hoor O-)

Er is ook een briljante film over gemaakt:

Bekijk deze YouTube-video

Bekijk deze YouTube-video

[ Bericht 3% gewijzigd door GarlandBriggs op 18-05-2026 21:25:47 ]
  maandag 18 mei 2026 @ 21:34:41 #89
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220835616
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 20:31 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Wow jij woont echt echt noordelijk. :)
Denk niet dat ik daar ooit in m'n leven zal komen. :7
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220835817
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 21:34 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Denk niet dat ik daar ooit in m'n leven zal komen. :7
Misschien als je ooit de overtocht naar een Waddeneiland doet. Verder heb je er niks te zoeken nee.
pi_220835828
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2026 21:17 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
Ik had het er afgelopen week met een vriend over die ook niet goed tegen warmte kan en snel geïrriteerd raakt. Ik haal er een raar soort voldoening uit dat mensen lopen te puffen, steunen en mopperen van de hitte.
Mensen gaan ook echt rare dingen doen door warmte en ik zie daar een geweldige vorm van zwarte humor in. :)

Afgezien van dat ik echt een liefhebber van de zomer ben vind ik dat psychologische aspect ook echt geweldig :) Is wellicht een kronkel van mij hoor O-)

Er is ook een briljante film over gemaakt:

Bekijk deze YouTube-video

Bekijk deze YouTube-video
Ah, dan breng ik je vreugde op de hete dagen. Is dat gezeik toch nog ergens goed voor.
  maandag 18 mei 2026 @ 21:59:01 #92
219073 pietkanarie
Vreemde vogel
pi_220835830
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2026 21:17 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
Ik had het er afgelopen week met een vriend over die ook niet goed tegen warmte kan en snel geïrriteerd raakt. Ik haal er een raar soort voldoening uit dat mensen lopen te puffen, steunen en mopperen van de hitte.
Mensen gaan ook echt rare dingen doen door warmte en ik zie daar een geweldige vorm van zwarte humor in. :)

Afgezien van dat ik echt een liefhebber van de zomer ben vind ik dat psychologische aspect ook echt geweldig :) Is wellicht een kronkel van mij hoor O-)

Er is ook een briljante film over gemaakt:

Bekijk deze YouTube-video

Bekijk deze YouTube-video
Haha, misschien moet ik maar eens proberen om het als een vorm van humor te zien 😃 zo heb ik er nog nooit naar gekeken.
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
pi_220835908
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2026 21:59 schreef pietkanarie het volgende:

[..]
Haha, misschien moet ik maar eens proberen om het als een vorm van humor te zien 😃 zo heb ik er nog nooit naar gekeken.
Weinig humor hoor als je het gevoel hebt te sterven in de verzengende hitte. :(
pi_220835940
Pluim ziet er niet best uit. Woensdag laatste enigszins acceptabele dag tot begin oktober.

Ik ga het oventje in de komende maanden. ;( :W
  maandag 18 mei 2026 @ 22:11:16 #95
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_220835951
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:05 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Weinig humor hoor als je het gevoel hebt te sterven in de verzengende hitte. :(
:D Ga zo door, oh Prins Hamlet!
  Moderator / Redactie Sport maandag 18 mei 2026 @ 22:19:57 #96
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220836019
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:10 schreef Geschiedkundige het volgende:
Pluim ziet er niet best uit. Woensdag laatste enigszins acceptabele dag tot begin oktober.

Ik ga het oventje in de komende maanden. ;( :W


11 graden op 1 juni, speciaal voor jou.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator maandag 18 mei 2026 @ 22:25:50 #97
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220836076
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:10 schreef Geschiedkundige het volgende:
Pluim ziet er niet best uit. Woensdag laatste enigszins acceptabele dag tot begin oktober.

Ik ga het oventje in de komende maanden. ;( :W
pi_220836156
quote:
10s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:25 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
_O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220836365
quote:
10s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:25 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ja ik zal me regelmatig een hoopje as voelen komende tijd. Gelukkig gaan we alweer richting de herfst *O* :+
pi_220836372
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:19 schreef Nattekat het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

11 graden op 1 juni, speciaal voor jou.
Mooi, die houden we erin :P
  Moderator / Redactie Sport maandag 18 mei 2026 @ 23:13:37 #101
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220836406
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 23:08 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Mooi, die houden we erin :P
Ik zal nu gewoon dagelijks de koudste uitschieter met jou delen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220836505
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 23:13 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik zal nu gewoon dagelijks de koudste uitschieter met jou delen.
Wat is dit toch een verschrikkelijk warm bad.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 18 mei 2026 @ 23:58:40 #103
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_220836547
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 20:26 schreef Felagund het volgende:

[..]
Altijd tegen jou, bij het trainen viel wel alles.
Nogal ja -O-

quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 20:31 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Wow jij woont echt echt noordelijk. :)
Ja alleen geeft buienradar Aalsum aan ivp Dokkum :')

quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 20:32 schreef DemonRage het volgende:

[..]
Doe mij maar een MCS in de vroege nacht met zo'n heerlijke, langdurige bliksemshow. Zoëentje die volgt op Spaansepluim-hitte die 's avonds blijft hangen tot het onweer er is. Zulke heb ik al lang niet meer gezien.
Dan moeten we aardig tijdje terug in de tijd voor een deftige MCS :D
  dinsdag 19 mei 2026 @ 07:02:59 #104
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220836837
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 23:07 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Ja ik zal me regelmatig een hoopje as voelen komende tijd. Gelukkig gaan we alweer richting de herfst *O* :+
Zijn amper uit de herfst afgelopen 3 weken was het herfst
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220836862
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 07:02 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Zijn amper uit de herfst afgelopen 3 weken was het herfst
De regen was jammer, de temperaturen perfect :P
  dinsdag 19 mei 2026 @ 08:41:30 #106
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220837134
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 23:07 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Ja ik zal me regelmatig een hoopje as voelen komende tijd. Gelukkig gaan we alweer richting de herfst *O* :+
Kan een van die landgoed knechten, jou niet de hele dag volgen met een parasol?

pi_220837263
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 08:41 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Kan een van die landgoed knechten, jou niet de hele dag volgen met een parasol?

[ afbeelding ]
En een ander wapperen met zo'n groot blad. ^O^
  Redactie Frontpage dinsdag 19 mei 2026 @ 09:00:02 #108
381571 crew  Stephan5
Primusch
pi_220837390
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 23:07 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Ja ik zal me regelmatig een hoopje as voelen komende tijd. Gelukkig gaan we alweer richting de herfst *O* :+
Doe mij een lol. Ik heb juist een bloedhekel aan kou, donker en winter.. Eerst volop zomer graag, met onweer. :Y
Ik hou niet van klussers. Boren, timmeren en schuren is uit den boze.
  Moderator dinsdag 19 mei 2026 @ 09:06:08 #109
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220837469
Vanmiddag de mams ophalen van de aeropuerto.

Komt van het Siberische Enkhuizen waar het al twee weken 13 graden ofzo is naar 31 graden hier vanmiddag.

pi_220837514
Hebben we er zin in?

Icon laat voor het zuiden 30 graden zien op zaterdag.

v
  dinsdag 19 mei 2026 @ 09:18:41 #111
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220837525
quote:
4s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 09:16 schreef 12Beaufort het volgende:
Hebben we er zin in?

Icon laat voor het zuiden 30 graden zien op zaterdag.

[ afbeelding ]
Kan je je op kleden :7

Zondag alweer stuk minder

Het is altijd beter dan 10-12

[ Bericht 2% gewijzigd door INViCTuS op 19-05-2026 09:24:32 ]
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220837658
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 09:18 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Kan je je op kleden :7

Zondag alweer stuk minder

Het is altijd beter dan 10-12
Zondag een kleine terugval, maar nog steeds ruim boven de 20 graden.
De wind draait dan en komt uit het noorden.

Maar de pluim ziet er wel weer goed uit denk ik.
v
  dinsdag 19 mei 2026 @ 09:53:05 #113
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220837777
quote:
4s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 09:16 schreef 12Beaufort het volgende:
Hebben we er zin in?

Icon laat voor het zuiden 30 graden zien op zaterdag.

[ afbeelding ]
Bloedhitte :X
pi_220837885
En de nieuwe pluim. Met het gemiddelde bijna een week lang rond de 25 graden. 8-)

v
pi_220838053
quote:
4s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 09:16 schreef 12Beaufort het volgende:
Hebben we er zin in?

Icon laat voor het zuiden 30 graden zien op zaterdag.

[ afbeelding ]
Icon kan de pot op. :(
pi_220838069
quote:
4s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 10:18 schreef 12Beaufort het volgende:
En de nieuwe pluim. Met het gemiddelde bijna een week lang rond de 25 graden. 8-)

[ afbeelding ]
Kijk, dat rode lijntje gaat de rest nog wat mee omlaag trekken. Toch? Toch? ;(
pi_220838249
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 10:37 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Icon kan de pot op. :(
Je doet er niks aan :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 10:38 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Kijk, dat rode lijntje gaat de rest nog wat mee omlaag trekken. Toch? Toch? ;(
Zou zo kunnen dat die noordelijke wind wat hardnekkig gaat worden, maar dat lijkt mij dan vooral in het noorden te zijn. Het blijft even afwachten wat de kaarten de komende dagen laten zien.
v
  dinsdag 19 mei 2026 @ 10:54:17 #118
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220838266
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 10:38 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Kijk, dat rode lijntje gaat de rest nog wat mee omlaag trekken. Toch? Toch? ;(
Liever niet, komt er eindelijk een beetje temperatuur in!
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  dinsdag 19 mei 2026 @ 15:13:06 #119
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220840162
*O* *O*

twitter
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  dinsdag 19 mei 2026 @ 15:27:17 #120
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_220840294
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 15:13 schreef INViCTuS het volgende:
*O* *O*

[ x ]
JUICHEN
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')