abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 11:36:08 #51
284411 crew  heywoodu
pi_220821881
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Auto kapoet?
Zo klinkt 'ie wel. Engel kwam ook wel enorm hard voorbij.
  zondag 17 mei 2026 @ 11:36:09 #52
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220821882
Die jongen gaat ook zo ruw met zijn materiaal om
Drop you like an ill, bad habit
pi_220821883
Hier winnen voor Verstappen als viervoudig F1 kampioen zou een vereiste moeten zijn. Maar hij deelt deze auto met andere coureurs die qua prestaties dichterbij de rest van het veld passen. Verstappen mag het die jongens geen moment kwalijk nemen dat zij niet z'n tempo kunnen evenaren. Volgende editie dan ook niet meer meedoen. Wellicht pa Jos.
  zondag 17 mei 2026 @ 11:36:18 #54
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220821885
Tim Scheerbarth _O-
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 11:36:37 #55
284411 crew  heywoodu
pi_220821886
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:36 schreef Nia het volgende:
Hier winnen voor Verstappen als viervoudig F1 kampioen zou een vereiste moeten zijn. Maar hij deelt deze auto met andere coureurs die qua prestaties dichterbij de rest van het veld passen. Verstappen mag het die jongens geen moment kwalijk nemen dat zij niet z'n tempo kunnen evenaren. Volgende editie dan ook niet meer meedoen. Wellicht pa Jos.
Wtf is dit _O-
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:36:45 #56
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220821888
mwah als auto kapoet is kan hij er ook weinig aan doen
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 11:36:48 #57
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220821889
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:36 schreef Nia het volgende:
Volgende editie dan ook niet meer meedoen.
wat bazel jij
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie FP zondag 17 mei 2026 @ 11:36:50 #58
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220821890
Balen als die auto kapot is.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 17 mei 2026 @ 11:36:51 #59
169715 Mano_
Manomanoman..
  zondag 17 mei 2026 @ 11:36:51 #60
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220821892
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:36 schreef Nia het volgende:
Hier winnen voor Verstappen als viervoudig F1 kampioen zou een vereiste moeten zijn. Maar hij deelt deze auto met andere coureurs die qua prestaties dichterbij de rest van het veld passen. Verstappen mag het die jongens geen moment kwalijk nemen dat zij niet z'n tempo kunnen evenaren. Volgende editie dan ook niet meer meedoen. Wellicht pa Jos.
:')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zondag 17 mei 2026 @ 11:36:52 #61
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220821893
Nieuwe schuilnaam voor Max _O-
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:36:59 #62
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220821898
Zijn hier ook Papaya rules?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 11:37:12 #63
284411 crew  heywoodu
pi_220821899
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:36 schreef Evenstar het volgende:
mwah als auto kapoet is kan hij er ook weinig aan doen
Ja, er wordt gelijk al een beetje gedaan alsof Juncadella een of andere amateur is :D
  zondag 17 mei 2026 @ 11:37:26 #64
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220821901
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:36 schreef Nattekat het volgende:
Zijn hier ook Papaya rules?
Het is Red Bull, Multi21 dan.
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 11:37:29 #65
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220821903
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:36 schreef Nia het volgende:
Hier winnen voor Verstappen als viervoudig F1 kampioen zou een vereiste moeten zijn. Maar hij deelt deze auto met andere coureurs die qua prestaties dichterbij de rest van het veld passen. Verstappen mag het die jongens geen moment kwalijk nemen dat zij niet z'n tempo kunnen evenaren. Volgende editie dan ook niet meer meedoen. Wellicht pa Jos.
:D
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zondag 17 mei 2026 @ 11:37:47 #66
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220821905
lol uiteraard ging dit gebeuren.
  Moderator / Redactie FP zondag 17 mei 2026 @ 11:37:49 #67
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220821906
Einde race ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 17 mei 2026 @ 11:38:06 #68
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_220821908
Problemen voor de #3 :o
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  zondag 17 mei 2026 @ 11:38:06 #69
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220821909
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Einde race ;(
Fuck
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:38:09 #70
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220821911
5 minuten marge.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220821912
Nou, dat was 'm.
pi_220821913
-O-
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 11:38:13 #73
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220821914
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
lol uiteraard ging dit gebeuren.
Het ging al zo lang goed ;(
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Redactie Frontpage / Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:38:21 #74
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220821915
pitbox in ...
Altijd onderweg naar het avontuur
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 11:38:32 #75
284411 crew  heywoodu
pi_220821916
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:38 schreef Nattekat het volgende:
5 minuten marge.
Dit lijkt niet op iets wat je even in 5 minuten fixt.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 11:38:42 #76
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220821918
achter rechts
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zondag 17 mei 2026 @ 11:38:48 #77
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220821919
En meteen de box in. Dat duurt wel even -O-
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Moderator / Redactie FP zondag 17 mei 2026 @ 11:38:52 #78
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220821920
Ze doen hun best!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220821922
Ophanging of remmen?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 17 mei 2026 @ 11:39:12 #80
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220821924
Drama
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  zondag 17 mei 2026 @ 11:39:37 #81
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220821929
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:39 schreef raptorix het volgende:
Ophanging of remmen?
Remmen kan je wisselen
  Redactie Frontpage / Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:39:38 #82
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220821930
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:39 schreef raptorix het volgende:
Ophanging of remmen?
Aandrijfas?
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 17 mei 2026 @ 11:39:38 #83
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220821931
Sowieso geen winst nu...
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 11:40:09 #84
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220821937
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:39 schreef Red_85 het volgende:
Sowieso geen winst nu...
#80 kan ook stuk gaan natuurlijk
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:40:10 #85
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220821938
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:39 schreef Red_85 het volgende:
Sowieso geen winst nu...
Dit is je eerste endurancerace?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 11:40:14 #86
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220821940
moet je zien hoeveel pers er voor staat te dringen
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zondag 17 mei 2026 @ 11:40:23 #87
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_220821942
Wat gaan we nu kijken?
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  FOK!Fotograaf zondag 17 mei 2026 @ 11:40:28 #88
842 Zorro
Z
pi_220821944
Volgende keer maar in een Dacia meedoen, die rijdt tenminste nog
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zondag 17 mei 2026 @ 11:40:39 #89
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220821945
Ja, jammer.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zondag 17 mei 2026 @ 11:40:41 #90
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220821946
Die ramen wassen gaat niet helpen.
  zondag 17 mei 2026 @ 11:40:43 #91
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220821947
quote:
2s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:40 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
#80 kan ook stuk gaan natuurlijk
Aangezien ze de hele race al redelijk gelijk opgaan zou dat zomaar kunnen.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zondag 17 mei 2026 @ 11:40:45 #92
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220821948
quote:
99s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:40 schreef Nizno het volgende:
moet je zien hoeveel pers er voor staat te dringen
Nog meer druk op de monteurs..
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 11:40:46 #93
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220821949
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:40 schreef Stoorzendert het volgende:
Wat gaan we nu kijken?
Op naar de Moto2!
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:40:50 #94
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220821951
quote:
6s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:40 schreef Zorro het volgende:
Volgende keer maar in een Dacia meedoen, die rijdt tenminste nog
Maar rijdt die nog steeds na hetzelfde aantal rondjes als de Mercedes?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 17 mei 2026 @ 11:41:06 #95
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220821953
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:40 schreef Stoorzendert het volgende:
Wat gaan we nu kijken?
#80 :P
  zondag 17 mei 2026 @ 11:41:07 #96
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220821955
Kijkers -60%
  zondag 17 mei 2026 @ 11:41:22 #97
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220821956
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:39 schreef Red_85 het volgende:
Sowieso geen winst nu...
Dacia rijdt nog! het kan nog!
Drop you like an ill, bad habit
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:41:25 #98
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220821957
Wie hier begon er ook al weer over die Le Mans die niet genoemd mag worden?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  FOK!Fotograaf zondag 17 mei 2026 @ 11:41:39 #99
842 Zorro
Z
pi_220821958
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:40 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Maar rijdt die nog steeds na hetzelfde aantal rondjes als de Mercedes?
Onverwoestbaar
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:41:57 #100
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220821959
5 minuten zijn voorbij gevlogen
100.000 katjes
Fuck the EBU!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')