abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 mei 2026 @ 19:14:10 #76
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220834330
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 18:44 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Mooi ja. Helaas met oplopende temperaturen. Deze temperatuur met veel zon erbij zou echt perfect zijn voor mij :P

En vrij hoge zonkracht krijgen we. Dat is meestal niet zo'n goed iets in dit huishouden :D
Goed nieuws voor de tuin.

Je vrouw en kind hoeven natuurlijk niet continu in de zon te lopen, hè
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Redactie Frontpage maandag 18 mei 2026 @ 19:35:44 #77
381571 crew  Stephan5
Primusch
pi_220834587
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 18:25 schreef Nattekat het volgende:

[..]
We hebben gewoon een goede ZO-er nodig, een warmtefront uit het zuiden en een invallende westenwind op grotere hoogte :9
Dat spreekt mij ook aan! Als die bak water maar uitgeschakeld word. Hahaha. :D
Ik hou niet van klussers. Boren, timmeren en schuren is uit den boze.
  maandag 18 mei 2026 @ 19:40:37 #78
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_220834671
quote:
11s.gif Op maandag 18 mei 2026 19:06 schreef MissHobje het volgende:

[..]
...na mijn vakantie...
Ach en wee, wat lijkt het alweer lang geleden... vakantie.

Ik mis vakantie :)
  Moderator / Redactie Sport maandag 18 mei 2026 @ 19:51:51 #79
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220834865
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 19:35 schreef Stephan5 het volgende:

[..]
Dat spreekt mij ook aan! Als die bak water maar uitgeschakeld word. Hahaha. :D
Is onderdeel van de deal :{w
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220834997
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 19:14 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Goed nieuws voor de tuin.

Je vrouw en kind hoeven natuurlijk niet continu in de zon te lopen, hè
Zeker goed nieuws voor de tuin. Zie de planten wel wat lijden onder de relatief joude temperaturen met vrij veel vocht erbij.

Vrouw niet. Kind wordt lastiger. Al gaat ie nu wel sinds deze week naar school :+
  maandag 18 mei 2026 @ 20:06:36 #81
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_220835197
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 20:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
Gewoon weer niet he -O-
[ afbeelding ]
Altijd tegen jou, bij het trainen viel wel alles.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_220835236
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 20:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
Gewoon weer niet he -O-
[ afbeelding ]
Wow jij woont echt echt noordelijk. :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 18 mei 2026 @ 20:32:36 #84
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220835252
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 18:41 schreef Nattekat het volgende:
Ik wil supercells schijnbaar, want ik heb net de perfecte omstandigheden voor supercells beschreven :D
Doe mij maar een MCS in de vroege nacht met zo'n heerlijke, langdurige bliksemshow. Zoëentje die volgt op Spaansepluim-hitte die 's avonds blijft hangen tot het onweer er is. Zulke heb ik al lang niet meer gezien.
  maandag 18 mei 2026 @ 20:54:08 #85
219073 pietkanarie
Vreemde vogel
pi_220835373
32 graden volgende week zegt de weerapp nu. Kan gelukkig nog wel veranderen maar als dat zo uitkomt is het wel weer hollen of stilstaan. Ik vind 20 graden genoeg. Zacht, niet overdreven warm. Word alleen maar passief en geïrriteerd van hitte.
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
  maandag 18 mei 2026 @ 20:58:56 #86
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220835408


we haasten ons richting de vrijmibo en de start van de zomer.
pi_220835448
Kokend Pinksterweekend _O_
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 18 mei 2026 @ 21:17:46 #88
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_220835518
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 20:54 schreef pietkanarie het volgende:
32 graden volgende week zegt de weerapp nu. Kan gelukkig nog wel veranderen maar als dat zo uitkomt is het wel weer hollen of stilstaan. Ik vind 20 graden genoeg. Zacht, niet overdreven warm. Word alleen maar passief en geïrriteerd van hitte.
Ik had het er afgelopen week met een vriend over die ook niet goed tegen warmte kan en snel geïrriteerd raakt. Ik haal er een raar soort voldoening uit dat mensen lopen te puffen, steunen en mopperen van de hitte.
Mensen gaan ook echt rare dingen doen door warmte en ik zie daar een geweldige vorm van zwarte humor in. :)

Afgezien van dat ik echt een liefhebber van de zomer ben vind ik dat psychologische aspect ook echt geweldig :) Is wellicht een kronkel van mij hoor O-)

Er is ook een briljante film over gemaakt:

Bekijk deze YouTube-video

Bekijk deze YouTube-video

[ Bericht 3% gewijzigd door GarlandBriggs op 18-05-2026 21:25:47 ]
  maandag 18 mei 2026 @ 21:34:41 #89
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220835616
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 20:31 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Wow jij woont echt echt noordelijk. :)
Denk niet dat ik daar ooit in m'n leven zal komen. :7
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220835817
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 21:34 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Denk niet dat ik daar ooit in m'n leven zal komen. :7
Misschien als je ooit de overtocht naar een Waddeneiland doet. Verder heb je er niks te zoeken nee.
pi_220835828
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2026 21:17 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
Ik had het er afgelopen week met een vriend over die ook niet goed tegen warmte kan en snel geïrriteerd raakt. Ik haal er een raar soort voldoening uit dat mensen lopen te puffen, steunen en mopperen van de hitte.
Mensen gaan ook echt rare dingen doen door warmte en ik zie daar een geweldige vorm van zwarte humor in. :)

Afgezien van dat ik echt een liefhebber van de zomer ben vind ik dat psychologische aspect ook echt geweldig :) Is wellicht een kronkel van mij hoor O-)

Er is ook een briljante film over gemaakt:

Bekijk deze YouTube-video

Bekijk deze YouTube-video
Ah, dan breng ik je vreugde op de hete dagen. Is dat gezeik toch nog ergens goed voor.
  maandag 18 mei 2026 @ 21:59:01 #92
219073 pietkanarie
Vreemde vogel
pi_220835830
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2026 21:17 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
Ik had het er afgelopen week met een vriend over die ook niet goed tegen warmte kan en snel geïrriteerd raakt. Ik haal er een raar soort voldoening uit dat mensen lopen te puffen, steunen en mopperen van de hitte.
Mensen gaan ook echt rare dingen doen door warmte en ik zie daar een geweldige vorm van zwarte humor in. :)

Afgezien van dat ik echt een liefhebber van de zomer ben vind ik dat psychologische aspect ook echt geweldig :) Is wellicht een kronkel van mij hoor O-)

Er is ook een briljante film over gemaakt:

Bekijk deze YouTube-video

Bekijk deze YouTube-video
Haha, misschien moet ik maar eens proberen om het als een vorm van humor te zien 😃 zo heb ik er nog nooit naar gekeken.
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
pi_220835908
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2026 21:59 schreef pietkanarie het volgende:

[..]
Haha, misschien moet ik maar eens proberen om het als een vorm van humor te zien 😃 zo heb ik er nog nooit naar gekeken.
Weinig humor hoor als je het gevoel hebt te sterven in de verzengende hitte. :(
pi_220835940
Pluim ziet er niet best uit. Woensdag laatste enigszins acceptabele dag tot begin oktober.

Ik ga het oventje in de komende maanden. ;( :W
  maandag 18 mei 2026 @ 22:11:16 #95
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_220835951
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:05 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Weinig humor hoor als je het gevoel hebt te sterven in de verzengende hitte. :(
:D Ga zo door, oh Prins Hamlet!
  Moderator / Redactie Sport maandag 18 mei 2026 @ 22:19:57 #96
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220836019
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:10 schreef Geschiedkundige het volgende:
Pluim ziet er niet best uit. Woensdag laatste enigszins acceptabele dag tot begin oktober.

Ik ga het oventje in de komende maanden. ;( :W


11 graden op 1 juni, speciaal voor jou.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator maandag 18 mei 2026 @ 22:25:50 #97
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220836076
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:10 schreef Geschiedkundige het volgende:
Pluim ziet er niet best uit. Woensdag laatste enigszins acceptabele dag tot begin oktober.

Ik ga het oventje in de komende maanden. ;( :W
pi_220836156
quote:
10s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:25 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
_O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220836365
quote:
10s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:25 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ja ik zal me regelmatig een hoopje as voelen komende tijd. Gelukkig gaan we alweer richting de herfst *O* :+
pi_220836372
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:19 schreef Nattekat het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

11 graden op 1 juni, speciaal voor jou.
Mooi, die houden we erin :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')