abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 mei 2026 @ 10:34:05 #151
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220845703
twitter
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Moderator woensdag 20 mei 2026 @ 10:45:26 #152
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220845772
Wens jullie vast sterkte met de apocalyptische onverdraaglijke aanstaande hitte.

pi_220845813
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 10:22 schreef INViCTuS het volgende:
De meest scherpe kantjes zijn ook wel van de "hitte" af. Voornamelijk 24-26 graden, dus best acceptabel


Hoe scherp wil je de kantjes hebben? Het is ook pas fucking mei en we krijgen al een hittegolf voor de kiezen :r
blablablabla
pi_220845869
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 10:50 schreef Elan het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Hoe scherp wil je de kantjes hebben? Het is ook pas fucking mei en we krijgen al een hittegolf voor de kiezen :r
De vraag is of de soep zo heet gegeten wordt. Er zijn modellen die inderdaad hittegolf zeggen, maar als ik de gemiddeldes en ook de oper pak van de laatste pluim, dan kom je geen dag boven de 30 graden uit. Dat kan natuurlijk per nieuwe berekening verschillen. We gaan het zien. Laten we hopen dat het in ieder geval geen hittegolf wordt.

Ook niet goed voor de moestuin :N
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 mei 2026 @ 11:14:35 #155
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220845960
quote:
11s.gif Op woensdag 20 mei 2026 10:45 schreef dick_laurent het volgende:
Wens jullie vast sterkte met de apocalyptische onverdraaglijke aanstaande hitte.

[ afbeelding ]
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen van die enorme jankstralen hier. Jezus Christus...
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220846176
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 10:59 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
De vraag is of de soep zo heet gegeten wordt. Er zijn modellen die inderdaad hittegolf zeggen, maar als ik de gemiddeldes en ook de oper pak van de laatste pluim, dan kom je geen dag boven de 30 graden uit. Dat kan natuurlijk per nieuwe berekening verschillen. We gaan het zien. Laten we hopen dat het in ieder geval geen hittegolf wordt.

Ook niet goed voor de moestuin :N
Een hittegolf in mei zou redelijk uniek zijn, er zijn inderdaad ook scenario's waarbij NW wat terrein wint dus laten we bidden dat die uitkomen. 20-25 graden is zat voor Nederland.
blablablabla
pi_220846344
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 10:50 schreef Elan het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Hoe scherp wil je de kantjes hebben? Het is ook pas fucking mei en we krijgen al een hittegolf voor de kiezen :r
Als ik dat zie raak ik gedeprimeerd van mijn knmi app die maar tot 25 komt :'(
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  woensdag 20 mei 2026 @ 12:32:13 #158
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220846522
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 10:50 schreef Elan het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Hoe scherp wil je de kantjes hebben? Het is ook pas fucking mei en we krijgen al een hittegolf voor de kiezen :r
Hittegolf komt er echt niet
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220846610
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 12:32 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Hittegolf komt er echt niet
Volgens die weerapp dus wel, en als het 28 blijft in plaats van 31 en we krijgen er geen een maakt dat het ook niet ineens veel aangenamer.
Vroeger had je dit soort bakhitte hooguit een weekje in juli of augustus tegenwoordig van eind mei tot half september ;( .
blablablabla
  woensdag 20 mei 2026 @ 12:40:21 #160
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220846691
De dertigers voor medio volgende week hebben ineens plaatsgemaakt voor 25 graden. Op zich niet zo verkeerd, 25 graden is een nagenoeg perfecte temperatuur.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220847047
Hahaha, inderdaad. Dit is het een van de weinige altijd gezellig topics hier.

Ik moet het allemaal nog zien met die komende zomerdagen hoor. Eerst zien, dan geloven. En voelen vooral.
  Moderator woensdag 20 mei 2026 @ 14:31:18 #162
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220847419
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 12:36 schreef Elan het volgende:

[..]
Volgens die weerapp dus wel, en als het 28 blijft in plaats van 31 en we krijgen er geen een maakt dat het ook niet ineens veel aangenamer.
Vroeger had je dit soort bakhitte hooguit een weekje in juli of augustus tegenwoordig van eind mei tot half september ;( .
Don't worry man. Je hebt toch airco? :D
pi_220847425
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 14:31 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Don't worry man. Je hebt toch airco? :D
Mensen met airco, dat zijn de grootste klagers. :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220847427
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 14:31 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Don't worry man. Je hebt toch airco? :D
Ja maar mot ook naar buiten he zo nu en dan. Zondag padeltoernooi dat gaat absolute hel worden.
blablablabla
  Moderator woensdag 20 mei 2026 @ 14:32:57 #165
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220847428
Hier al dik 30 graden momenteel jongens... Pittige tijden zijn het!

pi_220847432
Gaat die wind nog liggen? 39km/u in Amsterdam.

Oh ik zie het, morgen. Als de zomer begint. :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220847439
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2026 14:32 schreef dick_laurent het volgende:
Hier al dik 30 graden momenteel jongens... Pittige tijden zijn het!

[ afbeelding ]
Kunnen we bij jou een zelfgemaakte ijskoude overheerlijke Sangria bestellen? c_/
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  woensdag 20 mei 2026 @ 14:35:21 #168
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220847440
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 14:33 schreef Pisces29 het volgende:
Gaat die wind nog liggen? 39km/u in Amsterdam.

Oh ik zie het, morgen. Als de zomer begint. :)
begint de zomer tegenwoordig een maand eerder?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_220847441
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2026 14:35 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
begint de zomer tegenwoordig een maand eerder?
Ja.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220847443
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2026 14:32 schreef dick_laurent het volgende:
Hier al dik 30 graden momenteel jongens... Pittige tijden zijn het!

[ afbeelding ]
Spaanse warmte is compleet anders, droge lucht vaak en geen klamme bende. En als je niet tussen de gebouwen zit is het ook alweer ander verhaal. Nederland is het gelijk goor, stinkt en mensen raken opgefokt en gaan zich als debiele testosteronhaantjes gedragen..

Oja en dan hebben we ook nog eens geen siesta. }:|
blablablabla
  woensdag 20 mei 2026 @ 14:36:12 #171
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_220847446
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 14:33 schreef Pisces29 het volgende:
Gaat die wind nog liggen? 39km/u in Amsterdam.

Oh ik zie het, morgen. Als de zomer begint. :)
Dat mogen we hopen, die weersverbetering wordt intussen al veel te lang uitgesteld. Maar het zal toch wel! ^O^
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
  woensdag 20 mei 2026 @ 15:03:10 #172
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_220847576
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 14:32 schreef Elan het volgende:

[..]
Ja maar mot ook naar buiten he zo nu en dan. Zondag padeltoernooi dat gaat absolute hel worden.
Nou nou, 28 graden.

Je bent toch geen mietje.
pi_220847592
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 15:03 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Nou nou, 28 graden.

Je bent toch geen mietje.
Het kost altijd tijd om ff te wennen aan warmte. Het gaat weer van 15 graden naar 30 in een paar dagen 8)7 .
blablablabla
pi_220847613
Bohh die zon heeft al sterkte _O_

Alleen die wind :r
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220847746
Helaas te weinig wind vandaag. Kleine wilde graag vliegeren, maar ook aan de Maas is het te matig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')