abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 mei 2026 @ 15:41:34 #176
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_220847787
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 15:07 schreef Elan het volgende:

[..]
Het kost altijd tijd om ff te wennen aan warmte. Het gaat weer van 15 graden naar 30 in een paar dagen 8)7 .
Ja, dat is best bizar idd.

Schoonouders in de VS gingen van 35 een aantal dagen op rij naar zaterdag 14 graden. Paar dagen later weer terug naar 28-30.
pi_220847859
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 15:41 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Ja, dat is best bizar idd.

Schoonouders in de VS gingen van 35 een aantal dagen op rij naar zaterdag 14 graden. Paar dagen later weer terug naar 28-30.
Koekoek.
Was in Detroit ook altijd wel een dingetje toen ik daar woonde. Hopen dat we na de warmere periode weer wat schaapscheerderskoude krijgen, dan gaat het lekker op en af.
blablablabla
  woensdag 20 mei 2026 @ 15:58:12 #178
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220847967
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 10:59 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
De vraag is of de soep zo heet gegeten wordt. Er zijn modellen die inderdaad hittegolf zeggen, maar als ik de gemiddeldes en ook de oper pak van de laatste pluim, dan kom je geen dag boven de 30 graden uit. Dat kan natuurlijk per nieuwe berekening verschillen. We gaan het zien. Laten we hopen dat het in ieder geval geen hittegolf wordt.

Ook niet goed voor de moestuin :N
Koelvesten al in de diepvries?
pi_220847975
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 15:58 schreef THEFXR het volgende:

[..]
Koelvesten al in de diepvries?
Liggen klaar. Vrijdag of uiterlijk zaterdag zijn ze nodig verwacht ik :Y
  woensdag 20 mei 2026 @ 16:01:27 #180
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_220848009
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 15:34 schreef Geschiedkundige het volgende:
Helaas te weinig wind vandaag. Kleine wilde graag vliegeren, maar ook aan de Maas is het te matig.
Verhuizen naar het westen des lands is misschien een optie! ^O^
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
pi_220848102
quote:
12s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:01 schreef Scjvb het volgende:

[..]
Verhuizen naar het westen des lands is misschien een optie! ^O^
Nee,totaal géén optie. Dan maar een hoopje as binnenkort.
pi_220848142
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 08:46 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Wat denk je zelf
Uiteraard niet, maar los van onweersbuien kan het zomaar een zeer droge periode worden.

Die winter was opeens ook niet meer in beeld. Amper nog koude dagen gehad de laatste 2 maanden.
  woensdag 20 mei 2026 @ 16:12:51 #183
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_220848151
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:09 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Nee,totaal géén optie. Dan maar een hoopje as binnenkort.
Dus liever dat :P
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 mei 2026 @ 16:41:26 #184
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220848367
@Geschiedkundige hierbij weer de koudste run voor 1 juni. En je kan je geluk niet op, het is ook nog eens de oper, dus ik heb een heel gedetailleerd kaartje dit keer.

100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator woensdag 20 mei 2026 @ 16:44:22 #185
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220848383
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:41 schreef Nattekat het volgende:
@:Geschiedkundige hierbij weer de koudste run voor 1 juni. En je kan je geluk niet op, het is ook nog eens de oper, dus ik heb een heel gedetailleerd kaartje dit keer.

[ afbeelding ]
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 mei 2026 @ 16:47:32 #186
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220848404
quote:
2s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:44 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
[ afbeelding ]


Speciaal voor jou de oper van het Europese model dan. Hopelijk kan je die een beetje waarderen :Y
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator woensdag 20 mei 2026 @ 16:49:51 #187
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220848419
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:47 schreef Nattekat het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Speciaal voor jou de oper van het Europese model dan. Hopelijk kan je die een beetje waarderen :Y
Dat lijkt er al meer op inderdaad. Houd niet zo van koude juni's.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 mei 2026 @ 16:51:19 #188
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220848427
quote:
6s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:49 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Dat lijkt er al meer op inderdaad. Houd niet zo van koude juni's.
De lange termijn in GFS ziet er echt rampzalig uit :X
Gelukkig komt daar zelden wat van terecht.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 20 mei 2026 @ 17:17:47 #189
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220848637
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 14:36 schreef Elan het volgende:

[..]
Spaanse warmte is compleet anders, droge lucht vaak en geen klamme bende. En als je niet tussen de gebouwen zit is het ook alweer ander verhaal. Nederland is het gelijk goor, stinkt en mensen raken opgefokt en gaan zich als debiele testosteronhaantjes gedragen..

Oja en dan hebben we ook nog eens geen siesta. }:|
Ligt er maar net aan waar je zit
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220848648
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:41 schreef Nattekat het volgende:
@:Geschiedkundige hierbij weer de koudste run voor 1 juni. En je kan je geluk niet op, het is ook nog eens de oper, dus ik heb een heel gedetailleerd kaartje dit keer.

[ afbeelding ]
Boh wat een weelde _O_
pi_220848703
De vogels hebben wel echt enorme honger. In een week tijd nu al ruim 15kg zaadjes/pitjes/nootjes en 5 kg meelwormen erdoorheen :P
  woensdag 20 mei 2026 @ 17:54:55 #192
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220848858
Vrijdag eindelijk eens een dag zonder neerslag en weinig wind... zou tijd worden ook.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  woensdag 20 mei 2026 @ 18:52:01 #193
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220849447
Verheug me alweer op die berichten over droogte na 4 dagen geen regen :7
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  woensdag 20 mei 2026 @ 19:03:03 #194
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220849553
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 17:29 schreef Geschiedkundige het volgende:
De vogels hebben wel echt enorme honger. In een week tijd nu al ruim 15kg zaadjes/pitjes/nootjes en 5 kg meelwormen erdoorheen :P
Hoe (niet) schoon zijn de auto's bij jou in de buurt? :+
pi_220849945
Zo klaar met die wind. Je kunt je niet voorstellen dat het vanaf morgen echt lekker gaat worden. Ben benieuwd.
pi_220850042
Maandag wordt weer de Friese Elfsteden Rijwieltocht verreden. Weer wat anders dan die vele regen en harde wind van de afgelopen jaren. Bloedheet.

Poar neem'n. @R-woud93
pi_220850152
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 19:45 schreef bloodymary1 het volgende:
Zo klaar met die wind. Je kunt je niet voorstellen dat het vanaf morgen echt lekker gaat worden. Ben benieuwd.
Dat heb ik ook de hele week al. Moet die temperaturen eerst nog maar zien.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220850709
Ik voorspel het liefst achteraf.
  woensdag 20 mei 2026 @ 21:16:31 #199
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220850711
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 19:45 schreef bloodymary1 het volgende:
Zo klaar met die wind. Je kunt je niet voorstellen dat het vanaf morgen echt lekker gaat worden. Ben benieuwd.
Na ruim 3 weken behoorlijk wisselvallig weer met frisse en koude temperaturen i.c.m vaak wind mag het ook wel weer eens aangenaam worden. Genoeg ellende gehad voor mei...doe nu maar 4 maanden zomer. 24-26 graden, luchtvochtigheid 30% en af en toe een terreur bui met onweer. Poh, wat zou dat ideaal zijn
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220850832
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 19:03 schreef DemonRage het volgende:

[..]
Hoe (niet) schoon zijn de auto's bij jou in de buurt? :+
Haha, die hebben genoeg plek. Ik woon aan de rand van de wijk. Voederplek is meet aan de achterkant, daar is ook direct het buitengebied.

Zijn ook eigenlijk vooral kleinere vogels die je ziet. Een verdwaald roodborstje, merels, mezen, oneindig veel musjes, spechten, groenlingen en een immer actief zingend vinkje. De grootste die er regelmatig zijn, is een koppeltje Turkse Tortels. Verder eens een verloren kraai, kauw of houtduif. Maar die zijn er eigenlijk bijna nooit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')