Die staat volle bak zon in de tuin en klaagt straks dat het vol in de zon mokerheet isquote:Op vrijdag 22 mei 2026 10:01 schreef MissHobje het volgende:
Ik love dit weer![]()
![]()
@:Geschiedkundige gaat het nog?
"mokerheet" en "koelvest" kunnen wel op een DASOO-bingokaart.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 10:12 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Die staat volle bak zon in de tuin en klaagt straks dat het vol in de zon mokerheet is![]()
Dit is toch veel aangenamer dan de 3 weken voor gister.
Net zoals de feestsmileys en 'lekker op een terras zitten' enzo bij veel anderen als het mokerheet isquote:Op vrijdag 22 mei 2026 10:14 schreef DemonRage het volgende:
[..]
"mokerheet" en "koelvest" kunnen wel op een DASOO-bingokaart.
evenals "opbokken met die ..." en "godenweer"
Opbokken met die koutistenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 10:14 schreef DemonRage het volgende:
[..]
"mokerheet" en "koelvest" kunnen wel op een DASOO-bingokaart.
evenals "opbokken met die ..." en "godenweer"
Luchtvochtigheid is vanmiddag ook niet extreem hoog. En dan is het weekend, dus mooi gezellig in de schaduw poar neem'n. Lekkere Weizen. Waarom zou je dan in vredesnaam 10-12 graden willen en het koud willen hebbenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 10:39 schreef dick_laurent het volgende:
Poh, 26 a 27 graden vandaag in de lage landen.
Nou jongens:
[ afbeelding ]
Tja, als ik niet in de zon fatsoenlijk wat kan doen, omdat ik dat te heet vind.. kun je zeggen: "ga niet in de zon dan"quote:Op vrijdag 22 mei 2026 10:12 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Die staat volle bak zon in de tuin en klaagt straks dat het vol in de zon mokerheet is![]()
Dit is toch veel aangenamer dan de 3 weken voor gister.
Waarom zou je 25-28 graden willen en het heet willen hebbenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 10:55 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Luchtvochtigheid is vanmiddag ook niet extreem hoog. En dan is het weekend, dus mooi gezellig in de schaduw poar neem'n. Lekkere Weizen. Waarom zou je dan in vredesnaam 10-12 graden willen en het koud willen hebben
Steeds minder goedquote:Op vrijdag 22 mei 2026 10:01 schreef MissHobje het volgende:
Ik love dit weer![]()
![]()
@:Geschiedkundige gaat het nog?
Als ik rustig in de schaduw zit, dan is het goed vertoeven. Met 10-12 graden gaan mensen niet voor hun lol buiten zitten. Dan moet je op terras de heaters aanzettenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 10:58 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Waarom zou je 25-28 graden willen en het heet willen hebben
Laat sowieso die 30-ers maar achterwege, daarover eensch want veels te warm, of hooguit één dag voor de liefhebber. Maar 20 tot 27 gradenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 10:58 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Waarom zou je 25-28 graden willen en het heet willen hebben
ze zeggen voor morgen dat het kneiter benauwd word... eerst maar zien idd.. geen klagen over vandaagquote:Op vrijdag 22 mei 2026 10:55 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Luchtvochtigheid is vanmiddag ook niet extreem hoog. En dan is het weekend, dus mooi gezellig in de schaduw poar neem'n. Lekkere Weizen. Waarom zou je dan in vredesnaam 10-12 graden willen en het koud willen hebben
Ahhhhquote:Op vrijdag 22 mei 2026 11:00 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Steeds minder goed
De pijnlijke maanden zijn aangebroken.
Gelukkig tellen we af richting de herfst met dalende temperaturen
Ja nou, met 10-12 graden kan ik me in ieder geval overal fatsoenlijk voortbewegen. Dat is me meer waard dan verplicht in de schaduw als een levenloze te gaan zitten omdat ik anders het kapot heet krijg (wat ik ook krijg als ik als een levenloze met dit weer in de schaduw zit, maar dat terzijde). Met 10-12 graden en deze zon is het overal gewoon prima, verplaats je je zitplek maar naar de zon. Heb je ook nog daadwerkelijk iets aan die gele bol ipv hem te moeten ontwijken omdat ie te warm isquote:Op vrijdag 22 mei 2026 11:39 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Als ik rustig in de schaduw zit, dan is het goed vertoeven. Met 10-12 graden gaan mensen niet voor hun lol buiten zitten. Dan moet je op terras de heaters aanzetten
Gaat op dit moment best hard met die zonuren!quote:Op vrijdag 22 mei 2026 07:32 schreef Nattekat het volgende:
@:SpeedyGJ twijfelde aan mij dat het vandaag niets dan zonnig zou zijn.
Heb je mijn huiswerk gejat en licht aangepast toevallig?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 12:43 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Gaat op dit moment best hard met die zonuren!
Dauwpunt gaat naar 18 graden. Dan kan het benauwd aan voelen idd.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 12:19 schreef MissHobje het volgende:
[..]
ze zeggen voor morgen dat het kneiter benauwd word... eerst maar zien idd.. geen klagen over vandaag
De bewolking komt te laatquote:Op vrijdag 22 mei 2026 07:32 schreef Nattekat het volgende:
@:SpeedyGJ twijfelde aan mij dat het vandaag niets dan zonnig zou zijn.
Ik word geen eerste want mijn huiswerk is overgeschreven en net iets beter veranderd.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 15:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
De bewolking komt te laat![]()
Mag hopen dat je geen eerste wordt want dan weiger ik de uitslag te plaatsen
Dan weet je dat maar even.
Krijg stiekem de schuld, maar heb helemaal niets gedaan!quote:Op vrijdag 22 mei 2026 15:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik word geen eerste want mijn huiswerk is overgeschreven en net iets beter veranderd.
Sterker nog, op bijna elk punt doet ie het net iets beter. En de punten die ik heb het hij bijna hetzelfde gelaten.
Jaja, maak dat de kat maar wijsquote:Op vrijdag 22 mei 2026 15:53 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Krijg stiekem de schuld, maar heb helemaal niets gedaan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |