abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport maandag 18 mei 2026 @ 23:13:37 #101
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220836406
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 23:08 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Mooi, die houden we erin :P
Ik zal nu gewoon dagelijks de koudste uitschieter met jou delen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220836505
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 23:13 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik zal nu gewoon dagelijks de koudste uitschieter met jou delen.
Wat is dit toch een verschrikkelijk warm bad.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 18 mei 2026 @ 23:58:40 #103
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_220836547
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 20:26 schreef Felagund het volgende:

[..]
Altijd tegen jou, bij het trainen viel wel alles.
Nogal ja -O-

quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 20:31 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Wow jij woont echt echt noordelijk. :)
Ja alleen geeft buienradar Aalsum aan ivp Dokkum :')

quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 20:32 schreef DemonRage het volgende:

[..]
Doe mij maar een MCS in de vroege nacht met zo'n heerlijke, langdurige bliksemshow. Zoëentje die volgt op Spaansepluim-hitte die 's avonds blijft hangen tot het onweer er is. Zulke heb ik al lang niet meer gezien.
Dan moeten we aardig tijdje terug in de tijd voor een deftige MCS :D
  dinsdag 19 mei 2026 @ 07:02:59 #104
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220836837
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 23:07 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Ja ik zal me regelmatig een hoopje as voelen komende tijd. Gelukkig gaan we alweer richting de herfst *O* :+
Zijn amper uit de herfst afgelopen 3 weken was het herfst
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220836862
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 07:02 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Zijn amper uit de herfst afgelopen 3 weken was het herfst
De regen was jammer, de temperaturen perfect :P
  dinsdag 19 mei 2026 @ 08:41:30 #106
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220837134
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 23:07 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Ja ik zal me regelmatig een hoopje as voelen komende tijd. Gelukkig gaan we alweer richting de herfst *O* :+
Kan een van die landgoed knechten, jou niet de hele dag volgen met een parasol?

pi_220837263
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 08:41 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Kan een van die landgoed knechten, jou niet de hele dag volgen met een parasol?

[ afbeelding ]
En een ander wapperen met zo'n groot blad. ^O^
  Redactie Frontpage dinsdag 19 mei 2026 @ 09:00:02 #108
381571 crew  Stephan5
Primusch
pi_220837390
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 23:07 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Ja ik zal me regelmatig een hoopje as voelen komende tijd. Gelukkig gaan we alweer richting de herfst *O* :+
Doe mij een lol. Ik heb juist een bloedhekel aan kou, donker en winter.. Eerst volop zomer graag, met onweer. :Y
Ik hou niet van klussers. Boren, timmeren en schuren is uit den boze.
  Moderator dinsdag 19 mei 2026 @ 09:06:08 #109
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220837469
Vanmiddag de mams ophalen van de aeropuerto.

Komt van het Siberische Enkhuizen waar het al twee weken 13 graden ofzo is naar 31 graden hier vanmiddag.

pi_220837514
Hebben we er zin in?

Icon laat voor het zuiden 30 graden zien op zaterdag.

v
  dinsdag 19 mei 2026 @ 09:18:41 #111
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220837525
quote:
4s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 09:16 schreef 12Beaufort het volgende:
Hebben we er zin in?

Icon laat voor het zuiden 30 graden zien op zaterdag.

[ afbeelding ]
Kan je je op kleden :7

Zondag alweer stuk minder

Het is altijd beter dan 10-12

[ Bericht 2% gewijzigd door INViCTuS op 19-05-2026 09:24:32 ]
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220837658
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 09:18 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Kan je je op kleden :7

Zondag alweer stuk minder

Het is altijd beter dan 10-12
Zondag een kleine terugval, maar nog steeds ruim boven de 20 graden.
De wind draait dan en komt uit het noorden.

Maar de pluim ziet er wel weer goed uit denk ik.
v
  dinsdag 19 mei 2026 @ 09:53:05 #113
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220837777
quote:
4s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 09:16 schreef 12Beaufort het volgende:
Hebben we er zin in?

Icon laat voor het zuiden 30 graden zien op zaterdag.

[ afbeelding ]
Bloedhitte :X
pi_220837885
En de nieuwe pluim. Met het gemiddelde bijna een week lang rond de 25 graden. 8-)

v
pi_220838053
quote:
4s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 09:16 schreef 12Beaufort het volgende:
Hebben we er zin in?

Icon laat voor het zuiden 30 graden zien op zaterdag.

[ afbeelding ]
Icon kan de pot op. :(
pi_220838069
quote:
4s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 10:18 schreef 12Beaufort het volgende:
En de nieuwe pluim. Met het gemiddelde bijna een week lang rond de 25 graden. 8-)

[ afbeelding ]
Kijk, dat rode lijntje gaat de rest nog wat mee omlaag trekken. Toch? Toch? ;(
pi_220838249
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 10:37 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Icon kan de pot op. :(
Je doet er niks aan :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 10:38 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Kijk, dat rode lijntje gaat de rest nog wat mee omlaag trekken. Toch? Toch? ;(
Zou zo kunnen dat die noordelijke wind wat hardnekkig gaat worden, maar dat lijkt mij dan vooral in het noorden te zijn. Het blijft even afwachten wat de kaarten de komende dagen laten zien.
v
  dinsdag 19 mei 2026 @ 10:54:17 #118
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220838266
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 10:38 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Kijk, dat rode lijntje gaat de rest nog wat mee omlaag trekken. Toch? Toch? ;(
Liever niet, komt er eindelijk een beetje temperatuur in!
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  dinsdag 19 mei 2026 @ 15:13:06 #119
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220840162
*O* *O*

twitter
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  dinsdag 19 mei 2026 @ 15:27:17 #120
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_220840294
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 15:13 schreef INViCTuS het volgende:
*O* *O*

[ x ]
JUICHEN
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 19 mei 2026 @ 17:21:18 #121
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_220841217
quote:
4s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 09:16 schreef 12Beaufort het volgende:
Hebben we er zin in?

Icon laat voor het zuiden 30 graden zien op zaterdag.

[ afbeelding ]
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
pi_220841724
Als je nu naar buiten kijkt is het volop herfst hier en is het lastig voor te stellen dat we over twee dagen vol de zomer in knallen
Zonder wrijving geen glans
  dinsdag 19 mei 2026 @ 18:33:56 #123
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220841773
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 18:27 schreef Haags het volgende:
Als je nu naar buiten kijkt is het volop herfst hier en is het lastig voor te stellen dat we over twee dagen vol de zomer in knallen
Dat is het al bijna 3 weken. Weekend gelukkig stukken beter
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220841780
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 18:33 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Dat is het al bijna 3 weken. Weekend gelukkig stukken beter
Overdrijven is ook een vak hoor :D

Ik vond het oprecht meevallen hier afgelopen weken. Soms een buitje, ach ja hoort erbij. Maar ook gewoon heel veel zon gezien.
Zonder wrijving geen glans
pi_220841851
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 18:27 schreef Haags het volgende:
Als je nu naar buiten kijkt is het volop herfst hier en is het lastig voor te stellen dat we over twee dagen vol de zomer in knallen
Ben vooral eens benieuwd hoelang we blijven knallen in de zomerse temperaturen. Wordt het een week lekker, of schakelen de weergoden nu door
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')