abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP zondag 17 mei 2026 @ 11:41:58 #101
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220821960
Kan veel gebeuren in 24 uur.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 17 mei 2026 @ 11:42:10 #102
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220821963
Waren dat al 5 minuten?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 11:42:33 #103
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220821966
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:40 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Maar rijdt die nog steeds na hetzelfde aantal rondjes als de Mercedes?
Als het niet hard gaat krijgt het ook niet veel op de kloten, die rijdt over 3 jaar nog steeds rondjes
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:42:37 #104
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220821970
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:42 schreef PzKpfw het volgende:
Waren dat al 5 minuten?
Dat gat zou wel veel minder dan 5 minuten zijn geweest toen ie eindelijk de pit had gehaald.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 17 mei 2026 @ 11:42:39 #105
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220821972
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Kijkers -60%
Ik heb inderdaad geen behoefte om dit nog af te kijken.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 11:42:50 #106
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220821974
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:42 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Ik heb inderdaad geen behoefte om dit nog af te kijken.
:')
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 11:42:57 #107
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220821975
daar is niets geraakt ofzo... gewoon ineens... plotseling
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:43:07 #108
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220821977
Geluiden die je liever niet hoort in een auto.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220821978
Zoals ik al eerder schreef: lange race.

Kijk eens hoe Manthey uit is gevallen… Hoort er gewoon bij.

Wel jammer, want Manthey vs Team Verstappen was natuurlijk waar we naar uitkeken.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 11:43:51 #110
284411 crew  heywoodu
pi_220821981
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:42 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Ik heb inderdaad geen behoefte om dit nog af te kijken.
Ik ook wel minder, maar vooral omdat er nu echt geen spanning meer is met 5 minuten verschil. Zo'n Mercedes gaat niet ineens kapot natuurlijk.
  zondag 17 mei 2026 @ 11:44:02 #111
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220821985
Bmw Touring op het podium :D
Drop you like an ill, bad habit
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 11:44:26 #112
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220821988
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:43 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ik ook wel minder, maar vooral omdat er nu echt geen spanning meer is met 5 minuten verschil. Zo'n Mercedes gaat niet ineens kapot natuurlijk.
Oh nee? Staat nu ook 1 in de garage :P
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 11:44:27 #113
284411 crew  heywoodu
pi_220821989
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:43 schreef VEM2012 het volgende:
Zoals ik al eerder schreef: lange race.

Kijk eens hoe Manthey uit is gevallen… Hoort er gewoon bij.

Wel jammer, want Manthey vs Team Verstappen was natuurlijk waar we naar uitkeken.
En vs BMW en vs Lamborghini en vs andere Porsches, zoals altijd weer 15+ serieuze kanshebbers.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 11:44:58 #114
284411 crew  heywoodu
pi_220821990
Het officiële tijdschema ligt nu wel in de prullenbak overigens.
  zondag 17 mei 2026 @ 11:45:05 #115
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220821993
Volgend jaar maar een paar monteurs van de Autorodeo meenemen, die beunen dat zo weer in elkaar.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zondag 17 mei 2026 @ 11:45:38 #116
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220821997
Ik ga zo maar even moto 2 kijken denk ik, hier is de spanning voor p1 wel af.
Drop you like an ill, bad habit
  FOK!Fotograaf zondag 17 mei 2026 @ 11:45:43 #117
842 Zorro
Z
pi_220821998
Is dit nu een WD40 of een ducttape probleem?
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 11:46:01 #118
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220822001
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:45 schreef PzKpfw het volgende:
Volgend jaar maar een paar monteurs van de Autorodeo meenemen, die beunen dat zo weer in elkaar.
Beetje de boel aan elkaar bakken met het lasapparaat en het kan weer een paar uur mee :)
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zondag 17 mei 2026 @ 11:46:05 #119
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_220822003
Neem je rotzooi mee Toto! :(
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  Redactie Frontpage / Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:46:13 #120
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220822006
quote:
6s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:45 schreef Zorro het volgende:
Is dit nu een WD40 of een ducttape probleem?
beiden denk ik
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 17 mei 2026 @ 11:46:36 #121
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220822008
quote:
6s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:45 schreef Zorro het volgende:
Is dit nu een WD40 of een ducttape probleem?
ducttape, er zit denk ik iets los wat vast hoort te zitten, ipv dat er iets vast zit wat los hoort te zitten.
Drop you like an ill, bad habit
  Redactie Frontpage / Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:46:40 #122
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220822009
Max is viesmad nu
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 17 mei 2026 @ 11:46:52 #123
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220822011
quote:
2s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:46 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Beetje de boel aan elkaar bakken met het lasapparaat en het kan weer een paar uur mee :)
Precies dat.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 11:47:30 #124
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220822017
quote:
10s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:46 schreef Peterselieman het volgende:
Max is viesmad nu
Is toch ook kut, dit leek een heel mooi sprookje te gaan worden
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zondag 17 mei 2026 @ 11:47:37 #125
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220822018
quote:
10s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:46 schreef Peterselieman het volgende:
Max is viesmad nu
Ik denk dat bepaald "fans" bozer zijn dan Max.
Drop you like an ill, bad habit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')