Nou, hier toch wel een 60-70 mm opgevangen de afgelopen 3 weken en het was echt vaak fris/koud.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 18:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak hoor
Ik vond het oprecht meevallen hier afgelopen weken. Soms een buitje, ach ja hoort erbij. Maar ook gewoon heel veel zon gezien.
Ja ik ook! #duurtlangquote:Op maandag 18 mei 2026 19:40 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Ach en wee, wat lijkt het alweer lang geleden... vakantie.
Ik mis vakantie
Vast het laatstequote:Op dinsdag 19 mei 2026 18:47 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Ben vooral eens benieuwd hoelang we blijven knallen in de zomerse temperaturen. Wordt het een week lekker, of schakelen de weergoden nu door
Hell yeah.quote:
Zelden zo opgezien tegen een weekeindequote:Op dinsdag 19 mei 2026 09:16 schreef 12Beaufort het volgende:
Hebben we er zin in?
Icon laat voor het zuiden 30 graden zien op zaterdag.
[ afbeelding ]
Dit weekend of volgend weekend?quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zelden zo opgezien tegen een weekeinde![]()
quote:
Gevalletje karma ofzo?quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Blij dat maandag een vrije dag is in elk geval, hoef ik de deur niet uit.
Vriendin gaat naar Brazilië, ik wilde niet mee want warm (kon verder ook niet, maar goed), is het daar zo bijna 10 graden koeler![]()
![]()
Alles of niets.quote:
En dan? 3 dagen binnen zitten? G'dummequote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Blij dat maandag een vrije dag is in elk geval, hoef ik de deur niet uit.
Vriendin gaat naar Brazilië, ik wilde niet mee want warm (kon verder ook niet, maar goed), is het daar zo bijna 10 graden koeler![]()
![]()
Nou ja, zaterdag een piek(je) met 26-29 landelijk. Kleine kans op een verdwaalde dertiger. Daarna paar dagen redelijk stabiel 24-26. Daar is eigenlijk niks mis mee. Als de luchtvochtigheid niet te hoog is, dan is dat prima te verdragen.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 21:30 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Alles of niets.
Ik klaag zachtjes klaag niet. Beter dan het absolute schijtweer dat we de laatste tijd hebben, maar toch.
Je zegt het zelf al hequote:Op dinsdag 19 mei 2026 21:48 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Nou ja, zaterdag een piek(je) met 26-29 landelijk. Kleine kans op een verdwaalde dertiger. Daarna paar dagen redelijk stabiel 24-26. Daar is eigenlijk niks mis mee. Als de luchtvochtigheid niet te hoog is, dan is dat prima te verdragen.
Ik moet zaterdag wel op pad, vriendin naar Schiphol brengen, maar verder gewoon binnen waar het een stuk aangenamer is ja. Misschien in de late avond nog wel even naar buiten, als het weer wat prettiger wordt dan overdag.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 21:38 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
En dan? 3 dagen binnen zitten? G'dumme
Afgelopen 3 weken waren verre van best. Vaak fris/koud, regelmatig nat en minder zon, maar dat verpest echt nooit mijn weekend. Ook niet op mijn humeur. Kan wel klagen, maar veranderen doe ik het toch niet.
Er komt ook nog geen dagenlange intense hitte ofzo, dus niet zo overdrijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat denk je zelfquote:Op woensdag 20 mei 2026 08:22 schreef Drass het volgende:
20 mei, u leest het hier. De laatste regendruppels tot aan oktober.
quote:Op woensdag 20 mei 2026 08:11 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
moodIk zet de poort vast open!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 20 mei 2026 08:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik moet zaterdag wel op pad, vriendin naar Schiphol brengen, maar verder gewoon binnen waar het een stuk aangenamer is ja. Misschien in de late avond nog wel even naar buiten, als het weer wat prettiger wordt dan overdag.
"Nog even volhouden het komt er aan".... zeggen ze al 2 weken.quote:Op woensdag 20 mei 2026 09:26 schreef Dr_Flash het volgende:
En NOG maar een dag kutweer. Ben het helemaal zat. Opschieten met die zomer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |