Altijd tegen jou, bij het trainen viel wel alles.quote:
Wow jij woont echt echt noordelijk.quote:
Doe mij maar een MCS in de vroege nacht met zo'n heerlijke, langdurige bliksemshow. Zoëentje die volgt op Spaansepluim-hitte die 's avonds blijft hangen tot het onweer er is. Zulke heb ik al lang niet meer gezien.quote:Op maandag 18 mei 2026 18:41 schreef Nattekat het volgende:
Ik wil supercells schijnbaar, want ik heb net de perfecte omstandigheden voor supercells beschreven
Ik had het er afgelopen week met een vriend over die ook niet goed tegen warmte kan en snel geïrriteerd raakt. Ik haal er een raar soort voldoening uit dat mensen lopen te puffen, steunen en mopperen van de hitte.quote:Op maandag 18 mei 2026 20:54 schreef pietkanarie het volgende:
32 graden volgende week zegt de weerapp nu. Kan gelukkig nog wel veranderen maar als dat zo uitkomt is het wel weer hollen of stilstaan. Ik vind 20 graden genoeg. Zacht, niet overdreven warm. Word alleen maar passief en geïrriteerd van hitte.
Denk niet dat ik daar ooit in m'n leven zal komen.quote:
Misschien als je ooit de overtocht naar een Waddeneiland doet. Verder heb je er niks te zoeken nee.quote:Op maandag 18 mei 2026 21:34 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Denk niet dat ik daar ooit in m'n leven zal komen.
Ah, dan breng ik je vreugde op de hete dagen. Is dat gezeik toch nog ergens goed voor.quote:Op maandag 18 mei 2026 21:17 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Ik had het er afgelopen week met een vriend over die ook niet goed tegen warmte kan en snel geïrriteerd raakt. Ik haal er een raar soort voldoening uit dat mensen lopen te puffen, steunen en mopperen van de hitte.
Mensen gaan ook echt rare dingen doen door warmte en ik zie daar een geweldige vorm van zwarte humor in.
Afgezien van dat ik echt een liefhebber van de zomer ben vind ik dat psychologische aspect ook echt geweldigIs wellicht een kronkel van mij hoor
![]()
Er is ook een briljante film over gemaakt:
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
Haha, misschien moet ik maar eens proberen om het als een vorm van humor te zien 😃 zo heb ik er nog nooit naar gekeken.quote:Op maandag 18 mei 2026 21:17 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Ik had het er afgelopen week met een vriend over die ook niet goed tegen warmte kan en snel geïrriteerd raakt. Ik haal er een raar soort voldoening uit dat mensen lopen te puffen, steunen en mopperen van de hitte.
Mensen gaan ook echt rare dingen doen door warmte en ik zie daar een geweldige vorm van zwarte humor in.
Afgezien van dat ik echt een liefhebber van de zomer ben vind ik dat psychologische aspect ook echt geweldigIs wellicht een kronkel van mij hoor
![]()
Er is ook een briljante film over gemaakt:
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
Weinig humor hoor als je het gevoel hebt te sterven in de verzengende hitte.quote:Op maandag 18 mei 2026 21:59 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Haha, misschien moet ik maar eens proberen om het als een vorm van humor te zien 😃 zo heb ik er nog nooit naar gekeken.
quote:Op maandag 18 mei 2026 22:05 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Weinig humor hoor als je het gevoel hebt te sterven in de verzengende hitte.
quote:Op maandag 18 mei 2026 22:10 schreef Geschiedkundige het volgende:
Pluim ziet er niet best uit. Woensdag laatste enigszins acceptabele dag tot begin oktober.
Ik ga het oventje in de komende maanden.![]()
quote:Op maandag 18 mei 2026 22:10 schreef Geschiedkundige het volgende:
Pluim ziet er niet best uit. Woensdag laatste enigszins acceptabele dag tot begin oktober.
Ik ga het oventje in de komende maanden.![]()
quote:
Ja ik zal me regelmatig een hoopje as voelen komende tijd. Gelukkig gaan we alweer richting de herfstquote:
Mooi, die houden we erinquote:Op maandag 18 mei 2026 22:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
11 graden op 1 juni, speciaal voor jou.
Wat is dit toch een verschrikkelijk warm bad.quote:Op maandag 18 mei 2026 23:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zal nu gewoon dagelijks de koudste uitschieter met jou delen.
Nogal jaquote:Op maandag 18 mei 2026 20:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Altijd tegen jou, bij het trainen viel wel alles.
Ja alleen geeft buienradar Aalsum aan ivp Dokkumquote:
Dan moeten we aardig tijdje terug in de tijd voor een deftige MCSquote:Op maandag 18 mei 2026 20:32 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Doe mij maar een MCS in de vroege nacht met zo'n heerlijke, langdurige bliksemshow. Zoëentje die volgt op Spaansepluim-hitte die 's avonds blijft hangen tot het onweer er is. Zulke heb ik al lang niet meer gezien.
Zijn amper uit de herfst afgelopen 3 weken was het herfstquote:Op maandag 18 mei 2026 23:07 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ja ik zal me regelmatig een hoopje as voelen komende tijd. Gelukkig gaan we alweer richting de herfst![]()
De regen was jammer, de temperaturen perfectquote:Op dinsdag 19 mei 2026 07:02 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Zijn amper uit de herfst afgelopen 3 weken was het herfst
Kan een van die landgoed knechten, jou niet de hele dag volgen met een parasol?quote:Op maandag 18 mei 2026 23:07 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ja ik zal me regelmatig een hoopje as voelen komende tijd. Gelukkig gaan we alweer richting de herfst![]()
En een ander wapperen met zo'n groot blad.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 08:41 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Kan een van die landgoed knechten, jou niet de hele dag volgen met een parasol?
[ afbeelding ]
Doe mij een lol. Ik heb juist een bloedhekel aan kou, donker en winter.. Eerst volop zomer graag, met onweer.quote:Op maandag 18 mei 2026 23:07 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ja ik zal me regelmatig een hoopje as voelen komende tijd. Gelukkig gaan we alweer richting de herfst![]()
Kan je je op kledenquote:Op dinsdag 19 mei 2026 09:16 schreef 12Beaufort het volgende:
Hebben we er zin in?
Icon laat voor het zuiden 30 graden zien op zaterdag.
[ afbeelding ]
Zondag een kleine terugval, maar nog steeds ruim boven de 20 graden.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 09:18 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Kan je je op kleden![]()
Zondag alweer stuk minder
Het is altijd beter dan 10-12
Bloedhittequote:Op dinsdag 19 mei 2026 09:16 schreef 12Beaufort het volgende:
Hebben we er zin in?
Icon laat voor het zuiden 30 graden zien op zaterdag.
[ afbeelding ]
Icon kan de pot op.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 09:16 schreef 12Beaufort het volgende:
Hebben we er zin in?
Icon laat voor het zuiden 30 graden zien op zaterdag.
[ afbeelding ]
Kijk, dat rode lijntje gaat de rest nog wat mee omlaag trekken. Toch? Toch?quote:Op dinsdag 19 mei 2026 10:18 schreef 12Beaufort het volgende:
En de nieuwe pluim. Met het gemiddelde bijna een week lang rond de 25 graden.![]()
[ afbeelding ]
Je doet er niks aanquote:
Zou zo kunnen dat die noordelijke wind wat hardnekkig gaat worden, maar dat lijkt mij dan vooral in het noorden te zijn. Het blijft even afwachten wat de kaarten de komende dagen laten zien.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 10:38 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Kijk, dat rode lijntje gaat de rest nog wat mee omlaag trekken. Toch? Toch?
Liever niet, komt er eindelijk een beetje temperatuur in!quote:Op dinsdag 19 mei 2026 10:38 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Kijk, dat rode lijntje gaat de rest nog wat mee omlaag trekken. Toch? Toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |