Goed nieuws voor de tuin.quote:Op maandag 18 mei 2026 18:44 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Mooi ja. Helaas met oplopende temperaturen. Deze temperatuur met veel zon erbij zou echt perfect zijn voor mij
En vrij hoge zonkracht krijgen we. Dat is meestal niet zo'n goed iets in dit huishouden
Dat spreekt mij ook aan! Als die bak water maar uitgeschakeld word. Hahaha.quote:Op maandag 18 mei 2026 18:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We hebben gewoon een goede ZO-er nodig, een warmtefront uit het zuiden en een invallende westenwind op grotere hoogte
Is onderdeel van de dealquote:Op maandag 18 mei 2026 19:35 schreef Stephan5 het volgende:
[..]
Dat spreekt mij ook aan! Als die bak water maar uitgeschakeld word. Hahaha.
Zeker goed nieuws voor de tuin. Zie de planten wel wat lijden onder de relatief joude temperaturen met vrij veel vocht erbij.quote:Op maandag 18 mei 2026 19:14 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Goed nieuws voor de tuin.
Je vrouw en kind hoeven natuurlijk niet continu in de zon te lopen, hè
Altijd tegen jou, bij het trainen viel wel alles.quote:
Wow jij woont echt echt noordelijk.quote:
Doe mij maar een MCS in de vroege nacht met zo'n heerlijke, langdurige bliksemshow. Zoëentje die volgt op Spaansepluim-hitte die 's avonds blijft hangen tot het onweer er is. Zulke heb ik al lang niet meer gezien.quote:Op maandag 18 mei 2026 18:41 schreef Nattekat het volgende:
Ik wil supercells schijnbaar, want ik heb net de perfecte omstandigheden voor supercells beschreven
Ik had het er afgelopen week met een vriend over die ook niet goed tegen warmte kan en snel geïrriteerd raakt. Ik haal er een raar soort voldoening uit dat mensen lopen te puffen, steunen en mopperen van de hitte.quote:Op maandag 18 mei 2026 20:54 schreef pietkanarie het volgende:
32 graden volgende week zegt de weerapp nu. Kan gelukkig nog wel veranderen maar als dat zo uitkomt is het wel weer hollen of stilstaan. Ik vind 20 graden genoeg. Zacht, niet overdreven warm. Word alleen maar passief en geïrriteerd van hitte.
Denk niet dat ik daar ooit in m'n leven zal komen.quote:
Misschien als je ooit de overtocht naar een Waddeneiland doet. Verder heb je er niks te zoeken nee.quote:Op maandag 18 mei 2026 21:34 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Denk niet dat ik daar ooit in m'n leven zal komen.
Ah, dan breng ik je vreugde op de hete dagen. Is dat gezeik toch nog ergens goed voor.quote:Op maandag 18 mei 2026 21:17 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Ik had het er afgelopen week met een vriend over die ook niet goed tegen warmte kan en snel geïrriteerd raakt. Ik haal er een raar soort voldoening uit dat mensen lopen te puffen, steunen en mopperen van de hitte.
Mensen gaan ook echt rare dingen doen door warmte en ik zie daar een geweldige vorm van zwarte humor in.
Afgezien van dat ik echt een liefhebber van de zomer ben vind ik dat psychologische aspect ook echt geweldigIs wellicht een kronkel van mij hoor
![]()
Er is ook een briljante film over gemaakt:
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
Haha, misschien moet ik maar eens proberen om het als een vorm van humor te zien 😃 zo heb ik er nog nooit naar gekeken.quote:Op maandag 18 mei 2026 21:17 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Ik had het er afgelopen week met een vriend over die ook niet goed tegen warmte kan en snel geïrriteerd raakt. Ik haal er een raar soort voldoening uit dat mensen lopen te puffen, steunen en mopperen van de hitte.
Mensen gaan ook echt rare dingen doen door warmte en ik zie daar een geweldige vorm van zwarte humor in.
Afgezien van dat ik echt een liefhebber van de zomer ben vind ik dat psychologische aspect ook echt geweldigIs wellicht een kronkel van mij hoor
![]()
Er is ook een briljante film over gemaakt:
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
Weinig humor hoor als je het gevoel hebt te sterven in de verzengende hitte.quote:Op maandag 18 mei 2026 21:59 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Haha, misschien moet ik maar eens proberen om het als een vorm van humor te zien 😃 zo heb ik er nog nooit naar gekeken.
quote:Op maandag 18 mei 2026 22:05 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Weinig humor hoor als je het gevoel hebt te sterven in de verzengende hitte.
quote:Op maandag 18 mei 2026 22:10 schreef Geschiedkundige het volgende:
Pluim ziet er niet best uit. Woensdag laatste enigszins acceptabele dag tot begin oktober.
Ik ga het oventje in de komende maanden.![]()
quote:Op maandag 18 mei 2026 22:10 schreef Geschiedkundige het volgende:
Pluim ziet er niet best uit. Woensdag laatste enigszins acceptabele dag tot begin oktober.
Ik ga het oventje in de komende maanden.![]()
quote:
Ja ik zal me regelmatig een hoopje as voelen komende tijd. Gelukkig gaan we alweer richting de herfstquote:
Mooi, die houden we erinquote:Op maandag 18 mei 2026 22:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
11 graden op 1 juni, speciaal voor jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |