Als het niet hard gaat krijgt het ook niet veel op de kloten, die rijdt over 3 jaar nog steeds rondjesquote:Op zondag 17 mei 2026 11:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar rijdt die nog steeds na hetzelfde aantal rondjes als de Mercedes?
Dat gat zou wel veel minder dan 5 minuten zijn geweest toen ie eindelijk de pit had gehaald.quote:
Ik heb inderdaad geen behoefte om dit nog af te kijken.quote:
quote:Op zondag 17 mei 2026 11:42 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad geen behoefte om dit nog af te kijken.
Ik ook wel minder, maar vooral omdat er nu echt geen spanning meer is met 5 minuten verschil. Zo'n Mercedes gaat niet ineens kapot natuurlijk.quote:Op zondag 17 mei 2026 11:42 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad geen behoefte om dit nog af te kijken.
Oh nee? Staat nu ook 1 in de garagequote:Op zondag 17 mei 2026 11:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ook wel minder, maar vooral omdat er nu echt geen spanning meer is met 5 minuten verschil. Zo'n Mercedes gaat niet ineens kapot natuurlijk.
En vs BMW en vs Lamborghini en vs andere Porsches, zoals altijd weer 15+ serieuze kanshebbers.quote:Op zondag 17 mei 2026 11:43 schreef VEM2012 het volgende:
Zoals ik al eerder schreef: lange race.
Kijk eens hoe Manthey uit is gevallen… Hoort er gewoon bij.
Wel jammer, want Manthey vs Team Verstappen was natuurlijk waar we naar uitkeken.
Beetje de boel aan elkaar bakken met het lasapparaat en het kan weer een paar uur meequote:Op zondag 17 mei 2026 11:45 schreef PzKpfw het volgende:
Volgend jaar maar een paar monteurs van de Autorodeo meenemen, die beunen dat zo weer in elkaar.
ducttape, er zit denk ik iets los wat vast hoort te zitten, ipv dat er iets vast zit wat los hoort te zitten.quote:
Precies dat.quote:Op zondag 17 mei 2026 11:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Beetje de boel aan elkaar bakken met het lasapparaat en het kan weer een paar uur mee
Is toch ook kut, dit leek een heel mooi sprookje te gaan wordenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |