abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 mei 2026 @ 10:12:42 #251
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220859534
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 10:01 schreef MissHobje het volgende:
Ik love dit weer *O* O+
@:Geschiedkundige gaat het nog?
Die staat volle bak zon in de tuin en klaagt straks dat het vol in de zon mokerheet is :+

Dit is toch veel aangenamer dan de 3 weken voor gister.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  vrijdag 22 mei 2026 @ 10:14:12 #252
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220859540
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 10:12 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Die staat volle bak zon in de tuin en klaagt straks dat het vol in de zon mokerheet is :+

Dit is toch veel aangenamer dan de 3 weken voor gister.
"mokerheet" en "koelvest" kunnen wel op een DASOO-bingokaart. :+
evenals "opbokken met die ... :( " en "godenweer"
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 22 mei 2026 @ 10:20:52 #253
284411 crew  heywoodu
pi_220859592
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 10:14 schreef DemonRage het volgende:

[..]
"mokerheet" en "koelvest" kunnen wel op een DASOO-bingokaart. :+
evenals "opbokken met die ... :( " en "godenweer"
Net zoals de feestsmileys en 'lekker op een terras zitten' enzo bij veel anderen als het mokerheet is :+
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 10:39:18 #254
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220859815
Poh, 26 a 27 graden vandaag in de lage landen.
Nou jongens:

  Moderator / Redactie Sport vrijdag 22 mei 2026 @ 10:40:13 #255
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220859827
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 10:14 schreef DemonRage het volgende:

[..]
"mokerheet" en "koelvest" kunnen wel op een DASOO-bingokaart. :+
evenals "opbokken met die ... :( " en "godenweer"
Opbokken met die koutisten :(
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 22 mei 2026 @ 10:55:55 #256
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220859948
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 10:39 schreef dick_laurent het volgende:
Poh, 26 a 27 graden vandaag in de lage landen.
Nou jongens:

[ afbeelding ]
Luchtvochtigheid is vanmiddag ook niet extreem hoog. En dan is het weekend, dus mooi gezellig in de schaduw poar neem'n. Lekkere Weizen. Waarom zou je dan in vredesnaam 10-12 graden willen en het koud willen hebben 8)7
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220859956
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 10:12 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Die staat volle bak zon in de tuin en klaagt straks dat het vol in de zon mokerheet is :+

Dit is toch veel aangenamer dan de 3 weken voor gister.
Tja, als ik niet in de zon fatsoenlijk wat kan doen, omdat ik dat te heet vind.. kun je zeggen: "ga niet in de zon dan"

Klopt. Maar dan is het dus gewoon te heet als ik me niet overal fatsoenlijk kan begeven :(

Dus opbokken met die hitte :(

Niks aangenaams aan deze temperaturen. Vanmiddag koelvestje denk ik.
pi_220859960
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 10:55 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Luchtvochtigheid is vanmiddag ook niet extreem hoog. En dan is het weekend, dus mooi gezellig in de schaduw poar neem'n. Lekkere Weizen. Waarom zou je dan in vredesnaam 10-12 graden willen en het koud willen hebben 8)7
Waarom zou je 25-28 graden willen en het heet willen hebben 8)7
pi_220859967
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 10:01 schreef MissHobje het volgende:
Ik love dit weer *O* O+
@:Geschiedkundige gaat het nog?
Steeds minder goed ;(
De pijnlijke maanden zijn aangebroken.

Gelukkig tellen we af richting de herfst met dalende temperaturen *O*
  vrijdag 22 mei 2026 @ 11:39:06 #260
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220860147
quote:
18s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 10:58 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Waarom zou je 25-28 graden willen en het heet willen hebben 8)7
Als ik rustig in de schaduw zit, dan is het goed vertoeven. Met 10-12 graden gaan mensen niet voor hun lol buiten zitten. Dan moet je op terras de heaters aanzetten
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  vrijdag 22 mei 2026 @ 11:46:57 #261
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_220860179
quote:
18s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 10:58 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Waarom zou je 25-28 graden willen en het heet willen hebben 8)7
Laat sowieso die 30-ers maar achterwege, daarover eensch want veels te warm, of hooguit één dag voor de liefhebber. Maar 20 tot 27 graden :Y) is toch stukken beter dan het weer van de afgelopen tijd, met een schamele 12,10 gr. celsius en zelfs daaronder (8.5).

Neem vrijdag een week eerder; leek dus met middagtemperaturen van slechts 8 tot 9 graden zelfs af en toe winter.
En dat in deze tijd van het jaar. ~:) _O-
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
  vrijdag 22 mei 2026 @ 12:19:27 #262
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220860348
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 10:55 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Luchtvochtigheid is vanmiddag ook niet extreem hoog. En dan is het weekend, dus mooi gezellig in de schaduw poar neem'n. Lekkere Weizen. Waarom zou je dan in vredesnaam 10-12 graden willen en het koud willen hebben 8)7
ze zeggen voor morgen dat het kneiter benauwd word... eerst maar zien idd.. geen klagen over vandaag
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  vrijdag 22 mei 2026 @ 12:20:25 #263
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220860351
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 11:00 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Steeds minder goed ;(
De pijnlijke maanden zijn aangebroken.

Gelukkig tellen we af richting de herfst met dalende temperaturen *O*
Ahhhh :'( sterkte de komende tijd :P
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_220860431
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 11:39 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Als ik rustig in de schaduw zit, dan is het goed vertoeven. Met 10-12 graden gaan mensen niet voor hun lol buiten zitten. Dan moet je op terras de heaters aanzetten
Ja nou, met 10-12 graden kan ik me in ieder geval overal fatsoenlijk voortbewegen. Dat is me meer waard dan verplicht in de schaduw als een levenloze te gaan zitten omdat ik anders het kapot heet krijg (wat ik ook krijg als ik als een levenloze met dit weer in de schaduw zit, maar dat terzijde). Met 10-12 graden en deze zon is het overal gewoon prima, verplaats je je zitplek maar naar de zon. Heb je ook nog daadwerkelijk iets aan die gele bol ipv hem te moeten ontwijken omdat ie te warm is :P
  vrijdag 22 mei 2026 @ 12:43:36 #265
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_220860459
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 07:32 schreef Nattekat het volgende:
@:SpeedyGJ twijfelde aan mij dat het vandaag niets dan zonnig zou zijn.
Gaat op dit moment best hard met die zonuren!
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 22 mei 2026 @ 12:47:22 #266
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220860476
quote:
6s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 12:43 schreef Scjvb het volgende:

[..]
Gaat op dit moment best hard met die zonuren!
Heb je mijn huiswerk gejat en licht aangepast toevallig? :P

Maar wel perfect aangepast, want mijn minimum slaat de plank totaal mis.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 22 mei 2026 @ 13:07:50 #267
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220860570
Heerlie de weerlie *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220860610
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 12:19 schreef MissHobje het volgende:

[..]
ze zeggen voor morgen dat het kneiter benauwd word... eerst maar zien idd.. geen klagen over vandaag
Dauwpunt gaat naar 18 graden. Dan kan het benauwd aan voelen idd.
v
pi_220860631
v
  vrijdag 22 mei 2026 @ 15:29:00 #270
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220861603

Gaat heet worden in Frankrijk
pi_220861652
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 15:29 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat heet worden in Frankrijk
Hier is het al heet ;(
  vrijdag 22 mei 2026 @ 15:38:45 #272
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_220861654
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 07:32 schreef Nattekat het volgende:
@:SpeedyGJ twijfelde aan mij dat het vandaag niets dan zonnig zou zijn.
De bewolking komt te laat :(
Mag hopen dat je geen eerste wordt want dan weiger ik de uitslag te plaatsen :+
Dan weet je dat maar even.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 22 mei 2026 @ 15:45:37 #273
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220861684
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 15:38 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]
De bewolking komt te laat :(
Mag hopen dat je geen eerste wordt want dan weiger ik de uitslag te plaatsen :+
Dan weet je dat maar even.
Ik word geen eerste want mijn huiswerk is overgeschreven en net iets beter veranderd.

Sterker nog, op bijna elk punt doet ie het net iets beter. En de punten die ik heb het hij bijna hetzelfde gelaten.

[ Bericht 6% gewijzigd door Nattekat op 22-05-2026 15:51:02 ]
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 22 mei 2026 @ 15:53:18 #274
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_220861719
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 15:45 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik word geen eerste want mijn huiswerk is overgeschreven en net iets beter veranderd.

Sterker nog, op bijna elk punt doet ie het net iets beter. En de punten die ik heb het hij bijna hetzelfde gelaten.
Krijg stiekem de schuld, maar heb helemaal niets gedaan! :(
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 22 mei 2026 @ 16:02:26 #275
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220861751
quote:
12s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 15:53 schreef Scjvb het volgende:

[..]
Krijg stiekem de schuld, maar heb helemaal niets gedaan! :(
Jaja, maak dat de kat maar wijs :(

Die kat die dat zelf ook vaak genoeg doet, daar niet van
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 16:08:07 #276
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220861772
quote:
9s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 15:38 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Hier is het al heet ;(
Ga in je zwembad liggen dan. Als die onverwarmd is (wat ik verwacht bij jou) dan heb je 100% met die kou van afgelopen weken nu nog steeds een watertemp van ruim onder de 20 graden. Fucking ijsbad. Ideaal voor jou, Wim! :D
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 22 mei 2026 @ 16:11:46 #277
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220861784
Morgen hoge CAPE, dus plakweergenot.

Een veel te sterke inversielaag, dus ik ga de moeite niet eens doen om dat plaatje te delen. Geen onweergenot.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 22 mei 2026 @ 16:28:45 #278
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_220861864
Vandaag is het nieuwe opzetzwembad binnengekomen! *O*

Binnenkort knallen alle backyard Torremolinos-hits weer uit de speakers onder het genot van een Aperol Spritz!

bij de achterburen dan hè...
pi_220862073
Doet zomers aan. Niks meer aan doen.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220862101
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:08 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Ga in je zwembad liggen dan. Als die onverwarmd is (wat ik verwacht bij jou) dan heb je 100% met die kou van afgelopen weken nu nog steeds een watertemp van ruim onder de 20 graden. Fucking ijsbad. Ideaal voor jou, Wim! :D
Is helaas al verwarmd. In april al.. Kleine en vrouwlief willen graag plonsen deze dagen :(

Heb wel een duik genomen, maar het mag zeker wat frisser ;(
  vrijdag 22 mei 2026 @ 17:57:45 #281
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220862336
quote:
9s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 15:38 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Hier is het al heet ;(
Hoe komt het dan je het heter hebt anderen? Iets met zout iname?
  vrijdag 22 mei 2026 @ 18:02:29 #282
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_220862357
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 17:08 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Is helaas al verwarmd. :(
quote:
Heb wel een duik genomen, maar het mag zeker wat frisser ;(
:D Dit is toch goud :Y

Even voor de goede orde. Ik maak je zeker niet belachelijk...maar vind het gewoon echt erg grappig ;)
  vrijdag 22 mei 2026 @ 18:03:03 #283
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220862360
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:11 schreef Nattekat het volgende:
Morgen hoge CAPE, dus plakweergenot.

Een veel te sterke inversielaag, dus ik ga de moeite niet eens doen om dat plaatje te delen. Geen onweergenot.
Heb je cape vallen de andere ingrediënten tegen.

In het noorden wel kans op bui.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220862432
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 17:57 schreef THEFXR het volgende:

[..]
Hoe komt het dan je het heter hebt anderen? Iets met zout iname?
Verkeerde land geboren :P

Denk iets genetisch. Mijn moeder kan ook enorm slecht tegen warmte. Ik heb er wel meer moeite mee. Mijn zoontje heeft het ook veel sneller warm dan zijn leeftijdsgenootjes.

Ik zou me daar eens op moeten laten onderzoeken eigenlijk ja. Wellicht is er wat aan te doen.
Het is oprecht vervelend om bij 23 graden kapot te gaan, maar bij -5 nog vrolijk in een t-shirt en korte broek te lopen. Het is namelijk veel vaker 23 graden dan -5 of kouder. Ik zou direct ruilen als dat kon. Voordeel is dan wel weer dat ik bij temperaturen tot ca. 20 graden altijd goed zit. Kou ken ik wat dat betreft eigenlijk niet. Maar ik zou graag 's winters een jas dragen als ik 's zomers ook kon genieten van het weer.
pi_220862438
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 18:02 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
[..]
:D Dit is toch goud :Y

Even voor de goede orde. Ik maak je zeker niet belachelijk...maar vind het gewoon echt erg grappig ;)
Ja, nou wat is er grappig aan. ;( Ik kan mijn zoontje van 4 en mijn vrouw, met een normale interne thermometer, toch niet in een zwembad van 17 graden flikkeren.
En om er eentje voor mezelf aan te laten leggen is ook wel wat overdreven.

Zwembad staat op ~30 graden nu.
pi_220862460
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 18:03 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Heb je cape vallen de andere ingrediënten tegen.

In het noorden wel kans op bui.
Ik verwacht hier geen onweer. Waarschijnlijk net over de grens in Duitsland wel.
v
  vrijdag 22 mei 2026 @ 18:45:57 #287
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220862573
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 18:25 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Ja, nou wat is er grappig aan. ;( Ik kan mijn zoontje van 4 en mijn vrouw, met een normale interne thermometer, toch niet in een zwembad van 17 graden flikkeren.
En om er eentje voor mezelf aan te laten leggen is ook wel wat overdreven.

Zwembad staat op ~30 graden nu.
30 graden? Dat is heet wel. Ik hou niet zo van een gore zoute zee. Sowieso kansloos op het strand liggen kan ik niet, maar een meer daarentegen is wel altijd fijn. Niet lang geleden nog bij Lac van Annecy geweest. Zoet water en dan is dat water een graad of 22, wat dus echt wel lekker is.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  vrijdag 22 mei 2026 @ 18:53:44 #288
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220862617
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:11 schreef Nattekat het volgende:
Morgen hoge CAPE, dus plakweergenot.

Een veel te sterke inversielaag, dus ik ga de moeite niet eens doen om dat plaatje te delen. Geen onweergenot.
Dus stijgende dauwpunten en dan blijft de warmte lekker lang hangen vanavond. :)
pi_220862773
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 18:45 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
30 graden? Dat is heet wel. Ik hou niet zo van een gore zoute zee. Sowieso kansloos op het strand liggen kan ik niet, maar een meer daarentegen is wel altijd fijn. Niet lang geleden nog bij Lac van Annecy geweest. Zoet water en dan is dat water een graad of 22, wat dus echt wel lekker is.
Kind kan zich anders niet te lang begeven in het water.
pi_220863278
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 18:45 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
30 graden? Dat is heet wel. Ik hou niet zo van een gore zoute zee. Sowieso kansloos op het strand liggen kan ik niet, maar een meer daarentegen is wel altijd fijn. Niet lang geleden nog bij Lac van Annecy geweest. Zoet water en dan is dat water een graad of 22, wat dus echt wel lekker is.
Gore zoute zee? Jeetje. :o Groetjes van Truus op haar surfplank. :7
Al ben ik het liefst het hele jaar door op mooie warme oorden in en op turquoise water. O+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 20:10:01 #291
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220863295
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 20:06 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Gore zoute zee? Jeetje. :o Groetjes van Truus op haar surfplank. :7
Al ben ik het liefst het hele jaar door op mooie warme oorden in en op turquoise water. O+
Ik heb liever een meer ;)
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220863302
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 20:10 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Ik heb liever een meer ;)
Ik las het, ja.
Je bent ook een beetje team @Geschiedkundige ;)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220863473
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 20:10 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik las het, ja.
Je bent ook een beetje team @:geschiedkundige ;)
We hebben soms wat raakvlakken, laten we het daar op houden :D

Bergen _O_
  vrijdag 22 mei 2026 @ 22:10:35 #294
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220863997
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 20:33 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
We hebben soms wat raakvlakken, laten we het daar op houden :D

Bergen _O_
Dinsdag over 3 weken naar Garmisch Partenkirchen/Zugspitze arena *O*
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 22:13:33 #295
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220864015
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 18:25 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Ja, nou wat is er grappig aan. ;( Ik kan mijn zoontje van 4 en mijn vrouw, met een normale interne thermometer, toch niet in een zwembad van 17 graden flikkeren.
En om er eentje voor mezelf aan te laten leggen is ook wel wat overdreven.

Zwembad staat op ~30 graden nu.
Bruh... 30 graden is echt richting hot tub level warm :')

Ons zwembad is niet verwarmd en zit nu rond de 22 graden. Heerlijk verfrissend.

Tegen de 30 graden gaat hier ook uiteindelijk rond augustus gebeuren, maar dan op de natuurlijke manier.
pi_220864200
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 22:13 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Bruh... 30 graden is echt richting hot tub level warm :')

Ons zwembad is niet verwarmd en zit nu rond de 22 graden. Heerlijk verfrissend.

Tegen de 30 graden gaat hier ook uiteindelijk rond augustus gebeuren, maar dan op de natuurlijke manier.
En hoe bevalt jouw kleine het zwembad van 22 graden? Kan die daar lekker uren in zwemmen?

Oh wacht.. dus laat die " :') " maar even achterwege. Nergens voor nodig. Kinderen van 4 jaar is 30 graden heel normaal en aanbevolen om onderkoeling te voorkomen.
pi_220864243
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 22:10 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Dinsdag over 3 weken naar Garmisch Partenkirchen/Zugspitze arena *O*
Nice, blijft gewoon een prachtige omgeving. Welke uitstapjes staan op de planning? Sneeuw smelt wel hard nu.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 22:54:04 #298
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_220864278
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 22:47 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Nice, blijft gewoon een prachtige omgeving. Welke uitstapjes staan op de planning? Sneeuw smelt wel hard nu.
Hij gaat niet naar Nice.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  Moderator vrijdag 22 mei 2026 @ 23:36:24 #299
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220864644
quote:
18s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 22:42 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
En hoe bevalt jouw kleine het zwembad van 22 graden? Kan die daar lekker uren in zwemmen?

Oh wacht.. dus laat die " :') " maar even achterwege. Nergens voor nodig. Kinderen van 4 jaar is 30 graden heel normaal en aanbevolen om onderkoeling te voorkomen.
Wat ben je toch een altruïst.
pi_220864946
quote:
18s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 22:42 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
En hoe bevalt jouw kleine het zwembad van 22 graden? Kan die daar lekker uren in zwemmen?

Oh wacht.. dus laat die " :') " maar even achterwege. Nergens voor nodig. Kinderen van 4 jaar is 30 graden heel normaal en aanbevolen om onderkoeling te voorkomen.
Klopt wel ja, 28-30 graden is ideaal voor kleine kinderen. Alles onder de 25 graden is eigenlijk koud.
blablablabla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')