abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220850152
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 19:45 schreef bloodymary1 het volgende:
Zo klaar met die wind. Je kunt je niet voorstellen dat het vanaf morgen echt lekker gaat worden. Ben benieuwd.
Dat heb ik ook de hele week al. Moet die temperaturen eerst nog maar zien.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220850709
Ik voorspel het liefst achteraf.
  woensdag 20 mei 2026 @ 21:16:31 #199
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220850711
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 19:45 schreef bloodymary1 het volgende:
Zo klaar met die wind. Je kunt je niet voorstellen dat het vanaf morgen echt lekker gaat worden. Ben benieuwd.
Na ruim 3 weken behoorlijk wisselvallig weer met frisse en koude temperaturen i.c.m vaak wind mag het ook wel weer eens aangenaam worden. Genoeg ellende gehad voor mei...doe nu maar 4 maanden zomer. 24-26 graden, luchtvochtigheid 30% en af en toe een terreur bui met onweer. Poh, wat zou dat ideaal zijn
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220850832
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 19:03 schreef DemonRage het volgende:

[..]
Hoe (niet) schoon zijn de auto's bij jou in de buurt? :+
Haha, die hebben genoeg plek. Ik woon aan de rand van de wijk. Voederplek is meet aan de achterkant, daar is ook direct het buitengebied.

Zijn ook eigenlijk vooral kleinere vogels die je ziet. Een verdwaald roodborstje, merels, mezen, oneindig veel musjes, spechten, groenlingen en een immer actief zingend vinkje. De grootste die er regelmatig zijn, is een koppeltje Turkse Tortels. Verder eens een verloren kraai, kauw of houtduif. Maar die zijn er eigenlijk bijna nooit.
pi_220850869
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 18:52 schreef INViCTuS het volgende:
Verheug me alweer op die berichten over droogte na 4 dagen geen regen :7
Je zou zeggen dat de grond er weer even tegenaan kan na afgelopen weken
pi_220850991
twitter
v
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 20 mei 2026 @ 22:03:27 #203
284411 crew  heywoodu
pi_220851013
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:38 schreef cinderloom het volgende:

[..]
Je zou zeggen dat de grond er weer even tegenaan kan na afgelopen weken
Was het maar zo dat we steeds aan een paar regenachtige dagen genoeg hadden om hele periodes van benedengemiddelde regenval weer weg te poetsen.
  donderdag 21 mei 2026 @ 07:02:33 #204
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220851719
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 22:03 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Was het maar zo dat we steeds aan een paar regenachtige dagen genoeg hadden om hele periodes van benedengemiddelde regenval weer weg te poetsen.
Paar regenachtige dagen? :')

Ik heb hier en ook op m'n werk op de Veluwe zo'n 60-80 mm regen opgevangen deze maand. Zou nu makkelijk 3 weken droog kunnen blijven

Het wordt eindelijk weer eens langer dan 1 dag droog, aangenaam warm, meer zon en minder wind. Dat is wel bijna een maand geleden

[ Bericht 7% gewijzigd door INViCTuS op 21-05-2026 07:12:58 ]
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220851751
Vriendelijk begin van de dag :Y
pi_220851803
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 07:02 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Paar regenachtige dagen? :')

Ik heb hier en ook op m'n werk op de Veluwe zo'n 60-80 mm regen opgevangen deze maand. Zou nu makkelijk 3 weken droog kunnen blijven
Ik heb vorig weekend een boompje geplant. Vanaf ~ 10 cm diep was het net of ik in een woestijn stond te graven. Bizar droog.

Wat mij betreft alle dagen zon en alle nachten regen vanaf nu.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  donderdag 21 mei 2026 @ 09:07:58 #207
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_220852149
Een hele fijne en hele goede morgen
Het is zover, een langere periode zonder zorgen
Want eindelijk kunnen we de treurnis achter ons laten
De zon verwelkomen, weg met die Hoerenwind, die we zo haten
De zomer heeft eindelijk zijn intrede gedaan
Zon, zee, strand, we laten geen terrasje meer gaan
De bbq aangeslingerd, een Riesling in de hand
Behalve in Noord-Limburg, daar zwoegen ze op het land
Zomerse salades, met kilo's Tomaten uit eigen tuin
Sommige lui steeds roder wordend, anderen lekker bruin
25 graden, 30? Het wordt steeds gekker
De muziek klinkt steeds beter, de Weizen smaakt erg lekker
De boontjes groeien, het zwembad staat weer fier
De mensen hebben plezier, de zomer is weer hier
Alle blijdschap, een genot voor iedere jongen, ieder meisje
Behalve voor Geschiedkundige, die smelt als een roomijsje
Ik wens iedereen de allermooiste zomer ooit
Zolang de temperatuur en de Cape maar vele hoge ogen gooit!

*O* *O* *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door GarlandBriggs op 21-05-2026 09:54:33 ]
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 21 mei 2026 @ 09:38:20 #208
284411 crew  heywoodu
pi_220852589
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 07:02 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Paar regenachtige dagen? :')

Ik heb hier en ook op m'n werk op de Veluwe zo'n 60-80 mm regen opgevangen deze maand. Zou nu makkelijk 3 weken droog kunnen blijven

Het wordt eindelijk weer eens langer dan 1 dag droog, aangenaam warm, meer zon en minder wind. Dat is wel bijna een maand geleden
Een korte periode met regen maakt gewoon niet langere perioden met 'te weinig' regen goed. En een maand met gemiddeld meer regen dan normaal is daar niet genoeg voor, nee.

Dan is er gemiddeld gewoon nog droogte, maar als daar iets over wordt gezegd gaan mensen klagen, 'want het heeft een tijdje geregend, dus dat kan helemaal niet'.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 21 mei 2026 @ 09:49:18 #209
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220852707
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 09:38 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Een korte periode met regen maakt gewoon niet langere perioden met 'te weinig' regen goed. En een maand met gemiddeld meer regen dan normaal is daar niet genoeg voor, nee.

Dan is er gemiddeld gewoon nog droogte, maar als daar iets over wordt gezegd gaan mensen klagen, 'want het heeft een tijdje geregend, dus dat kan helemaal niet'.
Op de vele plekken in Nederland waar droogte het meest merkbaar is, is in mei tot nu toe al ruim de normale hoeveelheid neerslag gevallen verspreid over redelijk wat dagen. Maakt dat die uitzonderlijk droge april goed? Nee, maar als een gebied echt van één droge maand in de problemen komt die niet meer met een normale hoeveelheid neerslag opgelost kan worden, mogen de mensen die verantwoordelijk zijn voor de waterhuishouding wel eens aangesproken worden.

We wonen niet in een tropisch regenwoud, korte perioden van droogte zijn al duizend jaar heel normaal in deze regio. Als kunstmatige natuurgebieden daar niet tegen kunnen, zijn die kunstmatige natuurgebieden gewoon niet levensvatbaar.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 21 mei 2026 @ 09:54:39 #210
284411 crew  heywoodu
pi_220852800
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 09:49 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Op de vele plekken in Nederland waar droogte het meest merkbaar is, is in mei tot nu toe al ruim de normale hoeveelheid neerslag gevallen verspreid over redelijk wat dagen. Maakt dat die uitzonderlijk droge april goed? Nee, maar als een gebied echt van één droge maand in de problemen komt die niet meer met een normale hoeveelheid neerslag opgelost kan worden, mogen de mensen die verantwoordelijk zijn voor de waterhuishouding wel eens aangesproken worden.

We wonen niet in een tropisch regenwoud, korte perioden van droogte zijn al duizend jaar heel normaal in deze regio. Als kunstmatige natuurgebieden daar niet tegen kunnen, zijn die kunstmatige natuurgebieden gewoon niet levensvatbaar.
Maar ja, er is natuurlijk geen sprake van één droge maand in de afgelopen jaren.
  donderdag 21 mei 2026 @ 09:57:26 #211
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220852845
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 09:38 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Een korte periode met regen maakt gewoon niet langere perioden met 'te weinig' regen goed. En een maand met gemiddeld meer regen dan normaal is daar niet genoeg voor, nee.

Dan is er gemiddeld gewoon nog droogte, maar als daar iets over wordt gezegd gaan mensen klagen, 'want het heeft een tijdje geregend, dus dat kan helemaal niet'.
De verdamping is in de lente en zomer echt elk jaar groter dan dat er neerslag valt. Dat is normaal en niet gek. Er is dan niet gelijk droogte. Hier op mijn werk op de Veluwe en ook thuis in Zutphen is er geen droogte. Ook niet als het nu 3 weken droog blijft. Er mag best een bui vallen in die 3 weken, hoor.

We kunnen hier ook nog steeds niet met regen omgaan. Te veel gaat zo het riool in of via de sloot de rivier. We houden te weinig vast.

De extremen nemen natuurlijk wel toe. Weken veel regen en dan weer weken te weinig regen. Zijn nog best wat bomen hier die het niet zo naar hun zin hebben
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Moderator / Redactie Sport donderdag 21 mei 2026 @ 10:01:29 #212
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220852930
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 09:54 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Maar ja, er is natuurlijk geen sprake van één droge maand in de afgelopen jaren.
We hadden een natte herfst en geen droge winter. Door de geringe verdamping in de winter is er niet heel veel nodig om de grond vochtig te houden, het meeste wat er dan nog extra bij komt verdwijnt in de rivieren. Langer terugkijken is een beetje problemen zoeken om het problemen zoeken.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220852956
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 09:57 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
De verdamping is in de lente en zomer echt elk jaar groter dan dat er neerslag valt. Dat is normaal en niet gek. Er is dan niet gelijk droogte.Hier op mijn werk op de Veluwe en ook thuis in Zutphen is er geen droogte. Ook niet als het nu 3 weken droog blijft. Er mag best een bui vallen in die 3 weken, hoor.

Terwijl wij hier weken geen druppel hadden, had jij dat wel. ;) Jouw regio is niet heel Nederland hč.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 21 mei 2026 @ 10:08:46 #214
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220853024
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 10:02 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Terwijl wij hier weken geen druppel hadden, had jij dat wel. ;) Jouw regio is niet heel Nederland hč.
Alsof het hier in de polder uitmaakt.

Hier kunnen ze wel met water omgaan.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  donderdag 21 mei 2026 @ 10:33:12 #215
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220853219
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 10:02 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Terwijl wij hier weken geen druppel hadden, had jij dat wel. ;) Jouw regio is niet heel Nederland hč.
Nee, klopt. Maar er zijn best wat gebieden die heel wat water hebben gehad. Jan Visser vermeld dat vaak. Regio Twente ook om en nabij de 90 mm. Zelfs het noorden heeft redelijk wat gehad
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  donderdag 21 mei 2026 @ 10:34:10 #216
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220853228
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 10:01 schreef Nattekat het volgende:

[..]
We hadden een natte herfst en geen droge winter. Door de geringe verdamping in de winter is er niet heel veel nodig om de grond vochtig te houden, het meeste wat er dan nog extra bij komt verdwijnt in de rivieren. Langer terugkijken is een beetje problemen zoeken om het problemen zoeken.
Nou, dit verschilt heel erg per regio. Zuid en Zuidwest Nederland waren echt heel droog, hoor.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Moderator / Redactie Sport donderdag 21 mei 2026 @ 10:35:05 #217
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220853242
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 10:34 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Nou, dit verschilt heel erg per regio. Zuid en Zuidwest Nederland waren echt heel droog, hoor.
Maar wij hier in het westen kunnen gewoon met water omgaan. Zo lang de rivieren water blijven leveren is hier niets aan de hand
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 21 mei 2026 @ 10:40:02 #218
284411 crew  heywoodu
pi_220853292
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 10:01 schreef Nattekat het volgende:

[..]
We hadden een natte herfst en geen droge winter. Door de geringe verdamping in de winter is er niet heel veel nodig om de grond vochtig te houden, het meeste wat er dan nog extra bij komt verdwijnt in de rivieren. Langer terugkijken is een beetje problemen zoeken om het problemen zoeken.
Wel fijn dat het dan op papier in elk geval niet droog is. Dat is de grond dan daadwerkelijk wel, maar op papier niet, dus dat scheelt.

En dat het niet in elk deel van Nederland hetzelfde is is natuurlijk evident.
pi_220853389
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 10:35 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Maar wij hier in het westen kunnen gewoon met water omgaan. Zo lang de rivieren water blijven leveren is hier niets aan de hand
Ik ga een stuwmeer aanleggen om @Nattekat te chanteren.
pi_220853938
Oké er staat nu paar dagen oplopend naar 29 graden en dan een week zonnig en 21 graden stabiel. Elke dag droog komende twee weken en bijna windstil.

Ik kan je nu al vertellen dat dat niet gaat gebeuren. Het gaat zoals het altijd gaat.

Het gaat maandag op dinsdag onweren met harde windstoten. Daarna paar dagen 16 graden en regenachtig met windkracht 4 en dan krabbelt temperatuur weer op richting 30 en begint die cyclus weer opnieuw.

Het is hier nooit stabiel 21 graden en zonnig.
pi_220854267
Afgelopen maand heeft het hier best wat geregend. Maar de velden, bossen, weilanden etc. waren niet nat. Door de constante wind en ook door de lage grondwaterstand na februari/maart/april. Dat is echt een verschil met twee jaar geleden.

Dat is ook goed te zien in de paardenwei. Toen moest je na elke regenbui met laarzen de wei in. Nu kun je na drie dagen regen nog op je trimschoenen zonder natte voeten te krijgen.

Dus ja, het is droog.

In het bos zijn ook geen plassen. Of als ze er wel zijn binnen een dag weer weg.
pi_220854433
Wel wat droog. Toplaag is nu goed, maar zal over enige dagen waarschijnlijk kurkdroog zijn. Maar totaal nog geen problemen ermee nu qua droogte. Mei was wat dat betreft wel prima.

En inderdaad er blijven geen plassen staan zoals bv twee jaar geleden. Natuur krijgt dit nog makkelijk opgeslokt.
pi_220854543
De lijn gaat richting die van het droogste jaar 1976, maar dat wil verder nog weinig zeggen. Wel zitten we al boven het zeer droge jaar 2018.
Het lange termijn model van EC laat tot eind juni een te kort aan neerslag zien, dus dit zal in ieder geval zorgen voor alertheid op nieuwe bosbranden.

v
  donderdag 21 mei 2026 @ 14:13:40 #224
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_220854852
Nou.. in Assen zal het wel mee vallen... het dreigt hier eerder naar regen dan naar zon. ;-)
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_220854875
Mokerheet in de zon alweer :r

Afgelopen weken waren een stuk aangenamer.
pi_220855022
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:18 schreef Geschiedkundige het volgende:
Mokerheet in de zon alweer :r

Afgelopen weken waren een stuk aangenamer.
Mokerheet :D

Het is vrij fris nog.
Morgen wordt het iets beter wat temperatuur betreft.
v
  donderdag 21 mei 2026 @ 14:47:26 #227
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220855029
quote:
4s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:14 schreef 12Beaufort het volgende:
De lijn gaat richting die van het droogste jaar 1976, maar dat wil verder nog weinig zeggen. Wel zitten we al boven het zeer droge jaar 2018.
Het lange termijn model van EC laat tot eind juni een te kort aan neerslag zien, dus dit zal in ieder geval zorgen voor alertheid op nieuwe bosbranden.

[ afbeelding ]
Zeg dat maar tegen defensie :7
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  donderdag 21 mei 2026 @ 14:48:10 #228
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220855034
quote:
4s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:46 schreef 12Beaufort het volgende:

[..]
Mokerheet :D

Het is vrij fris nog.
Morgen wordt het iets beter wat temperatuur betreft.
Net aan 20 graden is voor hem tering tyfus mokerheet
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220855068
Goor benauwd alweer :r al het ongedierte is ook weer uit hun holletjes gekropen, fatsoenlijk fietsen is er niet bij zonder vliegen te vreten
blablablabla
pi_220855426
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:48 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Net aan 20 graden is voor hem tering tyfus mokerheet
22 graden en 55% LV. Gewoon kutweer :(
pi_220855681
Zal ik mijn sweater al omwisselen voor korte mouwen? Durf ik het aan?

Ja! Kan wel. Op mijn kantoor is het lekker 25 graden nu. (Plat dak en veel ramen).
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 16:33:40 #232
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220855703
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:50 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
22 graden en 55% LV. Gewoon kutweer :(
29c en 24% LV

Gewoon Godenweer. _O_
pi_220855731
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 12:15 schreef VacaLoca het volgende:
Oké er staat nu paar dagen oplopend naar 29 graden en dan een week zonnig en 21 graden stabiel. Elke dag droog komende twee weken en bijna windstil.

Ik kan je nu al vertellen dat dat niet gaat gebeuren. Het gaat zoals het altijd gaat.

Het gaat maandag op dinsdag onweren met harde windstoten. Daarna paar dagen 16 graden en regenachtig met windkracht 4 en dan krabbelt temperatuur weer op richting 30 en begint die cyclus weer opnieuw.

Het is hier nooit stabiel 21 graden en zonnig.
Dit is inderdaad Nederland, een land van extremen. 13 graden en regen bij Noordwestelijke aanvoer of 30+ met Oostelijke of Zuidelijke aanvoer.

21 graden en zonnig kan hooguit als je april langdurig met een zuidelijke aanvoer te maken krijgt van stabiele lucht. Wat ook zeer zelden voor komt.
blablablabla
  donderdag 21 mei 2026 @ 16:47:19 #234
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220855753
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2026 16:33 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
29c en 24% LV

Gewoon Godenweer. _O_
Dit is wel aangenaam plezant te noemen. Lage luchtvochtigheid
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 16:53:25 #235
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220855789
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 16:47 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Dit is wel aangenaam plezant te noemen. Lage luchtvochtigheid
Eerlijk? Je moet niet in de zon gaan zitten. Want dan heb je idd dat gifje van de Terminator :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar in de schaduw is het met deze temp, briesje en lage luchtvochtigheid gewoon prima uit te houden.
pi_220855810
Nieuwsbericht pending:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@RamboDirk
  donderdag 21 mei 2026 @ 17:41:33 #237
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220856037
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2026 16:53 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Eerlijk? Je moet niet in de zon gaan zitten. Want dan heb je idd dat gifje van de Terminator :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar in de schaduw is het met deze temp, briesje en lage luchtvochtigheid gewoon prima uit te houden.
Vol in de zon lijkt me dan ook niet prettig

Hier mag de luchtvochtigheid wel iets naar beneden. Temperatuur is wel ok
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  donderdag 21 mei 2026 @ 19:44:10 #238
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220856714
quote:
4s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:57 schreef 12Beaufort het volgende:
[ x ]
Had ook gereageerd op dit bericht met de vraag of ze dan eens anders gaan waarschuwen. Zo achterhaald dit. Hier geven ze waarschuwingen/codes per provincie. Dat slaat nergens op.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220856951
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 19:44 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Had ook gereageerd op dit bericht met de vraag of ze dan eens anders gaan waarschuwen. Zo achterhaald dit. Hier geven ze waarschuwingen/codes per provincie. Dat slaat nergens op.
Ze gaan nu nauwkeuriger waarschuwen.
Probleem was dat ze niet anders mochten.
v
pi_220856974
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:47 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Zeg dat maar tegen defensie :7
Niet alle branden kwamen door defensie. Er lopen ook pyromanen rond.
v
pi_220857753
Zomeravond
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 22 mei 2026 @ 07:19:20 #242
284411 crew  heywoodu
pi_220858872
Potverdorie, nu is het nog wel echt lekker. Even alles open :9
pi_220858910
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 07:19 schreef heywoodu het volgende:
Potverdorie, nu is het nog wel echt lekker. Even alles open :9
Inderdaad.
Overdag warm maar in de nacht koel.
Dat is toch een stuk aangenamer dan die dertigers in augustus
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 22 mei 2026 @ 07:32:06 #244
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220858921
@SpeedyGJ twijfelde aan mij dat het vandaag niets dan zonnig zou zijn.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220858935
Inb4 de hitte :P

Ik keek naar de weersvoorspelling van 14 dagen.. stond volgende week zaterdag 34 graden. Veel te heet :P ben benieuwd of het dan echt zo warm gaat worden.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 22 mei 2026 @ 08:57:09 #246
284411 crew  heywoodu
pi_220859250
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 07:28 schreef cinderloom het volgende:

[..]
Inderdaad.
Overdag warm maar in de nacht koel.
Dat is toch een stuk aangenamer dan die dertigers in augustus
Nou is het lekkere er nu al wel weer zo'n beetje vanaf, blij dat ik de boodschappen al gedaan heb :+
  vrijdag 22 mei 2026 @ 08:59:06 #247
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220859255
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 08:57 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Nou is het lekkere er nu al wel weer zo'n beetje vanaf, blij dat ik de boodschappen al gedaan heb :+
Net 18/19 graden _O-

Maar de avonduren en nachten koelen nog mooi af, inderdaad.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  vrijdag 22 mei 2026 @ 10:01:24 #248
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220859477
Ik love dit weer *O* O+
@Geschiedkundige gaat het nog?
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 22 mei 2026 @ 10:05:38 #249
284411 crew  heywoodu
pi_220859503
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 08:59 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Net 18/19 graden _O-

Maar de avonduren en nachten koelen nog mooi af, inderdaad.
Ja, in de schaduw is het wel aangenaam, maar in de volle zon was het voor negen uur al wel echt flink warm :+

Maar goed, we gaan het zien. Het wordt ook vanzelf weer oktober :)
  vrijdag 22 mei 2026 @ 10:12:07 #250
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220859530
Heb m'n boodschappen al gedaan. Heerlijke ochtend met een warm zonnetje en serene rust. ^O^

De 20°C-grens was vandaag al vroeg bereikt. :)
  vrijdag 22 mei 2026 @ 10:12:42 #251
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220859534
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 10:01 schreef MissHobje het volgende:
Ik love dit weer *O* O+
@:Geschiedkundige gaat het nog?
Die staat volle bak zon in de tuin en klaagt straks dat het vol in de zon mokerheet is :+

Dit is toch veel aangenamer dan de 3 weken voor gister.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  vrijdag 22 mei 2026 @ 10:14:12 #252
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220859540
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 10:12 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Die staat volle bak zon in de tuin en klaagt straks dat het vol in de zon mokerheet is :+

Dit is toch veel aangenamer dan de 3 weken voor gister.
"mokerheet" en "koelvest" kunnen wel op een DASOO-bingokaart. :+
evenals "opbokken met die ... :( " en "godenweer"
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 22 mei 2026 @ 10:20:52 #253
284411 crew  heywoodu
pi_220859592
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 10:14 schreef DemonRage het volgende:

[..]
"mokerheet" en "koelvest" kunnen wel op een DASOO-bingokaart. :+
evenals "opbokken met die ... :( " en "godenweer"
Net zoals de feestsmileys en 'lekker op een terras zitten' enzo bij veel anderen als het mokerheet is :+
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 10:39:18 #254
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220859815
Poh, 26 a 27 graden vandaag in de lage landen.
Nou jongens:

  Moderator / Redactie Sport vrijdag 22 mei 2026 @ 10:40:13 #255
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220859827
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 10:14 schreef DemonRage het volgende:

[..]
"mokerheet" en "koelvest" kunnen wel op een DASOO-bingokaart. :+
evenals "opbokken met die ... :( " en "godenweer"
Opbokken met die koutisten :(
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 22 mei 2026 @ 10:55:55 #256
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220859948
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 10:39 schreef dick_laurent het volgende:
Poh, 26 a 27 graden vandaag in de lage landen.
Nou jongens:

[ afbeelding ]
Luchtvochtigheid is vanmiddag ook niet extreem hoog. En dan is het weekend, dus mooi gezellig in de schaduw poar neem'n. Lekkere Weizen. Waarom zou je dan in vredesnaam 10-12 graden willen en het koud willen hebben 8)7
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220859956
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 10:12 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Die staat volle bak zon in de tuin en klaagt straks dat het vol in de zon mokerheet is :+

Dit is toch veel aangenamer dan de 3 weken voor gister.
Tja, als ik niet in de zon fatsoenlijk wat kan doen, omdat ik dat te heet vind.. kun je zeggen: "ga niet in de zon dan"

Klopt. Maar dan is het dus gewoon te heet als ik me niet overal fatsoenlijk kan begeven :(

Dus opbokken met die hitte :(

Niks aangenaams aan deze temperaturen. Vanmiddag koelvestje denk ik.
pi_220859960
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 10:55 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Luchtvochtigheid is vanmiddag ook niet extreem hoog. En dan is het weekend, dus mooi gezellig in de schaduw poar neem'n. Lekkere Weizen. Waarom zou je dan in vredesnaam 10-12 graden willen en het koud willen hebben 8)7
Waarom zou je 25-28 graden willen en het heet willen hebben 8)7
pi_220859967
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 10:01 schreef MissHobje het volgende:
Ik love dit weer *O* O+
@:Geschiedkundige gaat het nog?
Steeds minder goed ;(
De pijnlijke maanden zijn aangebroken.

Gelukkig tellen we af richting de herfst met dalende temperaturen *O*
  vrijdag 22 mei 2026 @ 11:39:06 #260
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220860147
quote:
18s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 10:58 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Waarom zou je 25-28 graden willen en het heet willen hebben 8)7
Als ik rustig in de schaduw zit, dan is het goed vertoeven. Met 10-12 graden gaan mensen niet voor hun lol buiten zitten. Dan moet je op terras de heaters aanzetten
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  vrijdag 22 mei 2026 @ 11:46:57 #261
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_220860179
quote:
18s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 10:58 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Waarom zou je 25-28 graden willen en het heet willen hebben 8)7
Laat sowieso die 30-ers maar achterwege, daarover eensch want veels te warm, of hooguit één dag voor de liefhebber. Maar 20 tot 27 graden :Y) is toch stukken beter dan het weer van de afgelopen tijd, met een schamele 12,10 gr. celsius en zelfs daaronder (8.5).

Neem vrijdag een week eerder; leek dus met middagtemperaturen van slechts 8 tot 9 graden zelfs af en toe winter.
En dat in deze tijd van het jaar. ~:) _O-
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
  vrijdag 22 mei 2026 @ 12:19:27 #262
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220860348
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 10:55 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Luchtvochtigheid is vanmiddag ook niet extreem hoog. En dan is het weekend, dus mooi gezellig in de schaduw poar neem'n. Lekkere Weizen. Waarom zou je dan in vredesnaam 10-12 graden willen en het koud willen hebben 8)7
ze zeggen voor morgen dat het kneiter benauwd word... eerst maar zien idd.. geen klagen over vandaag
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  vrijdag 22 mei 2026 @ 12:20:25 #263
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220860351
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 11:00 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Steeds minder goed ;(
De pijnlijke maanden zijn aangebroken.

Gelukkig tellen we af richting de herfst met dalende temperaturen *O*
Ahhhh :'( sterkte de komende tijd :P
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_220860431
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 11:39 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Als ik rustig in de schaduw zit, dan is het goed vertoeven. Met 10-12 graden gaan mensen niet voor hun lol buiten zitten. Dan moet je op terras de heaters aanzetten
Ja nou, met 10-12 graden kan ik me in ieder geval overal fatsoenlijk voortbewegen. Dat is me meer waard dan verplicht in de schaduw als een levenloze te gaan zitten omdat ik anders het kapot heet krijg (wat ik ook krijg als ik als een levenloze met dit weer in de schaduw zit, maar dat terzijde). Met 10-12 graden en deze zon is het overal gewoon prima, verplaats je je zitplek maar naar de zon. Heb je ook nog daadwerkelijk iets aan die gele bol ipv hem te moeten ontwijken omdat ie te warm is :P
  vrijdag 22 mei 2026 @ 12:43:36 #265
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_220860459
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 07:32 schreef Nattekat het volgende:
@:SpeedyGJ twijfelde aan mij dat het vandaag niets dan zonnig zou zijn.
Gaat op dit moment best hard met die zonuren!
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 22 mei 2026 @ 12:47:22 #266
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220860476
quote:
6s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 12:43 schreef Scjvb het volgende:

[..]
Gaat op dit moment best hard met die zonuren!
Heb je mijn huiswerk gejat en licht aangepast toevallig? :P

Maar wel perfect aangepast, want mijn minimum slaat de plank totaal mis.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 22 mei 2026 @ 13:07:50 #267
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220860570
Heerlie de weerlie *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220860610
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 12:19 schreef MissHobje het volgende:

[..]
ze zeggen voor morgen dat het kneiter benauwd word... eerst maar zien idd.. geen klagen over vandaag
Dauwpunt gaat naar 18 graden. Dan kan het benauwd aan voelen idd.
v
pi_220860631
v
  vrijdag 22 mei 2026 @ 15:29:00 #270
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220861603

Gaat heet worden in Frankrijk
pi_220861652
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 15:29 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat heet worden in Frankrijk
Hier is het al heet ;(
  vrijdag 22 mei 2026 @ 15:38:45 #272
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_220861654
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 07:32 schreef Nattekat het volgende:
@:SpeedyGJ twijfelde aan mij dat het vandaag niets dan zonnig zou zijn.
De bewolking komt te laat :(
Mag hopen dat je geen eerste wordt want dan weiger ik de uitslag te plaatsen :+
Dan weet je dat maar even.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 22 mei 2026 @ 15:45:37 #273
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220861684
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 15:38 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]
De bewolking komt te laat :(
Mag hopen dat je geen eerste wordt want dan weiger ik de uitslag te plaatsen :+
Dan weet je dat maar even.
Ik word geen eerste want mijn huiswerk is overgeschreven en net iets beter veranderd.

Sterker nog, op bijna elk punt doet ie het net iets beter. En de punten die ik heb het hij bijna hetzelfde gelaten.

[ Bericht 6% gewijzigd door Nattekat op 22-05-2026 15:51:02 ]
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 22 mei 2026 @ 15:53:18 #274
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_220861719
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 15:45 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik word geen eerste want mijn huiswerk is overgeschreven en net iets beter veranderd.

Sterker nog, op bijna elk punt doet ie het net iets beter. En de punten die ik heb het hij bijna hetzelfde gelaten.
Krijg stiekem de schuld, maar heb helemaal niets gedaan! :(
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 22 mei 2026 @ 16:02:26 #275
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220861751
quote:
12s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 15:53 schreef Scjvb het volgende:

[..]
Krijg stiekem de schuld, maar heb helemaal niets gedaan! :(
Jaja, maak dat de kat maar wijs :(

Die kat die dat zelf ook vaak genoeg doet, daar niet van
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 16:08:07 #276
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220861772
quote:
9s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 15:38 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Hier is het al heet ;(
Ga in je zwembad liggen dan. Als die onverwarmd is (wat ik verwacht bij jou) dan heb je 100% met die kou van afgelopen weken nu nog steeds een watertemp van ruim onder de 20 graden. Fucking ijsbad. Ideaal voor jou, Wim! :D
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 22 mei 2026 @ 16:11:46 #277
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220861784
Morgen hoge CAPE, dus plakweergenot.

Een veel te sterke inversielaag, dus ik ga de moeite niet eens doen om dat plaatje te delen. Geen onweergenot.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 22 mei 2026 @ 16:28:45 #278
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_220861864
Vandaag is het nieuwe opzetzwembad binnengekomen! *O*

Binnenkort knallen alle backyard Torremolinos-hits weer uit de speakers onder het genot van een Aperol Spritz!

bij de achterburen dan hč...
pi_220862073
Doet zomers aan. Niks meer aan doen.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220862101
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:08 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Ga in je zwembad liggen dan. Als die onverwarmd is (wat ik verwacht bij jou) dan heb je 100% met die kou van afgelopen weken nu nog steeds een watertemp van ruim onder de 20 graden. Fucking ijsbad. Ideaal voor jou, Wim! :D
Is helaas al verwarmd. In april al.. Kleine en vrouwlief willen graag plonsen deze dagen :(

Heb wel een duik genomen, maar het mag zeker wat frisser ;(
  vrijdag 22 mei 2026 @ 17:57:45 #281
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220862336
quote:
9s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 15:38 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Hier is het al heet ;(
Hoe komt het dan je het heter hebt anderen? Iets met zout iname?
  vrijdag 22 mei 2026 @ 18:02:29 #282
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_220862357
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 17:08 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Is helaas al verwarmd. :(
quote:
Heb wel een duik genomen, maar het mag zeker wat frisser ;(
:D Dit is toch goud :Y

Even voor de goede orde. Ik maak je zeker niet belachelijk...maar vind het gewoon echt erg grappig ;)
  vrijdag 22 mei 2026 @ 18:03:03 #283
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220862360
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:11 schreef Nattekat het volgende:
Morgen hoge CAPE, dus plakweergenot.

Een veel te sterke inversielaag, dus ik ga de moeite niet eens doen om dat plaatje te delen. Geen onweergenot.
Heb je cape vallen de andere ingrediėnten tegen.

In het noorden wel kans op bui.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220862432
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 17:57 schreef THEFXR het volgende:

[..]
Hoe komt het dan je het heter hebt anderen? Iets met zout iname?
Verkeerde land geboren :P

Denk iets genetisch. Mijn moeder kan ook enorm slecht tegen warmte. Ik heb er wel meer moeite mee. Mijn zoontje heeft het ook veel sneller warm dan zijn leeftijdsgenootjes.

Ik zou me daar eens op moeten laten onderzoeken eigenlijk ja. Wellicht is er wat aan te doen.
Het is oprecht vervelend om bij 23 graden kapot te gaan, maar bij -5 nog vrolijk in een t-shirt en korte broek te lopen. Het is namelijk veel vaker 23 graden dan -5 of kouder. Ik zou direct ruilen als dat kon. Voordeel is dan wel weer dat ik bij temperaturen tot ca. 20 graden altijd goed zit. Kou ken ik wat dat betreft eigenlijk niet. Maar ik zou graag 's winters een jas dragen als ik 's zomers ook kon genieten van het weer.
pi_220862438
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 18:02 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
[..]
:D Dit is toch goud :Y

Even voor de goede orde. Ik maak je zeker niet belachelijk...maar vind het gewoon echt erg grappig ;)
Ja, nou wat is er grappig aan. ;( Ik kan mijn zoontje van 4 en mijn vrouw, met een normale interne thermometer, toch niet in een zwembad van 17 graden flikkeren.
En om er eentje voor mezelf aan te laten leggen is ook wel wat overdreven.

Zwembad staat op ~30 graden nu.
pi_220862460
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 18:03 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Heb je cape vallen de andere ingrediėnten tegen.

In het noorden wel kans op bui.
Ik verwacht hier geen onweer. Waarschijnlijk net over de grens in Duitsland wel.
v
  vrijdag 22 mei 2026 @ 18:45:57 #287
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220862573
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 18:25 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Ja, nou wat is er grappig aan. ;( Ik kan mijn zoontje van 4 en mijn vrouw, met een normale interne thermometer, toch niet in een zwembad van 17 graden flikkeren.
En om er eentje voor mezelf aan te laten leggen is ook wel wat overdreven.

Zwembad staat op ~30 graden nu.
30 graden? Dat is heet wel. Ik hou niet zo van een gore zoute zee. Sowieso kansloos op het strand liggen kan ik niet, maar een meer daarentegen is wel altijd fijn. Niet lang geleden nog bij Lac van Annecy geweest. Zoet water en dan is dat water een graad of 22, wat dus echt wel lekker is.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  vrijdag 22 mei 2026 @ 18:53:44 #288
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220862617
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:11 schreef Nattekat het volgende:
Morgen hoge CAPE, dus plakweergenot.

Een veel te sterke inversielaag, dus ik ga de moeite niet eens doen om dat plaatje te delen. Geen onweergenot.
Dus stijgende dauwpunten en dan blijft de warmte lekker lang hangen vanavond. :)
pi_220862773
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 18:45 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
30 graden? Dat is heet wel. Ik hou niet zo van een gore zoute zee. Sowieso kansloos op het strand liggen kan ik niet, maar een meer daarentegen is wel altijd fijn. Niet lang geleden nog bij Lac van Annecy geweest. Zoet water en dan is dat water een graad of 22, wat dus echt wel lekker is.
Kind kan zich anders niet te lang begeven in het water.
pi_220863278
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 18:45 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
30 graden? Dat is heet wel. Ik hou niet zo van een gore zoute zee. Sowieso kansloos op het strand liggen kan ik niet, maar een meer daarentegen is wel altijd fijn. Niet lang geleden nog bij Lac van Annecy geweest. Zoet water en dan is dat water een graad of 22, wat dus echt wel lekker is.
Gore zoute zee? Jeetje. :o Groetjes van Truus op haar surfplank. :7
Al ben ik het liefst het hele jaar door op mooie warme oorden in en op turquoise water. O+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 20:10:01 #291
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220863295
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 20:06 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Gore zoute zee? Jeetje. :o Groetjes van Truus op haar surfplank. :7
Al ben ik het liefst het hele jaar door op mooie warme oorden in en op turquoise water. O+
Ik heb liever een meer ;)
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220863302
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 20:10 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Ik heb liever een meer ;)
Ik las het, ja.
Je bent ook een beetje team @Geschiedkundige ;)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220863473
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 20:10 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik las het, ja.
Je bent ook een beetje team @:geschiedkundige ;)
We hebben soms wat raakvlakken, laten we het daar op houden :D

Bergen _O_
  vrijdag 22 mei 2026 @ 22:10:35 #294
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220863997
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 20:33 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
We hebben soms wat raakvlakken, laten we het daar op houden :D

Bergen _O_
Dinsdag over 3 weken naar Garmisch Partenkirchen/Zugspitze arena *O*
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')