abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 mei 2026 @ 10:12:42 #251
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220859534
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 10:01 schreef MissHobje het volgende:
Ik love dit weer *O* O+
@:Geschiedkundige gaat het nog?
Die staat volle bak zon in de tuin en klaagt straks dat het vol in de zon mokerheet is :+

Dit is toch veel aangenamer dan de 3 weken voor gister.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  vrijdag 22 mei 2026 @ 10:14:12 #252
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220859540
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 10:12 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Die staat volle bak zon in de tuin en klaagt straks dat het vol in de zon mokerheet is :+

Dit is toch veel aangenamer dan de 3 weken voor gister.
"mokerheet" en "koelvest" kunnen wel op een DASOO-bingokaart. :+
evenals "opbokken met die ... :( " en "godenweer"
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 22 mei 2026 @ 10:20:52 #253
284411 crew  heywoodu
pi_220859592
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 10:14 schreef DemonRage het volgende:

[..]
"mokerheet" en "koelvest" kunnen wel op een DASOO-bingokaart. :+
evenals "opbokken met die ... :( " en "godenweer"
Net zoals de feestsmileys en 'lekker op een terras zitten' enzo bij veel anderen als het mokerheet is :+
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 10:39:18 #254
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220859815
Poh, 26 a 27 graden vandaag in de lage landen.
Nou jongens:

  Moderator / Redactie Sport vrijdag 22 mei 2026 @ 10:40:13 #255
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220859827
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 10:14 schreef DemonRage het volgende:

[..]
"mokerheet" en "koelvest" kunnen wel op een DASOO-bingokaart. :+
evenals "opbokken met die ... :( " en "godenweer"
Opbokken met die koutisten :(
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 22 mei 2026 @ 10:55:55 #256
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220859948
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 10:39 schreef dick_laurent het volgende:
Poh, 26 a 27 graden vandaag in de lage landen.
Nou jongens:

[ afbeelding ]
Luchtvochtigheid is vanmiddag ook niet extreem hoog. En dan is het weekend, dus mooi gezellig in de schaduw poar neem'n. Lekkere Weizen. Waarom zou je dan in vredesnaam 10-12 graden willen en het koud willen hebben 8)7
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220859956
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 10:12 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Die staat volle bak zon in de tuin en klaagt straks dat het vol in de zon mokerheet is :+

Dit is toch veel aangenamer dan de 3 weken voor gister.
Tja, als ik niet in de zon fatsoenlijk wat kan doen, omdat ik dat te heet vind.. kun je zeggen: "ga niet in de zon dan"

Klopt. Maar dan is het dus gewoon te heet als ik me niet overal fatsoenlijk kan begeven :(

Dus opbokken met die hitte :(

Niks aangenaams aan deze temperaturen. Vanmiddag koelvestje denk ik.
pi_220859960
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 10:55 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Luchtvochtigheid is vanmiddag ook niet extreem hoog. En dan is het weekend, dus mooi gezellig in de schaduw poar neem'n. Lekkere Weizen. Waarom zou je dan in vredesnaam 10-12 graden willen en het koud willen hebben 8)7
Waarom zou je 25-28 graden willen en het heet willen hebben 8)7
pi_220859967
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 10:01 schreef MissHobje het volgende:
Ik love dit weer *O* O+
@:Geschiedkundige gaat het nog?
Steeds minder goed ;(
De pijnlijke maanden zijn aangebroken.

Gelukkig tellen we af richting de herfst met dalende temperaturen *O*
  vrijdag 22 mei 2026 @ 11:39:06 #260
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220860147
quote:
18s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 10:58 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Waarom zou je 25-28 graden willen en het heet willen hebben 8)7
Als ik rustig in de schaduw zit, dan is het goed vertoeven. Met 10-12 graden gaan mensen niet voor hun lol buiten zitten. Dan moet je op terras de heaters aanzetten
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  vrijdag 22 mei 2026 @ 11:46:57 #261
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_220860179
quote:
18s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 10:58 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Waarom zou je 25-28 graden willen en het heet willen hebben 8)7
Laat sowieso die 30-ers maar achterwege, daarover eensch want veels te warm, of hooguit één dag voor de liefhebber. Maar 20 tot 27 graden :Y) is toch stukken beter dan het weer van de afgelopen tijd, met een schamele 12,10 gr. celsius en zelfs daaronder (8.5).

Neem vrijdag een week eerder; leek dus met middagtemperaturen van slechts 8 tot 9 graden zelfs af en toe winter.
En dat in deze tijd van het jaar. ~:) _O-
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
  vrijdag 22 mei 2026 @ 12:19:27 #262
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220860348
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 10:55 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Luchtvochtigheid is vanmiddag ook niet extreem hoog. En dan is het weekend, dus mooi gezellig in de schaduw poar neem'n. Lekkere Weizen. Waarom zou je dan in vredesnaam 10-12 graden willen en het koud willen hebben 8)7
ze zeggen voor morgen dat het kneiter benauwd word... eerst maar zien idd.. geen klagen over vandaag
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  vrijdag 22 mei 2026 @ 12:20:25 #263
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220860351
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 11:00 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Steeds minder goed ;(
De pijnlijke maanden zijn aangebroken.

Gelukkig tellen we af richting de herfst met dalende temperaturen *O*
Ahhhh :'( sterkte de komende tijd :P
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_220860431
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 11:39 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Als ik rustig in de schaduw zit, dan is het goed vertoeven. Met 10-12 graden gaan mensen niet voor hun lol buiten zitten. Dan moet je op terras de heaters aanzetten
Ja nou, met 10-12 graden kan ik me in ieder geval overal fatsoenlijk voortbewegen. Dat is me meer waard dan verplicht in de schaduw als een levenloze te gaan zitten omdat ik anders het kapot heet krijg (wat ik ook krijg als ik als een levenloze met dit weer in de schaduw zit, maar dat terzijde). Met 10-12 graden en deze zon is het overal gewoon prima, verplaats je je zitplek maar naar de zon. Heb je ook nog daadwerkelijk iets aan die gele bol ipv hem te moeten ontwijken omdat ie te warm is :P
  vrijdag 22 mei 2026 @ 12:43:36 #265
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_220860459
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 07:32 schreef Nattekat het volgende:
@:SpeedyGJ twijfelde aan mij dat het vandaag niets dan zonnig zou zijn.
Gaat op dit moment best hard met die zonuren!
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 22 mei 2026 @ 12:47:22 #266
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220860476
quote:
6s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 12:43 schreef Scjvb het volgende:

[..]
Gaat op dit moment best hard met die zonuren!
Heb je mijn huiswerk gejat en licht aangepast toevallig? :P

Maar wel perfect aangepast, want mijn minimum slaat de plank totaal mis.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 22 mei 2026 @ 13:07:50 #267
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220860570
Heerlie de weerlie *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220860610
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 12:19 schreef MissHobje het volgende:

[..]
ze zeggen voor morgen dat het kneiter benauwd word... eerst maar zien idd.. geen klagen over vandaag
Dauwpunt gaat naar 18 graden. Dan kan het benauwd aan voelen idd.
v
pi_220860631
v
  vrijdag 22 mei 2026 @ 15:29:00 #270
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220861603

Gaat heet worden in Frankrijk
pi_220861652
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 15:29 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat heet worden in Frankrijk
Hier is het al heet ;(
  vrijdag 22 mei 2026 @ 15:38:45 #272
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_220861654
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 07:32 schreef Nattekat het volgende:
@:SpeedyGJ twijfelde aan mij dat het vandaag niets dan zonnig zou zijn.
De bewolking komt te laat :(
Mag hopen dat je geen eerste wordt want dan weiger ik de uitslag te plaatsen :+
Dan weet je dat maar even.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 22 mei 2026 @ 15:45:37 #273
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220861684
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 15:38 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]
De bewolking komt te laat :(
Mag hopen dat je geen eerste wordt want dan weiger ik de uitslag te plaatsen :+
Dan weet je dat maar even.
Ik word geen eerste want mijn huiswerk is overgeschreven en net iets beter veranderd.

Sterker nog, op bijna elk punt doet ie het net iets beter. En de punten die ik heb het hij bijna hetzelfde gelaten.

[ Bericht 6% gewijzigd door Nattekat op 22-05-2026 15:51:02 ]
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 22 mei 2026 @ 15:53:18 #274
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_220861719
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 15:45 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik word geen eerste want mijn huiswerk is overgeschreven en net iets beter veranderd.

Sterker nog, op bijna elk punt doet ie het net iets beter. En de punten die ik heb het hij bijna hetzelfde gelaten.
Krijg stiekem de schuld, maar heb helemaal niets gedaan! :(
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 22 mei 2026 @ 16:02:26 #275
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220861751
quote:
12s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 15:53 schreef Scjvb het volgende:

[..]
Krijg stiekem de schuld, maar heb helemaal niets gedaan! :(
Jaja, maak dat de kat maar wijs :(

Die kat die dat zelf ook vaak genoeg doet, daar niet van
100.000 katjes
Fuck the EBU!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')