Als het niet hard gaat krijgt het ook niet veel op de kloten, die rijdt over 3 jaar nog steeds rondjesquote:Op zondag 17 mei 2026 11:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar rijdt die nog steeds na hetzelfde aantal rondjes als de Mercedes?
Dat gat zou wel veel minder dan 5 minuten zijn geweest toen ie eindelijk de pit had gehaald.quote:
Ik heb inderdaad geen behoefte om dit nog af te kijken.quote:
quote:Op zondag 17 mei 2026 11:42 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad geen behoefte om dit nog af te kijken.
Ik ook wel minder, maar vooral omdat er nu echt geen spanning meer is met 5 minuten verschil. Zo'n Mercedes gaat niet ineens kapot natuurlijk.quote:Op zondag 17 mei 2026 11:42 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad geen behoefte om dit nog af te kijken.
Oh nee? Staat nu ook 1 in de garagequote:Op zondag 17 mei 2026 11:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ook wel minder, maar vooral omdat er nu echt geen spanning meer is met 5 minuten verschil. Zo'n Mercedes gaat niet ineens kapot natuurlijk.
En vs BMW en vs Lamborghini en vs andere Porsches, zoals altijd weer 15+ serieuze kanshebbers.quote:Op zondag 17 mei 2026 11:43 schreef VEM2012 het volgende:
Zoals ik al eerder schreef: lange race.
Kijk eens hoe Manthey uit is gevallen… Hoort er gewoon bij.
Wel jammer, want Manthey vs Team Verstappen was natuurlijk waar we naar uitkeken.
Beetje de boel aan elkaar bakken met het lasapparaat en het kan weer een paar uur meequote:Op zondag 17 mei 2026 11:45 schreef PzKpfw het volgende:
Volgend jaar maar een paar monteurs van de Autorodeo meenemen, die beunen dat zo weer in elkaar.
ducttape, er zit denk ik iets los wat vast hoort te zitten, ipv dat er iets vast zit wat los hoort te zitten.quote:
Precies dat.quote:Op zondag 17 mei 2026 11:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Beetje de boel aan elkaar bakken met het lasapparaat en het kan weer een paar uur mee
Is toch ook kut, dit leek een heel mooi sprookje te gaan wordenquote:
Vent. Hou op. De hele top 10 gaat er voorbij nu.quote:
Booswoest!quote:
Je verwart het met de Nederlandse plantsoendienstquote:Op zondag 17 mei 2026 11:48 schreef PzKpfw het volgende:
Het is net als wegwerkzaamheden op de Duitse snelweg: er staan er 5 bij te kijken en te wijzen en er is er maar één aan het werk.
nietquote:
En voor hetzelfde was het binnen 2 minuten gefixt, heb ik ook vaak genoeg zien gebeuren.quote:Op zondag 17 mei 2026 11:47 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Vent. Hou op. De hele top 10 gaat er voorbij nu.
Maar dat is nu nietquote:Op zondag 17 mei 2026 11:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En voor hetzelfde was het binnen 2 minuten gefixt, heb ik ook vaak genoeg zien gebeuren.
dat was toen nog niet bekend.quote:
Ja, teruggekeken. In die bewuste ronde vlak voor adenauer forst begint het geklapper.quote:Op zondag 17 mei 2026 11:42 schreef Nizno het volgende:
daar is niets geraakt ofzo... gewoon ineens... plotseling
Aandrijfas of versbakquote:Op zondag 17 mei 2026 11:50 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ja, teruggekeken. In die bewuste ronde vlak voor adenauer forst begint het geklapper.
Dacht eerst dat het regen was, maar nee
Een gezinsauto op het podium zou wel heerlijke reclame zijn voor BMWquote:
Iedereen die met enige interesse kijkt of heeft gekeken is welkomquote:Op zondag 17 mei 2026 11:51 schreef Nattekat het volgende:
Al die nepfans hier... @:heywoodu vindt hier vast iets van, als ie niet stiekem in slaap gevallen is.
Moment, even Mercedes bedreigen.quote:
Uurtje of twee de tijd nemen zodat Verstappen nog een uurtje kan rijden straks, denk ik.quote:Op zondag 17 mei 2026 11:51 schreef Peterselieman het volgende:
Helm gaat af, tenzij ze het fixen wordt het niks meer
Tegen de tijd dat het gefikst is is het weer tijd voor Max.quote:Op zondag 17 mei 2026 11:51 schreef Peterselieman het volgende:
Helm gaat af, tenzij ze het fixen wordt het niks meer
als het zo lukt om de auto te fixen is de kans groot dat Max het inderdaad af gaat makenquote:Op zondag 17 mei 2026 11:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Uurtje of twee de tijd nemen zodat Verstappen nog een uurtje kan rijden straks, denk ik.
Denk dat Max geen zin meer heeftquote:Op zondag 17 mei 2026 11:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat het gefikst is is het weer tijd voor Max.
Ja dan zijn alle bouwvakkers huiswaarts.quote:
Geloven in jinxen is voor mensen met bepaalde problemenquote:Op zondag 17 mei 2026 11:54 schreef Nattekat het volgende:
Dit is het echt treurige moment van dit uur
Het is jullie schuld
Daar stond iets andersquote:Op zondag 17 mei 2026 11:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geloven in jinxen is voor mensen met bepaalde problemen
Zegquote:Op zondag 17 mei 2026 11:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geloven in jinxen is voor mensen met bepaalde problemen
quote:Op zondag 17 mei 2026 11:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
James May krijgt een hartaanval.
If you know, you know.
Wow.quote:Op zondag 17 mei 2026 11:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geloven in jinxen is voor mensen met bepaalde problemen
quote:Op zondag 17 mei 2026 11:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja maar ineens bedacht ik me dat dat een beetje lullig is en dat was niet de bedoeling
quote:
dan neem je een cactusquote:Op zondag 17 mei 2026 11:55 schreef R-woud93 het volgende:
Toch maar geen Dacia kopen, hoef geen auto waar de wielen onder weg vallen
quote:Op zondag 17 mei 2026 11:55 schreef Nattekat het volgende:
Maar goed, hierbij is dus bewezen dat Mercedes beter is dan de Dacia.
Als je hem af en toe een beurtje geeft kan hij heel lang mee hoor.quote:Op zondag 17 mei 2026 11:55 schreef R-woud93 het volgende:
Toch maar geen Dacia kopen, hoef geen auto waar de wielen onder weg vallen
Een Merc jaquote:
ja... zet er prikkers op en dan is het een echte kaktusquote:
Huehue.quote:Op zondag 17 mei 2026 11:56 schreef pmponer het volgende:
[..]
Als je hem af en toe een beurtje geeft kan hij heel lang mee hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |