abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP zondag 17 mei 2026 @ 11:26:35 #1
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220821770

24 Heures Du Mans 2025 – editie 93
Onderdeel van het FIA World Endurance Championship

Race 2024 en vooruitblik
In 2024 zagen we opnieuw een hypercarveld van ongekende omvang met maar liefst 23 inschrijvingen van onder andere Ferrari, Toyota, Porsche, Peugeot, Cadillac, BMW, Alpine en Lamborghini. Ferrari wist zijn overwinning uit 2023 succesvol te verdedigen met een spannende finish tegen Toyota en Porsche. In de LMP2-klasse won United Autosports, terwijl de GT3-debutanten van Heart of Racing met hun Aston Martin de allereerste Le Mans LMGT3-winst pakten.

Voor 2025 blijft de Hypercar klasse indrukwekkend groot, met 21 deelnemers (waarvan 19 entries zijn van fabrikanten). Het veld wordt versterkt door twee privateer teams. Met de Balance of Performance-regels die voor nóg strakkere competitie moeten zorgen, belooft het opnieuw een zeer open strijd te worden.

LMP2 keert weer terug met 17 deelnemers, ondanks dat deze klasse sinds 2024 geen onderdeel meer is van het volledige WEC. GT3 is nu definitief de standaardklasse voor GT-auto’s, en dit jaar zien we hier ook Mercedes en BMW in deze klasse.

De startprocedure is ongewijzigd: kwalificatie op woensdag met een Hyperpole voor de top 8 per klasse op donderdag. De race begint zaterdag om 16:00 uur.


Het Circuit de la Sarthe in Le Mans, Frankrijk is met zijn 13,626 km nog steeds een van de langste en snelste circuits ter wereld. De huidige lay-out stamt uit 2008, met kleine veiligheidsupdates in de laatste jaren.

• Ronderecord (race): 3:17.297 (Mike Conway – Toyota TS050, 2019)
• Ronderecord (kwalificatie): 3:14.791 (Kamui Kobayashi – Toyota 2017)
• Afstandsrecord: 5.410,71 km, 397 ronden (Audi R15, 2010)

Afbeelding Circuit

Circuit info inclusief marshall posts
Circuit informatie 2021

Onboard (Pole 2017):
Bekijk deze YouTube-video



Entry list 2025 (pdf)


• Rode nummers
• Rondetijden kwalificatie: ~3:24
• Max. gewicht: 1030 kg
• Max. vermogen: 500 kW (+ hybride boost)

De Hypercar klasse is in het leven geroepen om kosten de reduceren. De enorme programma's van Toyota en in het verleden Peugeot, Audi en Porsche kosten tientallen miljoenen per jaar, een aantal van de programma's schijnt zelfs boven de 100 miljoen per jaar te hebben gekost. De Hypercar klasse bestaat uit twee typen auto's, Le Mans Hypercar (LMH) en LMDh (Le Mans Daytona h), het idee hierachter is dat auto's uit de verschillende kampioenschappen (ACO, FIA en IMSA) mee kunnen doen in alle races. We kunnen zo dus dezelfde auto's zien op Le Mans als op Daytona. Dit jaar zien we hier een groot aantal bekende merken terug waaronder Alpine, Aston Martin (nieuw dit jaar), Cadillac, Porsche, Toyota, BMW, Ferrari en Peugeot. Er zijn in deze klasse technische beperkingen, zo mag het vermogen van de motor maximaal 500kw zijn, aangevuld met een extra 200kw voor de hybride systemen.


• Blauwe nummers
• Rondetijd kwalificatie: ~3:32
• 930 kg
• V8 Gibson motor – 600 pk
• Maximale kosten voor de auto: ¤483,000
• Minimaal 1 coureur zonder platinum/goud licentie ter beoordeling aan de FIA

Vanaf 2024 is LMP2 niet meer een deelnemer aan het WEC kampioenschap, met name door de groei van de Hypercar klasse. Echter zien we LMP2 wel terug op Le Mans. LMP2 is de tweede prototype categorie, gericht op kleinere teams, onafhankelijk van de leverancier van het chassis en de motor. De belangrijkste beperkingen voor deze klasse zijn de kosten van de totale auto. In 2017 werd een nieuwe regelgeving geïntroduceerd waarbij de teams moeten kiezen uit 4 mogelijke chassis leveranciers: Oreca, Onroak Automotive, Dallara en Riley-Multilmatic. Daarnaast zijn alle teams zijn verplicht te rijden met dezelfde motor: een 4.2-liter V8 Gibson. In deze klasse vinden we over het algemeen talentvolle jonge coureurs en de zogenaamde gentlemen drivers (een coureur zonder platinum of gouden licentie). Elk team is verplicht minimaal één zo'n coureur op te stellen. Nieuw sinds 2021 is dat deze categorie ook nog wordt onderverdeeld, afhankelijk van de derde coureur (de coureur zonder platinum of gouden licentie). Als deze coureur een zilveren licentie heeft wordt de auto geclassificeerd als "gewoon" LMP2, heeft deze coureur slechts een bronzen licentie dan wordt de auto geclassificeerd als LMP2 Pro/Am. De winnaar van LMP2 Pro/AM komt ook op het LMP2 podium te staan.


• Groene nummers
• Rondetijd kwalificatie: ~3:57 (schatting)
• Min. gewicht: 1245 kg
• GT3-homologatie verplicht
• Minimaal 1 coureur zonder platinum/gouden FIA-licentie

GT3 is nu volledig geïntegreerd in Le Mans en heeft nu de oude groene nummers van de GTE Pro klasse. De balans tussen fabrieksondersteuning en amateurcoureurs maakt dit een bijzonder gevarieerd veld. Belangrijk is dat in LMGT3 - net als in het voorgaande LM GTE AM - elk team een zogenaamde gentlemen driver moet inschrijven (een coureur zonder platinum of gouden licentie). De GT3 auto's zijn gebaseerd op sportwagens die geschikt zijn voor op de weg.



Tijdschema 2025 (onder voorbehoud)
Woensdag 11 juni
• 14:00–17:00 Free practice 1
• 19:00–20:00 Kwalificatie
• 22:00–00:00 Free practice 2

Donderdag 12 juni
• 15:00–18:00 Free practice 3
• 20:00–20:30 Hyperpole
• 22:00–23:00 Free practice 4

Zaterdag 14 juni
• 12:00–12:15 Warm-up
• 16:00 Start 24 Uur van Le Mans


TV
• Eurosport zendt de 24 uur bijna volledig uit verdeeld over ES1/ES2 inclusief alle andere sessies
• RTL7 zendt de 24 uur volledig uit
• Een overzicht van alle broadcasters wereldwijd is hier te vinden

Streams
Officiële WEC stream (betaald)
Radio Le Mans – tip!
• Eurosport Player via HBO MAX + sport

Live Timing
Officiële live timing
Resultaten

Spotter Guide
Spotter Guide 2025 (pdf)

Overige informatie
Laatste informatie, verslagen en analyses
Weer
Le Mans resource guide (Dailysportscar)

Dit topic kan ook gebruikt worden voor andere endurance races zoals die van het:

Officiele FIA World Endurance Championship


ELMS championship


IMSA championship


quote:
24H Nurburgring 16/17 mei:

Livestream:
Bekijk deze YouTube-video

Livestream onboard Verstappen.com:
Bekijk deze YouTube-video

Livestream pitstraat:
Bekijk deze YouTube-video
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220821773
Dat is een lang stuk code 60
Only skydivers know why the birds sing....
They sing because they don't have to pack
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:27:01 #3
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220821774
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:24 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ik heb zo'n knopje naar links, dan gaat 'ie wat terug. Kun je meer dan eens indrukken ook, dan gaat 'ie wat verder terug. Superchill.
Ja die van mij maakt stappen van 15 seconden. Denk dat ik het nog eerder zou vinden als ik naar m'n pc was gelopen om het daar te zoeken.

En dan ook nog zonder live beelden te missen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 17 mei 2026 @ 11:27:03 #4
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220821775
Leuk gekaapt weer...
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zondag 17 mei 2026 @ 11:27:48 #5
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220821780
quote:
80s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:17 schreef Mano_ het volgende:
Zat even terug te spoelen, maar was het met die gele Porsche? De Engelse stream gaat dan over naar een compilatie van de nacht/ochtend..
Doorspoelen, het zit na die compilatie.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zondag 17 mei 2026 @ 11:28:26 #6
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220821788
Die bmw schijnt 6 kratten bier achterin te hebben
Drop you like an ill, bad habit
  zondag 17 mei 2026 @ 11:28:30 #7
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220821789
Mooi man zo'n random Dacia.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 11:28:32 #8
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220821790
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:25 schreef pmponer het volgende:

[..]
Ja ene Franz Hermann, verder ook niet terug gekomen.
Oh die gast uit het boek van Tommy Wieringa, die ken ik wel
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator / Redactie FP zondag 17 mei 2026 @ 11:28:34 #9
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220821791
Ik zie die Dacia wel heel vaak.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 17 mei 2026 @ 11:28:57 #10
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220821793
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:27 schreef PzKpfw het volgende:
Leuk gekaapt weer...
Stig door het slotje, time penalty 85 sec and 2 DMSB points.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zondag 17 mei 2026 @ 11:28:59 #11
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220821794
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik zie die Dacia wel heel vaak.
Komen ze ook vaak voorbij
Drop you like an ill, bad habit
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 11:29:04 #12
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220821796
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik zie die Dacia wel heel vaak.
Daar kan ik wel 24 uur naar kijken, genot
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 11:29:06 #13
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220821797
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik zie die Dacia wel heel vaak.
de regie weet ook wel wie ze uitzenden
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Redactie Frontpage / Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:29:12 #14
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220821798
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:28 schreef pmponer het volgende:
Die bmw schijnt 6 kratten bier achterin te hebben
Maar geen werkende richtingaanwijzers
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:29:50 #15
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220821805
Engel komt wel serieus dichtbij nu
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 17 mei 2026 @ 11:29:56 #16
169715 Mano_
Manomanoman..
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 11:30:15 #17
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220821809
quote:
15s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:29 schreef Peterselieman het volgende:
Engel komt wel serieus dichtbij nu
niet zo vreemd met het verkeer en de gele vlaggen
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zondag 17 mei 2026 @ 11:30:29 #18
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220821810
Die wielmoeren van die gt3-s worden dus met 600 Nm aangetrokken
Drop you like an ill, bad habit
  zondag 17 mei 2026 @ 11:31:10 #19
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220821819
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:30 schreef pmponer het volgende:
Die wielmoeren van die gt3-s worden dus met 600 Nm aangetrokken
Vandaar die achterlijk grote momentsleutels.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator / Redactie FP zondag 17 mei 2026 @ 11:31:22 #20
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220821820
quote:
15s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:29 schreef Peterselieman het volgende:
Engel komt wel serieus dichtbij nu
Moeten zij ook nog pitten?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 11:31:45 #21
284411 crew  heywoodu
pi_220821822
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Moeten zij ook nog pitten?
Ze lopen volgens mij al 12 uur lang gelijk met pitstops, dus ik gok dat dat zo door blijft gaan :P
  Redactie Frontpage / Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:31:59 #22
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220821825
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Moeten zij ook nog pitten?
Iets na twaalven weer
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie FP zondag 17 mei 2026 @ 11:32:01 #23
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220821827
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:31 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ze lopen volgens mij al 12 uur lang gelijk met pitstops, dus ik gok dat dat zo door blijft gaan :P
Top, thanks!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 17 mei 2026 @ 11:32:12 #24
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220821828
Die Engel is wel de beste coureur van auto #80 toch?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator / Redactie FP zondag 17 mei 2026 @ 11:32:16 #25
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220821829
quote:
14s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:31 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Iets na twaalven weer
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Top, thanks!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 17 mei 2026 @ 11:32:18 #26
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220821830
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:30 schreef pmponer het volgende:
Die wielmoeren van die gt3-s worden dus met 600 Nm aangetrokken
Da's net zo veel klemkracht als een normaal wiel met 5 moeren a 120Nm per stuk :)
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:32:23 #27
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220821831
Wie zei dat JUN geen pannenkoek was?
  zondag 17 mei 2026 @ 11:32:25 #28
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220821832
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:30 schreef pmponer het volgende:
Die wielmoeren van die gt3-s worden dus met 600 Nm aangetrokken
Bij de Dacia 5x 120 Nm :+
Drop you like an ill, bad habit
  Moderator / Redactie FP zondag 17 mei 2026 @ 11:32:45 #29
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220821834
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:32 schreef Evenstar het volgende:
Wie zei dat JUN geen pannenkoek was?
Daar ging veel tijd weg ja :o
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 11:32:45 #30
284411 crew  heywoodu
pi_220821835
Dit gaat overigens wel heel hard, dat kun je toch niet echt meer verklaren met ongelukkig getimede achterblijvers en vlaggen....en Juncadella is echt niet dusdanig veel langzamer dat hij zo veel zou verliezen....

Daar moet iets mis zijn.
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:32:48 #31
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220821836
kut, auto kapot?
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 11:32:58 #32
284411 crew  heywoodu
pi_220821840
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:32 schreef Evenstar het volgende:
Wie zei dat JUN geen pannenkoek was?
Dat is hij ook 100% niet natuurlijk.
  zondag 17 mei 2026 @ 11:33:02 #33
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220821841
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:32 schreef Evenstar het volgende:
Wie zei dat JUN geen pannenkoek was?
Sorry
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  zondag 17 mei 2026 @ 11:33:09 #34
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220821845
Leiding kwijt.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:33:10 #35
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220821846
Ik zie nu op eens dat er een voorsprong van 30 seconden verdampt is. De Dacia weer?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP zondag 17 mei 2026 @ 11:33:25 #36
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220821849
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:32 schreef Evenstar het volgende:
kut, auto kapot?
Een Porsche wel.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage / Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:33:31 #37
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220821851
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:33 schreef Red_85 het volgende:
Leiding kwijt.
whut?
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220821853
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:18 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Hoe kan je nou een bank op een tv zetten
  Moderator / Redactie FP zondag 17 mei 2026 @ 11:33:43 #39
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220821856
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:33 schreef Nattekat het volgende:
Ik zie nu op eens dat er een voorsprong van 30 seconden verdampt is. De Dacia weer?
Die stond in de pits.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 17 mei 2026 @ 11:33:48 #40
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220821857
quote:
80s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:32 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Da's net zo veel klemkracht als een normaal wiel met 5 moeren a 120Nm per stuk :)
Net zoveel als mijn auto :D
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:33:51 #41
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220821858
ooff dat klinkt niet goed, iets rammelt
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 11:34:06 #42
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220821861
Ja, dit is wel klaar
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:34:17 #43
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220821864
Ok ligt niet aan JUN sorry .D
  zondag 17 mei 2026 @ 11:34:17 #44
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220821865
quote:
11s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:33 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
whut?
Onboard. Zag een snelle merc er voorbij gaan voor de carousel.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 17 mei 2026 @ 11:34:33 #45
169715 Mano_
Manomanoman..
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 11:34:50 #46
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220821868
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:33 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Bro _O-
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220821869
Oh nee
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 11:35:08 #48
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220821873
Wat gaan we nu kijken?
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 11:35:12 #49
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220821874
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:33 schreef TheFreshPrince het volgende:
hij zei t idd

quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:15 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik zit op de bank op de tv te kijken.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 11:35:30 #50
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220821875
Auto kapoet?
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 11:36:08 #51
284411 crew  heywoodu
pi_220821881
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Auto kapoet?
Zo klinkt 'ie wel. Engel kwam ook wel enorm hard voorbij.
  zondag 17 mei 2026 @ 11:36:09 #52
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220821882
Die jongen gaat ook zo ruw met zijn materiaal om
Drop you like an ill, bad habit
pi_220821883
Hier winnen voor Verstappen als viervoudig F1 kampioen zou een vereiste moeten zijn. Maar hij deelt deze auto met andere coureurs die qua prestaties dichterbij de rest van het veld passen. Verstappen mag het die jongens geen moment kwalijk nemen dat zij niet z'n tempo kunnen evenaren. Volgende editie dan ook niet meer meedoen. Wellicht pa Jos.
  zondag 17 mei 2026 @ 11:36:18 #54
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220821885
Tim Scheerbarth _O-
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 11:36:37 #55
284411 crew  heywoodu
pi_220821886
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:36 schreef Nia het volgende:
Hier winnen voor Verstappen als viervoudig F1 kampioen zou een vereiste moeten zijn. Maar hij deelt deze auto met andere coureurs die qua prestaties dichterbij de rest van het veld passen. Verstappen mag het die jongens geen moment kwalijk nemen dat zij niet z'n tempo kunnen evenaren. Volgende editie dan ook niet meer meedoen. Wellicht pa Jos.
Wtf is dit _O-
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:36:45 #56
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220821888
mwah als auto kapoet is kan hij er ook weinig aan doen
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 11:36:48 #57
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220821889
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:36 schreef Nia het volgende:
Volgende editie dan ook niet meer meedoen.
wat bazel jij
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie FP zondag 17 mei 2026 @ 11:36:50 #58
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220821890
Balen als die auto kapot is.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 17 mei 2026 @ 11:36:51 #59
169715 Mano_
Manomanoman..
  zondag 17 mei 2026 @ 11:36:51 #60
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220821892
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:36 schreef Nia het volgende:
Hier winnen voor Verstappen als viervoudig F1 kampioen zou een vereiste moeten zijn. Maar hij deelt deze auto met andere coureurs die qua prestaties dichterbij de rest van het veld passen. Verstappen mag het die jongens geen moment kwalijk nemen dat zij niet z'n tempo kunnen evenaren. Volgende editie dan ook niet meer meedoen. Wellicht pa Jos.
:')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zondag 17 mei 2026 @ 11:36:52 #61
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220821893
Nieuwe schuilnaam voor Max _O-
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:36:59 #62
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220821898
Zijn hier ook Papaya rules?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 11:37:12 #63
284411 crew  heywoodu
pi_220821899
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:36 schreef Evenstar het volgende:
mwah als auto kapoet is kan hij er ook weinig aan doen
Ja, er wordt gelijk al een beetje gedaan alsof Juncadella een of andere amateur is :D
  zondag 17 mei 2026 @ 11:37:26 #64
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220821901
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:36 schreef Nattekat het volgende:
Zijn hier ook Papaya rules?
Het is Red Bull, Multi21 dan.
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 11:37:29 #65
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220821903
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:36 schreef Nia het volgende:
Hier winnen voor Verstappen als viervoudig F1 kampioen zou een vereiste moeten zijn. Maar hij deelt deze auto met andere coureurs die qua prestaties dichterbij de rest van het veld passen. Verstappen mag het die jongens geen moment kwalijk nemen dat zij niet z'n tempo kunnen evenaren. Volgende editie dan ook niet meer meedoen. Wellicht pa Jos.
:D
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zondag 17 mei 2026 @ 11:37:47 #66
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220821905
lol uiteraard ging dit gebeuren.
  Moderator / Redactie FP zondag 17 mei 2026 @ 11:37:49 #67
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220821906
Einde race ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 17 mei 2026 @ 11:38:06 #68
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_220821908
Problemen voor de #3 :o
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  zondag 17 mei 2026 @ 11:38:06 #69
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220821909
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Einde race ;(
Fuck
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:38:09 #70
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220821911
5 minuten marge.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220821912
Nou, dat was 'm.
pi_220821913
-O-
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 11:38:13 #73
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220821914
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
lol uiteraard ging dit gebeuren.
Het ging al zo lang goed ;(
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Redactie Frontpage / Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:38:21 #74
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220821915
pitbox in ...
Altijd onderweg naar het avontuur
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 11:38:32 #75
284411 crew  heywoodu
pi_220821916
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:38 schreef Nattekat het volgende:
5 minuten marge.
Dit lijkt niet op iets wat je even in 5 minuten fixt.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 11:38:42 #76
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220821918
achter rechts
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zondag 17 mei 2026 @ 11:38:48 #77
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220821919
En meteen de box in. Dat duurt wel even -O-
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Moderator / Redactie FP zondag 17 mei 2026 @ 11:38:52 #78
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220821920
Ze doen hun best!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220821922
Ophanging of remmen?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 17 mei 2026 @ 11:39:12 #80
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220821924
Drama
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  zondag 17 mei 2026 @ 11:39:37 #81
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220821929
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:39 schreef raptorix het volgende:
Ophanging of remmen?
Remmen kan je wisselen
  Redactie Frontpage / Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:39:38 #82
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220821930
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:39 schreef raptorix het volgende:
Ophanging of remmen?
Aandrijfas?
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 17 mei 2026 @ 11:39:38 #83
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220821931
Sowieso geen winst nu...
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 11:40:09 #84
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220821937
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:39 schreef Red_85 het volgende:
Sowieso geen winst nu...
#80 kan ook stuk gaan natuurlijk
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:40:10 #85
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220821938
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:39 schreef Red_85 het volgende:
Sowieso geen winst nu...
Dit is je eerste endurancerace?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 11:40:14 #86
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220821940
moet je zien hoeveel pers er voor staat te dringen
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zondag 17 mei 2026 @ 11:40:23 #87
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_220821942
Wat gaan we nu kijken?
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  FOK!Fotograaf zondag 17 mei 2026 @ 11:40:28 #88
842 Zorro
Z
pi_220821944
Volgende keer maar in een Dacia meedoen, die rijdt tenminste nog
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zondag 17 mei 2026 @ 11:40:39 #89
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220821945
Ja, jammer.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zondag 17 mei 2026 @ 11:40:41 #90
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220821946
Die ramen wassen gaat niet helpen.
  zondag 17 mei 2026 @ 11:40:43 #91
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220821947
quote:
2s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:40 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
#80 kan ook stuk gaan natuurlijk
Aangezien ze de hele race al redelijk gelijk opgaan zou dat zomaar kunnen.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zondag 17 mei 2026 @ 11:40:45 #92
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220821948
quote:
99s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:40 schreef Nizno het volgende:
moet je zien hoeveel pers er voor staat te dringen
Nog meer druk op de monteurs..
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 11:40:46 #93
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220821949
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:40 schreef Stoorzendert het volgende:
Wat gaan we nu kijken?
Op naar de Moto2!
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:40:50 #94
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220821951
quote:
6s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:40 schreef Zorro het volgende:
Volgende keer maar in een Dacia meedoen, die rijdt tenminste nog
Maar rijdt die nog steeds na hetzelfde aantal rondjes als de Mercedes?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 17 mei 2026 @ 11:41:06 #95
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220821953
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:40 schreef Stoorzendert het volgende:
Wat gaan we nu kijken?
#80 :P
  zondag 17 mei 2026 @ 11:41:07 #96
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220821955
Kijkers -60%
  zondag 17 mei 2026 @ 11:41:22 #97
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220821956
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:39 schreef Red_85 het volgende:
Sowieso geen winst nu...
Dacia rijdt nog! het kan nog!
Drop you like an ill, bad habit
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:41:25 #98
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220821957
Wie hier begon er ook al weer over die Le Mans die niet genoemd mag worden?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  FOK!Fotograaf zondag 17 mei 2026 @ 11:41:39 #99
842 Zorro
Z
pi_220821958
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:40 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Maar rijdt die nog steeds na hetzelfde aantal rondjes als de Mercedes?
Onverwoestbaar
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:41:57 #100
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220821959
5 minuten zijn voorbij gevlogen
100.000 katjes
Fuck the EBU!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')