#80 kan ook stuk gaan natuurlijkquote:
Aangezien ze de hele race al redelijk gelijk opgaan zou dat zomaar kunnen.quote:
Nog meer druk op de monteurs..quote:Op zondag 17 mei 2026 11:40 schreef Nizno het volgende:
moet je zien hoeveel pers er voor staat te dringen
Maar rijdt die nog steeds na hetzelfde aantal rondjes als de Mercedes?quote:Op zondag 17 mei 2026 11:40 schreef Zorro het volgende:
Volgende keer maar in een Dacia meedoen, die rijdt tenminste nog
Onverwoestbaarquote:Op zondag 17 mei 2026 11:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar rijdt die nog steeds na hetzelfde aantal rondjes als de Mercedes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |