abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport maandag 18 mei 2026 @ 15:14:35 #51
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220832879
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 15:02 schreef Haags het volgende:

[..]
Mwah, de cv gaat hier eigenlijk standaard al half maart naar zo'n beetje 0 tot en met eind oktober. Als je het na half maart nog koud hebt dan gaat er iets niet goed, een dekentje voldoet dan ook nog wel.
Ik had het echt koud afgelopen dagen :{

Maar ik zit ook met de ramen open. Buren zijn volgens mij aan het stoken, mietjes.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 18 mei 2026 @ 15:24:58 #52
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220832946
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 12:23 schreef Stephan5 het volgende:

[..]
Een dag of twee is prima... maar weer dagen/wekenlang eentonig zonnig weer zit ik beslist niet op te wachten. Wél op de temperaturen, maar dan ook met onweersbuien met wateroverlast erbij.
Ja ieder zijn ding hoor, zo nu en dan een lekkere knetterbui en regen voor de plantjes prima maar heel veel lekker zonnig lekker zomer weer is wel een must en zo lang mogelijk ergens tot eind oktober ofzo en dan bam goeie winter, laat die herfst maar zitten.. dat zou ideaal zijn!! Maargoed we hebben het niet voor het zeggen helaas.
Zolang het droog is overdag en niet te benauwd vind ik het wel best.
In Nederland kun je gewoon geen verwachtingen hebben, elke dag is anders :P
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  maandag 18 mei 2026 @ 15:25:53 #53
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220832952
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 15:14 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik had het echt koud afgelopen dagen :{

Maar ik zit ook met de ramen open. Buren zijn volgens mij aan het stoken, mietjes.
Waarom doe je ze dan niet dicht?
Koud heb ik al 2 weken maar moet zeggen vandaag is het te doen! voelt een stuk warmer.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  Redactie Frontpage maandag 18 mei 2026 @ 15:27:51 #54
381571 crew  Stephan5
Primusch
pi_220832971
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 13:51 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Je hebt geen hoge CAPE als dat vocht er niet is. Een hoge CAPE impliceert dat het vocht aanwezig genoeg is om leuke dingen te doen. Een trigger kan echt van alles zijn, zeker als de CIN dicht bij 0 zit heb je heel weinig nodig om de fabriek op gang te brengen. Het klopt dat een hoge CAPE op zich niet veel zegt, maar bij 1500+ moet het wel heel absurd lopen om niet minimaal een paar flinke buien te krijgen.
Daar kan ik mij voor een deel in vinden, maar vergeet niet dat wij in Nederland wonen en dat die regel voor ons kikkerlandje vaak niet op gaat.

De tentakels van de vervelende plas water reiken vaak tot dieper in het binnenland, OF er zit een inversie boven ons hoofd, en het zal echt niet de eerste keer zijn dat een code geel/oranje wordt afgegeven en dat er helemaal niets gebeurd ondanks de hoge CAPE- waarden. Uiteraard is hoe hoger hoe beter, maar ja, soms heb je ook bij een lage CAPE een fors onweer.

CAPE is zeker een belangrijke factor, maar niet het enige wat nodig is. Eerdergenoemde factoren spelen ook een rol.

Inversie is 9/10 de oorzaak dat het bij ons ondanks een hoge CAPE niet tot onweer komt, of de timing is niet gunstig qua tijdstip of door resten van eerdere buien elders.

In Duitsland en Frankrijk speelt dit uiteraard veel minder.
Ik hou niet van klussers. Boren, timmeren en schuren is uit den boze.
  maandag 18 mei 2026 @ 15:28:09 #55
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220832973
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 12:50 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Hebben we in maart en april toch echt wel gehad. 2 mooie lente maanden. Mei valt daarentegen behoorlijk tegen.
Ja was prachtig weer! Blauwe luchten maar een kleine periode lekker qua temp. de rest ervan was koud!
Heb liever zoiets maar wel een stuk warmer. De zonder jas naar buiten variant *)
Nog heel geduld het komt eraan O+
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  Moderator / Redactie Sport maandag 18 mei 2026 @ 15:44:19 #56
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220833141
quote:
11s.gif Op maandag 18 mei 2026 15:25 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Waarom doe je ze dan niet dicht?
Koud heb ik al 2 weken maar moet zeggen vandaag is het te doen! voelt een stuk warmer.
Omdat het dan al 22 graden binnen is voordat de zomer überhaupt begonnen is. Ik pak nu nog even elke kans aan om te koelen die ik heb. Zeker om te compenseren voor m'n stokende buren.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220833160
9 van de 10 keer is het gewoon raak met een flinke cape/lifted index. Maar idd kan ook tegenvallen.
Vooral hier in het noorden. Vaak zijn de buien uit het zuiden al uitgeblust als ze hier aankomen. Het Ostgewitter heeft vaak moeite om de grens over te steken (maar als het lukt, dan is het vaak wel goed raak).
Hier in het noorden moeten we het vaak hebben van onweer uit het westen op een koufront of occlusie.

Maar warmteonweer blijft het meest spectaculair.
v
  maandag 18 mei 2026 @ 15:53:11 #58
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220833270
quote:
17s.gif Op maandag 18 mei 2026 13:51 schreef ACT-F het volgende:
Wat een prachtig weer buiten. Alle ramen open _O_
[..]
Deze beestjes die zojuist uit hun ei gekropen zijn vinden het prima O+

[ afbeelding ]
Fluffies! *O*
pi_220833368
Donderdag de muurkoeling maar eens aanzetten, kijken of alles nog goed werkt.
  maandag 18 mei 2026 @ 16:32:15 #60
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220833518
Toch nog best wat terreur buien actief. Net al onweer gehad
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  maandag 18 mei 2026 @ 16:40:28 #61
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_220833547
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 14:47 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Vanaf welke binnentemperatuur vind jij het nodig om de airco aan te doen? Just curious :)
Team ventilator hier. Temperatuur is niet leidend, eerder de relatieve luchtvochtigheid. Tot 38 graden kan ik warmte goed hebben mits het maar droge warmte is met daarnaast heel veel water om te drinken. Relatieve luchtvochtigheid houd ik het liefst onder de 30%.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  Moderator / Redactie Sport maandag 18 mei 2026 @ 17:05:36 #62
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220833643
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 15:27 schreef Stephan5 het volgende:

[..]
Daar kan ik mij voor een deel in vinden, maar vergeet niet dat wij in Nederland wonen en dat die regel voor ons kikkerlandje vaak niet op gaat.

De tentakels van de vervelende plas water reiken vaak tot dieper in het binnenland, OF er zit een inversie boven ons hoofd, en het zal echt niet de eerste keer zijn dat een code geel/oranje wordt afgegeven en dat er helemaal niets gebeurd ondanks de hoge CAPE- waarden. Uiteraard is hoe hoger hoe beter, maar ja, soms heb je ook bij een lage CAPE een fors onweer.

CAPE is zeker een belangrijke factor, maar niet het enige wat nodig is. Eerdergenoemde factoren spelen ook een rol.

Inversie is 9/10 de oorzaak dat het bij ons ondanks een hoge CAPE niet tot onweer komt, of de timing is niet gunstig qua tijdstip of door resten van eerdere buien elders.

In Duitsland en Frankrijk speelt dit uiteraard veel minder.
Nee, tuurlijk is er meer. Een hoge CAPE heb je nog steeds niets aan als de CIN hoog is, want dat maakt het omzetten van die potentiële energie veel lastiger. Maar dit is vaak niet de reden dat het hier tegenvalt, het is juist de frisse zeewind die het land op gezogen wordt als er eens convectie is, daarom is het hier in de driehoek altijd janken. Ik zie juist precies het tegenovergestelde hier altijd: als er eens een hoge CAPE is, is dat bijna altijd in hele mooie omstandigheden voor terreurbuien.

28 mei in de GFS oper is nu even leuk om als voorbeeld te dienen :Y
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 18 mei 2026 @ 17:27:27 #63
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220833770
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 16:01 schreef Geschiedkundige het volgende:
Donderdag de muurkoeling maar eens aanzetten, kijken of alles nog goed werkt.
Koelvesten alvast in de diepvries
  Redactie Frontpage maandag 18 mei 2026 @ 17:27:38 #64
381571 crew  Stephan5
Primusch
pi_220833772
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 17:05 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Nee, tuurlijk is er meer. Een hoge CAPE heb je nog steeds niets aan als de CIN hoog is, want dat maakt het omzetten van die potentiële energie veel lastiger. Maar dit is vaak niet de reden dat het hier tegenvalt, het is juist de frisse zeewind die het land op gezogen wordt als er eens convectie is, daarom is het hier in de driehoek altijd janken. Ik zie juist precies het tegenovergestelde hier altijd: als er eens een hoge CAPE is, is dat bijna altijd in hele mooie omstandigheden voor terreurbuien.

28 mei in de GFS oper is nu even leuk om als voorbeeld te dienen :Y
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 17:05 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Nee, tuurlijk is er meer. Een hoge CAPE heb je nog steeds niets aan als de CIN hoog is, want dat maakt het omzetten van die potentiële energie veel lastiger. Maar dit is vaak niet de reden dat het hier tegenvalt, het is juist de frisse zeewind die het land op gezogen wordt als er eens convectie is, daarom is het hier in de driehoek altijd janken. Ik zie juist precies het tegenovergestelde hier altijd: als er eens een hoge CAPE is, is dat bijna altijd in hele mooie omstandigheden voor terreurbuien.

28 mei in de GFS oper is nu even leuk om als voorbeeld te dienen :Y
Precies wat ik ook aangaf hierboven. ;)

De tentakels van die vervelende plas water reiken vaak tot dieper in het binnenland. :D

Woensdag lijkt ook alweer zo'n juweeltje te gaan worden... :r
Ik hou niet van klussers. Boren, timmeren en schuren is uit den boze.
  maandag 18 mei 2026 @ 17:27:54 #65
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220833773
17 gr en droog, redelijke wind
  maandag 18 mei 2026 @ 17:30:22 #66
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220833781
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 15:44 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Omdat het dan al 22 graden binnen is voordat de zomer überhaupt begonnen is. Ik pak nu nog even elke kans aan om te koelen die ik heb. Zeker om te compenseren voor m'n stokende buren.
Ohja wel handig dan idd. Bij mij was ie alweer gezakt naar 19.5 afgelopen week, lager wordt het ook niet meer. En dan hopelijk dat het zo lang mogelijk blijft idd.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_220833790
Best lekker nu buiten. Zon, niet te warm. Amper wind.
pi_220833807
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 17:27 schreef THEFXR het volgende:

[..]
Koelvesten alvast in de diepvries
Heb ze paraat liggen voor het weekend en volgende week :P
  maandag 18 mei 2026 @ 17:47:19 #69
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220833913
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2026 17:32 schreef Geschiedkundige het volgende:
Best lekker nu buiten. Zon, niet te warm. Amper wind.
Vanaf donderdag nog beter. Meer zon
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Moderator maandag 18 mei 2026 @ 18:17:00 #70
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220834033
Vanaf morgen gaan we hier de 30 aantikken. Binnen wel nog vrij koel eigenlijk, zonder enig airco gebruik uiteraard.
Woonkamer meet ik 21.8 en werkkamer (op zuid) 23.5

Nog verre van airco waardig dus :D
  Moderator / Redactie Sport maandag 18 mei 2026 @ 18:25:44 #71
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220834084
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 17:27 schreef Stephan5 het volgende:

[..]
[..]
Precies wat ik ook aangaf hierboven. ;)

De tentakels van die vervelende plas water reiken vaak tot dieper in het binnenland. :D

Woensdag lijkt ook alweer zo'n juweeltje te gaan worden... :r
We hebben gewoon een goede ZO-er nodig, een warmtefront uit het zuiden en een invallende westenwind op grotere hoogte :9
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport maandag 18 mei 2026 @ 18:41:45 #72
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220834165
Ik wil supercells schijnbaar, want ik heb net de perfecte omstandigheden voor supercells beschreven :D
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220834177
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 17:47 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Vanaf donderdag nog beter. Meer zon
Mooi ja. Helaas met oplopende temperaturen. Deze temperatuur met veel zon erbij zou echt perfect zijn voor mij :P

En vrij hoge zonkracht krijgen we. Dat is meestal niet zo'n goed iets in dit huishouden :D
pi_220834191
Heerlijk als van de week de verwarming weer uit kan. Maar nu is die gewoon aan hoor. Ga geen kou zitten lijden.
  maandag 18 mei 2026 @ 19:06:32 #75
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220834289
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 18:47 schreef bloodymary1 het volgende:
Heerlijk als van de week de verwarming weer uit kan. Maar nu is die gewoon aan hoor. Ga geen kou zitten lijden.
:o ik had alleen begin februari voor laatste keer kachel aan toen was het erg fris in huis na mijn vakantie. Was ook maar ff 1 keer. Ook erg weinig gestookt afgelopen herfst en winter *O*
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  maandag 18 mei 2026 @ 19:14:10 #76
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220834330
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 18:44 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Mooi ja. Helaas met oplopende temperaturen. Deze temperatuur met veel zon erbij zou echt perfect zijn voor mij :P

En vrij hoge zonkracht krijgen we. Dat is meestal niet zo'n goed iets in dit huishouden :D
Goed nieuws voor de tuin.

Je vrouw en kind hoeven natuurlijk niet continu in de zon te lopen, hè
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Redactie Frontpage maandag 18 mei 2026 @ 19:35:44 #77
381571 crew  Stephan5
Primusch
pi_220834587
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 18:25 schreef Nattekat het volgende:

[..]
We hebben gewoon een goede ZO-er nodig, een warmtefront uit het zuiden en een invallende westenwind op grotere hoogte :9
Dat spreekt mij ook aan! Als die bak water maar uitgeschakeld word. Hahaha. :D
Ik hou niet van klussers. Boren, timmeren en schuren is uit den boze.
  maandag 18 mei 2026 @ 19:40:37 #78
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_220834671
quote:
11s.gif Op maandag 18 mei 2026 19:06 schreef MissHobje het volgende:

[..]
...na mijn vakantie...
Ach en wee, wat lijkt het alweer lang geleden... vakantie.

Ik mis vakantie :)
  Moderator / Redactie Sport maandag 18 mei 2026 @ 19:51:51 #79
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220834865
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 19:35 schreef Stephan5 het volgende:

[..]
Dat spreekt mij ook aan! Als die bak water maar uitgeschakeld word. Hahaha. :D
Is onderdeel van de deal :{w
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220834997
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 19:14 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Goed nieuws voor de tuin.

Je vrouw en kind hoeven natuurlijk niet continu in de zon te lopen, hè
Zeker goed nieuws voor de tuin. Zie de planten wel wat lijden onder de relatief joude temperaturen met vrij veel vocht erbij.

Vrouw niet. Kind wordt lastiger. Al gaat ie nu wel sinds deze week naar school :+
  maandag 18 mei 2026 @ 20:06:36 #81
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_220835197
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 20:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
Gewoon weer niet he -O-
[ afbeelding ]
Altijd tegen jou, bij het trainen viel wel alles.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_220835236
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 20:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
Gewoon weer niet he -O-
[ afbeelding ]
Wow jij woont echt echt noordelijk. :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 18 mei 2026 @ 20:32:36 #84
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220835252
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 18:41 schreef Nattekat het volgende:
Ik wil supercells schijnbaar, want ik heb net de perfecte omstandigheden voor supercells beschreven :D
Doe mij maar een MCS in de vroege nacht met zo'n heerlijke, langdurige bliksemshow. Zoëentje die volgt op Spaansepluim-hitte die 's avonds blijft hangen tot het onweer er is. Zulke heb ik al lang niet meer gezien.
  maandag 18 mei 2026 @ 20:54:08 #85
219073 pietkanarie
Vreemde vogel
pi_220835373
32 graden volgende week zegt de weerapp nu. Kan gelukkig nog wel veranderen maar als dat zo uitkomt is het wel weer hollen of stilstaan. Ik vind 20 graden genoeg. Zacht, niet overdreven warm. Word alleen maar passief en geïrriteerd van hitte.
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
  maandag 18 mei 2026 @ 20:58:56 #86
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220835408


we haasten ons richting de vrijmibo en de start van de zomer.
pi_220835448
Kokend Pinksterweekend _O_
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 18 mei 2026 @ 21:17:46 #88
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_220835518
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 20:54 schreef pietkanarie het volgende:
32 graden volgende week zegt de weerapp nu. Kan gelukkig nog wel veranderen maar als dat zo uitkomt is het wel weer hollen of stilstaan. Ik vind 20 graden genoeg. Zacht, niet overdreven warm. Word alleen maar passief en geïrriteerd van hitte.
Ik had het er afgelopen week met een vriend over die ook niet goed tegen warmte kan en snel geïrriteerd raakt. Ik haal er een raar soort voldoening uit dat mensen lopen te puffen, steunen en mopperen van de hitte.
Mensen gaan ook echt rare dingen doen door warmte en ik zie daar een geweldige vorm van zwarte humor in. :)

Afgezien van dat ik echt een liefhebber van de zomer ben vind ik dat psychologische aspect ook echt geweldig :) Is wellicht een kronkel van mij hoor O-)

Er is ook een briljante film over gemaakt:

Bekijk deze YouTube-video

Bekijk deze YouTube-video

[ Bericht 3% gewijzigd door GarlandBriggs op 18-05-2026 21:25:47 ]
  maandag 18 mei 2026 @ 21:34:41 #89
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220835616
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 20:31 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Wow jij woont echt echt noordelijk. :)
Denk niet dat ik daar ooit in m'n leven zal komen. :7
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220835817
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 21:34 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Denk niet dat ik daar ooit in m'n leven zal komen. :7
Misschien als je ooit de overtocht naar een Waddeneiland doet. Verder heb je er niks te zoeken nee.
pi_220835828
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2026 21:17 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
Ik had het er afgelopen week met een vriend over die ook niet goed tegen warmte kan en snel geïrriteerd raakt. Ik haal er een raar soort voldoening uit dat mensen lopen te puffen, steunen en mopperen van de hitte.
Mensen gaan ook echt rare dingen doen door warmte en ik zie daar een geweldige vorm van zwarte humor in. :)

Afgezien van dat ik echt een liefhebber van de zomer ben vind ik dat psychologische aspect ook echt geweldig :) Is wellicht een kronkel van mij hoor O-)

Er is ook een briljante film over gemaakt:

Bekijk deze YouTube-video

Bekijk deze YouTube-video
Ah, dan breng ik je vreugde op de hete dagen. Is dat gezeik toch nog ergens goed voor.
  maandag 18 mei 2026 @ 21:59:01 #92
219073 pietkanarie
Vreemde vogel
pi_220835830
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2026 21:17 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
Ik had het er afgelopen week met een vriend over die ook niet goed tegen warmte kan en snel geïrriteerd raakt. Ik haal er een raar soort voldoening uit dat mensen lopen te puffen, steunen en mopperen van de hitte.
Mensen gaan ook echt rare dingen doen door warmte en ik zie daar een geweldige vorm van zwarte humor in. :)

Afgezien van dat ik echt een liefhebber van de zomer ben vind ik dat psychologische aspect ook echt geweldig :) Is wellicht een kronkel van mij hoor O-)

Er is ook een briljante film over gemaakt:

Bekijk deze YouTube-video

Bekijk deze YouTube-video
Haha, misschien moet ik maar eens proberen om het als een vorm van humor te zien 😃 zo heb ik er nog nooit naar gekeken.
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
pi_220835908
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2026 21:59 schreef pietkanarie het volgende:

[..]
Haha, misschien moet ik maar eens proberen om het als een vorm van humor te zien 😃 zo heb ik er nog nooit naar gekeken.
Weinig humor hoor als je het gevoel hebt te sterven in de verzengende hitte. :(
pi_220835940
Pluim ziet er niet best uit. Woensdag laatste enigszins acceptabele dag tot begin oktober.

Ik ga het oventje in de komende maanden. ;( :W
  maandag 18 mei 2026 @ 22:11:16 #95
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_220835951
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:05 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Weinig humor hoor als je het gevoel hebt te sterven in de verzengende hitte. :(
:D Ga zo door, oh Prins Hamlet!
  Moderator / Redactie Sport maandag 18 mei 2026 @ 22:19:57 #96
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220836019
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:10 schreef Geschiedkundige het volgende:
Pluim ziet er niet best uit. Woensdag laatste enigszins acceptabele dag tot begin oktober.

Ik ga het oventje in de komende maanden. ;( :W


11 graden op 1 juni, speciaal voor jou.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator maandag 18 mei 2026 @ 22:25:50 #97
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220836076
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:10 schreef Geschiedkundige het volgende:
Pluim ziet er niet best uit. Woensdag laatste enigszins acceptabele dag tot begin oktober.

Ik ga het oventje in de komende maanden. ;( :W
pi_220836156
quote:
10s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:25 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
_O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220836365
quote:
10s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:25 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ja ik zal me regelmatig een hoopje as voelen komende tijd. Gelukkig gaan we alweer richting de herfst *O* :+
pi_220836372
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:19 schreef Nattekat het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

11 graden op 1 juni, speciaal voor jou.
Mooi, die houden we erin :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')