abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP zondag 17 mei 2026 @ 11:26:35 #1
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220821770

24 Heures Du Mans 2025 – editie 93
Onderdeel van het FIA World Endurance Championship

Race 2024 en vooruitblik
In 2024 zagen we opnieuw een hypercarveld van ongekende omvang met maar liefst 23 inschrijvingen van onder andere Ferrari, Toyota, Porsche, Peugeot, Cadillac, BMW, Alpine en Lamborghini. Ferrari wist zijn overwinning uit 2023 succesvol te verdedigen met een spannende finish tegen Toyota en Porsche. In de LMP2-klasse won United Autosports, terwijl de GT3-debutanten van Heart of Racing met hun Aston Martin de allereerste Le Mans LMGT3-winst pakten.

Voor 2025 blijft de Hypercar klasse indrukwekkend groot, met 21 deelnemers (waarvan 19 entries zijn van fabrikanten). Het veld wordt versterkt door twee privateer teams. Met de Balance of Performance-regels die voor nóg strakkere competitie moeten zorgen, belooft het opnieuw een zeer open strijd te worden.

LMP2 keert weer terug met 17 deelnemers, ondanks dat deze klasse sinds 2024 geen onderdeel meer is van het volledige WEC. GT3 is nu definitief de standaardklasse voor GT-auto’s, en dit jaar zien we hier ook Mercedes en BMW in deze klasse.

De startprocedure is ongewijzigd: kwalificatie op woensdag met een Hyperpole voor de top 8 per klasse op donderdag. De race begint zaterdag om 16:00 uur.


Het Circuit de la Sarthe in Le Mans, Frankrijk is met zijn 13,626 km nog steeds een van de langste en snelste circuits ter wereld. De huidige lay-out stamt uit 2008, met kleine veiligheidsupdates in de laatste jaren.

• Ronderecord (race): 3:17.297 (Mike Conway – Toyota TS050, 2019)
• Ronderecord (kwalificatie): 3:14.791 (Kamui Kobayashi – Toyota 2017)
• Afstandsrecord: 5.410,71 km, 397 ronden (Audi R15, 2010)

Afbeelding Circuit

Circuit info inclusief marshall posts
Circuit informatie 2021

Onboard (Pole 2017):
Bekijk deze YouTube-video



Entry list 2025 (pdf)


• Rode nummers
• Rondetijden kwalificatie: ~3:24
• Max. gewicht: 1030 kg
• Max. vermogen: 500 kW (+ hybride boost)

De Hypercar klasse is in het leven geroepen om kosten de reduceren. De enorme programma's van Toyota en in het verleden Peugeot, Audi en Porsche kosten tientallen miljoenen per jaar, een aantal van de programma's schijnt zelfs boven de 100 miljoen per jaar te hebben gekost. De Hypercar klasse bestaat uit twee typen auto's, Le Mans Hypercar (LMH) en LMDh (Le Mans Daytona h), het idee hierachter is dat auto's uit de verschillende kampioenschappen (ACO, FIA en IMSA) mee kunnen doen in alle races. We kunnen zo dus dezelfde auto's zien op Le Mans als op Daytona. Dit jaar zien we hier een groot aantal bekende merken terug waaronder Alpine, Aston Martin (nieuw dit jaar), Cadillac, Porsche, Toyota, BMW, Ferrari en Peugeot. Er zijn in deze klasse technische beperkingen, zo mag het vermogen van de motor maximaal 500kw zijn, aangevuld met een extra 200kw voor de hybride systemen.


• Blauwe nummers
• Rondetijd kwalificatie: ~3:32
• 930 kg
• V8 Gibson motor – 600 pk
• Maximale kosten voor de auto: ¤483,000
• Minimaal 1 coureur zonder platinum/goud licentie ter beoordeling aan de FIA

Vanaf 2024 is LMP2 niet meer een deelnemer aan het WEC kampioenschap, met name door de groei van de Hypercar klasse. Echter zien we LMP2 wel terug op Le Mans. LMP2 is de tweede prototype categorie, gericht op kleinere teams, onafhankelijk van de leverancier van het chassis en de motor. De belangrijkste beperkingen voor deze klasse zijn de kosten van de totale auto. In 2017 werd een nieuwe regelgeving geïntroduceerd waarbij de teams moeten kiezen uit 4 mogelijke chassis leveranciers: Oreca, Onroak Automotive, Dallara en Riley-Multilmatic. Daarnaast zijn alle teams zijn verplicht te rijden met dezelfde motor: een 4.2-liter V8 Gibson. In deze klasse vinden we over het algemeen talentvolle jonge coureurs en de zogenaamde gentlemen drivers (een coureur zonder platinum of gouden licentie). Elk team is verplicht minimaal één zo'n coureur op te stellen. Nieuw sinds 2021 is dat deze categorie ook nog wordt onderverdeeld, afhankelijk van de derde coureur (de coureur zonder platinum of gouden licentie). Als deze coureur een zilveren licentie heeft wordt de auto geclassificeerd als "gewoon" LMP2, heeft deze coureur slechts een bronzen licentie dan wordt de auto geclassificeerd als LMP2 Pro/Am. De winnaar van LMP2 Pro/AM komt ook op het LMP2 podium te staan.


• Groene nummers
• Rondetijd kwalificatie: ~3:57 (schatting)
• Min. gewicht: 1245 kg
• GT3-homologatie verplicht
• Minimaal 1 coureur zonder platinum/gouden FIA-licentie

GT3 is nu volledig geïntegreerd in Le Mans en heeft nu de oude groene nummers van de GTE Pro klasse. De balans tussen fabrieksondersteuning en amateurcoureurs maakt dit een bijzonder gevarieerd veld. Belangrijk is dat in LMGT3 - net als in het voorgaande LM GTE AM - elk team een zogenaamde gentlemen driver moet inschrijven (een coureur zonder platinum of gouden licentie). De GT3 auto's zijn gebaseerd op sportwagens die geschikt zijn voor op de weg.



Tijdschema 2025 (onder voorbehoud)
Woensdag 11 juni
• 14:00–17:00 Free practice 1
• 19:00–20:00 Kwalificatie
• 22:00–00:00 Free practice 2

Donderdag 12 juni
• 15:00–18:00 Free practice 3
• 20:00–20:30 Hyperpole
• 22:00–23:00 Free practice 4

Zaterdag 14 juni
• 12:00–12:15 Warm-up
• 16:00 Start 24 Uur van Le Mans


TV
• Eurosport zendt de 24 uur bijna volledig uit verdeeld over ES1/ES2 inclusief alle andere sessies
• RTL7 zendt de 24 uur volledig uit
• Een overzicht van alle broadcasters wereldwijd is hier te vinden

Streams
Officiële WEC stream (betaald)
Radio Le Mans – tip!
• Eurosport Player via HBO MAX + sport

Live Timing
Officiële live timing
Resultaten

Spotter Guide
Spotter Guide 2025 (pdf)

Overige informatie
Laatste informatie, verslagen en analyses
Weer
Le Mans resource guide (Dailysportscar)

Dit topic kan ook gebruikt worden voor andere endurance races zoals die van het:

Officiele FIA World Endurance Championship


ELMS championship


IMSA championship


quote:
24H Nurburgring 16/17 mei:

Livestream:
Bekijk deze YouTube-video

Livestream onboard Verstappen.com:
Bekijk deze YouTube-video

Livestream pitstraat:
Bekijk deze YouTube-video
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220821773
Dat is een lang stuk code 60
Only skydivers know why the birds sing....
They sing because they don't have to pack
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:27:01 #3
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220821774
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:24 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ik heb zo'n knopje naar links, dan gaat 'ie wat terug. Kun je meer dan eens indrukken ook, dan gaat 'ie wat verder terug. Superchill.
Ja die van mij maakt stappen van 15 seconden. Denk dat ik het nog eerder zou vinden als ik naar m'n pc was gelopen om het daar te zoeken.

En dan ook nog zonder live beelden te missen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 17 mei 2026 @ 11:27:03 #4
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220821775
Leuk gekaapt weer...
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zondag 17 mei 2026 @ 11:27:48 #5
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220821780
quote:
80s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:17 schreef Mano_ het volgende:
Zat even terug te spoelen, maar was het met die gele Porsche? De Engelse stream gaat dan over naar een compilatie van de nacht/ochtend..
Doorspoelen, het zit na die compilatie.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zondag 17 mei 2026 @ 11:28:26 #6
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220821788
Die bmw schijnt 6 kratten bier achterin te hebben
Drop you like an ill, bad habit
  zondag 17 mei 2026 @ 11:28:30 #7
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220821789
Mooi man zo'n random Dacia.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 11:28:32 #8
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220821790
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:25 schreef pmponer het volgende:

[..]
Ja ene Franz Hermann, verder ook niet terug gekomen.
Oh die gast uit het boek van Tommy Wieringa, die ken ik wel
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator / Redactie FP zondag 17 mei 2026 @ 11:28:34 #9
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220821791
Ik zie die Dacia wel heel vaak.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 17 mei 2026 @ 11:28:57 #10
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220821793
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:27 schreef PzKpfw het volgende:
Leuk gekaapt weer...
Stig door het slotje, time penalty 85 sec and 2 DMSB points.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zondag 17 mei 2026 @ 11:28:59 #11
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220821794
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik zie die Dacia wel heel vaak.
Komen ze ook vaak voorbij
Drop you like an ill, bad habit
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 11:29:04 #12
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220821796
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik zie die Dacia wel heel vaak.
Daar kan ik wel 24 uur naar kijken, genot
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 11:29:06 #13
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220821797
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik zie die Dacia wel heel vaak.
de regie weet ook wel wie ze uitzenden
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Redactie Frontpage / Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:29:12 #14
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220821798
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:28 schreef pmponer het volgende:
Die bmw schijnt 6 kratten bier achterin te hebben
Maar geen werkende richtingaanwijzers
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:29:50 #15
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220821805
Engel komt wel serieus dichtbij nu
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 17 mei 2026 @ 11:29:56 #16
169715 Mano_
Manomanoman..
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 11:30:15 #17
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220821809
quote:
15s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:29 schreef Peterselieman het volgende:
Engel komt wel serieus dichtbij nu
niet zo vreemd met het verkeer en de gele vlaggen
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zondag 17 mei 2026 @ 11:30:29 #18
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220821810
Die wielmoeren van die gt3-s worden dus met 600 Nm aangetrokken
Drop you like an ill, bad habit
  zondag 17 mei 2026 @ 11:31:10 #19
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220821819
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:30 schreef pmponer het volgende:
Die wielmoeren van die gt3-s worden dus met 600 Nm aangetrokken
Vandaar die achterlijk grote momentsleutels.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator / Redactie FP zondag 17 mei 2026 @ 11:31:22 #20
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220821820
quote:
15s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:29 schreef Peterselieman het volgende:
Engel komt wel serieus dichtbij nu
Moeten zij ook nog pitten?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 11:31:45 #21
284411 crew  heywoodu
pi_220821822
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Moeten zij ook nog pitten?
Ze lopen volgens mij al 12 uur lang gelijk met pitstops, dus ik gok dat dat zo door blijft gaan :P
  Redactie Frontpage / Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:31:59 #22
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220821825
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Moeten zij ook nog pitten?
Iets na twaalven weer
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie FP zondag 17 mei 2026 @ 11:32:01 #23
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220821827
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:31 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ze lopen volgens mij al 12 uur lang gelijk met pitstops, dus ik gok dat dat zo door blijft gaan :P
Top, thanks!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 17 mei 2026 @ 11:32:12 #24
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220821828
Die Engel is wel de beste coureur van auto #80 toch?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator / Redactie FP zondag 17 mei 2026 @ 11:32:16 #25
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220821829
quote:
14s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:31 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Iets na twaalven weer
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Top, thanks!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 17 mei 2026 @ 11:32:18 #26
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220821830
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:30 schreef pmponer het volgende:
Die wielmoeren van die gt3-s worden dus met 600 Nm aangetrokken
Da's net zo veel klemkracht als een normaal wiel met 5 moeren a 120Nm per stuk :)
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:32:23 #27
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220821831
Wie zei dat JUN geen pannenkoek was?
  zondag 17 mei 2026 @ 11:32:25 #28
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220821832
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:30 schreef pmponer het volgende:
Die wielmoeren van die gt3-s worden dus met 600 Nm aangetrokken
Bij de Dacia 5x 120 Nm :+
Drop you like an ill, bad habit
  Moderator / Redactie FP zondag 17 mei 2026 @ 11:32:45 #29
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220821834
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:32 schreef Evenstar het volgende:
Wie zei dat JUN geen pannenkoek was?
Daar ging veel tijd weg ja :o
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 11:32:45 #30
284411 crew  heywoodu
pi_220821835
Dit gaat overigens wel heel hard, dat kun je toch niet echt meer verklaren met ongelukkig getimede achterblijvers en vlaggen....en Juncadella is echt niet dusdanig veel langzamer dat hij zo veel zou verliezen....

Daar moet iets mis zijn.
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:32:48 #31
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220821836
kut, auto kapot?
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 11:32:58 #32
284411 crew  heywoodu
pi_220821840
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:32 schreef Evenstar het volgende:
Wie zei dat JUN geen pannenkoek was?
Dat is hij ook 100% niet natuurlijk.
  zondag 17 mei 2026 @ 11:33:02 #33
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220821841
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:32 schreef Evenstar het volgende:
Wie zei dat JUN geen pannenkoek was?
Sorry
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  zondag 17 mei 2026 @ 11:33:09 #34
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220821845
Leiding kwijt.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:33:10 #35
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220821846
Ik zie nu op eens dat er een voorsprong van 30 seconden verdampt is. De Dacia weer?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP zondag 17 mei 2026 @ 11:33:25 #36
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220821849
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:32 schreef Evenstar het volgende:
kut, auto kapot?
Een Porsche wel.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage / Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:33:31 #37
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220821851
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:33 schreef Red_85 het volgende:
Leiding kwijt.
whut?
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220821853
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:18 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Hoe kan je nou een bank op een tv zetten
  Moderator / Redactie FP zondag 17 mei 2026 @ 11:33:43 #39
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220821856
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:33 schreef Nattekat het volgende:
Ik zie nu op eens dat er een voorsprong van 30 seconden verdampt is. De Dacia weer?
Die stond in de pits.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 17 mei 2026 @ 11:33:48 #40
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220821857
quote:
80s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:32 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Da's net zo veel klemkracht als een normaal wiel met 5 moeren a 120Nm per stuk :)
Net zoveel als mijn auto :D
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:33:51 #41
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220821858
ooff dat klinkt niet goed, iets rammelt
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 11:34:06 #42
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220821861
Ja, dit is wel klaar
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:34:17 #43
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220821864
Ok ligt niet aan JUN sorry .D
  zondag 17 mei 2026 @ 11:34:17 #44
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220821865
quote:
11s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:33 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
whut?
Onboard. Zag een snelle merc er voorbij gaan voor de carousel.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 17 mei 2026 @ 11:34:33 #45
169715 Mano_
Manomanoman..
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 11:34:50 #46
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220821868
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:33 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Bro _O-
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220821869
Oh nee
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 11:35:08 #48
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220821873
Wat gaan we nu kijken?
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 11:35:12 #49
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220821874
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:33 schreef TheFreshPrince het volgende:
hij zei t idd

quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:15 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik zit op de bank op de tv te kijken.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 11:35:30 #50
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220821875
Auto kapoet?
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 11:36:08 #51
284411 crew  heywoodu
pi_220821881
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Auto kapoet?
Zo klinkt 'ie wel. Engel kwam ook wel enorm hard voorbij.
  zondag 17 mei 2026 @ 11:36:09 #52
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220821882
Die jongen gaat ook zo ruw met zijn materiaal om
Drop you like an ill, bad habit
pi_220821883
Hier winnen voor Verstappen als viervoudig F1 kampioen zou een vereiste moeten zijn. Maar hij deelt deze auto met andere coureurs die qua prestaties dichterbij de rest van het veld passen. Verstappen mag het die jongens geen moment kwalijk nemen dat zij niet z'n tempo kunnen evenaren. Volgende editie dan ook niet meer meedoen. Wellicht pa Jos.
  zondag 17 mei 2026 @ 11:36:18 #54
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220821885
Tim Scheerbarth _O-
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 11:36:37 #55
284411 crew  heywoodu
pi_220821886
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:36 schreef Nia het volgende:
Hier winnen voor Verstappen als viervoudig F1 kampioen zou een vereiste moeten zijn. Maar hij deelt deze auto met andere coureurs die qua prestaties dichterbij de rest van het veld passen. Verstappen mag het die jongens geen moment kwalijk nemen dat zij niet z'n tempo kunnen evenaren. Volgende editie dan ook niet meer meedoen. Wellicht pa Jos.
Wtf is dit _O-
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:36:45 #56
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220821888
mwah als auto kapoet is kan hij er ook weinig aan doen
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 11:36:48 #57
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220821889
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:36 schreef Nia het volgende:
Volgende editie dan ook niet meer meedoen.
wat bazel jij
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie FP zondag 17 mei 2026 @ 11:36:50 #58
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220821890
Balen als die auto kapot is.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 17 mei 2026 @ 11:36:51 #59
169715 Mano_
Manomanoman..
  zondag 17 mei 2026 @ 11:36:51 #60
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220821892
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:36 schreef Nia het volgende:
Hier winnen voor Verstappen als viervoudig F1 kampioen zou een vereiste moeten zijn. Maar hij deelt deze auto met andere coureurs die qua prestaties dichterbij de rest van het veld passen. Verstappen mag het die jongens geen moment kwalijk nemen dat zij niet z'n tempo kunnen evenaren. Volgende editie dan ook niet meer meedoen. Wellicht pa Jos.
:')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zondag 17 mei 2026 @ 11:36:52 #61
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220821893
Nieuwe schuilnaam voor Max _O-
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:36:59 #62
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220821898
Zijn hier ook Papaya rules?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 11:37:12 #63
284411 crew  heywoodu
pi_220821899
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:36 schreef Evenstar het volgende:
mwah als auto kapoet is kan hij er ook weinig aan doen
Ja, er wordt gelijk al een beetje gedaan alsof Juncadella een of andere amateur is :D
  zondag 17 mei 2026 @ 11:37:26 #64
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220821901
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:36 schreef Nattekat het volgende:
Zijn hier ook Papaya rules?
Het is Red Bull, Multi21 dan.
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 11:37:29 #65
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220821903
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:36 schreef Nia het volgende:
Hier winnen voor Verstappen als viervoudig F1 kampioen zou een vereiste moeten zijn. Maar hij deelt deze auto met andere coureurs die qua prestaties dichterbij de rest van het veld passen. Verstappen mag het die jongens geen moment kwalijk nemen dat zij niet z'n tempo kunnen evenaren. Volgende editie dan ook niet meer meedoen. Wellicht pa Jos.
:D
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zondag 17 mei 2026 @ 11:37:47 #66
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220821905
lol uiteraard ging dit gebeuren.
  Moderator / Redactie FP zondag 17 mei 2026 @ 11:37:49 #67
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220821906
Einde race ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 17 mei 2026 @ 11:38:06 #68
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_220821908
Problemen voor de #3 :o
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  zondag 17 mei 2026 @ 11:38:06 #69
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220821909
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Einde race ;(
Fuck
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:38:09 #70
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220821911
5 minuten marge.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220821912
Nou, dat was 'm.
pi_220821913
-O-
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 11:38:13 #73
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220821914
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
lol uiteraard ging dit gebeuren.
Het ging al zo lang goed ;(
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Redactie Frontpage / Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:38:21 #74
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220821915
pitbox in ...
Altijd onderweg naar het avontuur
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 11:38:32 #75
284411 crew  heywoodu
pi_220821916
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:38 schreef Nattekat het volgende:
5 minuten marge.
Dit lijkt niet op iets wat je even in 5 minuten fixt.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 11:38:42 #76
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220821918
achter rechts
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zondag 17 mei 2026 @ 11:38:48 #77
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220821919
En meteen de box in. Dat duurt wel even -O-
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Moderator / Redactie FP zondag 17 mei 2026 @ 11:38:52 #78
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220821920
Ze doen hun best!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220821922
Ophanging of remmen?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 17 mei 2026 @ 11:39:12 #80
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220821924
Drama
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  zondag 17 mei 2026 @ 11:39:37 #81
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220821929
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:39 schreef raptorix het volgende:
Ophanging of remmen?
Remmen kan je wisselen
  Redactie Frontpage / Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:39:38 #82
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220821930
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:39 schreef raptorix het volgende:
Ophanging of remmen?
Aandrijfas?
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 17 mei 2026 @ 11:39:38 #83
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220821931
Sowieso geen winst nu...
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 11:40:09 #84
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220821937
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:39 schreef Red_85 het volgende:
Sowieso geen winst nu...
#80 kan ook stuk gaan natuurlijk
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:40:10 #85
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220821938
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:39 schreef Red_85 het volgende:
Sowieso geen winst nu...
Dit is je eerste endurancerace?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 11:40:14 #86
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220821940
moet je zien hoeveel pers er voor staat te dringen
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zondag 17 mei 2026 @ 11:40:23 #87
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_220821942
Wat gaan we nu kijken?
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  FOK!Fotograaf zondag 17 mei 2026 @ 11:40:28 #88
842 Zorro
Z
pi_220821944
Volgende keer maar in een Dacia meedoen, die rijdt tenminste nog
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zondag 17 mei 2026 @ 11:40:39 #89
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220821945
Ja, jammer.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zondag 17 mei 2026 @ 11:40:41 #90
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220821946
Die ramen wassen gaat niet helpen.
  zondag 17 mei 2026 @ 11:40:43 #91
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220821947
quote:
2s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:40 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
#80 kan ook stuk gaan natuurlijk
Aangezien ze de hele race al redelijk gelijk opgaan zou dat zomaar kunnen.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zondag 17 mei 2026 @ 11:40:45 #92
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220821948
quote:
99s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:40 schreef Nizno het volgende:
moet je zien hoeveel pers er voor staat te dringen
Nog meer druk op de monteurs..
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 11:40:46 #93
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220821949
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:40 schreef Stoorzendert het volgende:
Wat gaan we nu kijken?
Op naar de Moto2!
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:40:50 #94
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220821951
quote:
6s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:40 schreef Zorro het volgende:
Volgende keer maar in een Dacia meedoen, die rijdt tenminste nog
Maar rijdt die nog steeds na hetzelfde aantal rondjes als de Mercedes?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 17 mei 2026 @ 11:41:06 #95
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220821953
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:40 schreef Stoorzendert het volgende:
Wat gaan we nu kijken?
#80 :P
  zondag 17 mei 2026 @ 11:41:07 #96
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220821955
Kijkers -60%
  zondag 17 mei 2026 @ 11:41:22 #97
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220821956
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:39 schreef Red_85 het volgende:
Sowieso geen winst nu...
Dacia rijdt nog! het kan nog!
Drop you like an ill, bad habit
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:41:25 #98
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220821957
Wie hier begon er ook al weer over die Le Mans die niet genoemd mag worden?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  FOK!Fotograaf zondag 17 mei 2026 @ 11:41:39 #99
842 Zorro
Z
pi_220821958
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:40 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Maar rijdt die nog steeds na hetzelfde aantal rondjes als de Mercedes?
Onverwoestbaar
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:41:57 #100
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220821959
5 minuten zijn voorbij gevlogen
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP zondag 17 mei 2026 @ 11:41:58 #101
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220821960
Kan veel gebeuren in 24 uur.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 17 mei 2026 @ 11:42:10 #102
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220821963
Waren dat al 5 minuten?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 11:42:33 #103
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220821966
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:40 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Maar rijdt die nog steeds na hetzelfde aantal rondjes als de Mercedes?
Als het niet hard gaat krijgt het ook niet veel op de kloten, die rijdt over 3 jaar nog steeds rondjes
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:42:37 #104
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220821970
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:42 schreef PzKpfw het volgende:
Waren dat al 5 minuten?
Dat gat zou wel veel minder dan 5 minuten zijn geweest toen ie eindelijk de pit had gehaald.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 17 mei 2026 @ 11:42:39 #105
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220821972
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Kijkers -60%
Ik heb inderdaad geen behoefte om dit nog af te kijken.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 11:42:50 #106
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220821974
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:42 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Ik heb inderdaad geen behoefte om dit nog af te kijken.
:')
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 11:42:57 #107
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220821975
daar is niets geraakt ofzo... gewoon ineens... plotseling
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:43:07 #108
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220821977
Geluiden die je liever niet hoort in een auto.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220821978
Zoals ik al eerder schreef: lange race.

Kijk eens hoe Manthey uit is gevallen… Hoort er gewoon bij.

Wel jammer, want Manthey vs Team Verstappen was natuurlijk waar we naar uitkeken.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 11:43:51 #110
284411 crew  heywoodu
pi_220821981
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:42 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Ik heb inderdaad geen behoefte om dit nog af te kijken.
Ik ook wel minder, maar vooral omdat er nu echt geen spanning meer is met 5 minuten verschil. Zo'n Mercedes gaat niet ineens kapot natuurlijk.
  zondag 17 mei 2026 @ 11:44:02 #111
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220821985
Bmw Touring op het podium :D
Drop you like an ill, bad habit
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 11:44:26 #112
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220821988
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:43 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ik ook wel minder, maar vooral omdat er nu echt geen spanning meer is met 5 minuten verschil. Zo'n Mercedes gaat niet ineens kapot natuurlijk.
Oh nee? Staat nu ook 1 in de garage :P
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 11:44:27 #113
284411 crew  heywoodu
pi_220821989
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:43 schreef VEM2012 het volgende:
Zoals ik al eerder schreef: lange race.

Kijk eens hoe Manthey uit is gevallen… Hoort er gewoon bij.

Wel jammer, want Manthey vs Team Verstappen was natuurlijk waar we naar uitkeken.
En vs BMW en vs Lamborghini en vs andere Porsches, zoals altijd weer 15+ serieuze kanshebbers.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 11:44:58 #114
284411 crew  heywoodu
pi_220821990
Het officiële tijdschema ligt nu wel in de prullenbak overigens.
  zondag 17 mei 2026 @ 11:45:05 #115
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220821993
Volgend jaar maar een paar monteurs van de Autorodeo meenemen, die beunen dat zo weer in elkaar.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zondag 17 mei 2026 @ 11:45:38 #116
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220821997
Ik ga zo maar even moto 2 kijken denk ik, hier is de spanning voor p1 wel af.
Drop you like an ill, bad habit
  FOK!Fotograaf zondag 17 mei 2026 @ 11:45:43 #117
842 Zorro
Z
pi_220821998
Is dit nu een WD40 of een ducttape probleem?
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 11:46:01 #118
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220822001
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:45 schreef PzKpfw het volgende:
Volgend jaar maar een paar monteurs van de Autorodeo meenemen, die beunen dat zo weer in elkaar.
Beetje de boel aan elkaar bakken met het lasapparaat en het kan weer een paar uur mee :)
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zondag 17 mei 2026 @ 11:46:05 #119
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_220822003
Neem je rotzooi mee Toto! :(
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  Redactie Frontpage / Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:46:13 #120
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220822006
quote:
6s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:45 schreef Zorro het volgende:
Is dit nu een WD40 of een ducttape probleem?
beiden denk ik
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 17 mei 2026 @ 11:46:36 #121
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220822008
quote:
6s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:45 schreef Zorro het volgende:
Is dit nu een WD40 of een ducttape probleem?
ducttape, er zit denk ik iets los wat vast hoort te zitten, ipv dat er iets vast zit wat los hoort te zitten.
Drop you like an ill, bad habit
  Redactie Frontpage / Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:46:40 #122
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220822009
Max is viesmad nu
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 17 mei 2026 @ 11:46:52 #123
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220822011
quote:
2s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:46 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Beetje de boel aan elkaar bakken met het lasapparaat en het kan weer een paar uur mee :)
Precies dat.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 11:47:30 #124
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220822017
quote:
10s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:46 schreef Peterselieman het volgende:
Max is viesmad nu
Is toch ook kut, dit leek een heel mooi sprookje te gaan worden
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zondag 17 mei 2026 @ 11:47:37 #125
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220822018
quote:
10s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:46 schreef Peterselieman het volgende:
Max is viesmad nu
Ik denk dat bepaald "fans" bozer zijn dan Max.
Drop you like an ill, bad habit
  zondag 17 mei 2026 @ 11:47:43 #126
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220822020
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:40 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dit is je eerste endurancerace?
Vent. Hou op. De hele top 10 gaat er voorbij nu.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 17 mei 2026 @ 11:48:01 #127
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220822023
Het is net als wegwerkzaamheden op de Duitse snelweg: er staan er 5 bij te kijken en te wijzen en er is er maar één aan het werk.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220822025
Zo'n probleem heb je niet met een Dacia Logan.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Moderator / Redactie FP zondag 17 mei 2026 @ 11:48:18 #129
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220822026
quote:
10s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:46 schreef Peterselieman het volgende:
Max is viesmad nu
Booswoest!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 17 mei 2026 @ 11:48:23 #130
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_220822027
Lijkt klaar te zijn. Wordt alleen een beetje gepoetst
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  zondag 17 mei 2026 @ 11:48:25 #131
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220822028
quote:
10s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:46 schreef Peterselieman het volgende:
Max is viesmad nu
Hoe zag je dat?
  Redactie Frontpage / Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:48:41 #132
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220822030
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:48 schreef PzKpfw het volgende:
Het is net als wegwerkzaamheden op de Duitse snelweg: er staan er 5 bij te kijken en te wijzen en er is er maar één aan het werk.
Je verwart het met de Nederlandse plantsoendienst :P
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 17 mei 2026 @ 11:48:41 #133
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220822031
Poh mooie International.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 11:48:44 #134
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220822033
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:48 schreef THEFXR het volgende:

[..]
Hoe zag je dat?
niet
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:48:46 #135
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220822034
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:47 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Vent. Hou op. De hele top 10 gaat er voorbij nu.
En voor hetzelfde was het binnen 2 minuten gefixt, heb ik ook vaak genoeg zien gebeuren.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP zondag 17 mei 2026 @ 11:49:05 #136
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220822039
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:48 schreef Nattekat het volgende:

[..]
En voor hetzelfde was het binnen 2 minuten gefixt, heb ik ook vaak genoeg zien gebeuren.
Maar dat is nu niet ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 17 mei 2026 @ 11:49:11 #137
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220822042
Wel een beetje eng zo dat podium.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 11:49:32 #138
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220822047
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Maar dat is nu niet ;(
dat was toen nog niet bekend.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 11:49:49 #139
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220822049
Ik ga zo even een traantje laten denk ik
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zondag 17 mei 2026 @ 11:50:03 #140
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220822050
quote:
99s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:42 schreef Nizno het volgende:
daar is niets geraakt ofzo... gewoon ineens... plotseling
Ja, teruggekeken. In die bewuste ronde vlak voor adenauer forst begint het geklapper.
Dacht eerst dat het regen was, maar nee
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator / Redactie FP zondag 17 mei 2026 @ 11:50:22 #141
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220822054
Kunstjes :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 17 mei 2026 @ 11:50:29 #142
48000 Vlinder
Vlinder
pi_220822055
Helaas pindakaas. Door naar de MotoGP dan. ^O^
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:50:35 #143
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220822056
Gaan we nu voor de 1-april-grap juichen?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 17 mei 2026 @ 11:50:48 #144
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220822061
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:50 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Ja, teruggekeken. In die bewuste ronde vlak voor adenauer forst begint het geklapper.
Dacht eerst dat het regen was, maar nee
Aandrijfas of versbak
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:51:05 #145
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220822066
Al die nepfans hier... @heywoodu vindt hier vast iets van, als ie niet stiekem in slaap gevallen is.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220822067
Over en uit.

Op naar volgend jaar.

Wel jammer, 3,5 uur voor het einde.
  zondag 17 mei 2026 @ 11:51:08 #147
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220822068
The gloves come of heeft normaliter een positieve betekenis. :P
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator / Redactie FP zondag 17 mei 2026 @ 11:51:13 #148
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220822070
JUN uitgestapt ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 11:51:22 #149
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220822072
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:44 schreef pmponer het volgende:
Bmw Touring op het podium :D
Een gezinsauto op het podium zou wel heerlijke reclame zijn voor BMW
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 11:51:27 #150
284411 crew  heywoodu
pi_220822073
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:50 schreef Nattekat het volgende:
Gaan we nu voor de 1-april-grap juichen?
De 84 zou ook wel tof zijn :Y
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 11:51:30 #151
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220822074
#3 zien we niet meer terug
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 11:51:48 #152
284411 crew  heywoodu
pi_220822079
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:51 schreef Nattekat het volgende:
Al die nepfans hier... @:heywoodu vindt hier vast iets van, als ie niet stiekem in slaap gevallen is.
Iedereen die met enige interesse kijkt of heeft gekeken is welkom :Y
  Redactie Frontpage / Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:51:56 #153
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220822080
Helm gaat af, tenzij ze het fixen wordt het niks meer
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 17 mei 2026 @ 11:52:05 #154
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220822082
quote:
2s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:51 schreef R-woud93 het volgende:
#3 zien we niet meer terug
Moment, even Mercedes bedreigen.

:+
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220822083
Dit is echt heel jammer
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 11:52:17 #156
284411 crew  heywoodu
pi_220822084
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:51 schreef Peterselieman het volgende:
Helm gaat af, tenzij ze het fixen wordt het niks meer
Uurtje of twee de tijd nemen zodat Verstappen nog een uurtje kan rijden straks, denk ik.
  zondag 17 mei 2026 @ 11:52:28 #157
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220822085
Einde oefening
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  FOK!Fotograaf zondag 17 mei 2026 @ 11:52:29 #158
842 Zorro
Z
pi_220822086
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:51 schreef Peterselieman het volgende:
Helm gaat af, tenzij ze het fixen wordt het niks meer
Tegen de tijd dat het gefikst is is het weer tijd voor Max.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 11:52:53 #159
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220822092
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:52 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Uurtje of twee de tijd nemen zodat Verstappen nog een uurtje kan rijden straks, denk ik.
als het zo lukt om de auto te fixen is de kans groot dat Max het inderdaad af gaat maken
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zondag 17 mei 2026 @ 11:53:28 #160
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220822097
Aaah zuur!.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 11:53:28 #161
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220822098
Kunnen ze in de nacht harder rijden?
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220822101
quote:
6s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:52 schreef Zorro het volgende:

[..]
Tegen de tijd dat het gefikst is is het weer tijd voor Max.
Denk dat Max geen zin meer heeft ;)
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:53:37 #163
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220822102
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  FOK!Fotograaf zondag 17 mei 2026 @ 11:53:41 #164
842 Zorro
Z
pi_220822103
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zondag 17 mei 2026 @ 11:53:43 #165
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_220822104
De Dacia! -O- :'(
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  zondag 17 mei 2026 @ 11:53:45 #166
169715 Mano_
Manomanoman..
  Moderator / Redactie FP zondag 17 mei 2026 @ 11:53:46 #167
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220822106
Dagcia.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220822107
Nee, niet de Dacia...
pi_220822108
Echt, als die Coronel nu er in komt met die graf-'Wat is onze auto nog waard?'-reclame ....
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 11:53:57 #170
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220822110
;( ;( ;( ;( ;( ;( ;(
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zondag 17 mei 2026 @ 11:53:58 #171
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220822111
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:52 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Moment, even Mercedes bedreigen.

:+
Verstappen naar Ferrari wordt een steeds reeler scenario :D
Drop you like an ill, bad habit
pi_220822112
Neeeeee niet de Dacia
  zondag 17 mei 2026 @ 11:54:01 #173
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220822113
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kunnen ze in de nacht harder rijden?
Ja dan zijn alle bouwvakkers huiswaarts.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 11:54:05 #174
284411 crew  heywoodu
pi_220822114
Wat een waardeloos half uur
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:54:06 #175
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220822116
Dit is het echt treurige moment van dit uur :{

Het is jullie schuld :(
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP zondag 17 mei 2026 @ 11:54:19 #176
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220822118
James May krijgt een hartaanval.

If you know, you know.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage / Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:54:20 #177
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220822119
Niet ook nog de Dacia ....
Altijd onderweg naar het avontuur
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 11:54:30 #178
284411 crew  heywoodu
pi_220822120
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:54 schreef Nattekat het volgende:
Dit is het echt treurige moment van dit uur :{

Het is jullie schuld :(
Geloven in jinxen is voor mensen met bepaalde problemen :{w
  zondag 17 mei 2026 @ 11:54:34 #179
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220822121
Huh? AAAAAwwww
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 17 mei 2026 @ 11:54:50 #180
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220822123
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dagcia.
:W cia
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  Moderator / Redactie FP zondag 17 mei 2026 @ 11:54:53 #181
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220822124
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:54 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Geloven in jinxen is voor mensen met bepaalde problemen :{w
Daar stond iets anders :+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:55:00 #182
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220822126
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:54 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Geloven in jinxen is voor mensen met bepaalde problemen :{w
Zeg :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 11:55:02 #183
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220822127
Dacia met een wiel eraf :D

Ach ach ach
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zondag 17 mei 2026 @ 11:55:04 #184
169715 Mano_
Manomanoman..
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:55:12 #185
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220822132
Zag je post wel voor die edit.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 11:55:17 #186
284411 crew  heywoodu
pi_220822133
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Daar stond iets anders :+
Ja maar ineens bedacht ik me dat dat een beetje lullig is en dat was niet de bedoeling :+
  zondag 17 mei 2026 @ 11:55:19 #187
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_220822134
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
James May krijgt een hartaanval.

If you know, you know.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_220822135
Da's toch wel de kosmische straf die de weg-met-onsers en max-haters over ons allen hebben afgeroepen.
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 11:55:23 #189
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220822136
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:54 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Geloven in jinxen is voor mensen met bepaalde problemen :{w
Wow.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 11:55:24 #190
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220822137
Toch maar geen Dacia kopen, hoef geen auto waar de wielen onder weg vallen
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator / Redactie FP zondag 17 mei 2026 @ 11:55:38 #191
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220822140
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:55 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ja maar ineens bedacht ik me dat dat een beetje lullig is en dat was niet de bedoeling :+
O+
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:55 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
_O_
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 11:55:58 #192
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220822141
quote:
2s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:55 schreef R-woud93 het volgende:
Toch maar geen Dacia kopen, hoef geen auto waar de wielen onder weg vallen
dan neem je een cactus
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:55:59 #193
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220822142
Maar goed, hierbij is dus bewezen dat Mercedes beter is dan de Dacia.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 17 mei 2026 @ 11:56:20 #194
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220822146
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:55 schreef Nattekat het volgende:
Maar goed, hierbij is dus bewezen dat Mercedes beter is dan de Dacia.
:{w De Merc was eerder kapot.
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 11:56:30 #195
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220822147
quote:
99s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:55 schreef Nizno het volgende:

[..]
dan neem je een cactus
Inclusief stootkussens
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zondag 17 mei 2026 @ 11:56:45 #196
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220822152
quote:
2s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:55 schreef R-woud93 het volgende:
Toch maar geen Dacia kopen, hoef geen auto waar de wielen onder weg vallen
Als je hem af en toe een beurtje geeft kan hij heel lang mee hoor.
Drop you like an ill, bad habit
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 11:56:53 #197
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220822157
quote:
80s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:56 schreef Mano_ het volgende:

[..]
:{w De Merc was eerder kapot.
Heeft veel meer km gereden
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator / Redactie FP zondag 17 mei 2026 @ 11:56:58 #198
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220822161
quote:
80s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:56 schreef Mano_ het volgende:

[..]
:{w De Merc was eerder kapot.
Een Merc ja :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 11:57:07 #199
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220822162
quote:
2s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:56 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Inclusief stootkussens
ja... zet er prikkers op en dan is het een echte kaktus
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie FP zondag 17 mei 2026 @ 11:57:11 #200
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220822163
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:56 schreef pmponer het volgende:

[..]
Als je hem af en toe een beurtje geeft kan hij heel lang mee hoor.
Huehue.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:57:12 #201
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220822165
quote:
80s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:56 schreef Mano_ het volgende:

[..]
:{w De Merc was eerder kapot.
Maar die is verder gekomen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 17 mei 2026 @ 11:57:31 #202
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220822168
quote:
80s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:56 schreef Mano_ het volgende:

[..]
:{w De Merc was eerder kapot.
Maar heeft nog niet de afstand van de Mercedes gehaald :)
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 11:57:40 #203
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220822170
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:56 schreef pmponer het volgende:

[..]
Als je hem af en toe een beurtje geeft kan hij heel lang mee hoor.
Ik rij zelf ook een Franse auto, dat af en toe een beurtje geven gaat altijd flink in de papieren lopen :'(
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator / Redactie FP zondag 17 mei 2026 @ 11:57:47 #204
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220822173
Uit de top 10 ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:57:55 #205
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220822174
quote:
99s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:55 schreef Nizno het volgende:

[..]
dan neem je een cactus
Ik weet nog dat je die op eens overal zag. Tegenwoordig zo goed als niet meer. Vraag me af waar ze gebleven zijn.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP zondag 17 mei 2026 @ 11:58:07 #206
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220822175
quote:
2s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:57 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Ik rij zelf ook een Franse auto, dat af en toe een beurtje geven gaat altijd flink in de papieren lopen :'(
Moet je geen Franse auto nemen!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 11:58:11 #207
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220822177
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:57 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik weet nog dat je die op eens overal zag. Tegenwoordig zo goed als niet meer. Vraag me af waar ze gebleven zijn.
Oost Europa
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 11:58:23 #208
284411 crew  heywoodu
pi_220822181
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:57 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik weet nog dat je die op eens overal zag. Tegenwoordig zo goed als niet meer. Vraag me af waar ze gebleven zijn.
De Sonorawoestijn in elk geval.
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 11:58:29 #209
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220822182
quote:
99s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:55 schreef Nizno het volgende:

[..]
dan neem je een cactus
Doet de Cactus ook mee?

Dat zou wel echt goated zijn.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Redactie Frontpage / Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:58:46 #210
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220822187
quote:
2s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:57 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Ik rij zelf ook een Franse auto, dat af en toe een beurtje geven gaat altijd flink in de papieren lopen :'(
Dat heb je ook met auto's van de VW groep waar ik regelmatig hele dure reparaties tegen kom
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 17 mei 2026 @ 11:58:56 #211
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220822189
Hont O+
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Redactie Frontpage / Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:59:12 #212
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220822194
En de Mercedes deals zijn ook gretig met schrijven van hoge facturen
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 11:59:21 #213
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220822195
blijkbaar hadden ze al vrij snel nadat Max er uit ging door dat er iets mis was.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zondag 17 mei 2026 @ 11:59:25 #214
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220822196
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:57 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik weet nog dat je die op eens overal zag. Tegenwoordig zo goed als niet meer. Vraag me af waar ze gebleven zijn.
Die van m'n ouders in de garage, na een poging om te starten bij -30 C. De distributieriem was het daar niet mee eens :X
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 11:59:45 #215
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220822200
quote:
10s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:58 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Dat heb je ook met auto's van de VW groep waar ik regelmatig hele dure reparaties tegen kom
Hierna neem in een Mazda, dan zal het vast beter gaan :@
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 11:59:51 #216
284411 crew  heywoodu
pi_220822202
RIP onboard stream van de #3
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 11:59:52 #217
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220822203
en idd proberen om de auto te fixen zodat ze om 3u kunnen finishen
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zondag 17 mei 2026 @ 12:00:03 #218
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220822207
Verstappen moet dat hok met een helicopter op Toto droppen. :(

:+
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220822212
Achteras beschadigd door een aandrijfas
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Redactie Frontpage / Sport zondag 17 mei 2026 @ 12:00:41 #220
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220822215
quote:
2s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:59 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Hierna neem in een Mazda, dan zal het vast beter gaan :@
Denk ik wel. Zijn stiekem best goede auto's
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 12:00:59 #221
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220822220
Maar goed, de #81 zal straks ook wel de geest geven. Al het slechte komt in drieën.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 17 mei 2026 @ 12:01:02 #222
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220822222
quote:
14s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:00 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Denk ik wel. Zijn stiekem best goede auto's
En best mooie auto's ^O^
  Redactie Frontpage / Sport zondag 17 mei 2026 @ 12:01:03 #223
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220822223
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:00 schreef spectrumanalyser het volgende:
Achteras beschadigd door een aandrijfas
Dat is een stevige reparatie
Altijd onderweg naar het avontuur
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 12:01:05 #224
284411 crew  heywoodu
pi_220822225
quote:
99s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:59 schreef Nizno het volgende:
en idd proberen om de auto te fixen zodat ze om 3u kunnen finishen
Dit is soms ook wel matig verder. Je kan een auto hebben die na 23 uur en 55 minuten daadwerkelijk racen crasht en dus niet finisht, maar ook een auto die na 9 uur binnen komt, pas met een half uur te gaan weer naar buiten gaat en die is dan wel gefinisht ondanks het rijden van minder dan 10 uur :+
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 12:01:43 #225
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220822234
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:01 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dit is soms ook wel matig verder. Je kan een auto hebben die na 23 uur en 55 minuten daadwerkelijk racen crasht en dus niet finisht, maar ook een auto die na 9 uur binnen komt, pas met een half uur te gaan weer naar buiten gaat en die is dan wel gefinisht ondanks het rijden van minder dan 10 uur :+
En dan nog jarenlang ptsd hebben :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage / Sport zondag 17 mei 2026 @ 12:02:00 #226
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220822236
quote:
80s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:01 schreef Mano_ het volgende:

[..]
En best mooie auto's ^O^
Dat ook.

Eigenwijs merk, maar wel in de goede zin van het woord
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 12:02:05 #227
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220822237
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:01 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dit is soms ook wel matig verder. Je kan een auto hebben die na 23 uur en 55 minuten daadwerkelijk racen crasht en dus niet finisht, maar ook een auto die na 9 uur binnen komt, pas met een half uur te gaan weer naar buiten gaat en die is dan wel gefinisht ondanks het rijden van minder dan 10 uur :+
it aint over till the fat lady sings
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zondag 17 mei 2026 @ 12:02:24 #228
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220822245
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:01 schreef Nattekat het volgende:

[..]
En dan nog jarenlang ptsd hebben :{
Don't remind me -O-
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 12:03:17 #229
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220822268
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:02 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Don't remind me -O-
Well done Baku.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220822272
quote:
2s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:59 schreef R-woud93 het volgende:
Hierna neem in een Mazda, dan zal het vast beter gaan :@

_O_
  zondag 17 mei 2026 @ 12:03:42 #231
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220822283
Zonde. Erg zonde.

Maar zal niet de laatste poging zijn.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 12:04:06 #232
284411 crew  heywoodu
pi_220822293
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:02 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Don't remind me -O-
Carlos Muñoz ;(
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 12:04:31 #233
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220822304
Ik zet even de Moto2 aan op het 2e scherm :)
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Redactie Frontpage / Sport zondag 17 mei 2026 @ 12:04:42 #234
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220822314
Ze gaan aan het eind nog wel naar buiten voor een paar rondjes
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 12:05:27 #235
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220822330
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:04 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Carlos Muñoz ;(
Oh ik dacht aan een Japanner.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 17 mei 2026 @ 12:07:15 #236
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220822382
Knakenbak kan de Driving skills van Max niet aan,...zo jammer dit
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  zondag 17 mei 2026 @ 12:08:56 #237
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_220822399
quote:
2s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:04 schreef R-woud93 het volgende:
Ik zet even de Moto2 aan op het 2e scherm :)
Veijer op P2 zie ik nu pas :D _O_
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 12:09:18 #238
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220822404
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:08 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Veijer op P2 zie ik nu pas :D _O_
:B
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zondag 17 mei 2026 @ 12:09:41 #239
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220822409
quote:
2s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:57 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Ik rij zelf ook een Franse auto, dat af en toe een beurtje geven gaat altijd flink in de papieren lopen :'(
Een echte Dacia rijder doet dat zelf.
Drop you like an ill, bad habit
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 12:10:27 #240
284411 crew  heywoodu
pi_220822412
De race wordt bij dezen gedegradeerd naar het tweede scherm. Genoeg om een oogje in het zeil te houden, maar er is in principe verder gewoon geen spanning nu, dus dat kan wel zonder geluid met de aandacht op de motoren :+
  Moderator / Redactie FP zondag 17 mei 2026 @ 12:12:28 #241
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220822431
Toch wel tof dat het zo goed ging :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 17 mei 2026 @ 12:12:30 #242
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220822433
Nou voor plek 2 kan het nog wel spannend worden, maar ik ben ook overgeschakeld naar ziggo voor Veijer.
Ookal is punten halen het beste wat hij vandaag kan doen.
Drop you like an ill, bad habit
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 12:13:36 #243
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220822441
pit voor #80
verwacht wordt dat ze alles heel rustig gaan controleren om te voorkomen dat ze een soortgelijk probleem kunnen krijgen.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zondag 17 mei 2026 @ 12:14:11 #244
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220822444
quote:
2s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:57 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Ik rij zelf ook een Franse auto, dat af en toe een beurtje geven gaat altijd flink in de papieren lopen :'(
Het is net alsof je iedere keer een nieuwe auto koopt, Frans verdienmodel. :7
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zondag 17 mei 2026 @ 12:14:56 #245
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220822452
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:04 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Carlos Muñoz ;(
Dat was minder erg dan de Toyota
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 12:15:01 #246
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220822453
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:14 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Het is net alsof je iedere keer een nieuwe auto koopt, Frans verdienmodel. :7
:D zo kun je het ook bekijken ja
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_220822455
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:44 schreef heywoodu het volgende:

[..]
En vs BMW en vs Lamborghini en vs andere Porsches, zoals altijd weer 15+ serieuze kanshebbers.
Manthey en Verstappen waren toch de twee grootste kanshebbers. Manthey is een gevestigde naam inmiddels (werken nauw samen met Porsche, zie de laatste Taycan) en groot geworden vanwege de 24h race en het was hun 30 jarig jubileum dit jaar.

Verstappen hoef ik niet uit te leggen.

Dat er zoveel kanshebbers zijn komt door de onvoorspelbaarheid en de grote hoeveelheid uitvallers.
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 12:15:26 #248
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220822456
quote:
99s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:13 schreef Nizno het volgende:
pit voor #80
verwacht wordt dat ze alles heel rustig gaan controleren om te voorkomen dat ze een soortgelijk probleem kunnen krijgen.
Tijd zat
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_220822457
Dan moet je als coureur dus dadelijk weer vol gas terwijl je met eigen ogen gezien hebt dat het stuur niet goed vast wou.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  zondag 17 mei 2026 @ 12:15:46 #250
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220822460
quote:
99s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:13 schreef Nizno het volgende:
pit voor #80
verwacht wordt dat ze alles heel rustig gaan controleren om te voorkomen dat ze een soortgelijk probleem kunnen krijgen.
Heeft blijkbaar problemen met terugschakelen, zo te horen
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Redactie Frontpage / Sport zondag 17 mei 2026 @ 12:15:49 #251
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220822462
Toch wel een beetje paniek bij de #80, maar goed die rijdt weer naar buiten
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 12:17:03 #252
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220822471
:W

Ik was even op bed aan het uitrusten.

Nog iets gemist?
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie FP zondag 17 mei 2026 @ 12:17:20 #253
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220822475
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
:W

Ik was even op bed aan het uitrusten.

Nog iets gemist?
Team Max out.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 17 mei 2026 @ 12:17:23 #254
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220822476
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
:W

Ik was even op bed aan het uitrusten.

Nog iets gemist?
Ja, #3 stuk :(
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 12:18:24 #255
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220822484
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Team Max out.
-O-
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 12:18:53 #256
284411 crew  heywoodu
pi_220822488
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:14 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Dat was minder erg dan de Toyota
Dat vindt mijn portemonnee niet, maar neutraal gezien is dat natuurlijk wel zo.
  zondag 17 mei 2026 @ 12:19:01 #257
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220822492
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
:W

Ik was even op bed aan het uitrusten.

Nog iets gemist?
Spanjool heeft de auto gesloopt. :(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 12:19:31 #258
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220822497
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:18 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
-O-
Dacia ook rip
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 17 mei 2026 @ 12:19:32 #259
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_220822498
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:12 schreef pmponer het volgende:
Nou voor plek 2 kan het nog wel spannend worden, maar ik ben ook overgeschakeld naar ziggo voor Veijer.
Ookal is punten halen het beste wat hij vandaag kan doen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 9% gewijzigd door Nattekat op 17-05-2026 12:20:50 ]
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 12:20:23 #260
284411 crew  heywoodu
pi_220822509
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:15 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Manthey en Verstappen waren toch de twee grootste kanshebbers. Manthey is een gevestigde naam inmiddels (werken nauw samen met Porsche, zie de laatste Taycan) en groot geworden vanwege de 24h race en het was hun 30 jarig jubileum dit jaar.

Verstappen hoef ik niet uit te leggen.

Dat er zoveel kanshebbers zijn komt door de onvoorspelbaarheid en de grote hoeveelheid uitvallers.
En vooral doordat het doorgaans erg dicht bij elkaar zit. BMW's waren ook weer serieuze kanshebbers, de Lamborghini's ook. Maar goed, Manthey, Verstappen's team en die zusterauto hoorden er natuurlijk ook absoluut bij ja, dat zeker.
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 12:20:28 #261
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220822511
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:19 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 21% gewijzigd door Nattekat op 17-05-2026 12:20:57 ]
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zondag 17 mei 2026 @ 12:20:31 #262
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220822514
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:19 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
U zit te spoileren

[ Bericht 12% gewijzigd door Nattekat op 17-05-2026 12:21:01 ]
Drop you like an ill, bad habit
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 12:21:33 #263
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220822524
Nou, ik ga even lunch regelen. Er zal wel van alles gebeuren nu.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 12:21:55 #264
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220822530
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:21 schreef Nattekat het volgende:
Nou, ik ga even lunch regelen. Er zal wel van alles gebeuren nu.
Top
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator / Redactie FP zondag 17 mei 2026 @ 12:21:58 #265
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220822531
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:21 schreef Nattekat het volgende:
Nou, ik ga even lunch regelen. Er zal wel van alles gebeuren nu.
Team Max weer de baan op!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 17 mei 2026 @ 12:22:25 #266
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_220822539
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:20 schreef pmponer het volgende:

[..]
U zit te spoileren
Oeps, verkeerde topic
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 12:22:34 #267
284411 crew  heywoodu
pi_220822540
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:21 schreef Nattekat het volgende:
Nou, ik ga even lunch regelen. Er zal wel van alles gebeuren nu.
Lunch zit hier al in de oven. Pão de queijo, wat we lekker wilden eten bij de race, maar nu zit ik door dit alles met een chagrijnige vriendin (en lekkere lunch).
  zondag 17 mei 2026 @ 12:22:44 #268
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220822541
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:21 schreef Nattekat het volgende:
Nou, ik ga even lunch regelen. Er zal wel van alles gebeuren nu.
Doe mij twee broodjes kroket.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zondag 17 mei 2026 @ 12:23:24 #269
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220822547
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:22 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Lunch zit hier al in de oven. Pão de queijo, wat we lekker wilden eten bij de race, maar nu zit ik door dit alles met een chagrijnige vriendin (en lekkere lunch).
Dat zijn toch van die deegbollen met kaas? :Y)
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 12:23:55 #270
284411 crew  heywoodu
pi_220822550
quote:
80s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:23 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Dat zijn toch van die deegbollen met kaas? :Y)
Ja, superlekker, vooral vers uit de oven en lekker warm en luchtig enzo, boh _O_
  zondag 17 mei 2026 @ 12:24:00 #271
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220822555
Ik pak maar wat deegbollen met krenten erin
Drop you like an ill, bad habit
pi_220822564
BBQ op de baan!
  zondag 17 mei 2026 @ 12:24:46 #273
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220822566
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:23 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ja, superlekker, vooral vers uit de oven en lekker warm en luchtig enzo, boh _O_
Heb ik ook ooit eens gemaakt, was wel lekker ja ^O^

Ondertussen is een BMW gaan BBQ-en..
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 12:24:47 #274
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220822567
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:22 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Doe mij twee broodjes kroket.
Voor mij ook deze bestelling.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie FP zondag 17 mei 2026 @ 12:24:59 #275
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220822569
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:24 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Voor mij ook deze bestelling.
Idem.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220822572
En niet eens in BBQ corner… gemiste kans.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 17 mei 2026 @ 12:25:08 #277
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220822574
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:24 schreef VEM2012 het volgende:
BBQ op de baan!
BBQ met Worst?
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 17 mei 2026 @ 12:27:34 #278
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220822594
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:24 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Voor mij ook deze bestelling.
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Idem.
GMTA. :7
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 12:27:59 #279
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220822598
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:25 schreef VEM2012 het volgende:
En niet eens in BBQ corner… gemiste kans.
Zet jij die even aan voor ons?
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zondag 17 mei 2026 @ 12:31:12 #280
169715 Mano_
Manomanoman..
  zondag 17 mei 2026 @ 12:32:16 #281
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220822635
Waar is iedereen?
  zondag 17 mei 2026 @ 12:32:41 #282
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220822637
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:32 schreef THEFXR het volgende:
Waar is iedereen?
Broodjes kroket maken.
pi_220822641
quote:
11s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:25 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
BBQ met Worst?
Ik mag voor hem hopen dat hij geen gegrilde worst heeft opgelopen…
  zondag 17 mei 2026 @ 12:37:38 #284
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220822682
Toch wel genoten van Verstappen, jammer dat hij het niet af kon maken
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 12:37:41 #285
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220822683
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:32 schreef THEFXR het volgende:
Waar is iedereen?
Moto2
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 12:39:03 #286
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220822706
Ben er weer
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 12:40:19 #287
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220822738
Ach #84
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 12:40:38 #288
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220822749
Flinke straf
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Redactie Frontpage zondag 17 mei 2026 @ 12:42:16 #289
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220822793
Ow, doei Max
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 12:45:50 #290
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220822857
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:42 schreef Watmoetjenou het volgende:
Ow, doei Max
Te ruig met zijn materiaal omgegaan?

:T

Geintjuh.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Admin zondag 17 mei 2026 @ 12:49:04 #291
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220822929
Team Max helemaal stoek?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_220822932
quote:
80s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:24 schreef Mano_ het volgende:
Heb ik ook ooit eens gemaakt, was wel lekker ja ^O^

Ondertussen is een BMW gaan BBQ-en..
Barbecue Met Wielen
  zondag 17 mei 2026 @ 12:49:56 #293
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220822953
quote:
17s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:49 schreef yvonne het volgende:
Team Max helemaal stoek?
Mercedes hoopt ze nog op de baan te krijgen.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Redactie Frontpage zondag 17 mei 2026 @ 12:50:44 #294
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220822978
VER staat al weer 9e 8e :)
  Admin zondag 17 mei 2026 @ 12:50:56 #295
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220822983
Ik ben idd met alle schermen en dergelijke in slaap gevallen.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  zondag 17 mei 2026 @ 12:52:06 #296
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220823008
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:37 schreef Tarado het volgende:
Toch wel genoten van Verstappen, jammer dat hij het niet af kon maken
Jep.
Zn fanatisme was weer geweldig om te zien.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220823036
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:49 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Mercedes hoopt ze nog op de baan te krijgen.
Moeten ze nog aardig ducttape plakken.
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 12:57:36 #298
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220823071
quote:
17s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:50 schreef yvonne het volgende:
Ik ben idd met alle schermen en dergelijke in slaap gevallen.

Zoiets?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 13:00:18 #299
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220823098
busje duwen
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Redactie Frontpage / Sport zondag 17 mei 2026 @ 13:01:02 #300
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220823105
quote:
99s.gif Op zondag 17 mei 2026 13:00 schreef Nizno het volgende:
busje duwen
geweldig zoiets
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage zondag 17 mei 2026 @ 13:01:19 #301
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220823108
lapo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')