abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 16:08:07 #276
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220861772
quote:
9s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 15:38 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Hier is het al heet ;(
Ga in je zwembad liggen dan. Als die onverwarmd is (wat ik verwacht bij jou) dan heb je 100% met die kou van afgelopen weken nu nog steeds een watertemp van ruim onder de 20 graden. Fucking ijsbad. Ideaal voor jou, Wim! :D
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 22 mei 2026 @ 16:11:46 #277
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220861784
Morgen hoge CAPE, dus plakweergenot.

Een veel te sterke inversielaag, dus ik ga de moeite niet eens doen om dat plaatje te delen. Geen onweergenot.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 22 mei 2026 @ 16:28:45 #278
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_220861864
Vandaag is het nieuwe opzetzwembad binnengekomen! *O*

Binnenkort knallen alle backyard Torremolinos-hits weer uit de speakers onder het genot van een Aperol Spritz!

bij de achterburen dan hè...
pi_220862073
Doet zomers aan. Niks meer aan doen.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220862101
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:08 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Ga in je zwembad liggen dan. Als die onverwarmd is (wat ik verwacht bij jou) dan heb je 100% met die kou van afgelopen weken nu nog steeds een watertemp van ruim onder de 20 graden. Fucking ijsbad. Ideaal voor jou, Wim! :D
Is helaas al verwarmd. In april al.. Kleine en vrouwlief willen graag plonsen deze dagen :(

Heb wel een duik genomen, maar het mag zeker wat frisser ;(
  vrijdag 22 mei 2026 @ 17:57:45 #281
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220862336
quote:
9s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 15:38 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Hier is het al heet ;(
Hoe komt het dan je het heter hebt anderen? Iets met zout iname?
  vrijdag 22 mei 2026 @ 18:02:29 #282
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_220862357
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 17:08 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Is helaas al verwarmd. :(
quote:
Heb wel een duik genomen, maar het mag zeker wat frisser ;(
:D Dit is toch goud :Y

Even voor de goede orde. Ik maak je zeker niet belachelijk...maar vind het gewoon echt erg grappig ;)
  vrijdag 22 mei 2026 @ 18:03:03 #283
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220862360
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:11 schreef Nattekat het volgende:
Morgen hoge CAPE, dus plakweergenot.

Een veel te sterke inversielaag, dus ik ga de moeite niet eens doen om dat plaatje te delen. Geen onweergenot.
Heb je cape vallen de andere ingrediënten tegen.

In het noorden wel kans op bui.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220862432
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 17:57 schreef THEFXR het volgende:

[..]
Hoe komt het dan je het heter hebt anderen? Iets met zout iname?
Verkeerde land geboren :P

Denk iets genetisch. Mijn moeder kan ook enorm slecht tegen warmte. Ik heb er wel meer moeite mee. Mijn zoontje heeft het ook veel sneller warm dan zijn leeftijdsgenootjes.

Ik zou me daar eens op moeten laten onderzoeken eigenlijk ja. Wellicht is er wat aan te doen.
Het is oprecht vervelend om bij 23 graden kapot te gaan, maar bij -5 nog vrolijk in een t-shirt en korte broek te lopen. Het is namelijk veel vaker 23 graden dan -5 of kouder. Ik zou direct ruilen als dat kon. Voordeel is dan wel weer dat ik bij temperaturen tot ca. 20 graden altijd goed zit. Kou ken ik wat dat betreft eigenlijk niet. Maar ik zou graag 's winters een jas dragen als ik 's zomers ook kon genieten van het weer.
pi_220862438
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 18:02 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
[..]
:D Dit is toch goud :Y

Even voor de goede orde. Ik maak je zeker niet belachelijk...maar vind het gewoon echt erg grappig ;)
Ja, nou wat is er grappig aan. ;( Ik kan mijn zoontje van 4 en mijn vrouw, met een normale interne thermometer, toch niet in een zwembad van 17 graden flikkeren.
En om er eentje voor mezelf aan te laten leggen is ook wel wat overdreven.

Zwembad staat op ~30 graden nu.
pi_220862460
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 18:03 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Heb je cape vallen de andere ingrediënten tegen.

In het noorden wel kans op bui.
Ik verwacht hier geen onweer. Waarschijnlijk net over de grens in Duitsland wel.
v
  vrijdag 22 mei 2026 @ 18:45:57 #287
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220862573
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 18:25 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Ja, nou wat is er grappig aan. ;( Ik kan mijn zoontje van 4 en mijn vrouw, met een normale interne thermometer, toch niet in een zwembad van 17 graden flikkeren.
En om er eentje voor mezelf aan te laten leggen is ook wel wat overdreven.

Zwembad staat op ~30 graden nu.
30 graden? Dat is heet wel. Ik hou niet zo van een gore zoute zee. Sowieso kansloos op het strand liggen kan ik niet, maar een meer daarentegen is wel altijd fijn. Niet lang geleden nog bij Lac van Annecy geweest. Zoet water en dan is dat water een graad of 22, wat dus echt wel lekker is.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  vrijdag 22 mei 2026 @ 18:53:44 #288
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220862617
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:11 schreef Nattekat het volgende:
Morgen hoge CAPE, dus plakweergenot.

Een veel te sterke inversielaag, dus ik ga de moeite niet eens doen om dat plaatje te delen. Geen onweergenot.
Dus stijgende dauwpunten en dan blijft de warmte lekker lang hangen vanavond. :)
pi_220862773
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 18:45 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
30 graden? Dat is heet wel. Ik hou niet zo van een gore zoute zee. Sowieso kansloos op het strand liggen kan ik niet, maar een meer daarentegen is wel altijd fijn. Niet lang geleden nog bij Lac van Annecy geweest. Zoet water en dan is dat water een graad of 22, wat dus echt wel lekker is.
Kind kan zich anders niet te lang begeven in het water.
pi_220863278
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 18:45 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
30 graden? Dat is heet wel. Ik hou niet zo van een gore zoute zee. Sowieso kansloos op het strand liggen kan ik niet, maar een meer daarentegen is wel altijd fijn. Niet lang geleden nog bij Lac van Annecy geweest. Zoet water en dan is dat water een graad of 22, wat dus echt wel lekker is.
Gore zoute zee? Jeetje. :o Groetjes van Truus op haar surfplank. :7
Al ben ik het liefst het hele jaar door op mooie warme oorden in en op turquoise water. O+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 20:10:01 #291
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220863295
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 20:06 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Gore zoute zee? Jeetje. :o Groetjes van Truus op haar surfplank. :7
Al ben ik het liefst het hele jaar door op mooie warme oorden in en op turquoise water. O+
Ik heb liever een meer ;)
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220863302
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 20:10 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Ik heb liever een meer ;)
Ik las het, ja.
Je bent ook een beetje team @Geschiedkundige ;)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220863473
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 20:10 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik las het, ja.
Je bent ook een beetje team @:geschiedkundige ;)
We hebben soms wat raakvlakken, laten we het daar op houden :D

Bergen _O_
  vrijdag 22 mei 2026 @ 22:10:35 #294
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220863997
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 20:33 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
We hebben soms wat raakvlakken, laten we het daar op houden :D

Bergen _O_
Dinsdag over 3 weken naar Garmisch Partenkirchen/Zugspitze arena *O*
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 22:13:33 #295
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220864015
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 18:25 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Ja, nou wat is er grappig aan. ;( Ik kan mijn zoontje van 4 en mijn vrouw, met een normale interne thermometer, toch niet in een zwembad van 17 graden flikkeren.
En om er eentje voor mezelf aan te laten leggen is ook wel wat overdreven.

Zwembad staat op ~30 graden nu.
Bruh... 30 graden is echt richting hot tub level warm :')

Ons zwembad is niet verwarmd en zit nu rond de 22 graden. Heerlijk verfrissend.

Tegen de 30 graden gaat hier ook uiteindelijk rond augustus gebeuren, maar dan op de natuurlijke manier.
pi_220864200
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 22:13 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Bruh... 30 graden is echt richting hot tub level warm :')

Ons zwembad is niet verwarmd en zit nu rond de 22 graden. Heerlijk verfrissend.

Tegen de 30 graden gaat hier ook uiteindelijk rond augustus gebeuren, maar dan op de natuurlijke manier.
En hoe bevalt jouw kleine het zwembad van 22 graden? Kan die daar lekker uren in zwemmen?

Oh wacht.. dus laat die " :') " maar even achterwege. Nergens voor nodig. Kinderen van 4 jaar is 30 graden heel normaal en aanbevolen om onderkoeling te voorkomen.
pi_220864243
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 22:10 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Dinsdag over 3 weken naar Garmisch Partenkirchen/Zugspitze arena *O*
Nice, blijft gewoon een prachtige omgeving. Welke uitstapjes staan op de planning? Sneeuw smelt wel hard nu.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 22:54:04 #298
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_220864278
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 22:47 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Nice, blijft gewoon een prachtige omgeving. Welke uitstapjes staan op de planning? Sneeuw smelt wel hard nu.
Hij gaat niet naar Nice.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 23:36:24 #299
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220864644
quote:
18s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 22:42 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
En hoe bevalt jouw kleine het zwembad van 22 graden? Kan die daar lekker uren in zwemmen?

Oh wacht.. dus laat die " :') " maar even achterwege. Nergens voor nodig. Kinderen van 4 jaar is 30 graden heel normaal en aanbevolen om onderkoeling te voorkomen.
Wat ben je toch een altruïst.
pi_220864946
quote:
18s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 22:42 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
En hoe bevalt jouw kleine het zwembad van 22 graden? Kan die daar lekker uren in zwemmen?

Oh wacht.. dus laat die " :') " maar even achterwege. Nergens voor nodig. Kinderen van 4 jaar is 30 graden heel normaal en aanbevolen om onderkoeling te voorkomen.
Klopt wel ja, 28-30 graden is ideaal voor kleine kinderen. Alles onder de 25 graden is eigenlijk koud.
blablablabla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')