Wtf is ditquote:Op zondag 17 mei 2026 11:36 schreef Nia het volgende:
Hier winnen voor Verstappen als viervoudig F1 kampioen zou een vereiste moeten zijn. Maar hij deelt deze auto met andere coureurs die qua prestaties dichterbij de rest van het veld passen. Verstappen mag het die jongens geen moment kwalijk nemen dat zij niet z'n tempo kunnen evenaren. Volgende editie dan ook niet meer meedoen. Wellicht pa Jos.
wat bazel jijquote:
quote:Op zondag 17 mei 2026 11:36 schreef Nia het volgende:
Hier winnen voor Verstappen als viervoudig F1 kampioen zou een vereiste moeten zijn. Maar hij deelt deze auto met andere coureurs die qua prestaties dichterbij de rest van het veld passen. Verstappen mag het die jongens geen moment kwalijk nemen dat zij niet z'n tempo kunnen evenaren. Volgende editie dan ook niet meer meedoen. Wellicht pa Jos.
Ja, er wordt gelijk al een beetje gedaan alsof Juncadella een of andere amateur isquote:Op zondag 17 mei 2026 11:36 schreef Evenstar het volgende:
mwah als auto kapoet is kan hij er ook weinig aan doen
quote:Op zondag 17 mei 2026 11:36 schreef Nia het volgende:
Hier winnen voor Verstappen als viervoudig F1 kampioen zou een vereiste moeten zijn. Maar hij deelt deze auto met andere coureurs die qua prestaties dichterbij de rest van het veld passen. Verstappen mag het die jongens geen moment kwalijk nemen dat zij niet z'n tempo kunnen evenaren. Volgende editie dan ook niet meer meedoen. Wellicht pa Jos.
#80 kan ook stuk gaan natuurlijkquote:
Aangezien ze de hele race al redelijk gelijk opgaan zou dat zomaar kunnen.quote:
Nog meer druk op de monteurs..quote:Op zondag 17 mei 2026 11:40 schreef Nizno het volgende:
moet je zien hoeveel pers er voor staat te dringen
Maar rijdt die nog steeds na hetzelfde aantal rondjes als de Mercedes?quote:Op zondag 17 mei 2026 11:40 schreef Zorro het volgende:
Volgende keer maar in een Dacia meedoen, die rijdt tenminste nog
Onverwoestbaarquote:Op zondag 17 mei 2026 11:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar rijdt die nog steeds na hetzelfde aantal rondjes als de Mercedes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |