abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220848102
quote:
12s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:01 schreef Scjvb het volgende:

[..]
Verhuizen naar het westen des lands is misschien een optie! ^O^
Nee,totaal géén optie. Dan maar een hoopje as binnenkort.
pi_220848142
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 08:46 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Wat denk je zelf
Uiteraard niet, maar los van onweersbuien kan het zomaar een zeer droge periode worden.

Die winter was opeens ook niet meer in beeld. Amper nog koude dagen gehad de laatste 2 maanden.
  woensdag 20 mei 2026 @ 16:12:51 #183
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_220848151
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:09 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Nee,totaal géén optie. Dan maar een hoopje as binnenkort.
Dus liever dat :P
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 mei 2026 @ 16:41:26 #184
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220848367
@Geschiedkundige hierbij weer de koudste run voor 1 juni. En je kan je geluk niet op, het is ook nog eens de oper, dus ik heb een heel gedetailleerd kaartje dit keer.

100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator woensdag 20 mei 2026 @ 16:44:22 #185
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220848383
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:41 schreef Nattekat het volgende:
@:Geschiedkundige hierbij weer de koudste run voor 1 juni. En je kan je geluk niet op, het is ook nog eens de oper, dus ik heb een heel gedetailleerd kaartje dit keer.

[ afbeelding ]
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 mei 2026 @ 16:47:32 #186
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220848404
quote:
2s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:44 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
[ afbeelding ]


Speciaal voor jou de oper van het Europese model dan. Hopelijk kan je die een beetje waarderen :Y
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator woensdag 20 mei 2026 @ 16:49:51 #187
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220848419
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:47 schreef Nattekat het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Speciaal voor jou de oper van het Europese model dan. Hopelijk kan je die een beetje waarderen :Y
Dat lijkt er al meer op inderdaad. Houd niet zo van koude juni's.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 mei 2026 @ 16:51:19 #188
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220848427
quote:
6s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:49 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Dat lijkt er al meer op inderdaad. Houd niet zo van koude juni's.
De lange termijn in GFS ziet er echt rampzalig uit :X
Gelukkig komt daar zelden wat van terecht.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 20 mei 2026 @ 17:17:47 #189
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220848637
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 14:36 schreef Elan het volgende:

[..]
Spaanse warmte is compleet anders, droge lucht vaak en geen klamme bende. En als je niet tussen de gebouwen zit is het ook alweer ander verhaal. Nederland is het gelijk goor, stinkt en mensen raken opgefokt en gaan zich als debiele testosteronhaantjes gedragen..

Oja en dan hebben we ook nog eens geen siesta. }:|
Ligt er maar net aan waar je zit
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220848648
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:41 schreef Nattekat het volgende:
@:Geschiedkundige hierbij weer de koudste run voor 1 juni. En je kan je geluk niet op, het is ook nog eens de oper, dus ik heb een heel gedetailleerd kaartje dit keer.

[ afbeelding ]
Boh wat een weelde _O_
pi_220848703
De vogels hebben wel echt enorme honger. In een week tijd nu al ruim 15kg zaadjes/pitjes/nootjes en 5 kg meelwormen erdoorheen :P
  woensdag 20 mei 2026 @ 17:54:55 #192
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220848858
Vrijdag eindelijk eens een dag zonder neerslag en weinig wind... zou tijd worden ook.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  woensdag 20 mei 2026 @ 18:52:01 #193
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220849447
Verheug me alweer op die berichten over droogte na 4 dagen geen regen :7
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  woensdag 20 mei 2026 @ 19:03:03 #194
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220849553
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 17:29 schreef Geschiedkundige het volgende:
De vogels hebben wel echt enorme honger. In een week tijd nu al ruim 15kg zaadjes/pitjes/nootjes en 5 kg meelwormen erdoorheen :P
Hoe (niet) schoon zijn de auto's bij jou in de buurt? :+
pi_220849945
Zo klaar met die wind. Je kunt je niet voorstellen dat het vanaf morgen echt lekker gaat worden. Ben benieuwd.
pi_220850042
Maandag wordt weer de Friese Elfsteden Rijwieltocht verreden. Weer wat anders dan die vele regen en harde wind van de afgelopen jaren. Bloedheet.

Poar neem'n. @R-woud93
pi_220850152
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 19:45 schreef bloodymary1 het volgende:
Zo klaar met die wind. Je kunt je niet voorstellen dat het vanaf morgen echt lekker gaat worden. Ben benieuwd.
Dat heb ik ook de hele week al. Moet die temperaturen eerst nog maar zien.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220850709
Ik voorspel het liefst achteraf.
  woensdag 20 mei 2026 @ 21:16:31 #199
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220850711
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 19:45 schreef bloodymary1 het volgende:
Zo klaar met die wind. Je kunt je niet voorstellen dat het vanaf morgen echt lekker gaat worden. Ben benieuwd.
Na ruim 3 weken behoorlijk wisselvallig weer met frisse en koude temperaturen i.c.m vaak wind mag het ook wel weer eens aangenaam worden. Genoeg ellende gehad voor mei...doe nu maar 4 maanden zomer. 24-26 graden, luchtvochtigheid 30% en af en toe een terreur bui met onweer. Poh, wat zou dat ideaal zijn
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220850832
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 19:03 schreef DemonRage het volgende:

[..]
Hoe (niet) schoon zijn de auto's bij jou in de buurt? :+
Haha, die hebben genoeg plek. Ik woon aan de rand van de wijk. Voederplek is meet aan de achterkant, daar is ook direct het buitengebied.

Zijn ook eigenlijk vooral kleinere vogels die je ziet. Een verdwaald roodborstje, merels, mezen, oneindig veel musjes, spechten, groenlingen en een immer actief zingend vinkje. De grootste die er regelmatig zijn, is een koppeltje Turkse Tortels. Verder eens een verloren kraai, kauw of houtduif. Maar die zijn er eigenlijk bijna nooit.
pi_220850869
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 18:52 schreef INViCTuS het volgende:
Verheug me alweer op die berichten over droogte na 4 dagen geen regen :7
Je zou zeggen dat de grond er weer even tegenaan kan na afgelopen weken
pi_220850991
twitter
v
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 20 mei 2026 @ 22:03:27 #203
284411 crew  heywoodu
pi_220851013
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:38 schreef cinderloom het volgende:

[..]
Je zou zeggen dat de grond er weer even tegenaan kan na afgelopen weken
Was het maar zo dat we steeds aan een paar regenachtige dagen genoeg hadden om hele periodes van benedengemiddelde regenval weer weg te poetsen.
  donderdag 21 mei 2026 @ 07:02:33 #204
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220851719
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 22:03 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Was het maar zo dat we steeds aan een paar regenachtige dagen genoeg hadden om hele periodes van benedengemiddelde regenval weer weg te poetsen.
Paar regenachtige dagen? :')

Ik heb hier en ook op m'n werk op de Veluwe zo'n 60-80 mm regen opgevangen deze maand. Zou nu makkelijk 3 weken droog kunnen blijven

Het wordt eindelijk weer eens langer dan 1 dag droog, aangenaam warm, meer zon en minder wind. Dat is wel bijna een maand geleden

[ Bericht 7% gewijzigd door INViCTuS op 21-05-2026 07:12:58 ]
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220851751
Vriendelijk begin van de dag :Y
pi_220851803
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 07:02 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Paar regenachtige dagen? :')

Ik heb hier en ook op m'n werk op de Veluwe zo'n 60-80 mm regen opgevangen deze maand. Zou nu makkelijk 3 weken droog kunnen blijven
Ik heb vorig weekend een boompje geplant. Vanaf ~ 10 cm diep was het net of ik in een woestijn stond te graven. Bizar droog.

Wat mij betreft alle dagen zon en alle nachten regen vanaf nu.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  donderdag 21 mei 2026 @ 09:07:58 #207
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_220852149
Een hele fijne en hele goede morgen
Het is zover, een langere periode zonder zorgen
Want eindelijk kunnen we de treurnis achter ons laten
De zon verwelkomen, weg met die Hoerenwind, die we zo haten
De zomer heeft eindelijk zijn intrede gedaan
Zon, zee, strand, we laten geen terrasje meer gaan
De bbq aangeslingerd, een Riesling in de hand
Behalve in Noord-Limburg, daar zwoegen ze op het land
Zomerse salades, met kilo's Tomaten uit eigen tuin
Sommige lui steeds roder wordend, anderen lekker bruin
25 graden, 30? Het wordt steeds gekker
De muziek klinkt steeds beter, de Weizen smaakt erg lekker
De boontjes groeien, het zwembad staat weer fier
De mensen hebben plezier, de zomer is weer hier
Alle blijdschap, een genot voor iedere jongen, ieder meisje
Behalve voor Geschiedkundige, die smelt als een roomijsje
Ik wens iedereen de allermooiste zomer ooit
Zolang de temperatuur en de Cape maar vele hoge ogen gooit!

*O* *O* *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door GarlandBriggs op 21-05-2026 09:54:33 ]
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 21 mei 2026 @ 09:38:20 #208
284411 crew  heywoodu
pi_220852589
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 07:02 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Paar regenachtige dagen? :')

Ik heb hier en ook op m'n werk op de Veluwe zo'n 60-80 mm regen opgevangen deze maand. Zou nu makkelijk 3 weken droog kunnen blijven

Het wordt eindelijk weer eens langer dan 1 dag droog, aangenaam warm, meer zon en minder wind. Dat is wel bijna een maand geleden
Een korte periode met regen maakt gewoon niet langere perioden met 'te weinig' regen goed. En een maand met gemiddeld meer regen dan normaal is daar niet genoeg voor, nee.

Dan is er gemiddeld gewoon nog droogte, maar als daar iets over wordt gezegd gaan mensen klagen, 'want het heeft een tijdje geregend, dus dat kan helemaal niet'.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 21 mei 2026 @ 09:49:18 #209
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220852707
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 09:38 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Een korte periode met regen maakt gewoon niet langere perioden met 'te weinig' regen goed. En een maand met gemiddeld meer regen dan normaal is daar niet genoeg voor, nee.

Dan is er gemiddeld gewoon nog droogte, maar als daar iets over wordt gezegd gaan mensen klagen, 'want het heeft een tijdje geregend, dus dat kan helemaal niet'.
Op de vele plekken in Nederland waar droogte het meest merkbaar is, is in mei tot nu toe al ruim de normale hoeveelheid neerslag gevallen verspreid over redelijk wat dagen. Maakt dat die uitzonderlijk droge april goed? Nee, maar als een gebied echt van één droge maand in de problemen komt die niet meer met een normale hoeveelheid neerslag opgelost kan worden, mogen de mensen die verantwoordelijk zijn voor de waterhuishouding wel eens aangesproken worden.

We wonen niet in een tropisch regenwoud, korte perioden van droogte zijn al duizend jaar heel normaal in deze regio. Als kunstmatige natuurgebieden daar niet tegen kunnen, zijn die kunstmatige natuurgebieden gewoon niet levensvatbaar.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 21 mei 2026 @ 09:54:39 #210
284411 crew  heywoodu
pi_220852800
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 09:49 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Op de vele plekken in Nederland waar droogte het meest merkbaar is, is in mei tot nu toe al ruim de normale hoeveelheid neerslag gevallen verspreid over redelijk wat dagen. Maakt dat die uitzonderlijk droge april goed? Nee, maar als een gebied echt van één droge maand in de problemen komt die niet meer met een normale hoeveelheid neerslag opgelost kan worden, mogen de mensen die verantwoordelijk zijn voor de waterhuishouding wel eens aangesproken worden.

We wonen niet in een tropisch regenwoud, korte perioden van droogte zijn al duizend jaar heel normaal in deze regio. Als kunstmatige natuurgebieden daar niet tegen kunnen, zijn die kunstmatige natuurgebieden gewoon niet levensvatbaar.
Maar ja, er is natuurlijk geen sprake van één droge maand in de afgelopen jaren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')