abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 mei 2026 @ 18:58:35 #126
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220841925
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 18:35 schreef Haags het volgende:

[..]
Overdrijven is ook een vak hoor :D

Ik vond het oprecht meevallen hier afgelopen weken. Soms een buitje, ach ja hoort erbij. Maar ook gewoon heel veel zon gezien.
Nou, hier toch wel een 60-70 mm opgevangen de afgelopen 3 weken en het was echt vaak fris/koud.

Wel mooie buffer om paar weken droog weer te kunnen hebben
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  dinsdag 19 mei 2026 @ 19:29:53 #127
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220842172
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 19:40 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
Ach en wee, wat lijkt het alweer lang geleden... vakantie.

Ik mis vakantie :)
Ja ik ook! #duurtlang :D
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  dinsdag 19 mei 2026 @ 19:30:28 #128
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220842181
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 18:47 schreef cinderloom het volgende:

[..]
Ben vooral eens benieuwd hoelang we blijven knallen in de zomerse temperaturen. Wordt het een week lekker, of schakelen de weergoden nu door
Vast het laatste :P blijft Nederland he.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 19 mei 2026 @ 20:26:53 #129
862 Arcee
Look closer
pi_220842945
quote:
4s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 09:16 schreef 12Beaufort het volgende:
Hebben we er zin in?
Hell yeah. 8-)
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 19 mei 2026 @ 20:28:56 #130
284411 crew  heywoodu
pi_220842974
quote:
4s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 09:16 schreef 12Beaufort het volgende:
Hebben we er zin in?

Icon laat voor het zuiden 30 graden zien op zaterdag.

[ afbeelding ]
Zelden zo opgezien tegen een weekeinde _O-

Blij dat maandag een vrije dag is in elk geval, hoef ik de deur niet uit.

Vriendin gaat naar Brazilië, ik wilde niet mee want warm (kon verder ook niet, maar goed), is het daar zo bijna 10 graden koeler _O- :'(
pi_220842996
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 20:28 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Zelden zo opgezien tegen een weekeinde _O-

Dit weekend of volgend weekend? 8-)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 19 mei 2026 @ 20:31:13 #132
284411 crew  heywoodu
pi_220843008
quote:
12s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 20:30 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Dit weekend of volgend weekend? 8-)
Volgend weekend. Dus 23 en 24 mei.
pi_220843021
quote:
6s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 20:31 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Volgend weekend. Dus 23 en 24 mei.
:D Akkoord.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 20:54:43 #134
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220843213
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 20:28 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Zelden zo opgezien tegen een weekeinde _O-

Blij dat maandag een vrije dag is in elk geval, hoef ik de deur niet uit.

Vriendin gaat naar Brazilië, ik wilde niet mee want warm (kon verder ook niet, maar goed), is het daar zo bijna 10 graden koeler _O- :'(
Gevalletje karma ofzo? :P :'( :D
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 19 mei 2026 @ 21:28:25 #135
284411 crew  heywoodu
pi_220843456
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 20:54 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Gevalletje karma ofzo? :P :'( :D
Wie weet, we zijn nu in elk geval allebei jaloers op elkaar.
pi_220843474
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 15:13 schreef INViCTuS het volgende:
*O* *O*

[ x ]
Alles of niets.

Ik klaag zachtjes klaag niet. Beter dan het absolute schijtweer dat we de laatste tijd hebben, maar toch.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:38:06 #137
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220843537
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 20:28 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Zelden zo opgezien tegen een weekeinde _O-

Blij dat maandag een vrije dag is in elk geval, hoef ik de deur niet uit.

Vriendin gaat naar Brazilië, ik wilde niet mee want warm (kon verder ook niet, maar goed), is het daar zo bijna 10 graden koeler _O- :'(
En dan? 3 dagen binnen zitten? G'dumme 8)7

Afgelopen 3 weken waren verre van best. Vaak fris/koud, regelmatig nat en minder zon, maar dat verpest echt nooit mijn weekend ;). Ook niet op mijn humeur. Kan wel klagen, maar veranderen doe ik het toch niet.

Er komt ook nog geen dagenlange intense hitte ofzo, dus niet zo overdrijven ;)

[ Bericht 9% gewijzigd door INViCTuS op 19-05-2026 21:45:08 ]
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:48:02 #138
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220843610
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:30 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Alles of niets.

Ik klaag zachtjes klaag niet. Beter dan het absolute schijtweer dat we de laatste tijd hebben, maar toch.
Nou ja, zaterdag een piek(je) met 26-29 landelijk. Kleine kans op een verdwaalde dertiger. Daarna paar dagen redelijk stabiel 24-26. Daar is eigenlijk niks mis mee. Als de luchtvochtigheid niet te hoog is, dan is dat prima te verdragen.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220843625
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:48 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Nou ja, zaterdag een piek(je) met 26-29 landelijk. Kleine kans op een verdwaalde dertiger. Daarna paar dagen redelijk stabiel 24-26. Daar is eigenlijk niks mis mee. Als de luchtvochtigheid niet te hoog is, dan is dat prima te verdragen.
Je zegt het zelf al he ;)
pi_220844098
Ik heb er zin in!
pi_220844707
Gatverdamme, het is hier in de regio Eindhoven warm en nat, echt plakkerig :r
*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 20 mei 2026 @ 08:10:13 #142
284411 crew  heywoodu
pi_220844790
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:38 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
En dan? 3 dagen binnen zitten? G'dumme 8)7

Afgelopen 3 weken waren verre van best. Vaak fris/koud, regelmatig nat en minder zon, maar dat verpest echt nooit mijn weekend ;). Ook niet op mijn humeur. Kan wel klagen, maar veranderen doe ik het toch niet.

Er komt ook nog geen dagenlange intense hitte ofzo, dus niet zo overdrijven ;)
Ik moet zaterdag wel op pad, vriendin naar Schiphol brengen, maar verder gewoon binnen waar het een stuk aangenamer is ja. Misschien in de late avond nog wel even naar buiten, als het weer wat prettiger wordt dan overdag.
  woensdag 20 mei 2026 @ 08:11:36 #143
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220844796


mood

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220844825
20 mei, u leest het hier. De laatste regendruppels tot aan oktober.
  woensdag 20 mei 2026 @ 08:46:27 #145
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220844907
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 08:22 schreef Drass het volgende:
20 mei, u leest het hier. De laatste regendruppels tot aan oktober.
Wat denk je zelf
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220844940
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 08:11 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]

mood

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zet de poort vast open!
  woensdag 20 mei 2026 @ 08:55:44 #147
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220844942
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 08:10 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ik moet zaterdag wel op pad, vriendin naar Schiphol brengen, maar verder gewoon binnen waar het een stuk aangenamer is ja. Misschien in de late avond nog wel even naar buiten, als het weer wat prettiger wordt dan overdag.
Bekijk deze YouTube-video
  woensdag 20 mei 2026 @ 09:26:44 #148
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220845202
En NOG maar een dag kutweer. Ben het helemaal zat. Opschieten met die zomer! :(
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 20 mei 2026 @ 09:55:08 #149
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_220845397
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 09:26 schreef Dr_Flash het volgende:
En NOG maar een dag kutweer. Ben het helemaal zat. Opschieten met die zomer! :(
"Nog even volhouden het komt er aan".... zeggen ze al 2 weken. :X
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  woensdag 20 mei 2026 @ 10:22:29 #150
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220845643
De meest scherpe kantjes zijn ook wel van de "hitte" af. Voornamelijk 24-26 graden, dus best acceptabel
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')