abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP zondag 17 mei 2026 @ 11:41:58 #101
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220821960
Kan veel gebeuren in 24 uur.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 17 mei 2026 @ 11:42:10 #102
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220821963
Waren dat al 5 minuten?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 11:42:33 #103
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220821966
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:40 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Maar rijdt die nog steeds na hetzelfde aantal rondjes als de Mercedes?
Als het niet hard gaat krijgt het ook niet veel op de kloten, die rijdt over 3 jaar nog steeds rondjes
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:42:37 #104
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220821970
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:42 schreef PzKpfw het volgende:
Waren dat al 5 minuten?
Dat gat zou wel veel minder dan 5 minuten zijn geweest toen ie eindelijk de pit had gehaald.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 17 mei 2026 @ 11:42:39 #105
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220821972
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Kijkers -60%
Ik heb inderdaad geen behoefte om dit nog af te kijken.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 11:42:50 #106
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220821974
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:42 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Ik heb inderdaad geen behoefte om dit nog af te kijken.
:')
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 11:42:57 #107
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220821975
daar is niets geraakt ofzo... gewoon ineens... plotseling
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:43:07 #108
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220821977
Geluiden die je liever niet hoort in een auto.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220821978
Zoals ik al eerder schreef: lange race.

Kijk eens hoe Manthey uit is gevallen… Hoort er gewoon bij.

Wel jammer, want Manthey vs Team Verstappen was natuurlijk waar we naar uitkeken.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 11:43:51 #110
284411 crew  heywoodu
pi_220821981
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:42 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Ik heb inderdaad geen behoefte om dit nog af te kijken.
Ik ook wel minder, maar vooral omdat er nu echt geen spanning meer is met 5 minuten verschil. Zo'n Mercedes gaat niet ineens kapot natuurlijk.
  zondag 17 mei 2026 @ 11:44:02 #111
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220821985
Bmw Touring op het podium :D
Drop you like an ill, bad habit
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 11:44:26 #112
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220821988
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:43 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ik ook wel minder, maar vooral omdat er nu echt geen spanning meer is met 5 minuten verschil. Zo'n Mercedes gaat niet ineens kapot natuurlijk.
Oh nee? Staat nu ook 1 in de garage :P
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 11:44:27 #113
284411 crew  heywoodu
pi_220821989
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:43 schreef VEM2012 het volgende:
Zoals ik al eerder schreef: lange race.

Kijk eens hoe Manthey uit is gevallen… Hoort er gewoon bij.

Wel jammer, want Manthey vs Team Verstappen was natuurlijk waar we naar uitkeken.
En vs BMW en vs Lamborghini en vs andere Porsches, zoals altijd weer 15+ serieuze kanshebbers.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 11:44:58 #114
284411 crew  heywoodu
pi_220821990
Het officiële tijdschema ligt nu wel in de prullenbak overigens.
  zondag 17 mei 2026 @ 11:45:05 #115
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220821993
Volgend jaar maar een paar monteurs van de Autorodeo meenemen, die beunen dat zo weer in elkaar.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zondag 17 mei 2026 @ 11:45:38 #116
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220821997
Ik ga zo maar even moto 2 kijken denk ik, hier is de spanning voor p1 wel af.
Drop you like an ill, bad habit
  FOK!Fotograaf zondag 17 mei 2026 @ 11:45:43 #117
842 Zorro
Z
pi_220821998
Is dit nu een WD40 of een ducttape probleem?
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 11:46:01 #118
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220822001
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:45 schreef PzKpfw het volgende:
Volgend jaar maar een paar monteurs van de Autorodeo meenemen, die beunen dat zo weer in elkaar.
Beetje de boel aan elkaar bakken met het lasapparaat en het kan weer een paar uur mee :)
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zondag 17 mei 2026 @ 11:46:05 #119
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_220822003
Neem je rotzooi mee Toto! :(
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  Redactie Frontpage / Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:46:13 #120
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220822006
quote:
6s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:45 schreef Zorro het volgende:
Is dit nu een WD40 of een ducttape probleem?
beiden denk ik
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 17 mei 2026 @ 11:46:36 #121
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220822008
quote:
6s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:45 schreef Zorro het volgende:
Is dit nu een WD40 of een ducttape probleem?
ducttape, er zit denk ik iets los wat vast hoort te zitten, ipv dat er iets vast zit wat los hoort te zitten.
Drop you like an ill, bad habit
  Redactie Frontpage / Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:46:40 #122
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220822009
Max is viesmad nu
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 17 mei 2026 @ 11:46:52 #123
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220822011
quote:
2s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:46 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Beetje de boel aan elkaar bakken met het lasapparaat en het kan weer een paar uur mee :)
Precies dat.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 11:47:30 #124
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220822017
quote:
10s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:46 schreef Peterselieman het volgende:
Max is viesmad nu
Is toch ook kut, dit leek een heel mooi sprookje te gaan worden
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zondag 17 mei 2026 @ 11:47:37 #125
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220822018
quote:
10s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:46 schreef Peterselieman het volgende:
Max is viesmad nu
Ik denk dat bepaald "fans" bozer zijn dan Max.
Drop you like an ill, bad habit
  zondag 17 mei 2026 @ 11:47:43 #126
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220822020
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:40 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dit is je eerste endurancerace?
Vent. Hou op. De hele top 10 gaat er voorbij nu.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 17 mei 2026 @ 11:48:01 #127
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220822023
Het is net als wegwerkzaamheden op de Duitse snelweg: er staan er 5 bij te kijken en te wijzen en er is er maar één aan het werk.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220822025
Zo'n probleem heb je niet met een Dacia Logan.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Moderator / Redactie FP zondag 17 mei 2026 @ 11:48:18 #129
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220822026
quote:
10s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:46 schreef Peterselieman het volgende:
Max is viesmad nu
Booswoest!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 17 mei 2026 @ 11:48:23 #130
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_220822027
Lijkt klaar te zijn. Wordt alleen een beetje gepoetst
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  zondag 17 mei 2026 @ 11:48:25 #131
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220822028
quote:
10s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:46 schreef Peterselieman het volgende:
Max is viesmad nu
Hoe zag je dat?
  Redactie Frontpage / Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:48:41 #132
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220822030
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:48 schreef PzKpfw het volgende:
Het is net als wegwerkzaamheden op de Duitse snelweg: er staan er 5 bij te kijken en te wijzen en er is er maar één aan het werk.
Je verwart het met de Nederlandse plantsoendienst :P
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 17 mei 2026 @ 11:48:41 #133
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220822031
Poh mooie International.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 11:48:44 #134
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220822033
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:48 schreef THEFXR het volgende:

[..]
Hoe zag je dat?
niet
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:48:46 #135
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220822034
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:47 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Vent. Hou op. De hele top 10 gaat er voorbij nu.
En voor hetzelfde was het binnen 2 minuten gefixt, heb ik ook vaak genoeg zien gebeuren.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP zondag 17 mei 2026 @ 11:49:05 #136
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220822039
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:48 schreef Nattekat het volgende:

[..]
En voor hetzelfde was het binnen 2 minuten gefixt, heb ik ook vaak genoeg zien gebeuren.
Maar dat is nu niet ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 17 mei 2026 @ 11:49:11 #137
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220822042
Wel een beetje eng zo dat podium.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 11:49:32 #138
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220822047
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Maar dat is nu niet ;(
dat was toen nog niet bekend.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 11:49:49 #139
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220822049
Ik ga zo even een traantje laten denk ik
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zondag 17 mei 2026 @ 11:50:03 #140
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220822050
quote:
99s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:42 schreef Nizno het volgende:
daar is niets geraakt ofzo... gewoon ineens... plotseling
Ja, teruggekeken. In die bewuste ronde vlak voor adenauer forst begint het geklapper.
Dacht eerst dat het regen was, maar nee
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator / Redactie FP zondag 17 mei 2026 @ 11:50:22 #141
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220822054
Kunstjes :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 17 mei 2026 @ 11:50:29 #142
48000 Vlinder
Vlinder
pi_220822055
Helaas pindakaas. Door naar de MotoGP dan. ^O^
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:50:35 #143
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220822056
Gaan we nu voor de 1-april-grap juichen?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 17 mei 2026 @ 11:50:48 #144
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220822061
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:50 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Ja, teruggekeken. In die bewuste ronde vlak voor adenauer forst begint het geklapper.
Dacht eerst dat het regen was, maar nee
Aandrijfas of versbak
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:51:05 #145
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220822066
Al die nepfans hier... @heywoodu vindt hier vast iets van, als ie niet stiekem in slaap gevallen is.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220822067
Over en uit.

Op naar volgend jaar.

Wel jammer, 3,5 uur voor het einde.
  zondag 17 mei 2026 @ 11:51:08 #147
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220822068
The gloves come of heeft normaliter een positieve betekenis. :P
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator / Redactie FP zondag 17 mei 2026 @ 11:51:13 #148
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220822070
JUN uitgestapt ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 11:51:22 #149
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220822072
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:44 schreef pmponer het volgende:
Bmw Touring op het podium :D
Een gezinsauto op het podium zou wel heerlijke reclame zijn voor BMW
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 11:51:27 #150
284411 crew  heywoodu
pi_220822073
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:50 schreef Nattekat het volgende:
Gaan we nu voor de 1-april-grap juichen?
De 84 zou ook wel tof zijn :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')