abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP zondag 17 mei 2026 @ 11:41:58 #101
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220821960
Kan veel gebeuren in 24 uur.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 17 mei 2026 @ 11:42:10 #102
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220821963
Waren dat al 5 minuten?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 11:42:33 #103
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220821966
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:40 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Maar rijdt die nog steeds na hetzelfde aantal rondjes als de Mercedes?
Als het niet hard gaat krijgt het ook niet veel op de kloten, die rijdt over 3 jaar nog steeds rondjes
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:42:37 #104
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220821970
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:42 schreef PzKpfw het volgende:
Waren dat al 5 minuten?
Dat gat zou wel veel minder dan 5 minuten zijn geweest toen ie eindelijk de pit had gehaald.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 17 mei 2026 @ 11:42:39 #105
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220821972
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Kijkers -60%
Ik heb inderdaad geen behoefte om dit nog af te kijken.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 11:42:50 #106
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220821974
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:42 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Ik heb inderdaad geen behoefte om dit nog af te kijken.
:')
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 11:42:57 #107
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220821975
daar is niets geraakt ofzo... gewoon ineens... plotseling
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:43:07 #108
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220821977
Geluiden die je liever niet hoort in een auto.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220821978
Zoals ik al eerder schreef: lange race.

Kijk eens hoe Manthey uit is gevallen… Hoort er gewoon bij.

Wel jammer, want Manthey vs Team Verstappen was natuurlijk waar we naar uitkeken.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 11:43:51 #110
284411 crew  heywoodu
pi_220821981
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:42 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Ik heb inderdaad geen behoefte om dit nog af te kijken.
Ik ook wel minder, maar vooral omdat er nu echt geen spanning meer is met 5 minuten verschil. Zo'n Mercedes gaat niet ineens kapot natuurlijk.
  zondag 17 mei 2026 @ 11:44:02 #111
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220821985
Bmw Touring op het podium :D
Drop you like an ill, bad habit
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 11:44:26 #112
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220821988
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:43 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ik ook wel minder, maar vooral omdat er nu echt geen spanning meer is met 5 minuten verschil. Zo'n Mercedes gaat niet ineens kapot natuurlijk.
Oh nee? Staat nu ook 1 in de garage :P
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 11:44:27 #113
284411 crew  heywoodu
pi_220821989
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:43 schreef VEM2012 het volgende:
Zoals ik al eerder schreef: lange race.

Kijk eens hoe Manthey uit is gevallen… Hoort er gewoon bij.

Wel jammer, want Manthey vs Team Verstappen was natuurlijk waar we naar uitkeken.
En vs BMW en vs Lamborghini en vs andere Porsches, zoals altijd weer 15+ serieuze kanshebbers.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 11:44:58 #114
284411 crew  heywoodu
pi_220821990
Het officiële tijdschema ligt nu wel in de prullenbak overigens.
  zondag 17 mei 2026 @ 11:45:05 #115
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220821993
Volgend jaar maar een paar monteurs van de Autorodeo meenemen, die beunen dat zo weer in elkaar.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zondag 17 mei 2026 @ 11:45:38 #116
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220821997
Ik ga zo maar even moto 2 kijken denk ik, hier is de spanning voor p1 wel af.
Drop you like an ill, bad habit
  FOK!Fotograaf zondag 17 mei 2026 @ 11:45:43 #117
842 Zorro
Z
pi_220821998
Is dit nu een WD40 of een ducttape probleem?
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 11:46:01 #118
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220822001
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:45 schreef PzKpfw het volgende:
Volgend jaar maar een paar monteurs van de Autorodeo meenemen, die beunen dat zo weer in elkaar.
Beetje de boel aan elkaar bakken met het lasapparaat en het kan weer een paar uur mee :)
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zondag 17 mei 2026 @ 11:46:05 #119
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_220822003
Neem je rotzooi mee Toto! :(
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  Redactie Frontpage / Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:46:13 #120
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220822006
quote:
6s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:45 schreef Zorro het volgende:
Is dit nu een WD40 of een ducttape probleem?
beiden denk ik
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 17 mei 2026 @ 11:46:36 #121
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220822008
quote:
6s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:45 schreef Zorro het volgende:
Is dit nu een WD40 of een ducttape probleem?
ducttape, er zit denk ik iets los wat vast hoort te zitten, ipv dat er iets vast zit wat los hoort te zitten.
Drop you like an ill, bad habit
  Redactie Frontpage / Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:46:40 #122
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220822009
Max is viesmad nu
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 17 mei 2026 @ 11:46:52 #123
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220822011
quote:
2s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:46 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Beetje de boel aan elkaar bakken met het lasapparaat en het kan weer een paar uur mee :)
Precies dat.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 11:47:30 #124
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220822017
quote:
10s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:46 schreef Peterselieman het volgende:
Max is viesmad nu
Is toch ook kut, dit leek een heel mooi sprookje te gaan worden
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zondag 17 mei 2026 @ 11:47:37 #125
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220822018
quote:
10s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:46 schreef Peterselieman het volgende:
Max is viesmad nu
Ik denk dat bepaald "fans" bozer zijn dan Max.
Drop you like an ill, bad habit
  zondag 17 mei 2026 @ 11:47:43 #126
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220822020
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:40 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dit is je eerste endurancerace?
Vent. Hou op. De hele top 10 gaat er voorbij nu.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 17 mei 2026 @ 11:48:01 #127
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220822023
Het is net als wegwerkzaamheden op de Duitse snelweg: er staan er 5 bij te kijken en te wijzen en er is er maar één aan het werk.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220822025
Zo'n probleem heb je niet met een Dacia Logan.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Moderator / Redactie FP zondag 17 mei 2026 @ 11:48:18 #129
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220822026
quote:
10s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:46 schreef Peterselieman het volgende:
Max is viesmad nu
Booswoest!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 17 mei 2026 @ 11:48:23 #130
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_220822027
Lijkt klaar te zijn. Wordt alleen een beetje gepoetst
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  zondag 17 mei 2026 @ 11:48:25 #131
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220822028
quote:
10s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:46 schreef Peterselieman het volgende:
Max is viesmad nu
Hoe zag je dat?
  Redactie Frontpage / Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:48:41 #132
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220822030
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:48 schreef PzKpfw het volgende:
Het is net als wegwerkzaamheden op de Duitse snelweg: er staan er 5 bij te kijken en te wijzen en er is er maar één aan het werk.
Je verwart het met de Nederlandse plantsoendienst :P
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 17 mei 2026 @ 11:48:41 #133
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220822031
Poh mooie International.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 11:48:44 #134
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220822033
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:48 schreef THEFXR het volgende:

[..]
Hoe zag je dat?
niet
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:48:46 #135
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220822034
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:47 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Vent. Hou op. De hele top 10 gaat er voorbij nu.
En voor hetzelfde was het binnen 2 minuten gefixt, heb ik ook vaak genoeg zien gebeuren.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP zondag 17 mei 2026 @ 11:49:05 #136
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220822039
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:48 schreef Nattekat het volgende:

[..]
En voor hetzelfde was het binnen 2 minuten gefixt, heb ik ook vaak genoeg zien gebeuren.
Maar dat is nu niet ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 17 mei 2026 @ 11:49:11 #137
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220822042
Wel een beetje eng zo dat podium.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 11:49:32 #138
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220822047
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Maar dat is nu niet ;(
dat was toen nog niet bekend.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 11:49:49 #139
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220822049
Ik ga zo even een traantje laten denk ik
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zondag 17 mei 2026 @ 11:50:03 #140
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220822050
quote:
99s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:42 schreef Nizno het volgende:
daar is niets geraakt ofzo... gewoon ineens... plotseling
Ja, teruggekeken. In die bewuste ronde vlak voor adenauer forst begint het geklapper.
Dacht eerst dat het regen was, maar nee
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator / Redactie FP zondag 17 mei 2026 @ 11:50:22 #141
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220822054
Kunstjes :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 17 mei 2026 @ 11:50:29 #142
48000 Vlinder
Vlinder
pi_220822055
Helaas pindakaas. Door naar de MotoGP dan. ^O^
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:50:35 #143
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220822056
Gaan we nu voor de 1-april-grap juichen?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 17 mei 2026 @ 11:50:48 #144
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220822061
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:50 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Ja, teruggekeken. In die bewuste ronde vlak voor adenauer forst begint het geklapper.
Dacht eerst dat het regen was, maar nee
Aandrijfas of versbak
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:51:05 #145
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220822066
Al die nepfans hier... @heywoodu vindt hier vast iets van, als ie niet stiekem in slaap gevallen is.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220822067
Over en uit.

Op naar volgend jaar.

Wel jammer, 3,5 uur voor het einde.
  zondag 17 mei 2026 @ 11:51:08 #147
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220822068
The gloves come of heeft normaliter een positieve betekenis. :P
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator / Redactie FP zondag 17 mei 2026 @ 11:51:13 #148
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220822070
JUN uitgestapt ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 11:51:22 #149
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220822072
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:44 schreef pmponer het volgende:
Bmw Touring op het podium :D
Een gezinsauto op het podium zou wel heerlijke reclame zijn voor BMW
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 11:51:27 #150
284411 crew  heywoodu
pi_220822073
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:50 schreef Nattekat het volgende:
Gaan we nu voor de 1-april-grap juichen?
De 84 zou ook wel tof zijn :Y
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 11:51:30 #151
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220822074
#3 zien we niet meer terug
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 11:51:48 #152
284411 crew  heywoodu
pi_220822079
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:51 schreef Nattekat het volgende:
Al die nepfans hier... @:heywoodu vindt hier vast iets van, als ie niet stiekem in slaap gevallen is.
Iedereen die met enige interesse kijkt of heeft gekeken is welkom :Y
  Redactie Frontpage / Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:51:56 #153
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220822080
Helm gaat af, tenzij ze het fixen wordt het niks meer
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 17 mei 2026 @ 11:52:05 #154
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220822082
quote:
2s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:51 schreef R-woud93 het volgende:
#3 zien we niet meer terug
Moment, even Mercedes bedreigen.

:+
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220822083
Dit is echt heel jammer
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 11:52:17 #156
284411 crew  heywoodu
pi_220822084
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:51 schreef Peterselieman het volgende:
Helm gaat af, tenzij ze het fixen wordt het niks meer
Uurtje of twee de tijd nemen zodat Verstappen nog een uurtje kan rijden straks, denk ik.
  zondag 17 mei 2026 @ 11:52:28 #157
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220822085
Einde oefening
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  FOK!Fotograaf zondag 17 mei 2026 @ 11:52:29 #158
842 Zorro
Z
pi_220822086
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:51 schreef Peterselieman het volgende:
Helm gaat af, tenzij ze het fixen wordt het niks meer
Tegen de tijd dat het gefikst is is het weer tijd voor Max.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 11:52:53 #159
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220822092
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:52 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Uurtje of twee de tijd nemen zodat Verstappen nog een uurtje kan rijden straks, denk ik.
als het zo lukt om de auto te fixen is de kans groot dat Max het inderdaad af gaat maken
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zondag 17 mei 2026 @ 11:53:28 #160
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220822097
Aaah zuur!.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 11:53:28 #161
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220822098
Kunnen ze in de nacht harder rijden?
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220822101
quote:
6s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:52 schreef Zorro het volgende:

[..]
Tegen de tijd dat het gefikst is is het weer tijd voor Max.
Denk dat Max geen zin meer heeft ;)
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:53:37 #163
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220822102
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  FOK!Fotograaf zondag 17 mei 2026 @ 11:53:41 #164
842 Zorro
Z
pi_220822103
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zondag 17 mei 2026 @ 11:53:43 #165
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_220822104
De Dacia! -O- :'(
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  zondag 17 mei 2026 @ 11:53:45 #166
169715 Mano_
Manomanoman..
  Moderator / Redactie FP zondag 17 mei 2026 @ 11:53:46 #167
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220822106
Dagcia.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220822107
Nee, niet de Dacia...
pi_220822108
Echt, als die Coronel nu er in komt met die graf-'Wat is onze auto nog waard?'-reclame ....
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 11:53:57 #170
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220822110
;( ;( ;( ;( ;( ;( ;(
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zondag 17 mei 2026 @ 11:53:58 #171
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220822111
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:52 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Moment, even Mercedes bedreigen.

:+
Verstappen naar Ferrari wordt een steeds reeler scenario :D
Drop you like an ill, bad habit
pi_220822112
Neeeeee niet de Dacia
  zondag 17 mei 2026 @ 11:54:01 #173
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220822113
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kunnen ze in de nacht harder rijden?
Ja dan zijn alle bouwvakkers huiswaarts.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 11:54:05 #174
284411 crew  heywoodu
pi_220822114
Wat een waardeloos half uur
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:54:06 #175
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220822116
Dit is het echt treurige moment van dit uur :{

Het is jullie schuld :(
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP zondag 17 mei 2026 @ 11:54:19 #176
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220822118
James May krijgt een hartaanval.

If you know, you know.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage / Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:54:20 #177
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220822119
Niet ook nog de Dacia ....
Altijd onderweg naar het avontuur
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 11:54:30 #178
284411 crew  heywoodu
pi_220822120
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:54 schreef Nattekat het volgende:
Dit is het echt treurige moment van dit uur :{

Het is jullie schuld :(
Geloven in jinxen is voor mensen met bepaalde problemen :{w
  zondag 17 mei 2026 @ 11:54:34 #179
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220822121
Huh? AAAAAwwww
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 17 mei 2026 @ 11:54:50 #180
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220822123
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dagcia.
:W cia
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  Moderator / Redactie FP zondag 17 mei 2026 @ 11:54:53 #181
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220822124
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:54 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Geloven in jinxen is voor mensen met bepaalde problemen :{w
Daar stond iets anders :+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:55:00 #182
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220822126
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:54 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Geloven in jinxen is voor mensen met bepaalde problemen :{w
Zeg :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 11:55:02 #183
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220822127
Dacia met een wiel eraf :D

Ach ach ach
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zondag 17 mei 2026 @ 11:55:04 #184
169715 Mano_
Manomanoman..
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:55:12 #185
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220822132
Zag je post wel voor die edit.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 11:55:17 #186
284411 crew  heywoodu
pi_220822133
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Daar stond iets anders :+
Ja maar ineens bedacht ik me dat dat een beetje lullig is en dat was niet de bedoeling :+
  zondag 17 mei 2026 @ 11:55:19 #187
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_220822134
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
James May krijgt een hartaanval.

If you know, you know.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_220822135
Da's toch wel de kosmische straf die de weg-met-onsers en max-haters over ons allen hebben afgeroepen.
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 11:55:23 #189
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220822136
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:54 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Geloven in jinxen is voor mensen met bepaalde problemen :{w
Wow.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 11:55:24 #190
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220822137
Toch maar geen Dacia kopen, hoef geen auto waar de wielen onder weg vallen
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator / Redactie FP zondag 17 mei 2026 @ 11:55:38 #191
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220822140
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:55 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ja maar ineens bedacht ik me dat dat een beetje lullig is en dat was niet de bedoeling :+
O+
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:55 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
_O_
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 11:55:58 #192
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220822141
quote:
2s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:55 schreef R-woud93 het volgende:
Toch maar geen Dacia kopen, hoef geen auto waar de wielen onder weg vallen
dan neem je een cactus
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:55:59 #193
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220822142
Maar goed, hierbij is dus bewezen dat Mercedes beter is dan de Dacia.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 17 mei 2026 @ 11:56:20 #194
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220822146
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:55 schreef Nattekat het volgende:
Maar goed, hierbij is dus bewezen dat Mercedes beter is dan de Dacia.
:{w De Merc was eerder kapot.
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 11:56:30 #195
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220822147
quote:
99s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:55 schreef Nizno het volgende:

[..]
dan neem je een cactus
Inclusief stootkussens
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zondag 17 mei 2026 @ 11:56:45 #196
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220822152
quote:
2s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:55 schreef R-woud93 het volgende:
Toch maar geen Dacia kopen, hoef geen auto waar de wielen onder weg vallen
Als je hem af en toe een beurtje geeft kan hij heel lang mee hoor.
Drop you like an ill, bad habit
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 11:56:53 #197
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220822157
quote:
80s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:56 schreef Mano_ het volgende:

[..]
:{w De Merc was eerder kapot.
Heeft veel meer km gereden
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator / Redactie FP zondag 17 mei 2026 @ 11:56:58 #198
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220822161
quote:
80s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:56 schreef Mano_ het volgende:

[..]
:{w De Merc was eerder kapot.
Een Merc ja :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 11:57:07 #199
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220822162
quote:
2s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:56 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Inclusief stootkussens
ja... zet er prikkers op en dan is het een echte kaktus
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie FP zondag 17 mei 2026 @ 11:57:11 #200
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220822163
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:56 schreef pmponer het volgende:

[..]
Als je hem af en toe een beurtje geeft kan hij heel lang mee hoor.
Huehue.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')