Ga in je zwembad liggen dan. Als die onverwarmd is (wat ik verwacht bij jou) dan heb je 100% met die kou van afgelopen weken nu nog steeds een watertemp van ruim onder de 20 graden. Fucking ijsbad. Ideaal voor jou, Wim!quote:
Is helaas al verwarmd. In april al.. Kleine en vrouwlief willen graag plonsen deze dagenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 16:08 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ga in je zwembad liggen dan. Als die onverwarmd is (wat ik verwacht bij jou) dan heb je 100% met die kou van afgelopen weken nu nog steeds een watertemp van ruim onder de 20 graden. Fucking ijsbad. Ideaal voor jou, Wim!
quote:
quote:Heb wel een duik genomen, maar het mag zeker wat frisser
Heb je cape vallen de andere ingrediënten tegen.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 16:11 schreef Nattekat het volgende:
Morgen hoge CAPE, dus plakweergenot.
Een veel te sterke inversielaag, dus ik ga de moeite niet eens doen om dat plaatje te delen. Geen onweergenot.
Verkeerde land geborenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 17:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Hoe komt het dan je het heter hebt anderen? Iets met zout iname?
Ja, nou wat is er grappig aan.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 18:02 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
[..]Dit is toch goud
Even voor de goede orde. Ik maak je zeker niet belachelijk...maar vind het gewoon echt erg grappig
Ik verwacht hier geen onweer. Waarschijnlijk net over de grens in Duitsland wel.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 18:03 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Heb je cape vallen de andere ingrediënten tegen.
In het noorden wel kans op bui.
30 graden? Dat is heet wel. Ik hou niet zo van een gore zoute zee. Sowieso kansloos op het strand liggen kan ik niet, maar een meer daarentegen is wel altijd fijn. Niet lang geleden nog bij Lac van Annecy geweest. Zoet water en dan is dat water een graad of 22, wat dus echt wel lekker is.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 18:25 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ja, nou wat is er grappig aan.Ik kan mijn zoontje van 4 en mijn vrouw, met een normale interne thermometer, toch niet in een zwembad van 17 graden flikkeren.
En om er eentje voor mezelf aan te laten leggen is ook wel wat overdreven.
Zwembad staat op ~30 graden nu.
Dus stijgende dauwpunten en dan blijft de warmte lekker lang hangen vanavond.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 16:11 schreef Nattekat het volgende:
Morgen hoge CAPE, dus plakweergenot.
Een veel te sterke inversielaag, dus ik ga de moeite niet eens doen om dat plaatje te delen. Geen onweergenot.
Kind kan zich anders niet te lang begeven in het water.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 18:45 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
30 graden? Dat is heet wel. Ik hou niet zo van een gore zoute zee. Sowieso kansloos op het strand liggen kan ik niet, maar een meer daarentegen is wel altijd fijn. Niet lang geleden nog bij Lac van Annecy geweest. Zoet water en dan is dat water een graad of 22, wat dus echt wel lekker is.
Gore zoute zee? Jeetje.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 18:45 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
30 graden? Dat is heet wel. Ik hou niet zo van een gore zoute zee. Sowieso kansloos op het strand liggen kan ik niet, maar een meer daarentegen is wel altijd fijn. Niet lang geleden nog bij Lac van Annecy geweest. Zoet water en dan is dat water een graad of 22, wat dus echt wel lekker is.
Ik heb liever een meerquote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gore zoute zee? Jeetje.Groetjes van Truus op haar surfplank.
![]()
Al ben ik het liefst het hele jaar door op mooie warme oorden in en op turquoise water.
We hebben soms wat raakvlakken, laten we het daar op houdenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik las het, ja.
Je bent ook een beetje team @:geschiedkundige
Dinsdag over 3 weken naar Garmisch Partenkirchen/Zugspitze arenaquote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:33 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
We hebben soms wat raakvlakken, laten we het daar op houden
Bergen
Bruh... 30 graden is echt richting hot tub level warmquote:Op vrijdag 22 mei 2026 18:25 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ja, nou wat is er grappig aan.Ik kan mijn zoontje van 4 en mijn vrouw, met een normale interne thermometer, toch niet in een zwembad van 17 graden flikkeren.
En om er eentje voor mezelf aan te laten leggen is ook wel wat overdreven.
Zwembad staat op ~30 graden nu.
En hoe bevalt jouw kleine het zwembad van 22 graden? Kan die daar lekker uren in zwemmen?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:13 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Bruh... 30 graden is echt richting hot tub level warm
Ons zwembad is niet verwarmd en zit nu rond de 22 graden. Heerlijk verfrissend.
Tegen de 30 graden gaat hier ook uiteindelijk rond augustus gebeuren, maar dan op de natuurlijke manier.
Nice, blijft gewoon een prachtige omgeving. Welke uitstapjes staan op de planning? Sneeuw smelt wel hard nu.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:10 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dinsdag over 3 weken naar Garmisch Partenkirchen/Zugspitze arena
Hij gaat niet naar Nice.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:47 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Nice, blijft gewoon een prachtige omgeving. Welke uitstapjes staan op de planning? Sneeuw smelt wel hard nu.
Wat ben je toch een altruïst.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:42 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
En hoe bevalt jouw kleine het zwembad van 22 graden? Kan die daar lekker uren in zwemmen?
Oh wacht.. dus laat die "" maar even achterwege. Nergens voor nodig. Kinderen van 4 jaar is 30 graden heel normaal en aanbevolen om onderkoeling te voorkomen.
Klopt wel ja, 28-30 graden is ideaal voor kleine kinderen. Alles onder de 25 graden is eigenlijk koud.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:42 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
En hoe bevalt jouw kleine het zwembad van 22 graden? Kan die daar lekker uren in zwemmen?
Oh wacht.. dus laat die "" maar even achterwege. Nergens voor nodig. Kinderen van 4 jaar is 30 graden heel normaal en aanbevolen om onderkoeling te voorkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |