abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220855022
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:18 schreef Geschiedkundige het volgende:
Mokerheet in de zon alweer :r

Afgelopen weken waren een stuk aangenamer.
Mokerheet :D

Het is vrij fris nog.
Morgen wordt het iets beter wat temperatuur betreft.
v
  donderdag 21 mei 2026 @ 14:47:26 #227
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220855029
quote:
4s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:14 schreef 12Beaufort het volgende:
De lijn gaat richting die van het droogste jaar 1976, maar dat wil verder nog weinig zeggen. Wel zitten we al boven het zeer droge jaar 2018.
Het lange termijn model van EC laat tot eind juni een te kort aan neerslag zien, dus dit zal in ieder geval zorgen voor alertheid op nieuwe bosbranden.

[ afbeelding ]
Zeg dat maar tegen defensie :7
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  donderdag 21 mei 2026 @ 14:48:10 #228
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220855034
quote:
4s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:46 schreef 12Beaufort het volgende:

[..]
Mokerheet :D

Het is vrij fris nog.
Morgen wordt het iets beter wat temperatuur betreft.
Net aan 20 graden is voor hem tering tyfus mokerheet
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220855068
Goor benauwd alweer :r al het ongedierte is ook weer uit hun holletjes gekropen, fatsoenlijk fietsen is er niet bij zonder vliegen te vreten
blablablabla
pi_220855426
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:48 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Net aan 20 graden is voor hem tering tyfus mokerheet
22 graden en 55% LV. Gewoon kutweer :(
pi_220855681
Zal ik mijn sweater al omwisselen voor korte mouwen? Durf ik het aan?

Ja! Kan wel. Op mijn kantoor is het lekker 25 graden nu. (Plat dak en veel ramen).
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 16:33:40 #232
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220855703
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:50 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
22 graden en 55% LV. Gewoon kutweer :(
29c en 24% LV

Gewoon Godenweer. _O_
pi_220855731
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 12:15 schreef VacaLoca het volgende:
Oké er staat nu paar dagen oplopend naar 29 graden en dan een week zonnig en 21 graden stabiel. Elke dag droog komende twee weken en bijna windstil.

Ik kan je nu al vertellen dat dat niet gaat gebeuren. Het gaat zoals het altijd gaat.

Het gaat maandag op dinsdag onweren met harde windstoten. Daarna paar dagen 16 graden en regenachtig met windkracht 4 en dan krabbelt temperatuur weer op richting 30 en begint die cyclus weer opnieuw.

Het is hier nooit stabiel 21 graden en zonnig.
Dit is inderdaad Nederland, een land van extremen. 13 graden en regen bij Noordwestelijke aanvoer of 30+ met Oostelijke of Zuidelijke aanvoer.

21 graden en zonnig kan hooguit als je april langdurig met een zuidelijke aanvoer te maken krijgt van stabiele lucht. Wat ook zeer zelden voor komt.
blablablabla
  donderdag 21 mei 2026 @ 16:47:19 #234
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220855753
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2026 16:33 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
29c en 24% LV

Gewoon Godenweer. _O_
Dit is wel aangenaam plezant te noemen. Lage luchtvochtigheid
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 16:53:25 #235
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220855789
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 16:47 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Dit is wel aangenaam plezant te noemen. Lage luchtvochtigheid
Eerlijk? Je moet niet in de zon gaan zitten. Want dan heb je idd dat gifje van de Terminator :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar in de schaduw is het met deze temp, briesje en lage luchtvochtigheid gewoon prima uit te houden.
pi_220855810
Nieuwsbericht pending:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@RamboDirk
  donderdag 21 mei 2026 @ 17:41:33 #237
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220856037
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2026 16:53 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Eerlijk? Je moet niet in de zon gaan zitten. Want dan heb je idd dat gifje van de Terminator :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar in de schaduw is het met deze temp, briesje en lage luchtvochtigheid gewoon prima uit te houden.
Vol in de zon lijkt me dan ook niet prettig

Hier mag de luchtvochtigheid wel iets naar beneden. Temperatuur is wel ok
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  donderdag 21 mei 2026 @ 19:44:10 #238
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220856714
quote:
4s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:57 schreef 12Beaufort het volgende:
[ x ]
Had ook gereageerd op dit bericht met de vraag of ze dan eens anders gaan waarschuwen. Zo achterhaald dit. Hier geven ze waarschuwingen/codes per provincie. Dat slaat nergens op.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220856951
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 19:44 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Had ook gereageerd op dit bericht met de vraag of ze dan eens anders gaan waarschuwen. Zo achterhaald dit. Hier geven ze waarschuwingen/codes per provincie. Dat slaat nergens op.
Ze gaan nu nauwkeuriger waarschuwen.
Probleem was dat ze niet anders mochten.
v
pi_220856974
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:47 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Zeg dat maar tegen defensie :7
Niet alle branden kwamen door defensie. Er lopen ook pyromanen rond.
v
pi_220857753
Zomeravond
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 22 mei 2026 @ 07:19:20 #242
284411 crew  heywoodu
pi_220858872
Potverdorie, nu is het nog wel echt lekker. Even alles open :9
pi_220858910
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 07:19 schreef heywoodu het volgende:
Potverdorie, nu is het nog wel echt lekker. Even alles open :9
Inderdaad.
Overdag warm maar in de nacht koel.
Dat is toch een stuk aangenamer dan die dertigers in augustus
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 22 mei 2026 @ 07:32:06 #244
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220858921
@SpeedyGJ twijfelde aan mij dat het vandaag niets dan zonnig zou zijn.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220858935
Inb4 de hitte :P

Ik keek naar de weersvoorspelling van 14 dagen.. stond volgende week zaterdag 34 graden. Veel te heet :P ben benieuwd of het dan echt zo warm gaat worden.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 22 mei 2026 @ 08:57:09 #246
284411 crew  heywoodu
pi_220859250
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 07:28 schreef cinderloom het volgende:

[..]
Inderdaad.
Overdag warm maar in de nacht koel.
Dat is toch een stuk aangenamer dan die dertigers in augustus
Nou is het lekkere er nu al wel weer zo'n beetje vanaf, blij dat ik de boodschappen al gedaan heb :+
  vrijdag 22 mei 2026 @ 08:59:06 #247
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220859255
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 08:57 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Nou is het lekkere er nu al wel weer zo'n beetje vanaf, blij dat ik de boodschappen al gedaan heb :+
Net 18/19 graden _O-

Maar de avonduren en nachten koelen nog mooi af, inderdaad.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  vrijdag 22 mei 2026 @ 10:01:24 #248
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220859477
Ik love dit weer *O* O+
@Geschiedkundige gaat het nog?
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 22 mei 2026 @ 10:05:38 #249
284411 crew  heywoodu
pi_220859503
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 08:59 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Net 18/19 graden _O-

Maar de avonduren en nachten koelen nog mooi af, inderdaad.
Ja, in de schaduw is het wel aangenaam, maar in de volle zon was het voor negen uur al wel echt flink warm :+

Maar goed, we gaan het zien. Het wordt ook vanzelf weer oktober :)
  vrijdag 22 mei 2026 @ 10:12:07 #250
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220859530
Heb m'n boodschappen al gedaan. Heerlijke ochtend met een warm zonnetje en serene rust. ^O^

De 20°C-grens was vandaag al vroeg bereikt. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')