Wat is dit toch een verschrikkelijk warm bad.quote:Op maandag 18 mei 2026 23:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zal nu gewoon dagelijks de koudste uitschieter met jou delen.
Nogal jaquote:Op maandag 18 mei 2026 20:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Altijd tegen jou, bij het trainen viel wel alles.
Ja alleen geeft buienradar Aalsum aan ivp Dokkumquote:
Dan moeten we aardig tijdje terug in de tijd voor een deftige MCSquote:Op maandag 18 mei 2026 20:32 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Doe mij maar een MCS in de vroege nacht met zo'n heerlijke, langdurige bliksemshow. Zoëentje die volgt op Spaansepluim-hitte die 's avonds blijft hangen tot het onweer er is. Zulke heb ik al lang niet meer gezien.
Zijn amper uit de herfst afgelopen 3 weken was het herfstquote:Op maandag 18 mei 2026 23:07 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ja ik zal me regelmatig een hoopje as voelen komende tijd. Gelukkig gaan we alweer richting de herfst![]()
De regen was jammer, de temperaturen perfectquote:Op dinsdag 19 mei 2026 07:02 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Zijn amper uit de herfst afgelopen 3 weken was het herfst
Kan een van die landgoed knechten, jou niet de hele dag volgen met een parasol?quote:Op maandag 18 mei 2026 23:07 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ja ik zal me regelmatig een hoopje as voelen komende tijd. Gelukkig gaan we alweer richting de herfst![]()
En een ander wapperen met zo'n groot blad.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 08:41 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Kan een van die landgoed knechten, jou niet de hele dag volgen met een parasol?
[ afbeelding ]
Doe mij een lol. Ik heb juist een bloedhekel aan kou, donker en winter.. Eerst volop zomer graag, met onweer.quote:Op maandag 18 mei 2026 23:07 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ja ik zal me regelmatig een hoopje as voelen komende tijd. Gelukkig gaan we alweer richting de herfst![]()
Kan je je op kledenquote:Op dinsdag 19 mei 2026 09:16 schreef 12Beaufort het volgende:
Hebben we er zin in?
Icon laat voor het zuiden 30 graden zien op zaterdag.
[ afbeelding ]
Zondag een kleine terugval, maar nog steeds ruim boven de 20 graden.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 09:18 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Kan je je op kleden![]()
Zondag alweer stuk minder
Het is altijd beter dan 10-12
Bloedhittequote:Op dinsdag 19 mei 2026 09:16 schreef 12Beaufort het volgende:
Hebben we er zin in?
Icon laat voor het zuiden 30 graden zien op zaterdag.
[ afbeelding ]
Icon kan de pot op.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 09:16 schreef 12Beaufort het volgende:
Hebben we er zin in?
Icon laat voor het zuiden 30 graden zien op zaterdag.
[ afbeelding ]
Kijk, dat rode lijntje gaat de rest nog wat mee omlaag trekken. Toch? Toch?quote:Op dinsdag 19 mei 2026 10:18 schreef 12Beaufort het volgende:
En de nieuwe pluim. Met het gemiddelde bijna een week lang rond de 25 graden.![]()
[ afbeelding ]
Je doet er niks aanquote:
Zou zo kunnen dat die noordelijke wind wat hardnekkig gaat worden, maar dat lijkt mij dan vooral in het noorden te zijn. Het blijft even afwachten wat de kaarten de komende dagen laten zien.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 10:38 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Kijk, dat rode lijntje gaat de rest nog wat mee omlaag trekken. Toch? Toch?
Liever niet, komt er eindelijk een beetje temperatuur in!quote:Op dinsdag 19 mei 2026 10:38 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Kijk, dat rode lijntje gaat de rest nog wat mee omlaag trekken. Toch? Toch?
JUICHENquote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2026 09:16 schreef 12Beaufort het volgende:
Hebben we er zin in?
Icon laat voor het zuiden 30 graden zien op zaterdag.
[ afbeelding ]
Dat is het al bijna 3 weken. Weekend gelukkig stukken beterquote:Op dinsdag 19 mei 2026 18:27 schreef Haags het volgende:
Als je nu naar buiten kijkt is het volop herfst hier en is het lastig voor te stellen dat we over twee dagen vol de zomer in knallen
Overdrijven is ook een vak hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2026 18:33 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dat is het al bijna 3 weken. Weekend gelukkig stukken beter
Ben vooral eens benieuwd hoelang we blijven knallen in de zomerse temperaturen. Wordt het een week lekker, of schakelen de weergoden nu doorquote:Op dinsdag 19 mei 2026 18:27 schreef Haags het volgende:
Als je nu naar buiten kijkt is het volop herfst hier en is het lastig voor te stellen dat we over twee dagen vol de zomer in knallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |